Strona 10 z 20

: środa 27 maja 2009, 22:46
autor: Rogo
Miło słyszeć dobre wieści :)
Pamiętaj, że ja jestem chętny do współpracy nad tym projektem, więc jak coś służę dobrą radą i pomocną dłonią :D
pozdro ;)

: niedziela 31 maja 2009, 02:38
autor: the MackaN
Pamiętam... Aczkolwiek, chyba zbytnio się pospieszyłem tym powrotem, bo dzisiaj wieczorem, dosłownie kilka godzin temu zawitało u mnie pogotowie :( . Zdążyłem więc jedynie ściągnąć z internetu kilkadziesiąt obrazków pasujących koncepcyjnie do kart i obawiam się, że przez kolejny tydzień znów nie ruszę z falloutem.

Ktoś miał jakąś koncepcję planszy jeszcze swoją tutaj przedstawić o ile pamięć mnie nie myli. Ja niestety jestem mało aktywny na razie, ale było by miło gdybym jak tu wróce, poczytał o jakiś inspirujących koncepcjach.

Przykro mi forumowicze, ale na razie znów mam kaszanę... :(

: niedziela 31 maja 2009, 09:10
autor: Rogo
Niedobrze, ojj niedobrze... Trzymamy kciuki za szybki powrót Twojego ojca do zdrowia!

A opóźnieniami się nie przejmujemy - wszyscy doskonale rozumiemy jakie są priorytety...

: niedziela 31 maja 2009, 17:13
autor: Mały Nemo
Oraz wszyscy się przyzwyczailiśmy, iż czasem trochę trza poczekać na dodatek :).

: czwartek 04 cze 2009, 08:38
autor: Artownik
Uff, no udało się w końcu doczytać. Elegancko żeście to wszystko pociągneli i prezentuje się świetnie.

Szkoda tylko, że ta plansza jest tak wielka.. wręcz ogromna.. na tych pustkowiach jest średnio 10 pól, czyli żeby dostać się na drugi koniec potrzebne są dwa dobre rzuty, a to i tak dopiero jedna krawędź!

Inerakcja graczy pomiędzy sobą będzie jeszcze mniejsza niż w MiMie.. nie wspominając o tym, że ciężko będzie w ogóle trafić do konkretnego miejsca.

Trochę szkoda, że w takim kierunku to właśnie poszło.

: czwartek 04 cze 2009, 08:48
autor: Rogo
the MackaN chciał dużą planszę, jak zapomniane pustkowia w MiM:P
Ale zawsze można go przekonać, żeby zrobił mniejszą :P
Jak masz pomysły na wygląd planszy (poza tym że wypalona słońcem i pokryta radioaktywnymi opadami xD) to pisz. Myślę, że the MackaN napewno weźmie to pod uwagę :)
Zresztą on sam pisał, że to wersja testowa planszy :)
Mi osobiście też niektóre rozwiązania nie przypadły do gustu, ale teraz nie mam czasu nad tym pomyśleć - sesja tuż tuż...

: czwartek 04 cze 2009, 21:33
autor: Artownik
Zaświtały mi pewne pytania odnośnie walki, ale to też muszę jeszcze sam sprawdzić czy dobrze myślę..

Jak the MackaN będzie już z powrotem, to wtedy jeszcze co nieco napiszę.

Póki co, to oby zdrowie jego ojca się poprawiło.

: czwartek 04 cze 2009, 22:53
autor: Rogo
Póki co, to oby zdrowie jego ojca się poprawiło.
W rzeczy samej.
Artownik pisze:Zaświtały mi pewne pytania odnośnie walki, ale to też muszę jeszcze sam sprawdzić czy dobrze myślę..
Też mi się ten system MackaNa pomieszany wydawał - jutro go przeczytam jeszcze raz i się zastanowię czy nadal tak uważam :P Można myśleć nad czymś alternatywnym i nie za trudnym :P

[ Dodano: Pią Cze 05, 2009 10:59 am ]
Myślałem co nieco o dodatkowych bajerach :P
Po pierwsze powtórze: trzeba zmienić MackaN'ową terminologię (zwłaszcza Niecałkowite UB/UP, które po prostu źle się prezentują. Moja propozycja:
Startowe / Początkowe - ilość UB/UP z jaką dana Postać zaczyna grę.
Bazowe - aktualne UP/UB liczone tylko z żetonów (ewentualnie jeszcze ze zdolności czy tymczasowo podniesione dzięki prochom :P)
Całkowite - j.w. + wszystkie bonusy z Przedmiotów i Przyjaciół, które możemy w danej sytuacji wykorzystać :)
Mała adnotacja w Instrukcji i myślę, że to będzie ładniej wyglądać niż Niecałkowite

Myślałem też nad MackaN'owym dwuturowym systemem walki, ale to jeszcze muszę pomyśleć dalej xD

Kolejna sprawa to odporności - pomysł sam w sobie bardzo dobry, ale...
Wrogowie w MiM się nie bronili - mieli odpowiednią ilość siły i albo ginęli albo nie :P
Czy zatem jest to potrzebne u Wrogów w Falloutowej wersji? Albo będą śmiecić planszę, albo wg pomysłu MackaN'a zaatakują jeszcze raz - kolejne 2 rundy walki. Tto daje nam już 4, a jeszcze pojawi zdolność, że w przypadku przegranej walki może zignorować jej rezultat i zaatakować jeszcze raz - znowu wygra, znowu Wróg się obroni i kolejna walka - to już 8 rund :D
Chyba widać czemu taki system walki uważam za niepraktyczny, a odporności u Wrogów za zbędne :)

Drugi aspekt odporności - ich ilość. Moim zdaniem można je ograniczyć do 2 - normalne i energetyczne. Dlaczego? Otóż w Falloucie nie było podziału na obrażenia od broni palnej i wręcz, były po prostu normalne - to samo można zastosować w planszowej wersji, a ewentualne różnice wprowadzić na kartach Broni jako Przebicie Pancerza (o którym już wcześniej pisałem - ma tymczasowo obniżać Klasę Pancerza przeciwnika). Energetyczne muszą zostać - to oczywiste, ale napewno zauważyliście, że chcę wyrzucić odporności od eksplozji: uważam, że nie są potrzebne :P Granaty będą się lepiej prezentować jako jednorazowego użytku +X do UB (coś jak Eliksir Siły z MiM), a dla samej Rakietnicy czy pułapek (jak miny) nie ma sensu tego wprowadzać :P Zresztą miny i tak powinny od razu zabierać punkt Wytrzymałości, bez zbędnych rzutów kostką :)

I taki mój mały wynalazek ( :mrgreen: ): Karty UMIEJĘTNOŚCI - do zdobycia po wykonaniu odpowiednich questów lub do kupienia za niemałą sumkę w określonych miejscach i po spełnieniu określonych wymagań :P Oto pomysły (na podstawie Perków z Fallouta, więc grafiki się znajdą :D i stąd też głupie nazwy, które zawsze można zmienić :)):

PATROSZENIE GEKONÓW - Posiadasz wiedzę jak obdzierać Gekony ze skóry. Pozwala ci wziąć Kartę Skóra Gekona po każdej wygranej walce z Gekonem. //Bo jestem przeciwny temu, żeby każdy mógł ot tak sobie zdzierać skóry z gekonów :P
PANCERZ PODSKÓRNY - Posiadasz podskórny pancerz ochronny. Walcząc z przeciwnikiem używającym Broni Wręćz lub Palnej, musisz zostać pokonany różnicą co najmniej 2 punktów UB. Przy różnicy jednopunktowej za wynik walki uznaje się remis.
IMPLANT OCHRONNY - Posiadasz podskórny implant ochronny. Walcząc z przeciwnikiem używającym Broni Energetycznej lub Eksplozji, musisz zostać pokonany różnicą co najmniej 2 punktów UB. Przy różnicy jednopunktowej za wynik walki uznaje się remis.
SZCZEPIONKA - Otrzymałeś specjalną szczepionkę zwiększającą twoje naturalne odporności. Możesz dodać 1 do wyniku rzutu kostką sprawdzając czy działają na ciebie efekty Zatrucia lub Napromieniowania, chyba, że wyrzucisz 1, wtedy nie wolno ci niczego dodawać.
KOP ADRENALINY - Gdy masz 1 lub 2 punkty Wytrzymałości, możesz dodać 1 do swojej skuteczności w każdej walce.
PRZYJACIEL ZWIERZĄT - Zwierzęta nie występują przeciw swoim przyjaciołom, chyba że są przez nich zagrożone lub atakowane - nie jesteś atakowany przez Zwierzęta, choć ty, jeśli chcesz, możesz je zaatakować.
CZŁOWIEK DEMOLKA - Jeśli twój przeciwnik wyrzuci po przegranej walce 20 oczek na kostce k20 (broniąc się Pancerzem, jeśli taki posiada, lub w osobnym rzucie w przeciwnym wypadku), traci dodatkowy punkt Wytrzymałości.
SZYBKIE PIĘŚCI - Znasz sekretne sztuki walki Wschodu lub po prostu szybciej wymachujesz rękami. Używając Broni Wręcz lub walcząc bez Broni, możesz dodać 1 do swojej skuteczności.
TWARDE PIĘŚCI - Doświadczenie w walce wręcz pozwala ci uzyskać w niej przewagę. Używając Broni Wręcz lub walcząc bez Broni, możesz dodać 1 do swojej skuteczności.
WYROBIONE OKO - Praktyka w używaniu broni palnej sprawia, że wyróżniasz się śmiertelną skutecznością. Używając Broni Ciężkiej, możesz dodać 1 do swojej skuteczności.
SZYBKI PALEC - Ten profit pozwala ci pociągać za spust nieco szybciej, nie pogarszając celności. Używając Broni Lekkiej, możesz dodać 1 do swojej skuteczności.
EKSPERT UZBROJENIA - Doskonała znajomość Broni Energetycznej pozwala ci dodać 1 do twojej skuteczności, gdy używasz tego typu Broni.
MISTRZ UNIKÓW - Mistrz uników rzadko obrywa podczas walki. Możesz odjąć 1 wyniku rzutu kostką broniąc się przy pomocy Pancerza.
TWARDZIEL - Jako twardziel otrzymujesz mniej obrażeń. Możesz odjąć 1 wyniku rzutu kostką broniąc się przy pomocy Pancerza.
ERUDYCJA - Szybko się uczysz i zawsze potrzebujesz o 1 punkt z Trofeów mniej, aby zyskać kolejny punkt Umiejętności Bojowych.
POJĘTNY UCZEŃ - Z tym profitem stajesz się naprawdę pojętnym uczniem. Zawsze potrzebujesz o 1 punkt z Trofeów mniej, aby zyskać kolejny punkt Umiejętności Bojowych.
DZIECKO KWIAT - Dzięki temu profitowi możesz dodać 1 do wyniku rzutu kostką, sprawdzając czy się uzależniłeś, chyba, że wyrzucisz 1, wtedy nie wolno ci niczego dodawać.
POSZUKIWACZ SKARBÓW - Masz smykałkę do znajdywania pieniędzy. Za każdym razem, gdy w wyniku instrukcji Karty znajdujesz garść kapsli, rzuć kostką. Wynik 4, 5 lub 6 oczek oznacza, że znalazłeś jeszcze jedną.
HAZARDZISTA - Jesteś rasowym ryzykantem. Możesz dodać 1 do wyniku rzutu kostką przy wszelkich próbach Hazardu, chyba, że wyrzucisz 1, wtedy nie wolno ci niczego dodawać.
NIEWINIĄTKO - Twoja niewinna mina sprawia, że pozbawianie innych majątku jest jeszcze prostsze. Podczas próby kradzieży możesz dodać 1 do wyniku rzutu kostką, chyba, że wyrzucisz 1, wtedy nie wolno ci niczego dodawać.
NA PALUSZKACH - Jesteś zwinnym i ostrożnym farciarzem. Zawsze gdy masz do czynienia z jakąkolwiek pułapką, możesz dodać 1 do wyniku rzutu kostką, chyba, że wyrzucisz 1, wtedy nie wolno ci niczego dodawać.
MISTRZ KUPIECKI - Osiągasz biegłość w jednym z aspektów handlu - wszystkie ceny są dla ciebie o 1 garść kapsli tańsze, chyba, że już wynoszą 1.
ZŁOTA RĄCZKA - Próbując coś naprawić, możesz dodać 1 do wyniku rzutu kostką, chyba, że wyrzucisz 1, wtedy nie wolno ci niczego dodawać.
CHOMIK - Jesteś świetnie zorganizowany i potrafisz się dobrze spakować. Możesz nosić dodatkowy Lekki Przedmiot lub równoważną ilość Amunicji.
MOCNY GRZBIET - Inaczej zwany mułem. Możesz nosić dodatkowy Lekki Przedmiot lub równoważną ilość Amunicji.
PIONIER - Pionier z łatwością wynajduje najkrótsze trasy. Dzięki temu możesz dodać 1 do wyniku rzutu kostką przy wykonywaniu ruchu. Ale jeśli wyrzucisz 6, jesteś ograniczony prędkością Przyjaciół - jeśli ich posiadasz, nie możesz niczego dodawać.
TOWAR Z ODZYSKU - Potrafisz znaleźć więcej amunicji niż przeciętny, ocalały z atomowej zagłady nieszczęśnik. Za każdym razem, gdy w wyniku instrukcji Karty znajdujesz Amunicję, rzuć kostką. Wynik 4, 5 lub 6 oczek oznacza, że znalazłeś dodatkową.
STRZELEC WYBOROWY - Masz talent do trafiania w cel z dużej odległości. W starciu dystansowym możesz dodać 1 do swojej skuteczności. // jeśli będą walki na odległość jak łuki w MiM :P
OŁOWIANY FARTUCH - Łatwiej ci unikać napromieniowania i jego niekorzystnych skutków. Możesz dodać 1 do wyniku rzutu kostką sprawdzając czy działają na ciebie efekty Napromieniowania.
WĘŻOŻERCA - Przyzwyczajasz twój organizm do jadu. Możesz dodać 1 do wyniku rzutu kostką sprawdzając czy działają na ciebie efekty Zatrucia.

Oczywiście nie wszystkie muszą trafić do gry - to zależy jak ona będzie wyglądać :P I jeszcze sporo Perków pozostało niewykorzystanych i można spróbować wcisnąć je do gry :)

: sobota 06 cze 2009, 14:49
autor: Artownik
Z odpornościami uważam Rogo, że masz rację.

Umiejętności prezentują się bardzo ciekawie. Niewiele więcej mogę powiedzieć, bo w sumie nie wiem ile macie stworzone i mechanika jest mi po części wciąż obca.


Chciałem również wyrazić swoje wątpliwości co do walki.

Rozumiem, że broni palnej można użyć tylko w pierwszej rundzie walki (dodatkowy rzut przy określaniu skuteczności).

Aby wygrać trzeba zwyciężyć w obu rundach.

Więc w praktyce jak jestem silniejszy od przeciwnika, to i tak ma on sporą szansę na remis jeśli posiada broń palną, a ja nie.

Więc tym samym walcząc z dużo silniejszym przeciwnikiem mogę z pomocą broni powalić go w pierwszej rundzie, co zapewnia mi remis.

Przypuszczam, że ogólnie walcząc z Wrogami albo nie będzie się w ogóle używać broni palnej, albo będzie się jej używać żeby zremisować.

Ogółem trochę lipa.


Do tego cztery kręgi o zróżnicowanym poziomie współczynników.. to da albo bardzo długą grę, albo spowoduje, że jeden krąg się będzie w sumie przeskakiwać.
Mogę się mylić oczywiście, ale sądzę, że istnieją uzasadnione obawy.

: sobota 06 cze 2009, 17:06
autor: Rogo
Artownik pisze:Niewiele więcej mogę powiedzieć, bo w sumie nie wiem ile macie stworzone i mechanika jest mi po części wciąż obca.
Ja też niewiele :D MackaN przejął prowadzenie projektem, a ostatnio wiadomo jaką ma sytuację, to projekt stoi w miejscu. Ja tylko dorzucam swoje pomysły i staram się napisać moje opinie na temat dotychczasowych :P

Co do umiejętności: Starałem się przenieść te z gry komputerowej w realia planszówki. Oczywiście nie wszystkie się dało (bo raczej postać z umiejętnościami leczenia byłaby za silna, więc z tego względu wszystkie perki dotyczące leczenia poszły się gonić xD). Niektóre pewnie nie wejdą do gry, bo będą zbędne (np. Złota Rączka). Jeszcze zapomniałem przejrzeć te 'Traity' które w FO wybiera się na początku gry, tworząc postać, ale to dużo raczej nie dojdzie :P

Co do walki - myślę, że broń dystansowa powinna mieć po prostu dodatrkowy współczynnik, podobnie jak w Broniach Dystansowych Bludgeona. Może to być np. na zasadzie dodatkowego rzutu kostką:
1,2: +0 UB
3,4: +1 UB
5,6: +2 UB

Co do kręgów o różnym poziomie: Jak na 1-szym kręgu będze się już za wolno expić, to się pójdzie na drugi, albo ryzykować na trzeci, gdzie może okazać się zbyt ciężko :P Jak na drugim już za mało punktów za wrogów, to na trzeci :P
Oczywiście w każdym kręgu będą przeciwnicy słabsi i silniejsi i w najniższym kręgu zapewne wyskoczy na nas niejeden Deathclaw :)

No nic... Jak wróci MackaN, to będziemy go przekonywać do naszych racji :D

: wtorek 09 cze 2009, 15:58
autor: czeski_
Miałem to zamieścić już dawno ale zupełnie zapomniałem. Nie wiem czy do czegoś wam się przyda:

http://odsiebie.com/pokaz/3420149---3178.html

kawałek planszy.

: wtorek 09 cze 2009, 17:08
autor: Isztwan
Ładna plansza, podoba mi się bardziej niż ta Mackana. =D>

: wtorek 09 cze 2009, 17:18
autor: Kaktus+
dobra robota, klimatem przypomina Fallouta 3, jeżeli cała plansza miałaby być utrzymana w tej konwencji to uważam, że będzie to rewelacja.

: wtorek 09 cze 2009, 17:29
autor: Rogo
Szczerze mówiąc też jest się czego przyczepić (i nie chodzi mi o niedokończony środek), ale i tak bardzo dobra plansza i nie tak monotonna jak wersja MackaNa :P
Z tym, że ja bym najpierw bardziej rozplanował obszary, a później sklejał planszę a nie na odwrót :P
Tak czy siak - dobra robota :)

I przy okazji powtórzę pytanie, które wrzucałem na Shoutboxa - ma ktoś (oprócz nieobecnego w tej chwili Mackana) moje szablony kart do Fallouta, któe wrzucałem w tym temacie? Bo Sendspace już je usunął, a mi przepadły :P

: wtorek 09 cze 2009, 20:03
autor: Mały Nemo
Ano połączenia w Środkowej Krainie są trochę dziwne, średnio pasują, aczkolwiek sama plansza faktycznie jest ciekawa. Co do szablonów, to looknę, jeżeli pamiętasz jak mniej więcej się one nazywałóy. Możliwe, iż mam, problem jest taki, iż mam burdel na kółkach w mych folderach z MiMem.

: wtorek 09 cze 2009, 20:28
autor: Isztwan

: wtorek 09 cze 2009, 21:04
autor: Rogo
Nemomon, przecież to widać, że środkowa kraina jest jeszcze niedokończona :P
Ja akurat inne aspekty miałem na myśli pisząc, że można się przyczepić, choć myślę, że bardzo istotne one nie są :P
Isztwan, dzięki za szablony, już ich więcej nie stracę xD Teraz mogę pod nieobecność the MackaNa swoją wizję kart skleić :P

: środa 10 cze 2009, 14:08
autor: czeski_
Nie będę dokańczał planszy, którą tu wkleiłem więc jeśli ktoś chce niech się bawi.
Nemomon pisze:Ano połączenia w Środkowej Krainie są trochę dziwne, średnio pasują
Przecież to nie jest nawet zaczęte...

: niedziela 28 cze 2009, 11:07
autor: HunteR
I taki mój mały wynalazek ( :mrgreen: ): Karty UMIEJĘTNOŚCI - do zdobycia po wykonaniu odpowiednich questów lub do kupienia za niemałą sumkę w określonych miejscach i po spełnieniu określonych wymagań :P
Nie żebym się czepiał ale pomysł kart umiejętności już był kiedyś, nawet ja tam chyba coś o tym pisałem \:D/ Ale tak czy siak dobrze że pomysł powrócił :) Jednak wciąż zostałbym przy tym aby każdy wybierał na początku konkretną postać z puli dostępnych a nie 'budował' sobie na zasadzie dobierania dodatkowych umiejętności. Te dodatkowe zostawiłbym na później właśnie do zakupu (czyt: nauczenia się za kapsle) czy jako nagrodę za wykonanie danego questu (czyt: podczas wykonywania misji nauczyliśmy się tego) :wink:
dobra robota, klimatem przypomina Fallouta 3, jeżeli cała plansza miałaby być utrzymana w tej konwencji to uważam, że będzie to rewelacja.
No nie wiem, jak dla mnie Fallout 3 < Fallout 1 i 2 :-"

: niedziela 28 cze 2009, 21:13
autor: Rogo
HunteR pisze:
dobra robota, klimatem przypomina Fallouta 3, jeżeli cała plansza miałaby być utrzymana w tej konwencji to uważam, że będzie to rewelacja.
No nie wiem, jak dla mnie Fallout 3 < Fallout 1 i 2 :-"
I nie tylko Twoim, HunteR :)
Sesja mi się przeciąga, ale jak już wszystko załatwię )czyli pewnie po wtorku) to spróbuję przysiąść i coś nowego potworzyć - ale tak jak ja to planuję, a nie wg zamysłów MackaNa, bo te niekoniecznie mi się podobają xD

Aczkolwiek znając mnie, z góry Wam mówię, żebyście się nie niecierpliwili, bo ja nie lubię pośpiechu i niezawsze mam wenę xD

: niedziela 28 cze 2009, 21:54
autor: Kaktus+
Rogo pisze:No nie wiem, jak dla mnie Fallout 3 < Fallout 1 i 2
Akurat Fallout 1 i 2 wymiatają. 3 również, niestety należy trochę inaczej do niej podejść. Od premiery 2 minęło ponad 10 lat. Logiczne było, że 3 musi być inna, musi być ładniejsza. To, że została wykonana w koncepcji FPS a nie RPG, sprawiło, że jest zupełnie inna grą. Wcale nie gorszą, niestety nie da się porównać FPSa do RPGa, wszystkie sikille i statystyki w 3 powiedzmy sobie szczerze, to tylko ubarwienie, by nikt nie zarzucił twórcom, że Fallout 3 nie jest już grą RPG. Dla mnie fallout 3 to rewelacja, od wielu wielu lat nie doznawałem grając w jakąkolwiek grę komputerową tak różnych emocji. Od strachu, wyobcowania do totalnego --CENZURA-- na badnytów itp.
Prawda jest taka: dla starych fanów fallouta, trójka była by rewelacją gdyby wyglądała jak 1 i 2. Pytanie tylko: kto poza garstką fanatyków by to kupił?
Gry to biznes, taki sam jak kino. Robi się to dla pieniędzy. Jeżeli firma ma jeszcze trochę przyzwoitości, to wypuszcza różne edytory itp. a resztą zajmują się już fani i gra żyje jeszcze wiele lat...

: niedziela 28 cze 2009, 22:03
autor: Mały Nemo
Kaktus+ pisze:Gry to biznes, taki sam jak kino. Robi się to dla pieniędzy. Jeżeli firma ma jeszcze trochę przyzwoitości, to wypuszcza różne edytory itp. a resztą zajmują się już fani i gra żyje jeszcze wiele lat...
Jak np. Heores of Might and Magic 3 lub generalnie seria MiM.

: niedziela 28 cze 2009, 22:08
autor: Zendar
Jak np. Heores of Might and Magic 3 lub generalnie seria MiM.
No tak MiM wypusciło napewno w III częsci edytor bo pamiętam jak tworzyłem w nim mapki i historie ah to były czasy ;p
Aż mi się Nemo zachiało zagrać chyba instaluje Herosy dobra koniec mojego OFFTOPU;p

: niedziela 28 cze 2009, 22:24
autor: Rogo
Gdyby Fallouta 3 utrzymali w konwencji 1 i 2, poprawiając grafikę na silnik 3D, obracana kamera, srutu tutu bajery i inne pierdołki to fani starych wydań trójkę mogliby uznać za cudo :P A przerobili to na FPSa :P
Ale w tym temacie o komputerowej wersji nie piszmy :)

: poniedziałek 29 cze 2009, 10:57
autor: Isztwan
Rogo pisze:Gdyby Fallouta 3 utrzymali w konwencji 1 i 2, poprawiając grafikę na silnik 3D, obracana kamera, srutu tutu bajery i inne pierdołki to fani starych wydań trójkę mogliby uznać za cudo :P A przerobili to na FPSa
Dokładnie, spieprzyli grę i tyle...
Kaktus+ pisze: Prawda jest taka: dla starych fanów fallouta, trójka była by rewelacją gdyby wyglądała jak 1 i 2. Pytanie tylko: kto poza garstką fanatyków by to kupił?
A słyszałem, że Diablo 3 ma być właśnie wygladem podobne do 2 bo fanom nie spodobały się próby stworzenia gry w 3D.