Strona 10 z 13

: sobota 24 wrz 2011, 17:19
autor: Gweerdyn
Poczekam, wyboru nie ma ;/

: sobota 24 wrz 2011, 18:01
autor: Mały Nemo
Elliott Eastoe aktualizował swój "Talisman List of Components" o tytuły kart z Talisman: Dragon. Można się z nim zapoznać w tym temacie: http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... idt=554722

: sobota 24 wrz 2011, 18:16
autor: Gweerdyn
No, no robi się ciekawie =D>
Wrogowie wreszcie ciut potężniejsi :-p
Smoki z bastionu HOMM dorobiły się mocy 9 ^.^

: niedziela 25 wrz 2011, 15:08
autor: Mały Nemo
Gweerdyn pisze:Smoki z bastionu HOMM dorobiły się mocy 9 ^.^
Bo zawsze były słabe, nic lepszego od Czarnego Smoka ;) Prócz Drakolicza rzecz jasna :mrgreen:

: niedziela 25 wrz 2011, 15:14
autor: Gweerdyn
Niezłego offropa chyba zapoczątkowałem :D

: niedziela 25 wrz 2011, 15:20
autor: Mały Nemo
Tutaj takie czasem się zdarzają, zwłaszcza że HoMM3 czy wcześniejsze to dzieciństwo wielu tutejszych :P.

: niedziela 25 wrz 2011, 15:34
autor: Gweerdyn
Kultowa gra, co tu kryć ;)

: niedziela 25 wrz 2011, 15:40
autor: Mały Nemo
Chociaż ja bez WoGa nie wyobrażam sobie HoMM3 :P.

: niedziela 25 wrz 2011, 15:53
autor: Artownik
Nemomon pisze:Chociaż ja bez WoGa nie wyobrażam sobie HoMM3 :P .
True, true.

Ruscy dowalili takie bajery, których nawet późniejsze HoMMy nie zaznały.

: poniedziałek 26 wrz 2011, 08:17
autor: Gweerdyn
A mnie np. taki HoMM4 się podoba ;)
Ale ci bohaterowie jednak ostro spaczeni są ;/
Jak mają wysokie lvle to w ogóle bez armii się może obyć :doubt:
Poza tym nie mogą zginąć, najwyżej do niewoli trafiają...

: poniedziałek 26 wrz 2011, 23:22
autor: Mały Nemo
Kolejne grafiki od Felici Cano, mogę zdradzić, iż zrobiła ich lekko ponad 50 sztuk, więc mam nadzieję, że jeszcze coś więcej jej zobaczymy!

- Dragonet
- Dragon Shaman (Później przemianowany na Grilipus Shaman)
- Cave of Bones
- Dragon Tears
- Dragon Raid (Później przemianowany na Castle Raid)

: poniedziałek 26 wrz 2011, 23:27
autor: Artownik
yay... więcej Felicji :roll:

dzień bez rolla, to dzień zmarnowany :D


A tak już serio, to tym razem nawet nieźle, nawet ciekawa perspektywa w większości i... tak nawet nawet.

: wtorek 27 wrz 2011, 12:31
autor: Astropata
W podobnym tonie na Galakcie pisałem o tych grafikach, więc mój post się będzie tylko nieznacznie różnił ;)

W odróżnieniu od jej stałego poziomu nie za wysokiego, to te grafiki są niezłe nawet. Bez jakiegoś dzikiego szaleństwa i piękna oszałamiającego, ale jakoś na plus. Są niestety wciąż minusy, Dragonet jest przeciętny, chociaż ma swój urok jakby się uprzeć. Ale postać z Dragon Tears także ładna nie jest. W każdym razie u Felicii nie przepadam za sylwetkami ludzkimi, to w jej kresce jest najbardziej drażniące.

Natomiast Shaman, Cave of Bones oraz Raid są naprawdę fajne, chyba dlatego że trochę odchodzą od jej stylu. Może mi się uda przekonać do ręki Felicii jak tak dalej pójdzie ;)

: wtorek 27 wrz 2011, 12:36
autor: Mały Nemo
Bardzo cieszę się, że wam się podobają jej grafiki :). Faktycznie ma dobrą rękę do Talismana, czuć w tych grafikach duszę tej gry! Mam nadzieję, że Felicia będzie kontynuować tworzenie grafik do Talismana :).

: wtorek 27 wrz 2011, 12:39
autor: Astropata
Nemomon pisze:Bardzo cieszę się, że wam się podobają jej grafiki :). Faktycznie ma dobrą rękę do Talismana, czuć w tych grafikach duszę tej gry! Mam nadzieję, że Felicia będzie kontynuować tworzenie grafik do Talismana :).
Ja natomiast mam nadzieję, że będzie w mniejszym stopniu, bo hurtowe tworzenie jej nie wychodzi na dobre :P Lepiej mniej a lepsze

: wtorek 27 wrz 2011, 12:42
autor: Mały Nemo
Oj tam, marudzisz waćpan. Jeżeli 1 ręka tworzy większość kart, to klimat Talismana jest w miarę jednakowy. A jeżeli 50 grafików ciągnie klimat w swoją stronę, to mamy klimat od sasa do lasa. I to jest dopiero złe.

: środa 28 wrz 2011, 15:42
autor: Gweerdyn
Nemomon pisze:Oj tam, marudzisz waćpan.
Jaka cisza zapadła...

: środa 28 wrz 2011, 16:10
autor: Mały Nemo
Nie mogą się doczekać kolejnych grafik Felici, dlatego wstrzymują oddech i zapadła grobowa cisza :mrgreen:

: środa 28 wrz 2011, 17:34
autor: Gweerdyn
Miejmy nadzieję, że dlatego...
Oj Nemo straszny człowieku... ;p

: środa 28 wrz 2011, 17:37
autor: Mały Nemo
Użytkownik FFG - Talismaniac zaprezentował spis efektów kart. Dostępny jest on tutaj: http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... idt=556316

: środa 28 wrz 2011, 19:02
autor: Artownik
Przejrzałem i tak z ciekawości Nemo zapytam:
Nemomon pisze:AMPHIPTERE - Enemy/Dragon
* Strength: 4
* Before you engage the Dragon in battle, it makes a breath attack; if you have any Armour you lose 1 life. It will remain here until it is killed.
I teraz pytanie. Jak ma się instrukcja TMiM do manewru, gdzie przed walką Poszukiwacz chciałby się swoich Zbroi pozbyć, pozostawiając je na Obszarze.
Jeśli byłoby to dozwolone, to czy w tej samej turze można je zabrać?

: środa 28 wrz 2011, 19:04
autor: Erestor
Z tego co ja się orientuje, to jak się coś porzuci to nie można tego podnieść w tej samej turze... trzeba drugi raz "wejść" na ten obszar.

: środa 28 wrz 2011, 19:16
autor: Mały Nemo
Artownik pisze:Przejrzałem i tak z ciekawości Nemo zapytam:
Nemomon pisze:AMPHIPTERE - Enemy/Dragon
* Strength: 4
* Before you engage the Dragon in battle, it makes a breath attack; if you have any Armour you lose 1 life. It will remain here until it is killed.
I teraz pytanie. Jak ma się instrukcja TMiM do manewru, gdzie przed walką Poszukiwacz chciałby się swoich Zbroi pozbyć, pozostawiając je na Obszarze.
Jeśli byłoby to dozwolone, to czy w tej samej turze można je zabrać?
Uszanowanie Artowniku!

Na wstępie chciałbym wspomnieć, iż z tym Wrogiem mieliśmy już do czynienia w przypadku dodatku Talisman: Magia i Miecz Góry. Wtedy treść tejże karty brzmiała następująco:

Amfiptera
Wróg - Smok
SIŁA: 4
Zanim wdasz się z nią w walkę,
amfiptera na ciebie zionie – jeśli
posiadasz jakikolwiek Pancerz,
tracisz 1 punkt Życia. Amfiptera
pozostanie na tym obszarze,
dopóki ktoś jej nie pokona.


===

Co do Twojego pierwszego pytania, należy rozpatrzyć sytuację taką, iż jak Poszukiwacz zdecyduje się rozpocząć walkę ze Smokiem, czyli rozpocznie akcję karty, to nie może już więcej modyfikować statusu swoich kart. Czyli, może odrzucić kartę Pancerza zanim wylosuje drugą kartę przygody i rozpocznie walkę z Amfipterą albo na zakończeniu swojej tury lub też w dowolnym momencie tury innego Poszukiwacza. W sytuacji, w której Poszukiwacz losuje tylko 1 kartę Przygody i tą kartą okazuje się być Amfiptera, Poszukiwacz nie może odrzucić Pancerza, bowiem tuż po wylosowaniu tej karty Poszukiwacz automatycznie przechodzi do fazy rozpatrywania akcji tejże karty, a więc do walki ze Smokiem.

Co do twojego drugiego pytania, Erestor bardzo ładnie wytłumaczył co się dzieje z porzuconymi kartami.

Pozdrawiam,
Nemomon

: środa 28 wrz 2011, 20:31
autor: Artownik
Jaki oficjalny ton!

Czy powinienem się bać? :D



Czyli czasem można, ciekawa sprawa :-k
Trzeba to przemyśleć.

: czwartek 29 wrz 2011, 17:04
autor: Gweerdyn
Mówię, Nemo robi się straszny o_O