Strona 2 z 2

: niedziela 22 wrz 2013, 17:00
autor: Burjaufojad
We wszystkich opisach jest to sprecyzowane:
KW, Puszka i Władca można zejść
Siła i niektóre przypadki Króla - nie można

: niedziela 22 wrz 2013, 17:17
autor: Artownik
Zerknij sobie na regulamin turnieju - nic o tym nie ma.

Ale spoko, ocenię w jaki sposób to ogarnąć żeby było jak najbardziej klarownie i się poprawi instrukcję / opisy.


Arai mi wspominała, że wylosowała Siłę Herkulesa, a jedyny pozostały gracz był w Otchłani i nie wykonywała zupełnie tur. Czy tak powinno być?

: poniedziałek 23 wrz 2013, 22:16
autor: Burjaufojad
Władca Demonów:
Na początku swej tury możesz uciec z pola walki. Pojawiasz się na Równinie Grozy,
Król Smoków:
1-2 i wyrzuca cię z powrotem na Równinę Grozy.
Korona Władzy:
faktycznie można by doprecyzować

z Arai temat osobny ...

: poniedziałek 23 wrz 2013, 23:05
autor: Burjaufojad
... myślę, że razem z Jarem to najwięksi pechowcy turnieju. Oboje grają dobrze, oboje nie grają dalej.

Z tego co pamiętam nie miała szczęścia w I-szej partii ...
W partii o której piszesz weszła na KW i wylosowała Siłę Herkulesa. Jedyną skuteczną strategią dla atakowanych jest dać nogę do Otchłani i tak Cyprian zrobił. Mamy teraz 2 wyjścia: albo uda się zablokować w Otchłani pasem podprzestrzennym (w Królestwie Chaosu) albo nie i wtedy trzeba wyjść (i poddać się atakom Siły H). Tu normalnie partia się kończy ale:
- z Otchłani przez Wir wychodzi się w Mieście, Wiosce, Jaskini Czarownika (skąd do Otchłani można wrócić) albo przy "6" wracamy na poczatek Otchlani
- Cyprian miał tyle szczęścia, że wracał, i wracał, i wracał aż tak się napakował (o co w Otchłani nie trudno), że już wracać nie musiał (Siła 24).

Jeżeli po dojściu do KW gracz powinien ZAWSZE wygrać to po co zakończenia alternatywne ?
Otchłań daje praktycznie jedyną szansę na wygraną vs Siła H i Cyprian tę szansę wykorzystał. Inna sprawa, że ataki Siły należy tak wykorzystać tak aby zminimalizować szansę powrotu celu do Otchłani (zabrać skoczka czy mag przedmiot który można oddać Czarodziejowi za powrót) a nie na przykład wytrzymałość ...

Podsumowując: Arai ma rację, że nudnym i frustrującym jest siedzenie i patrzenie jak cel się pakuje a ty nic nie możesz zrobić, ale nic z tym zrobić nie chcę - są zakończenia lepsze (Puszka czy Król Smoków) i są gorsze (Sila i Korona). Od tego są czary (których w oryginalnej Sile nie można używać) aby grę kontrolować ... :-k

: środa 25 wrz 2013, 04:42
autor: arai
Ehh, nie chce mi się już n-ty raz powtarzać, ale można to zakończenie zmienić tak żeby osoba, która ucieknie do KO mogła nadal wygrać, ale żeby osoba, która wylosuje Siłę Herkulesa miała też jakąś opcję oprócz czekania.

: środa 25 wrz 2013, 07:13
autor: abubu
arai pisze:(...) ale żeby osoba, która wylosuje Siłę Herkulesa miała też jakąś opcję oprócz czekania.
piwko? jakieś papu? wc? papierosek? ... opcji jest wiele, a to tylko niektóre z nich :P

: środa 25 wrz 2013, 09:12
autor: Dontoh
Np, gdy Herkules nie ma kogo atakowac, moze skakac po krainie i badac obszary :)

: środa 25 wrz 2013, 12:26
autor: Mały Nemo
Dontoh pisze:Np, gdy Herkules nie ma kogo atakowac, moze skakac po krainie i badac obszary :)
Można tak pójść. Opcjonalnie, może skakać po wrogach, a jak ci się skoń czą, to co turę losuję kartę przygody - jeżeli to wróg, to z nim walczy, jeżeli nie, to odrzuca.

: środa 25 wrz 2013, 13:14
autor: Dontoh
Eee, noo, cieżko byłoby odrzucić różdżkę, mogłoby pęknąć serce. Jeszcze po tym zakarzą prawnie turniejów MiM ;-]

: czwartek 26 wrz 2013, 07:09
autor: arai
Skakanie po całej planszy, to trochę przesada znowu na rzecz Herkulesa moim zdaniem. Powinien wykonywać normalny ruch i badać obszary, oczywiście tylko w sytuacji kiedy nie może się teleportować na innego gracza.
Abubu nie liczyłabym aż na taką uczciwość gracza, żeby go zostawić sam na sam i niech robi co chce i zawoła mnie jak będzie już miał 100 siły ;P