Strona 2 z 4

: piątek 15 sty 2010, 14:22
autor: hulkster
Spróbuj rozwiązań opisanych tutaj:

http://forum.idg.pl/systemy_operacyjne_ ... 09230.html

: niedziela 17 sty 2010, 02:31
autor: Terk
Update 17.01.10
Z racji dużej ilości zmian trzeba ściągnąć całą grę jeszcze raz.
MMv02.rar
Poprawki i nowości:
-naprawione zapisywanie i wczytywanie gry,
-dodane mapy i karty Grodu, Jaskini, Labiryntu Magów i Krypty Upiorów (poza postaciami),
-kilka poprawek w wyświetlaniu,
-rozszerzenie zakresu ustawienia szybkości przewijania i powiększania mapy w opcjach.

Znane błędy:
-błędy przy wyświetlaniu koszulek kart Grodu, Jaskini, Labiryntu Magów i Krypty Upiorów,
-obcinanie tekstu w liście wyposażenia i ucinanie całej listy.

Planowane poprawki przy kolejnym update:
-naprawa listy wyposażenia,
-podczas zmiany przybliżenia miejsce mapy pod kursorem zostaje nieruchome,
-dodanie nowych rozdzielczości, w których pracowałaby gra,
-powiększenie kart "przy kursorze".

Nawet jeśli jakiś błąd pojawiał się już w temacie, ale istnieje dalej w najnowszej wersji i nie ma go na liście znanych błędów, proszę o podawanie go powtórnie.

mriswith, wygląda na to, że gra nie odpala się u Ciebie ze względu na uszkodzenie jakiejś biblioteki DirectXa, spróbuj przejrzeć link podany przez hulkstera, jak to nie pomoże, to spróbuję zaradzić temu w inny sposób.

: niedziela 17 sty 2010, 12:25
autor: Arkon
Przejrzałem pobieżnie i muszę stwierdzić, że coraz lepiej. Opcje już mi wchodzą bez wyskakiwania błędów.
Ten drogowskaz do innych map fajnie wygląda.
Terk pisze:błędy przy wyświetlaniu koszulek kart Grodu, Jaskini, Labiryntu Magów i Krypty Upiorów,
Chodzi o to, że mimo tego, że pod planszą są odpowiednie koszulki, natomiast te wylosowane mają koszulki Zdarzeń?
Jest jeszcze jeden bug. Wylosowałem jedną kartę postaci więcej i chciałem usunąć zbędną. O ile postać można usunąś ppm o tyle pionka już nie można.

: niedziela 17 sty 2010, 12:49
autor: Terk
Pionek zniknie, jak po usunięciu dużej karty wylosujesz kolejną, jest to zabezpieczenie, żeby sobie przypadkiem pionka nie usunąć.

Potrzebuję grafik koszulek kart Jaskini, Labiryntu Magów i Krypty Upiorów. Jeśli ktoś takowe posiada, to byłbym wdzięczny o podesłanie na maila: terkji@gmail.com.

: niedziela 17 sty 2010, 13:43
autor: Katiusha
Terk pisze:Potrzebuję grafik koszulek kart Jaskini, Labiryntu Magów i Krypty Upiorów.
Podesłałam cały komplet. Rozdzielczość jpg-ów będzie chyba dobra?

: niedziela 17 sty 2010, 13:48
autor: Arkon
Terk napisał/a:
Potrzebuję grafik koszulek kart Jaskini, Labiryntu Magów i Krypty Upiorów.


Podesłałam cały komplet. Rozdzielczość jpg-ów będzie chyba dobra?
_________________
Hmmm, ja też. Tych rewersów używam w tworzeniu dodatków.

Dodano
Nie wiem czy zapomniałeś o Kartach z Magii, czy po prostu jeszcze ich nie dodałeś. Są tam m.in. dodatkowe 2 Upiory.

: niedziela 17 sty 2010, 15:18
autor: Terk
Karty magii i brakujące karty postaci zostaną dodane jak się okaże, że wersja gry z kilkoma mapami dobrze działa.

Dzięki za koszulki.

: niedziela 17 sty 2010, 16:50
autor: mriswith
Odinstalowalem DirectX, mialem nowsza wersje niz ta podane przec Ciebie, i chyba nie przyjmowalo mi instalacji w dol. Teraz gdy zainstalowalem ta co nalezy mam blad podobny jak Arkon z tym ze gra sie nie uruchamia (i tego bledu nie ma w eventvwr). Dxdiag pokazuje mi, ze mam DirectX 9.0b (4.09.0000.0902)

: niedziela 17 sty 2010, 20:41
autor: Terk
W tym momencie Update do DX9.0c powinien pomóc.

: niedziela 17 sty 2010, 22:09
autor: mriswith
Robilem ale byly troche problemy z rejestrem przez to czyszczenie directx eraserem. Udalo mi sie w koncu wrocic do 9.0c, ale znowy mam ten blad co wczesniej
http://forum.magiaimiecz.eu/download.php?id=547
z tym, że raport już jest inny:

Typ zdarzenia: Błąd
Źródło zdarzenia: Application Error
Kategoria zdarzenia: Brak
Identyfikator zdarzenia: 1000
Data: 2010-01-17
Godzina: 22:04:32
Użytkownik:-
Komputer: -
Opis:
Aplikacja powodująca błąd mm.exe, wersja 0.0.0.0, moduł powodujący błąd mm.exe, wersja 0.0.0.0, adres błędu 0x00026603.

Aby znaleźć więcej informacji, zobacz http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp w Centrum pomocy i obsługi technicznej.
Dane:
0000: 41 70 70 6c 69 63 61 74 Applicat
0008: 69 6f 6e 20 46 61 69 6c ion Fail
0010: 75 72 65 20 20 6d 6d 2e ure mm.
0018: 65 78 65 20 30 2e 30 2e exe 0.0.
0020: 30 2e 30 20 69 6e 20 6d 0.0 in m
0028: 6d 2e 65 78 65 20 30 2e m.exe 0.
0030: 30 2e 30 2e 30 20 61 74 0.0.0 at
0038: 20 6f 66 66 73 65 74 20 offset
0040: 30 30 30 32 36 36 30 33 00026603
0048: 0d 0a ..

: poniedziałek 18 sty 2010, 09:09
autor: hulkster
Terk: Może byś w następnej wersji dodał drugie exe, które by logowało do pliku wszystkie operacje?. W ten sposób mógłbyś znaleźć w którym miejscu w kodzie występuje problem

: poniedziałek 18 sty 2010, 09:14
autor: Lord Yves
Mam taki problem gra się uruchamia dobrze, ale nie działa opcja Wylosuj postać. Po kliknięciu w nią nic sie nie dzieje.

: poniedziałek 18 sty 2010, 09:33
autor: Arkon
A próbowałeś kliknąć 2 razy?

Terk, co trzeba zmienić/wpisać w Setupie, żeby dodać inną planszę? Chciałem wrzucić planszę osady + karty i sprawdzić jak chodzi.

: poniedziałek 18 sty 2010, 10:12
autor: Terk
Niedługo wrzucę narzędzie do dodawania plansz, bez pośpiechu ;).

: poniedziałek 18 sty 2010, 13:33
autor: Arkon
Terk pisze:Niedługo wrzucę narzędzie do dodawania plansz, bez pośpiechu
A to jeszcze lepiej. /respekt
Potrzebna ci jakaś pomoc nie związana z programowaniem?

: poniedziałek 18 sty 2010, 15:47
autor: Katiusha
mriswith, a masz w systemie oprócz DirectX np. NET Framework 3 lub 3.5 i Microsoft Visual c++ 2005 lub 2008?
Może po prostu brakuje Ci jakieś biblioteki .dll która jest potrzebna do odpalenia gierki?

: poniedziałek 18 sty 2010, 16:42
autor: hulkster
Spróbuj któregoś z programów sprawdzających zależności (dependency) między plikami np. jednego z dwóch górnych w poniższym linku

http://www.filetransit.com/files.php?na ... ency_Check

: poniedziałek 18 sty 2010, 17:06
autor: mriswith
Raport:

http://rapidshare.com/files/337275738/raport.rar.html

errory w IESHIMS.DLL oraz WER.DLL

: poniedziałek 18 sty 2010, 22:47
autor: Terk
Update 18.01.10
MMup02to021.rar
Pliki należy wypakować do folderu z grą i zastąpić te już obecne.
-dodano obsługę większej ilości rozdzielczości ekranu,
-kliknięcie rolką powiększa mapę i centruje w miejscu kliknięcia,
-dodano powiększenie kart wyświetla się obok kursora, nie jak dotąd w rogu ekranu,
-poprawiono błędy w powiększaniu mapy,
-zmianie uległ sposób wybierania kart wyposażenia i kart z grupy "inne",
-poprawki przy zmianie koszulek kart,
-poprawki z zapisywaniem gry,
-naprawiono błąd z tasowaniem kart zdarzeń,
-dodano moduł umożliwiający dodawanie do gry własnych dodatków.

mriswith, nie mogę ściągać nic z rapida niestety, update NET Frameworka i/lub Visual C++, jak pisała Katiusha, to dobra opcja, warto spróbować (raczej Visual C++ może szybciej pomóc). Jak zrobisz upload raportu na jakiś inny serwer, to go przejrzę jeszcze i może wymyślę coś nowego. Spróbuj odpalić opcje.exe i zobaczyć, czy będzie wyrzucało te same błędy.

Niedługo powinien pojawić się program do dodawania pojedynczych kart, gra już jest dość rozbudowana, więc mam nadzieję, że ktoś się wysili i zagra partyjkę nawet samemu ze sobą i powie co jeszcze w niej zmienić.

Jak zauważycie, że brakuje jakiś kart i podeślecie mi je w odpowiedniej rozdzielczości, formacie .png, to mogę je od razu dodać.

Jak by ktoś był wyjątkowo uparty i przygotował odpowiednie grafiki z Magii i Miecza, to mógłbym szybko przerobić obecną wersję na MiM, może znalazłbym jednego czy 2 dodatkowych testerów.

Jeszcze zmiana rozdzielczości ekranu w opcjach albo włączenie/wyłączenie pełnego ekranu może pomóc.

: wtorek 19 sty 2010, 14:46
autor: mriswith
NetFramework i Visual c++ nie pomoglo
Dorzucilem do Windows/System32 pliki IESHIMS.DLL oraz WER.DLL bo ich nie bylo, stad error "can't open". Po ich dorzuceniu musialem dorzucic jeszcze ncrypt.dll i bcrypt.dll. I teraz zostal juz tylko jeden warning: "Warning: At least one module has an unresolved import due to a missing export function in a delay-load dependent module."
d:\pobrane\mmv02\magicznymiecz v02\MM.EXE podkreśla mi w tym pliku na czerwono LinkChecksum 0x000A99E3
(i w kilku plikach ten notes po lewej jest czerwony, konkretnie w
c:\windows\system32\ADVAPI32.DLL
c:\windows\system32\KERNEL32.DLL
c:\windows\system32\MPR.DLL
c:\windows\system32\NTDLL.DLL
c:\windows\system32\RPCRT4.DLL
c:\windows\system32\USER32.DLL
c:\windows\system32\DUSER.DLL
c:\windows\system32\MSVCRT.DLL
c:\windows\system32\SHELL32.DLL
c:\windows\system32\UXTHEME.DLL
)

: wtorek 19 sty 2010, 19:38
autor: Arkon
Ha, już wiem co mi jeszcze brakuje. Nie chcę narzekać ale przydałaby się jakaś muza albo przynajmniej parę efektów dźwiękowych. To oczywiście na razie tylko takie pobożne życzenia [-o< :smile:

W czasie gry niechcący wcisnąłem klawisz Windows i oczywiście skończyło się crashem. Można coś z tym zrobić?

I co z grą w Smoka i Księżniczkę?
Jak pogram dłużej to może coś jeszcze napiszę.

: wtorek 19 sty 2010, 20:46
autor: mriswith
W grę nie grałem ale mam takie pytania:
Czy jest możliwość położenia wybranych kart na planszę przed grą? Np w celu położenia alternatywnych zakończeń czy innych kart w dodatkach autorskich.

: wtorek 19 sty 2010, 22:01
autor: Terk
Jeśli doda je się do grupy inne, to tak, można je poukładać bez problemu na planszy na początku rozgrywki. Jakakolwiek próba zminimalizowania gry kończy się crashem. Ogólnie, to pojawia się coraz więcej błędów z wyświetlaniem/działaniem gry na innych komputerach niż mój, co znacząco utrudnia mi pracę.

: wtorek 19 sty 2010, 23:36
autor: hulkster
mriswith: link checksum na czerwono znaczy, że plik się w jakimś stopniu zmienił po tym jak został zbudowany. To może sygnalizować obecność trojana lub wirusa ale nie musi bo czasem antywirusy powodują taki efekt. Czerwone notesy przy DLL oznaczają, że brakuje im jakiejś funkcji. Jak klikniesz na daną DLL w tym drzewie u góry to po prawej stronie wyświetli ci się lista używanych funkcji. Brakuje tej funkcji zaznaczonej na czerwono.

: środa 20 sty 2010, 01:10
autor: Terk
Update 20.01.10
Narzędzie do dodawania kart.
edytor kart.exe
Przed dodawaniem kart radzę zrobić wersję zapasową gry, ponieważ narzędzie nie zostało dogłębnie przetestowane i może powodować błędy. Brakuje w nim jeszcze opcji dodawania kart postaci.