Strona 2 z 2
					
				
				: poniedziałek 01 lut 2010, 22:25
				autor: Snake
				Erestor pisze:Moje zdanie jest takie: a co to za różnica gdzie ona leży.
Zasadnicza.
Jeśli gdzieś leży, zmniejsza limit ciągnięcia kart na danym obszarze. Wyobraź sobie sytuację: Poszukiwacz z jednym punktem Życia znajduje się pomiędzy obszarem na którym leży Zamieć, a obszarem, który zamieszkał Demon. Musi poruszać się o jeden obszar - w końcu zamieć.
Takich sytuacji można by znaleźć więcej.
 
			 
			
					
				
				: poniedziałek 01 lut 2010, 22:29
				autor: Kufir
				Wyjaśniłem Ci już post wyżej. 
Temat dla mnie do zamknięcia.
			 
			
					
				
				: poniedziałek 01 lut 2010, 22:42
				autor: Snake
				Bynajmniej nie dla mnie. Twoje "wyjaśnienia" szanowny Kufirze sprowadzają się do pisania "wyjaśniłem Ci to wcześniej". To na nic.
W MiMie tak było "od zawsze", zgoda, jak już kiedyś mówiłem, sam tak wcześniej grałem. A teraz mam wątpliwości. W tej grze - moim zdaniem - karty nie krążą gdzieś w oderwaniu od planszy. Przyzwyczajenie przyzwyczajeniem, ale moim zdaniem sprawa jest daleka od wyjaśnienia.
W związku z tym mam prośbę. Wiem, że przynajmniej jeden z uczestników Forum ma kontakty "na górze". Czy byłaby możliwość dowiedzieć się i rzeczywiście raz na zawsze zamknąć tą kwestię?
Zobowiązany "Snake, który czepia się słówek" (podoba mi się 

 )
 
			 
			
					
				
				: poniedziałek 01 lut 2010, 22:58
				autor: Erestor
				Snake pisze:Zasadnicza.
Jeśli gdzieś leży, zmniejsza limit ciągnięcia kart na danym obszarze.
Ok. Źle się wyraziłem. Dla mnie nie ma różnicy gdzie leży bo nie leży na planszy. Z samego typu karty wynika, że nie może ona fizycznie niczego zajmować bo jest Zdarzeniem, czyli czymś 'niefizycznym'
 
			 
			
					
				
				: poniedziałek 01 lut 2010, 23:56
				autor: 8janek8
				Snake, graj tak, jak wolisz. Jak chcesz, żeby karta wliczana była do limitu losowanych kart na danym obszarze - proszę bardzo. Jedna tylko sprawa: możesz dojść to pewnych absurdów Np. wchodzisz na pole gdzie leży twoja Zamieć -> badasz obszar=musisz rozpatrzeć kartę-> Zamieć zaczyna się od nowa.
W ten sposób możesz mieć Zamieć przez całą grę 

Osobiście proponuje Ci zaufać braci MiMowej 

 
			 
			
					
				
				: wtorek 02 lut 2010, 10:43
				autor: Hellhound
				Popieram większość, karta nie zostaje jak dla mnie na obszarze na którym się ją wyciągnęło.
8janek8 pisze:Jedna tylko sprawa: możesz dojść to pewnych absurdów Np. wchodzisz na pole gdzie leży twoja Zamieć -> badasz obszar=musisz rozpatrzeć kartę-> Zamieć zaczyna się od nowa.
W ten sposób możesz mieć Zamieć przez całą grę
Idealny wstęp przed zakupem "Królowej lodu" :)