Strona 2 z 2

czy ktos wie?

: piątek 21 paź 2005, 18:46
autor: Aramis
czy wie ktos dokladnie ile jest kart smokow bo na allegro jak jeden gosc sprzedawal oryginalne smoki to napisal ze jest kart 102 a u ambra jest ich chyba 86.. to kto ma racje?

: piątek 21 paź 2005, 20:10
autor: Valdi
Cytując opis zawarty na pudełku "Smoki zawierają ponad osiemdzisiąt Kart Przygód,które należy dołączyć do (...)". Więc pewnie Ambar0 ma racje, zresztą niewiem skąd ta niepewność skoro Ambar0 sie napewno bardziej interesuje niż jakiś tam typ na Allegro.

: piątek 21 paź 2005, 21:43
autor: Aramis
no ztad ze na alegro gosc sprzedawal orginala w pudelku no to chyba powinien wiedziec co pisze nie? a np u ambra na ftp brakuje korony salomona np..w "podstawce"..

Smoki jako oddzielne karty.

: piątek 25 maja 2007, 16:04
autor: ernin
Witam.
Chodzi mi o dodatek Smoki jak wiadomo w tasowuje się je do kart przygód. Niektórzy już pisali że w tasowują je dopiero po jakimś czasie gry albo ciągną w środkowym kręgu. co sądzicie o daniu nowych reversów do tych kart i np w zewnętrxznej krainie rzucamy kostką
1-5 - ciągniemy karte przygód (albo np robimy to co pisze na polu którym się stanie)
6 - ciągniemy karte smoków
a w krainie środkowej
1-2 ciągniemy kartę przygód (albo np robimy to co pisze na polu którym się stanie)
3-6 ciągniemy kartę smoków

Daje 2 przykłady reversów może się wam spodoba albo zrobilibyście leprze reversy.

: piątek 25 maja 2007, 16:11
autor: PoKrAk
co sądzicie o daniu nowych reversów do tych kart i np w zewnętrznej krainie rzucamy kostką
sądzę że to zbędna komplikacja. Dodawanie rzutu kostką do sprawadzania z którego stosu ciągnąc kartę tylko neipotrzebnie wydłużałoby rozgrywkę.

: piątek 25 maja 2007, 16:17
autor: ernin
to może poprostu ciągniemy je w środkowej krainie i tylko reversy dac inne ? a który sie wam bardziej podoba revers bo chce grać z innymi reversami.

: piątek 25 maja 2007, 16:20
autor: Isztwan
ernin pisze:a który sie wam bardziej podoba revers bo chce grać z innymi reversami.
Zdecydowanie ten pierwszy, ale jak to TY chcesz grać z innymi reversami to chyba ważne który się TOBIE podoba?

: piątek 25 maja 2007, 16:20
autor: PoKrAk
to może poprostu ciągniemy je w środkowej krainie
to by zrobiło z środkowej krainy totalnie nudne miejsce gdzie są tylko Smoki i magiczne przedmioty. Jestem zdecydowanie przeciwny takim pomysłom, choć parę osób chyba tak grało (min. Lukas) i pisało o tym na forum więc pomysł też zbyt świeży nie jest.

: piątek 25 maja 2007, 18:22
autor: Valdi
Ja jestem przeciwny bo mam oryginał i drukowanie jeszcze raz sklejanie itp. mi nie leży. Ale koszulki szczególnie 1 mi sie podoba, (choć Plastic Warp może troszkę za mocny wyszedł).

: piątek 25 maja 2007, 22:06
autor: Morgoth61
Druga mi się podoba. Ciekawie wygląda taka niesymetryczna.

: piątek 25 maja 2007, 23:26
autor: mriswith
Rzeczywiście jeśli już w ogóle jakaś ma być, to ta po prawej.

: piątek 25 maja 2007, 23:42
autor: Leviathan
Moim zdaniem odrębna koszulka nie ma sensu. Jeżeli byłaby stosowana (a więc mielibyśmy Smoki ze smoczą koszulką i resztę kart z koszulką Przygody), to MUSIELIBYŚMY grać na zasadzie: Smoki dobieram tylko jeżeli coś tam. Nie byłoby możliwe połączenie obu stosów, gdyby przyszła nam nagle ochota na grę pt "ciągniemy z jednej kupki".

Nie widzę potrzeby wprowadzania odrębnej koszulki, skoro można po prostu oddzielić karty ze Smoków od pozostałych i zrobić dwa stosy Przygody...

: sobota 26 maja 2007, 09:44
autor: SeSim
Ja gram ze smokami w tasowanymi w normalne przygody i uważam, że to dobry pomysł. Bardzo urozmaica i utrudnia rozgrywkę na początku gry. A co do koszulki to do MiMa zdecydowanie pasuje bardziej pierwsza, tylko tak jak Valdi powiedział — przesadziłeś z filtrem :D

: sobota 26 maja 2007, 11:56
autor: ernin
Filtr to nie problem mozna zawsze zmniejszyć ja to tak na szybko robiłem.

: sobota 26 maja 2007, 12:28
autor: HunteR
Ja również gram ze smokami wtasowanymi w pozostałe karty przygód. Jeśli zaś chodzi o robienie z tego osobnego stosu i ciągnięcie np. w środkowej krainie to na podobny pomysł wieki temu wpadł już Lucas :wink:

: poniedziałek 28 maja 2007, 02:37
autor: Morgoth61
SeSim pisze:zdecydowanie pasuje bardziej pierwsza
Zdecydowanie nie.

: poniedziałek 28 maja 2007, 09:15
autor: wisnia
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.p ... ght=#10521

testowalem dwa pomysly grania inaczej ze smokami, raz losowalo sie je tylko w srodkowej krainie, raz loswalo po wykonczeniu "normalnych " kart przygod.
- pierwsza metoda byla nawet ciekawa, zwlaszcza w pierwszym etapie rozgrywki, srodkowa kraina stala sie naprawde niebezpiecznym miescem ktore odwiedzalo sie ze skokiem adrenaliny.
- gdy testowalem druga metode do kart smokow jak latwo sie domyslic nie doszlismy, w koncu troszke juz tych przygod jest i doszlismy do wniosku, ze bez smokow gra sie o wiele przyjemniej. Znaczenia nabiera jaskinia oraz lodowa kraina, nie ma tych durnych przepakowanych magicznych przedmiotow, a po "miesko" silniejszych potworow trzeba sie pofatygowac do innych krain i super, od tamej pory dodatel smoki trzymam tylko z powodow kolekcjonerskich :-({|=
pomysl z rzucaniem kostka przy kazdej okazji losowania kart przygod to naprawde upierdliwa zbedna komplikacja.

: poniedziałek 28 maja 2007, 09:33
autor: Emil
A ja nie wiem czemu wam się tak te smoki nie podobają :-p ja z nimi zawsze grałem i będę grać wtasowanymi w talię kart przygód. Jakoś nie chce mi sie inaczej bawić w smoki że wybierać je w środkowej krainie czy rzucać kostką - osobiście odradzam bo rozgrywka zrobi się okropnie nuda i zbyt długa -. Lubię dodatek smoki sam nie wiem dlaczego może za karty smoków z którymi na początku jest ciężko wygrać.

A co do oceny tych rewersów to pasuje tylko pierwszy ale ten smok jakoś mi się nie podoba bo jakoś taki prze bajerowany...

: poniedziałek 28 maja 2007, 10:04
autor: gural
Nie wiem, czy ktoś już się nad tym nie zastanawiał, ale ktoś podjął by się zrobienia planszy do Smoków? Wtedy nie byłoby problemu z wtasowywaniem ich gdziekolwiek, a ciągnęło by się je na ów planszy. Uprzedzając pytanie, motywacją na wejście byłyby magiczne artefakty i ładnie expodajne potworki. Pomyślcie nad tym MiMowcy.

: poniedziałek 28 maja 2007, 10:15
autor: PoKrAk
Karty do smoków sa tak beznadziejnie nieciekawe, że taki pomysł mija się z celem. Wtasowane w resztą kart to jeszcze tak nie rażą bo się trafiają na przenmian z innymi, ale krainy gdzie występują tylko one? nieeee

: poniedziałek 28 maja 2007, 10:17
autor: gural
Obawiasz się, że powstanie "II Jaskinia"?

: poniedziałek 28 maja 2007, 11:19
autor: Morgoth61
gural pisze:Nie wiem, czy ktoś już się nad tym nie zastanawiał, ale ktoś podjął by się zrobienia planszy do Smoków? Wtedy nie byłoby problemu z wtasowywaniem ich gdziekolwiek, a ciągnęło by się je na ów planszy. Uprzedzając pytanie, motywacją na wejście byłyby magiczne artefakty i ładnie expodajne potworki. Pomyślcie nad tym MiMowcy.
A nie lepiej zrobić nowy dodatek ? Jeśli już bym tworzył planszę i miał wymyślać karty to wymyśliłbym coś zupełnie nowego - nawet jeśli pomysł miałby się opierać na smokach. W jakimś stopniu mogłoby to się wiązać ze smokami oficjalnymi.