Strona 2 z 2
: niedziela 28 paź 2007, 19:21
autor: Katiusha
Artownik pisze:No i teraz o wchodzeniu bez Butelki do Krainy Środkowej to już będzie można zapomnieć.
Niekoniecznie, na głównej planszy można wybrać kierunek ruchu i pójść w drugą mańke. :arrow: No chyba że ustali się, że w krainie środkowej jest ruch jednokierunkowy np w prawo tylko, :idea: to owszem, bez Grala, Butelki i co tam jest jeszcze w autorskich dodatkach (np worek na wode) nie ma co sie pchać na Środkową.
Artownik pisze:Martwi mnie tylko, że przy takim układzie to do Oazy wejść już się chyba nie da.
Enoo, a Oaza Sułtana i Studnia (podobna do oazy) na planszy Robsona to 'gips'? Poza tym na polach pustynia na planszy Robsona też będe karty ciągnać mimo że nie ma napisów o wyciąganiu kart. :roll:
Artownik pisze:Co do grafiki to niestety ja pomocny zbytnio nie będę, chociaż planuję trochę posiedzieć przy progsach, bo tak głupio, żeby człowiek nawet karty nie był w stanie zrobić.
To racja. :oops: Ja też powoli wgryzam się w tajemnice tych progsów. :biggrin:
: poniedziałek 29 paź 2007, 17:02
autor: Skogtroll
Katiusha pisze:SkogTroll zabrał się za Trolle (Troll Mountains)
Przepraszam najmocniej, ale to nie będzie polska wersja Troll Mountains. Może być, że parę (dosłownie PARĘ, np. motyw Skarbów) pomysłów stamtąd znajdzie się w Trollach, ale ma to być zupełnie inny dodatek, opierający sie na folkorze i demonologii skandynawskiej, a także na innych źródłach. A kiedy on będzie gotów? Sam chciałbym wiedzieć

Na pewno kiedyś będzie.
To tyle offtopu. Dzięki i na razie!
Skogtroll
: poniedziałek 29 paź 2007, 17:27
autor: Katiusha
Skogtroll,
Ups, rzeczywiście, moja pomyłka. #-o Nie przyjrzałam się dokładnie i zasugerowałam się nazwą i Doliną Elfów przerobioną przez Ciebie.

>
Heh, pocieszające przynajmniej jest to, że nie porzuciłeś projektu. Życze wytrwałości i chęci skończenia dodatku. :biggrin:
Pzdr Katiusha
: środa 19 gru 2007, 15:54
autor: stave
oto Mistyk stworzony dzieki pomysłowi Arta. Stworzyłem go wcześniej ale nie miałem czasu aby go tu zapodać. Oczywiście zanim pojawi się kolejna czesc projektu tj Zp i Lk jeszcze może cosik tu zmienie. Startu na razie nie wpisywałem--jest to robocza wersja. Jesli macie jakies inne pomysły spokojnie możecie tworzyć bez względu na zapowiedź z mojej strony. Nawet jeśli w jakiś sposób będzie zbliżony do tego Mistyka to żaden problem, dzięki temu świat MiM sie rozwija-- w tym przypadku podzielam zdanie Michaela i SeSima. Kombinować zawsze
można, co ja piszę - należy kombinować.
Pozdrowionka Stave
: czwartek 20 gru 2007, 11:43
autor: SeSim
Wygląda sensownie. Tylko może ograniczyć ataki innych poszukiwaczy na Mistyka tylko do Mocy? W końcu to niematerialna postać

: czwartek 20 gru 2007, 12:52
autor: stave
W sumie masz racje, pomyślę nad tym. Mistyk w Zp się pojawi więc jeszcze troche czasu jest do otatecznej wersji.
Pozdrowionka Stave.
: sobota 01 mar 2008, 00:21
autor: Rastel
I znowu będę odgrzebywal starocia - choć ten jest młodszy niż poprzednie
Moim zdaniem skoro Mistyk jest Poszukiwaczem, to chyba nie można go chyba atakowac Mocą, o ile nie posiada sie odpowiedniej zdolności. Znaczy - widzę dwa wyjścia: albo zmieniamy zasady i każdy może atakować Mistyka Mocą, albo moga go zaatakować tylko wybrani Poszukiwacze (ci, którzy moga walczyć Mocą). No - jest jeszcze trzecia opcja - można go atakowac Siłą.
Poza tym specjalne zdolności nie są sformułowane zbyt szczęśliwie - przynajmniej moim zdaniem. Widzę parę możliwości przeredagowania - o ile jesteś zainteresowany
Stave , mogę podesłac swoje propozycje. To tyle
PS.
Nie przeczytałem jeszcze wszystkiego, więc nie wiem, czy poruszane przeze mnie kwestie nie zostały poprawione. W tej chwili kończę Kwestię Zasad i zamierzam pokonac Straznika, żeby przejść do Twórczości Forumowiczów :mrgreen:
PS2.
Niczyje zdanie nie zostało uszkodzone podczas pisania tego posta

: wtorek 04 mar 2008, 14:19
autor: Critter
A ja uważam, że postać astralna powinna odkrywać wszystkie karty przygód, ale w walce stosować się tylko do tych związanych z ciałem astralnym (czyli związanych z mocą). Czyli jak będzie to demon czy duch, to musi z nim walczyć, nie zależnie od jej poziomu mocy, wszelkie bestie i smoki (atak siłą) będą nam nie straszne. Inaczej będzie z ciałem fizycznym Mistyka. Tutaj można by go atakować w dowolny sposób.
Teraz kwestia powiązania parametrów. Myślę, że gdy Mistyk jest w czasie transu obniżają się jego parametry siły i mocy np. o 2 lub 3. Gdyż postać musi koncentrować się na potrzymanie stanu hipnotycznego. Przegrana walka czy jakieś zdarzenie powinny przerywać trans i ciało astralne powinno wracać do ciała fizycznego. Astralnej postaci nadałbym tyle mocy ile ma poszukiwacz.
Co do przedmiotów i przyjaciół. Mistyk poświęcając turę na podwójną koncentrację mógłby swojemu astralnemu odbiciu dać umiejętność interakcji ze światem materialnym i dać możliwość przynoszenia znalezionych w czasie wędrówki przedmiotu czy przyjaciela.
Zasadę przerwania transu także stosowałbym i tu.
Zamierzam wszystkich poszukiwaczy dogłębnie poprawić, tak jak z Mistykiem, ale na razie potrzebuje czasu. Zamierzam stworzyć duży projekt, z przeróbkami dosłownie wszystkiego, więc musicie uzbroić sie w cierpliwość.
: wtorek 04 mar 2008, 15:20
autor: SeSim
Zamierzam wszystkich poszukiwaczy dogłębnie poprawić, tak jak z Mistykiem, ale na razie potrzebuje czasu. Zamierzam stworzyć duży projekt, z przeróbkami dosłownie wszystkiego, więc musicie uzbroić sie w cierpliwość.
Może zanim zaczniesz to zapoznaj się z projektem steva

Głupio tak wywarzać drzwi otwarte na oścież

: środa 05 mar 2008, 00:30
autor: Critter
Nie chce wybiegać poza temat, ale tylko dodam, że dlatego zacząłem prace od czytania forum, aby wspomóc się opinią i doświadczeniem innych przy budowie i ujednolicaniu zasad w swoim projekcie. Zgromadziłem sporą ilości wszystkich cyfrowych dodatków i tych autorskich i tych mniej

(zarówno polskich jak i zagranicznych). Tworząc swój projekt będę na początek opierał się czy o grafiki czy pomysły innych autorów (zależy jak to będzie wspólnie współgrało), a dopiero z czasem przejdę na swoje, w imię geodezyjnej zasady od ogółu do szczegółu

. Nie myślcie, że chodzi tu o plagiat, moją wizją jest scalenie (prawie) wszystkich dodatków, stworzenie jednolitego świata (zasady i klimat) składającego się z konkretnych krain. Chciałbym, aby gra pracowała na starym silniku, żeby nie powstała czasem inna gra

, ale myślę o wielu zmianach w podstawowych zasadach, które uważam uatrakcyjnią troszkę rozgrywkę.
: środa 05 mar 2008, 01:22
autor: Artownik
Cóż, to powinno być tak, że w momencie wyjścia ciała astralnego poza ciało fizyczne, Poszukiwacz - ciało fizyczne powinno być niezdolne do czegokolwiek, tzn. powinno być zupełnie pasywne.
No ale wiadomo, że nie o to tu chodzi, w sumie ta wersja Stave'a już jest bardzo fajna, ale ta kwestia przenoszenia się albo z prowrotem do oryginalnego Poszukiwacza lub ściągania go do astralnego odpowiednika, to jest dość problematyczny temat.. trzeba to dobrze wypośrodkować, żeby nie było zbytnich ułatwień na Przedpolach Piekieł.
: środa 05 mar 2008, 12:00
autor: stave
hm napisze tak Mistyk tutaj zaprezentowany nie jest finalna wersja i zapewne wprowdze do niego zmiany po propozycjach jakie tu przeczytałem, akurat zajme sie nim jak skoncze Karty do Zp a to juz bardzo blisko i pozniej karty do Lk. Dodatek jest dosc duzy ale sadze, ze juz w niedlugim czasie bedzie mogli zobczyc poprawiona wersje tego Pana.
Co do ciebie Critter jesli chcesz tworzyc wlasny projekt (oczywiscie to bardzo dobrze) to pierw przejrzyj dzialy ukonczonych i nieukonczonych dodatkow, bo zwyczjanie moze sie okazac ze to co zamierzasz zrobic ktos juz tego dokonal z lepszym badz gorszym skutkiem.
Pozdrowionka Stave.