Strona 2 z 2

: niedziela 11 lis 2012, 20:30
autor: Rogo
Pauka pisze:1. Czy zaba moze zdobywac nowe przedmioty i przyjaciol, jesli wylosuje je z kart?
Zwróć uwagę, iż Żaba nie ma na swojej karcie miejsca na Przedmioty ani Przyjaciół, a więc nie.
Pauka pisze:2. Czy jesli poszukiwacz mial trofea, a bedac zaba zdobedziemy kolejne i zamienimy je na dana ceche, to po odczarowaniu ta cecha pozostaje podniesiona?
Instrukcja* o tym jasno mówi: NIE.
Pauka pisze:3. Czy w 2 turze moge wrocic na lokacje przemienienia i zabrac swoje przedmioty i uzywac ich?
Nie. Póki się nie odmienisz nie możesz mieć Przedmiotów ani Przyjaciół

_________________
* zapewne instrukcję czytałeś, ale wiele rzeczy umyka, więc polecam poczytać jeszcze raz - zdziwisz się ile nowych zasad odkryjesz :D

: niedziela 11 lis 2012, 21:20
autor: Pauka
Wielkie dzieki za odpowiedz!

: poniedziałek 17 gru 2012, 23:47
autor: Dalapon
Witam!

Miałem ostatnio taką sytuację, że będąc ropuchą zmieniłem charakter z NEUTRALNY (bazowy poszukiwacza) na ZŁY. I tutaj pytanie. Czy charakter zmieniony będąc ROPUCHĄ wpływa po powrotnej przemianie w POSZUKIWACZA na niego samego? Czy wracam z powrotem do charakteru NEUTRALNY?

Dzięki z góry z odpowiedź.

: poniedziałek 17 gru 2012, 23:55
autor: Mały Nemo
Po mojemu wpływa. Na karcie Ropuchy napisane jest: "Charakter: taki jak Poszukiwacz", więc moim zdaniem vice versa także.