Strona 2 z 5

: wtorek 26 gru 2006, 10:17
autor: HunteR
O jaki fajny pomysł \:D/
W portalu Juri & Denver pisze:Niestety nie byliśmy w stanie zeskanować dwóch niezbednych rzeczy do grania w gry planszowe: kostki sześciościennej, czyli K6; oraz piwa. Za utrudnienia przepraszamy, i informujemy, że nadal nad tym pracujemy.
Teraz są plany 'zeskanowania' k6, chłopaki, co wy na to żeby 'przeskanować' też browce? :-p

A skoro już jesteśmy przy dźwięku to czemu poprzestawać tylko na turlaniu kostką? Mogłyby być jeszcze jakieś różne dźwięki odtwarzane w konkretnych sytuacjach jak np. utrata punktu wytrzymałości, zwiększenie siły, zdobycie mieszka złota czy rzucenie czaru :-k Nie to żebym się wymądrzał ale skoro projekt jest dopiero w fazie produkcji a prosiłeś o komentarze to mówię co chętnie bym chciał zobaczyć (a raczej usłyszeć) w takiej gierce. Nie zaszkodził by też jakiś klimatyczny podkład muzyczny :wink:

: wtorek 26 gru 2006, 11:41
autor: Kropek_
Wszystko jest do zrobienia myślimy nad jakimś obiektem typu mikser który zajmował by się podkładem muzycznym i odpalaniem konkretnych dzwięków w konkretnych sytuacjach ale trzeba te dzwieki mieć :/ i tu przydała by się wasza pomoc. Dodamy jak narazie co się da aby można było pograć a poźniej dodawać to nie będzie problem.

: wtorek 26 gru 2006, 12:14
autor: ernin
Dajcie jeszcze multiplayera :p
a tak naserio to można by jakieś boty dać co by tez grały.

: wtorek 26 gru 2006, 13:48
autor: SeSim
Z tym dźwiękiem to zapytam muzyka który udźwiękowia mi animację ;) Być może zgodzi się pomóc.

: wtorek 26 gru 2006, 17:05
autor: Kropek_
Mam pytanie czy widac co tam jest napisane ??

http://bajt.eu.org/screen3.jpg

Proszę otwierać to w fullscreen aby były prawdziwe rozmiary .

: wtorek 26 gru 2006, 17:18
autor: ernin
da się przeczytać chociaz mogło by być większe masz przecież dużo miejsca.

: wtorek 26 gru 2006, 17:46
autor: Kropek_
Właśnie o to chodzi ,że z tym miejscem to jest problem bo dla 1 2 kart to nie ma problemu ale jak taki Jasnowidz ma opcję 5 kart to na ekranie tego miejsca wcale tak dużo nie ma :\ narazie pozostanie to tak niestety :(.

: wtorek 26 gru 2006, 18:24
autor: gural
Bardzo dobrze widać.

: wtorek 26 gru 2006, 18:36
autor: SeSim
Za małe. Wzrok się męczy. Jeżeli mogę coś polecić to wcale nie jest konieczne żeby widzieć wszystkie karty na raz. Weź pod uwagę fakt, że generalnie karty powinno się "czytać" wg cyferki jaka jest podana na górze karty. Dzięki temu możesz je wyświetlać, że tak powiem jedna po drugiej. Np masz pięć to widać taką kupkę 5ciu kart od góry ale oczywiście widoczna jest tylko ta co jest na samym szczycie stosu. Te pod spodem są przesunięte w troszkę w bok każda względem swojego poprzednika wyżej, ale tylko tak, żeby było widać kawałek karty. Karty o takim samym numerku umieszczałoby się w kolejności alfabetycznej lub losowej.
Można by też zrobić podgląd takich kart niżej poprzez najechanie na wystającą krawędź i pojawiałby się tooltip z tą kartą. Mógłbyś ją przeczytać ale nie wykonać. Musiałaby poczekać na swoją kolej.
Dzięki temu zyskujesz kupę miejsca na wyświetlenie wyciągniętych kart :)

: wtorek 26 gru 2006, 20:53
autor: MAXtoon
No można troche wieksze, chociaz i to ujdzie w tłumie. Pozatym panowie, realnie wszystkie karty rozpoznajemy juz po tytułach, a jeśli nawet nie to chwilke spojrzymy i juz wiemy o co kaman ;]

: wtorek 26 gru 2006, 21:01
autor: SeSim
Nie można pobłażać bo się ludzie rozleniwią :P

: wtorek 26 gru 2006, 21:09
autor: MAXtoon
Mnie to już nie grozi - ja juz jestem rozleniwiony :P Ale dobra, jak wybredni to wybredni - za małe! :D

: wtorek 26 gru 2006, 21:25
autor: Kropek_
SeSim to rozwiązanie też było już przemyślanie ale jeśli do stycznia mamy wydać pierwszą beta wersję tej gry to trzeba zostać przy tym co jest teraz. Przypominam ,że my silnik piszemy od nowa a oprogramowanie takiego fajnego przekładania kart to nie jest 10 linijek kodu niestety. Wydaje mi się ,że kluczowy przełom będzie jeśli będzie można już w to pograc bo wtedy dostanie się tzn. wiatru w żagle. Podczas testwania może jeszcze bardziej praktyczny pomysł przyjdzie do głowy i coś bardziej wygodnego się zrobi :) zobaczymy.


Pozdrawiam

: wtorek 26 gru 2006, 21:39
autor: ernin
Niemoge już sie doczekać na bete.

: środa 27 gru 2006, 02:33
autor: Gamekeeper
No coz jestescie juz 5 lub 6 grupa z rzedu podejmujaca sie tego typu wyzwanie, 2 odpadly w przedbiegach, potem nastepne 2 zniknely w trakcie wstepnych rozmow, ostatnie nawet cos tknely, ale po pierwszych screenach zagineli w akcji uswiadamiajac sobie ile to zabawy wiec naprawde i tak jestem pelen nadziei.

: środa 27 gru 2006, 02:44
autor: gural
SeSim pisze:Weź pod uwagę fakt, że generalnie karty powinno się "czytać" wg cyferki jaka jest podana na górze karty. Dzięki temu możesz je wyświetlać, że tak powiem jedna po drugiej.
Aczkolwiek Karty o tych samych numerkach można rozpatrywać w dowolnej kolejności więc i to powinno zostać uwzględnione.

: środa 27 gru 2006, 09:41
autor: MAXtoon
@Denver roboty dużo ale potem jaka satysfakcja, no i wdzięczność forumowiczów.. :D

: niedziela 14 sty 2007, 13:59
autor: Kropek_
Co myslicie na temat MENU w takiej formie

http://mim.bajt.eu.org/menu_v3.jpg

Jak Wam się to podoba i wogóle, może jakieś sugestie ??

: niedziela 14 sty 2007, 14:54
autor: MAXtoon
ooo masakraaaaa. Zarąbiste! Mi się podoba strasznie! Kurna ale efekt :D Super. Jak wyjdzie wam ten projekt to... no masakra, brakuje słów zeby wyrazic zachwyt. Powodzenia! ;)

: niedziela 14 sty 2007, 15:31
autor: MistrzDzwonow
Się zaczynam zastanawiać czy jest sens kontynuować mój projekt :D

: niedziela 14 sty 2007, 19:52
autor: Gamekeeper
MistrzDzwonow pisze:Się zaczynam zastanawiać czy jest sens kontynuować mój projekt :D
PC a on-line to dwie calkowite inne rzeczy, o czywiscie ze tak !!

: niedziela 14 sty 2007, 20:05
autor: SeSim
Co myslicie na temat MENU w takiej formie
Mi się jakoś tak średnio widzi :) Nie podoba mi się logo z tymi smugami. Natomiast podkład pod menu w postaci pergaminu jest bardzo zacny! Zmieniłbym też czcionkę na taką co by symulowała kaligraficzne pismo piórem na tym pergaminie ;)

: poniedziałek 15 sty 2007, 11:14
autor: HunteR
SeSim, cicho bądź, jesteś w mniejszości, menu jest zajebiste! Kurde czekam na jakąś wersję alfa żeby już można było coś odpalić :biggrin:

: poniedziałek 15 sty 2007, 22:49
autor: Kropek_
Spokojnie Panowie już niedługo a konkretniej wydaje mi się ,że do 25 Stycznia powinna wyjść pierwsza beta beta coprawda nie do końca zaimplementowana ale chciał bym przed zaczęciem sesji egzaminacyjnej dać Wam już coś do testowania w praktyce itp.

MistrzDzwonow co do pisania swojego projektu to zdecydowanie tak !!!! Jeśli chcesz jak skończymy ten projekt możemy zabrać się za wspomaganie twojego. Może niektóre rozwiązania będą dla Ciebie przydatne, nie wiem jak ty to tam implementujesz.

A co do reszty piszących projekty oby tak dalej !!!!

SeSim twoje uwagi jak zawsze cenne ale wiesz na zabawę z grafiką to tak średnio mam czas są bardziej newralgiczne sprawy które nie mogą czekać ale w przyszłości nie widzę problemów aby to zmienić. Nie to żebym się upominał ale ktoś (WindyIndy :D ) zadeklarował się ,że zrobi coś z mapką i jak tam prace nad nią idą ??

: poniedziałek 15 sty 2007, 23:02
autor: WindyIndy
Kurcze pogubiłem się. Wydaje mi się ze wysłałem mapkę #-o Jak nie to wybacz :) podeśle jutro bo jest zrobiona już dawno.

EDIT:
W sumie jak wysyłałem z pracy to mogło nie dojść mam jakieś problemy z takimi rzeczami w robocie ale już w tym tyg poleci obiecywany sobie od pół roku format i będzie znowu cacy \:D/