Strona 2 z 4

: niedziela 25 gru 2005, 18:10
autor: MichciK
moj glos rowniez na kosmiczna otchlan
Felis pisze:Wiem, ¿e czê¶æ forumowiczów uwa¿a ten dodatek za nieklimatyczny ale jest on czê¶ci± kanonu i nie da siê go pomin±æ :)
dokladnie :)
Felis pisze:Owszem, jest tam trochê niebezpiecznie ale czego sie nie robi dla Pancerza Bojowego, Energorêkawicy i Pi³omiecza 8)
Felis dodalbym jeszcze platforme antygrawitacyjna i energotopor :P

: czwartek 29 gru 2005, 15:43
autor: adder
Ja glosuje na dodatek Miasto
Jest to plansza na kturej na poczatku mozna szybko podpakowac naszego poszukiwacza. Jest tam kilka miejsc w któruch można zkupic broń, zbroje, konielub można za niewielką oplata uleczyc sie. :wink:
Niema trudnych przeciwników (o ile niema sie listu gonczego 8) ).

: czwartek 29 gru 2005, 18:24
autor: Piecho901
ja zaglosowalem na podziemia:wink:
podziemia dla mnie sa najciekawsza dodatkowa plansza..idze sie w jedna stone..mozna ciekawe rzeczy i stwory spotkac no i emocje przed rzuceniem koscia w skarbcu:wink:dla mnie c00l 8)

: piątek 30 gru 2005, 17:32
autor: bambeusz
G³osuje na MIASTO. Moim zdaniem jest najlepsze:!: :wink:

: piątek 30 gru 2005, 17:47
autor: adder
A co w nim lubisz :?: (jeśli można wiedzieś)

: piątek 30 gru 2005, 20:14
autor: muffy
imho najlepszy dodatek to podziemia. Lecimy w jedną stronę i te emocje podczas rzutu kostką w skarbcu :wink:.

BTW witam wszystkich forumowiczów :D.

: środa 04 sty 2006, 21:07
autor: Splawik
Ja stawiam zdecydowanie na Miasto. Ciekawe lokacje; no i możliwość zdobycia 4 nowych profesji (chociaż staram się grać bez Arcymaga). A poza tym łatwo dostać pożyczkę :)

: środa 11 sty 2006, 11:18
autor: Egon
No tak. Info o tym na planszy by się przydało. Aczkolwiek było o tym w instrukcji do Miasta.

P.S.
Tez zagłosowałem na Miasto

: środa 11 sty 2006, 11:47
autor: MAXtoon
Jak ja się tu mogłem nie wypowiedzieć?! Ale jestem wariat ;p

Najulubieńszy, najkochańszy i najbardziej sentymentalny - Podziemia. Tylko dwa problemy są w nim - mała plansza i mało zabójczych kart. Za łatwo do Korony. Jeśli połączyć by poziom trudności Jaskini ze skarbcem Podziemi mielibyśmy dodatek jak malowany :D A tak to hmm... parę kart nowych by się przydało bardziej przytłaczających. I tak kilka autorskich opatrzonych nagłówkiem "Przygoda" wrzucam do Podziemi ale ciągle za mało...

: środa 11 sty 2006, 11:51
autor: HunteR
Hej to może by wziąć trochę kart z Jaskini, podrukować je z koszulkami Podziemi i wrzucić do kompletu? W każdym razie te pasujące bo niektóre są nierozerwalnie złączone z Jaskinią np. te dotyczące komnat itp. Można by wogóle zrobić nowy dodatek Katakumby. Plansza wielkości Głównej ale w klimatach Podziemi i Jaskini z zabójczymi kartami wrogów i zdarzeń ale też i ciekawymi skarbami. To by była jazda :D

Kto na ochotnika zrobi ten dodatek? :lol:

: środa 11 sty 2006, 13:55
autor: SeSim
Hurej Hurej!! Weźmy się i zróbcie ;)

: środa 11 sty 2006, 15:43
autor: skwaru
Ktoś juz gdzieś wospominano o dodatku Katakumby, ale to było jakieś 2,3-4 miesiące temu, więc napewno ten pomysł niewypalił skoro go na forum niema i napewno juz nic z niego niebędzie

edit:
zanalazłem http://www.gamekeeper.itl.pl/forum/view ... 3&start=30

: środa 18 sty 2006, 15:35
autor: MKosciu
Nie zagłosowałem na żaden dodatek, poniewaz każdy jest genialnie przemyslany i kazdy jest inny. Co do Kosmicznej otchłani to jest ona dobrą odskocznią i sprawdzianem umiejętności i wytrzymałości naszej postaci. Choć może postacie takie jak cyborg, kosmiczny komandos, naukowiec czy kosmiczny wojownik lub pirat, burzą troche klimat "średniowiecza fantasy" z jakim mamy do czynienia w reszcie dodatków.
Generalnie nie mam nic do zarzucenia żadnym dodatkom (oprócz znanych wszystkim graczom - niedoróbkach w mechanice gry). Wszystkie dodatki wraz z główną grą są wg mnie godne podziwu.

: piątek 16 cze 2006, 00:24
autor: Horgmar
Ja zag³osowa³em na Smoki poniewa¿ ten dodatek rozsze¿a gre o kult smoków i o same smoki kturych jest wiele rodzajów. Pozatym wiele nowychakart przygód pozwala nie trafiaæ za czêto na te same co ostatnio.

: środa 28 cze 2006, 07:09
autor: New0
Zdecydowanie miasto - tyle się tu dzieje i w jakim tempie:),

Ulubiony dodatek

: środa 19 lip 2006, 16:34
autor: Staszek27
Miasto rzeczywiście jest ciekawe, ale Jaskinia też jest git. Zwłaszcza na samym gry, jest dosyć hm... interesująco, zwłaszcza jak gram z nowicjuszami (oh ja złośliwy...). "Tak, tak wchodź do Jaskinii", po paru minutach "Oj zapomniałem Ci powiedzieć, że Jaskinia jest dosyć trudna, a ty masz tylko jedno życie... o nie masz już żadnego, już podaję karty postaci, wylosuj sobie nową... ;)"

: środa 19 lip 2006, 20:43
autor: wisnia
Hmmm trudny wybór...jedna sprawa to dodatek ulubiony, druga, najlepszy tzn. jak dla mnie najwięcej wnoszący do gry, najbardziej z grą zintegrowany. Najbardziej lubie dodatek Jaskinia, jako osobną planszę, jak tam wchodzę to przechodza mnie miłe ciarki po plecach, czy wyjde stamtąd żywy, ile zyskam co strace (polecam opisy komnat wykonane przez Lucasa, są na jego stronce, o niebo lepsze od orginału). Jednak zgrzytem Jaskini są nowi poszukiwacze, są znacznie potężniejsi od swoich wcześniejszych "kumpli", tak samo niektóre przygody jak "ciężka zbroja", "legionista" bez nich świat byłby lepszy :)
Z podziemiami jest dokładnie na odwrót, plansza zupełnie mnie nie kręci, karty są nudne jak flaki z olejem ale bez przygód oraz poszukiwaczy z "podziemi" gra jest dużo uboższa (grałem ostatnio z samymi kartami przygód z podstawki skończyły się po 45 min.)
Miasto jest bez wątpienia najbardziej zintegrowane ze światem MiM i bardzo go wzbogaca, no może poza białymi poszukiwaczami, których ogólnie w każdym wydaniu uważam za kiepski pomysł.
A więc .... Jaskinia, trzeba iśc za głosem serca:)

: czwartek 20 lip 2006, 12:24
autor: Krist Algar
Ja zagłosowałem na oczywiście Miasto! Powody podali inni, nie ma sensu powtarzać :wink: Chociaż Kosmiczna Otchłań tez jest niezła, jeno trzeba grać bez kosmicznych Posszukiwaczy(tylko astropata może zostać :P ) Wtedy Otchłań nie burzy klimatu, tylko jest od niego miłą odskocznią.

PS. mój pierwszy post! Pozdro dla wszystkich :!:

: niedziela 13 sie 2006, 22:32
autor: pretorianstalker
Kieydś najbardziej lubilem miasto, ale ostatnio doszedłem do wniosku, że niewiele mozna w nim osiągnąć poza nową profesją, która niekoniecznie jest czyms pożądanym.
Teraz najbardziej lubię Podziemia i Otchłań.
Podziemia - czasem to ostatnia deska ratunku żeby dorwać kogoś na koronie.
Otchłań - można ładnie powiększyć cechy i czasem to rónież ostatnia deska ratunku przed kimś kto siedzi na koronie - można odłożyć w czasie egzekucję ;)

: poniedziałek 14 sie 2006, 15:44
autor: SeSim
Otchłań - można ładnie powiększyć cechy i czasem to rónież ostatnia deska ratunku przed kimś kto siedzi na koronie - można odłożyć w czasie egzekucję Wink
Hmm? W otchłani nie działa czar rozkaz? Nie żębym się czepiał ale może zapomniałem o tej zasadzie ;)

: poniedziałek 14 sie 2006, 22:14
autor: pretorianstalker
No z tego co wiem to nie można rzucać żadnych czarów na poszukiwaczy w otchłani, a chyba nigdzie nie napisali, że rozkaz to wyjątek :)
Skoro Rozproszenie go rozprasza to nie jest taki mega mocny widocznie.
(może nie doczytałem czegoś, ale z tego co wyczytałem kiedyś to chyba jednak nie działa ;) )

: poniedziałek 14 sie 2006, 23:06
autor: HunteR
Hmm... ale jaja :P Faktycznie czar rozkaz nie dosięgnie poszukiwacza w Otchłani :D Jakoś nigdy na to nie zwróciłem uwagi bo chyba nigdy mi się nie zdażyło żeby ktoś był w otchłani kiedy któryś z graczy dotarł do korony władzy :roll: Jednak po otchłani nie da się łazić w kółko jak na głównej więc kiedyś wyjdzie a wtedy cap go 8)

To całkiem fajna sprawa, kiedy jednemu się poszczęściło i trafił do korony podczas gdy reszta jest słaba i nie da rady tak szybko dojść do niego to poprostu ucieka do otchłani, wzmacnia się i wraca na planszę główną.

W instrukcji do głównej nie ma takiej notki bo wtedy jeszcze nie było otchłani. W instrukcji do otchłani również nie jest napisane wprost "czar rozkaz nie działa" jednak wyraźnie napisali że nie można rzucać czarów na innych poszukiwaczy przebywających w otchłani. Co prawda chodziło raczej o to że skoro poszukiwacze się "nie widzą" w otchłani, nie mogą się spotkać ani użyć przeciwko sobie umijętności i przedmiotów to również nie powinni rzucać czarów. Wsumie korona władzy jest tak potężna że pewnie mogłaby ale to da się nawet wyjaśnić fabularnie :P Wkońcu przenosząc się do otchłani przenosimy się w przyszłość a to oznacza że właściciel korony już nie żyje w tych czasach albo poprostu zapomniał o jakimś typie który mu spieprzył :D

: wtorek 15 sie 2006, 16:31
autor: pretorianstalker
Astropata może chodzić po Otchłani ile mu się podoba ;) Może się napokować tak, że czar rozkaz to najwyżej go połaskota po tyłku ;) Wróci i skopie tyłek gościowi na koronie.

: niedziela 03 wrz 2006, 18:13
autor: Stopek
Witam!

Patrząc na wyniki ankiety, nie będę oryginalny ;) Dla mnie najlepszym dodatkiem jest Miasto. Wprowadza niesamowity klimat, dzięki któremu chce się chodzić po karczmach, handlować i odrobinę się rozerwać. Poza tym, możliwość stania się kimś (np. Szeryfem) dodaje smaczku całej rozgrywce ;)

Pozdrawiam

: środa 06 wrz 2006, 12:37
autor: chmiel
Witam jestem nowy na forum.
Właśnie kupiłem na allegro Magie i Miecz ponieważ kiedyś grałem u kolesia i uważam tą gre za jedną z najlepszych planszówek.

Moim zdaniem najlepszym dodatkiem do MiM jest jaskinia ponieważ podwyższa poziom rozgrywki.