Strona 2 z 2

: niedziela 08 sty 2006, 22:04
autor: MistrzDzwonow
Aaaa to chyba że tak, sorki ale widać nie załapałem wszystkiego.
Ja tam nie mam ambicji żeby wprowadzić wszystkie karty jakie do mima wyszły bo to chyba nie możliwe nawet dla profesjonalistów na etacie :D. Póki co mam wprowadzone jakieś 70-80 kart nie pomne wszystkich i jeszcze tylko pare i kończe (co się będe męczyć nad wymiar 8)).
Dobra a teraz poważne pytanie na ilu graczy planujecie zrobić gre? Ja zastanawiam się nad przedziałem 2-5. Gra z komputerem z przyczyn mojego laictwa jeśli chodzi o AI będzie nie możliwa.

: niedziela 08 sty 2006, 23:05
autor: plazmonik
Ja mam nie¶mia³o propopzycjê:
Na razie 1. gracza! Udostêpnij wersjê w której ³azi siê jednym poszukiwaczem po planszy zbiera przedmioty, walczy itp. Powinno byæ znacznie ³atwiej bez kombinowania z interakcjami - a od razu mo¿na bêdzie testowaæ, pojawi± siê nowe problemy itd...

Potem spokojnie dodawaæ opcjê wielu graczy.

Pozdrawiam i szczerzê gratulujê ¿e wzi±³e¶ siê do roboty zamiast gadaæ

: niedziela 08 sty 2006, 23:55
autor: HunteR
Myślę podobnie jak przedmówca. Tym bardziej że to będzie już coś w stylu wersji dla jednego gracza. Sam świat MiMa jest wystarczająco niebezpieczny żeby można było miło spędzić czas bez towarzystwa innych graczy (poprostu jeden gracz zmaga się tylko z wrogami, zdarzeniami itd) a podczas takiej gry będzie można wyłapać niedoskonałości i błędy. Z czasem się wszystko poprawi i będzie git już dla wielu graczy. Co do limitu 2-5 to myślę że to właśnie taka optymalna liczba w jaką się gra w MiMa bo wiadomo że im więcej graczy tym dłużej czeka się na swoją kolej a do tego jeszcze będzie tylko główna plansza więc szybko wszyscy zaczęli by się zderzać.

Gratuluję no i czekam na rezultaty.

: poniedziałek 09 sty 2006, 00:09
autor: SeSim
Popieram przedmówców :) Wersja beta (a właściwie to alpha) dla jednego gracza w ramach testów.
Nieskromnie się chwaląc jestem profesjonalnym testerem oprogramowania więc może na coś się przydam ;)

: poniedziałek 09 sty 2006, 09:00
autor: Piecho901
wogole nie skromnie sesim :]

: poniedziałek 09 sty 2006, 15:24
autor: MAXtoon
Piecho901 pisze:wogole nie skromnie sesim :]
Sie rozpisałeś... przynajmenij już wszystko wiemy :D

To tak najpierw Pochwała dla Mistrza Dzwonów ;) Właśnie mniej więcej takie były moje wyobrażenia do graficznej części MiM Online. Jakieś efekty pracy, do której sam podchodziłem z dystansem. A to z kolei dlatego, że wiele osób pisało pisało... i nic. A tu taka niespodzianka :D Miłe zaskoczenie.

Jeśli chodzi o karty, to zdają się być największym problemem. Wpisanie, że ta karta ma takie skutki, a tamta takie będzie zdaje się być najżmudniejszym, a zarazem czasochłonnym wyzwaniem. Co do opcji dla jednego gracza... cóż. Jasne, że MiM w pojedynkę to nie to samo co z towarzyszami (coś o tym wiem, w najgorszych stadiach tej choroby grałem sam ;) ) ale można spróbować. Podkreślam jednak, że MiM to nie gra komputerowa, w której chodzi o pokonanie chordy wrogów i dojście do konkretnego celu, a po prostu gra planszowa typu Fantasy, której wielkim atutem jest współzawodnictwo ;) MiM-o wszystko jak już wspomniałem każda wersja będzie gitez. Jak to wyjdzie będziecie wielcy ;)

: poniedziałek 09 sty 2006, 21:25
autor: MistrzDzwonow
Nadszedł czas na oficjaną prezentacje sposobu wyświetlania kart 8) :

Obrazek

Tekst zawart na karcie można przesuwać za pomocą rolki więc nawet 4 razy dłuższy bez problemowo zmieści się w obszarze do tego przeznaczonym (chociaż czasem posługuje się "alternatywną" krótrzą wersją tekstu na karcie) :)

: wtorek 10 sty 2006, 01:07
autor: Juri
hmmmm ja zmienilbym troszke stosunek karta-plansza. Tzn sama karta zajmuje za duzo miejsca i jest jakies wrazenie pustki. Pozatym proponowalbym jednak białe tło kart mimo wszystko.

A tak pozatym to GIT :wink:

: wtorek 10 sty 2006, 08:20
autor: HunteR
Szkoda że tło karty nie jest białe, mam nadzieję że da się o załatwić. Poza tym jak najbardziej ok, opcja walki itd.

Jestem natomiast ciekaw czy to co już zrobiłeś do tej pory jakoś ze sobą współgra czy to są narazie poprostu takie testowe pojedyncze kawałki?

: wtorek 10 sty 2006, 08:39
autor: SeSim
A co do kart to faktycznie spory problem. U mnie ta funkcja jest mocno ograniczona. Tylko 5 kart na jednym polu. Mam mały problem z Oazą i Rozbójnikami czy kimś tam Confused
Hmm dlaczego ograniczenie jest tylko do 5 kart? Jeżeli chodzi o prezentowanie ilości kart na danym polu to zaproponowałbym jakąś standardową ikonkę karty poprostu z cyferką odpowiadającą ilości kart tam leżących. Po kilknięciu na tą ikonkę gdzieś z boku pojawiałyby się wizerunki kart tam leżących.

: wtorek 10 sty 2006, 12:18
autor: MistrzDzwonow
Zmiana tła to tylko kilka minut roboty - więc będzie białe :wink:
A z tymi 5 to nie dlatego że się nie mieszczą na polu. Taki problem to nie problem chodzi tutaj o rezerwacje pamięci i szybkość skryptu. U mnie tablica która opisuje karty na planszy jest tworzona nie dynamicznie ale na samym początku rozgrywki, i ma ograniczenie 5 kart na pole. Ale jeszcze może coś z tym zrobie. Acha taka refleksja na koniec gdyby to była jedynie makieta to bym jej nie pokazywał :D

: środa 11 sty 2006, 23:25
autor: ghs
To i ja poka¿ê obrazek...
Obrazek

: środa 11 sty 2006, 23:29
autor: SeSim
Ghs. Twoje mi się bardziej podoba :) Jest bliżej moich wyobrażeń jak sam bym to zrobił :]

Muzyka

: piątek 13 sty 2006, 10:04
autor: karoll15
Mogę zrobić muzykę do gry (w midi). Nie wiem tylko kiedy będę miał chwilę czasu. Muzyka = atmosfera. Czym byłby heroes II bez swoich midi ? :D

: czwartek 19 sty 2006, 16:19
autor: karoll15
Mam wrażenie, że prace nad grą ustały lub pojawił się jakiś problem trudny do przejścia, gdyż od jakiegoś tygodnia nie pojawił się żaden post ze screenem itp :/
Trochę mnie to martwi bo nie mogę się już doczekać :)

: czwartek 19 sty 2006, 16:50
autor: Splawik
Również czekam z niecierpliwością na wyniki prac. Chociaż uważam, że i tak komputerowa wersja gry nie zastąpi planszowej. To jednak będzie zupełnie inna atmosfera. Ale na komputerze będzie można za to zagrać jak zabraknie kompanów :)

: czwartek 19 sty 2006, 18:47
autor: MAXtoon
Panowie... Czy wg. was codziennie autorzy powinni pracować i jeszcze do tego dawać dzienne sprawozdania? Czy nie brzmiało by dziwnie "dzisiaj wprowadziłem do gry kartę tego tego i tego, i dostępny jest też już taki a taki poszukiwacz...". Trochę więcej luzu i swobody. Nikt im za to nie płaci, robią to z dobrego serca. Więc nie można wymagać by codzień był sprawozdania. Gdyby było to zlecone za $ to rozumiem, ale wydaje mi się, że prace nie upadły, tylko trwają ew. maleńka przerwa. Taki projekt jest wyzwaniem ogromnym, pochłaniającym masę czasu i jednak raczej długofalowym, co owocuje niesamowitym nakładem pracy. ;) Tyle ode mnie.

P.s Czy klimat inny? Czy ja wiem. Co prawda przed monitorem, ale jednak to te same plansze i te same karty, tyler że skan i to tylko wyświetlane... no dobra ;p klimat inny :D Ale i tak uważam (już to z pewnością mówiłem) że warto ;)

: czwartek 19 sty 2006, 18:53
autor: SeSim
Wiesz... ja tam wolę grać z ludźmi których widzę :) (w razie czego można dochodzić swoich racji w konfrontacji bezpośredniej :twisted: ;)) po kablu to nie to samo... W tym cały klimat, żeby raz na kilka miesięcy zebrać się przy browarze do kupy i pograć ze znajomymi :D Aczkolwiek jak online to też będę pogrywał w miare możłiwości :]

: czwartek 19 sty 2006, 18:54
autor: skwaru
poprostu klimat Otchłani :D

: czwartek 19 sty 2006, 19:26
autor: Splawik
Bynajmniej nie chciałem kwestionować sensowności MiM-a on line. Również z przyjemnością w niego zagram. Ale klimat z pewnością będzie inny; bez znajomych; piwko co prawda można wypić, ale do monitora ma to sens chyba znikomy ;)

Na pewno jednak ułatwi to grę w sytuacji, gdy nie uda się zebrać grupy chętnej do grania tradycyjnego.