Strona 10 z 24
: piątek 08 cze 2007, 12:37
autor: pretorianstalker
Każdy ocenia jak mu się podoba
O ile się orientuje, nie chodziło o sposób oceniania, tylko format podawania własnej oceny

Czyli, ze zdanie informujące o tym, iż konkretny poszukiwacz jest najlepszy nie spełnia wymogów konkursu, a co za tym idzie nie może być uwzględnione w żaden sposób w wynikach :mrgreen:
: piątek 08 cze 2007, 12:40
autor: SeSim
hehehehe

Cholera... temat z postaciami konkursowymi był prawie na samym dole nie przeczytanych postów/tematów i dopiero teraz do niego doszedłem
![smiling face with open mouth and smiling... :]](./images/smilies/emojione/1f604.svg)
Denver wstydź się

: piątek 08 cze 2007, 13:05
autor: Anomer
Zdolności powinny pasować do nazwy postaci
Problem w tym, że berserker to nie znający strachu skandynawski wojownik. Niektórzy uważali ich za szaleńców. Po szale bojowym berserkerzy musieli odpoczywać wiele dni bez kontaktu ze światem. Większość ludzi zapomina też (lub nie wie), że berserkerzy często byli jednocześnie bardami, opiewającymi w pieśniach czyny swoje i swoich towarzyszy.
Co do samej postaci. Pomysł miałeś bardzo dobry. Obrazek jest fajny. A umiejętności... No cóż... Wyszły słabo... Nie znający strachu berserker wymyka się wrogom? Berserker w szale nie może używać broni?
Ale żeby nie było, że tak tylko gadam. Jak dla mnie, skille powinny wyglądać na przykład tak:
1) Podczas walki możesz wpaść w szał. W tej walce, aby określić swoją skuteczność w walce, rzucasz dwiema kostkami i sumujesz wyniki. Gdy szał się kończy tracisz punkt wytrzymałości. Tracisz też następną rundę, zbierając siły do dalszej podróży.
2) Gdy odwiedzisz gospodę lub karczmę możesz zabawić jej bywalców balladą o swoich bohaterskich czynach. Kosztem utraty następnej tury, zyskujesz 1mz.
3) Jesteś odporny na strach i wszelkie jego efekty. (nie dzieje się nic jak wyrzuci 1-2 gdy spotka błękitną zjawę itd...)
Bazowe atrybuty: 4/2
: piątek 08 cze 2007, 13:22
autor: Isztwan
Co prawda, to prawda. Ten Berserker jakiś taki nie "berserkowy"

Ja niedawno zrobiłem coś takiego i dużo bardziej zasługuje on na tę nazwę:
PS. Jest już jeden Berserker w MiMie.
: piątek 08 cze 2007, 13:35
autor: pretorianstalker
Niezły z niego maniak. W szale nie odróżnia przyjaciół od wrogów

Grafika pasująca do MM zdecydowanie - zwłaszcza do podstawki

: piątek 08 cze 2007, 14:07
autor: Gamekeeper
No i nie zapominajcie że wikingowie musieli mieć borń podczas śmierci więc nie pozbywajcie go chwały w Walhali.
: piątek 08 cze 2007, 14:40
autor: PoKrAk
Wojownik Isztwana jest całkiem niezłym berserkerem.
Poza tym byli jeszcze berserker azjatycki inspirowany wojownikami z klanu Kraba z Legendy Pieciu kręgów (patrz niżej) oraz
berserker Lensa (link był na forum w temacie o Wyspie), który jest tez niezły i NIGDY się nei wymyka, co jest jak najbardziej pasujące do berserkera.
1 - Jak dla mnie głupia krytyka.
Jak dla mnie głupia zdolnosc dla berserkera. Nawet bardzo głupia.
2 - A jak myślisz ?
powinno być na karcie a nie do domyślania się.
Wolę poszukiwaczy słabych niż przepakowanych.
wolę poszukiwaczy normalnych
poza tym wolę poszukiwaczy którzy nie są zmodyfikowaną kopią górala z oryginalnej gry.
2) Gdy odwiedzisz gospodę lub karczmę możesz zabawić jej bywalców balladą o swoich bohaterskich czynach. Kosztem utraty następnej tury, zyskujesz 1mz.
śpiewający berserker? :-s
EDIT: edity były w celu wstawienia linków dla przypomnienia innych dotychczas powstałych berserkerów.
: piątek 08 cze 2007, 14:43
autor: mriswith
Czy mielibyście coś przeciwko jeślibym przerobił dotychczasowe postacie konkursowe na MM? Bez żadnych zmian (chyba, że autor podeśle mi poprawioną wersję), jedynie w sposób taki by pasowały do MM. Kilka postaci trzeba będzie pominąć, jedne niestety (te bardzo mocno związane z jakimś dodatkiem nie dające się podpiąć pod MM, np. z WKO - brakuje mi takiego dodatku w MM

gdyby ktoś zrobił zupełnie zmienioną planszę mógłbym się pokusić o konwersję kart w wakacje...) inne stety (Jaffa).
: piątek 08 cze 2007, 15:15
autor: Isztwan
pretorianstalker pisze:Grafika pasująca do MM zdecydowanie - zwłaszcza do podstawki

?? Myślę, że wprost przeciwnie. To ma niewiele wspólnego z podstawką MM.
: piątek 08 cze 2007, 16:57
autor: pretorianstalker
A z innymi dodatkami już całkiem

Więc najwięcej wspólnego ma z podstawką

Nie mówię, że jest na tak niskim poziomie, skojarzył mi się z tymi postaciami. Postaci z innych dodatków są rysowane w komiksowym stylu, a Berserker zdecydowanie nie.
: sobota 09 cze 2007, 00:03
autor: PoKrAk
Isztwan pisze:Ale już nie ten poziom co kiedyś. W poprzednich miesiącach jakieś lepsze pomysły wszyscy mieli.
To fakt, teraz mamy do czynienia z kopiowaniem oryginalnych poszukiwaczy, a nawet pomysły pośród wystawionych do konkursu się powtarzają. That's all what you got ?
: sobota 09 cze 2007, 00:12
autor: mriswith
Czy mielibyście coś przeciwko jeślibym przerobił dotychczasowe postacie konkursowe na MM? Bez żadnych zmian
Niestety to jest fizycznie nie możliwe... próbowałem przerobić Trędowatego a na karcie Postaci do MM mieści się tylko 3 z 6ciu jego umiejętności :???:
PoKrAk pisze:a nawet pomysły pośród wystawionych do konkursu się powtarzają
Kogo masz na myśli?
: sobota 09 cze 2007, 00:18
autor: Isztwan
a nawet pomysły pośród wystawionych do konkursu się powtarzają
Kogo masz na myśli?
Np Hoplita i Dekurion to bardzo podobne postacie. Obie w nieco bardziej starożytnym klimacie i obie mogą trenować przyjaciół.
: sobota 09 cze 2007, 00:54
autor: PoKrAk
Kogo masz na myśli?
Hoplitę i dekuriona.
próbowałem przerobić Trędowatego a na karcie Postaci do MM mieści się tylko 3 z 6ciu jego umiejętności
Kolejny argument za tym, że MiM jest lepszy niż MM :mrgreen:
Wywal zdolności nr 4 i 5, a resztę daj w takiej postaci jak poniżej, jak i to nie pomoże zmniejsz trochę czcionkę.
1. Zawsze poruszasz się o 1 obszar mniej niż wskaże kostka. Jeśli wypadło 1 oczko nie poruszasz się i tracisz 1 życie.
2. Nie możesz mieć żadnych przyjaciół. (jest w ogóle trędowaty-nieznajomy w MM? jeśli tak to:
ale dołączy do ciebie trędowaty)
3. Podczas spotkania z inną postacią rzuć kostką za nią i każdego z jej przyjaciół. Wynik 1 lub 2 oznacza, że postać traci 1 życie, a przyjaciel ginie. (opcjonalnie jeśli się zmieści:
Możesz skorzystać z tej zdolności także wobec nieznajomych) Jeśli towarzyszy ci trędowaty odejmij 1 od wyniku rzutu.
BTW nie mam nic przeciwko przerabianiu moich postaci do MM o ile ktoś się nie zacznie podszywać pod ich autora

w razie czego chętnie przygotuję skrócone opisy zdolności, ewentualnie wywalając to co uważam za najmniej istotne.
gdyby ktoś zrobił zupełnie zmienioną planszę mógłbym się pokusić o konwersję kart w wakacje...)
a po diabła ci zmieniona plansza, skoro to własnie element, który można wziac do MM bez potrzeby wprowadzania zmian??
: sobota 09 cze 2007, 07:58
autor: gural
PoKrAk pisze:jak i to nie pomoże zmniejsz trochę czcionkę.
Za to lubię MMa, bo nie ma takowych złych praktyk. To tylko psuje szatę graficzną i oryginalny układ.
: sobota 09 cze 2007, 09:27
autor: Lord Yves
Akurat w MM tredowatego nie ma, jego odpowiednikiem jest Wzgórze Czarnej Śmierci. Zabrać całego wzgórza raczej się ne da.
: sobota 09 cze 2007, 10:10
autor: PoKrAk
No to trochę lipa

bo to jedna z ciekawszych zasad myślę (zwłaszcza jak się doda więcej trędowatych do stosu kart :mrgreen: ), no ale w takim razie już spokojni powinno się wszystko zmieścić.
Za to lubię MMa, bo nie ma takowych złych praktyk. To tylko psuje szatę graficzną i oryginalny układ.
Praktyki takie są wtedy jak ktoś je zacznie praktykowac. Jakbym robił karty do MM to bym tak robił

: sobota 09 cze 2007, 15:20
autor: mriswith
Przyglądając się postaciom MiMowym w konkursie widać, że różnią się trochę wielkością czcionki. W MM unikamy tego jak ognia.
: sobota 09 cze 2007, 15:26
autor: PoKrAk
To że akurat wy unikacie nie znaczy że każdy by tak robił (ja bym się np nie przejmował - gdyby mi zależało żeby coś zmieścić to bym zmniejszył). Przez to kurczowe trzymanie się rozmiaru czcionki wyjdzxie na to, że jakbyś chciał konwertować postacie autorskie z MiMa do MM, to wyjdą ci mniej więcej tak jak w pewnym okresie wygladały amigowe wersje gier z PC (czyli przycięte gdzie się dało, co dobrze było widac na przykładzie choćby Mortal Kombat 1&2). Widać to doskonale już na przykładzie trędowatego.
: sobota 09 cze 2007, 17:03
autor: mriswith
Trędowaty po przeróbce. Czcionkę z 7pt na 6 zmieniłem.
Umiejętność 6 musiałem wyrzucić ponieważ u nas trędowatego nie ma.
EDIT:
Postacie przeniesione do działu Magiczny Miecz/Postacie konwertowane z Magii i Miecz.
: sobota 09 cze 2007, 17:13
autor: PoKrAk
No widzisz, dało się :biggrin:
Przy czym masz nienajlepszej jakości grafikę bo powiększyłeś z tej karty którą wystawiłem, a ona była zmniejszona, ale w sumie po wydruku i tak nie będzie chyba źle wyglądało. W pełnej wielkosci grafiki będa w dodatku "Wioska".
: sobota 09 cze 2007, 18:09
autor: gural
PoKrAk pisze:Przez to kurczowe trzymanie się rozmiaru czcionki wyjdzxie na to, że jakbyś chciał konwertować postacie autorskie z MiMa do MM, to...
Postaci nie robi się raczej pod konwertowanie, tylko właśnie pod konkretną wersję gry.
: sobota 09 cze 2007, 19:10
autor: mriswith
Półolbrzym WindyIndy'ego, i Kaznodzieja tomoe i Kolwal alias Płatnerz czeski_'ego. Z marca jeszcze jakaś możliwość przerobienia Tropicielki Smoków istnieje, ale to chyba trzeba by powiązać z dodatkiem Isztwana, trzeba się zastanowić jak to wykonać.
EDIT:
Przeniesione do działu Magiczny Miecz/Postacie konwertowane z Magii i Miecz.
: sobota 09 cze 2007, 21:06
autor: stave
W koncu mam troszke czasu by odpowiedziec na post PoKrAka. Cóz
"co do samej postaci czarta - jest fajna, ale ma jeden zonk, powinien dostawać punkt mocy za każde nawrócenie, nie za dwa, bo w takim przypadku w zasadzie nie sposób korzystać z tej zdolności kiedy gramy z jednym przeciwnikiem (niby się da, ale bardzo to ograniczone). Aż taka silna ta zdolnośc nie jest żeby dawac takie ograniczenia , a w dodatku zmusza to do zapamiętywania ilości "nawróceń". "
W pierwotnej wersji jaka zrobilem wlasnie tak bylo pozniej zaczalem kombinowac i mam dziwne wrazenie ze jednak zmienie ze za kazde nawrocenie dostane 1 punkt mocy.
takze w pierwotnej wersji bylo ze na Przedpolach piekiel i przekletej polanie ma plus dwa, ale chyba zostawie ten punkt tak jak jest.
Co do kolejnej twojej wypowiedzi:
"Tracenie 2 p.wt w świątyni czyli miejscu gdzie najlepiej można pakować sprawia natomiast że gośc jest strasznym cieniasem...(napisałem wczesniej, że postać "nawet fajna" ale to było pierwsze wrażenie, po zastanowieniu się nad nim dochodzę do wniosku, że to kaleka niemal na miarę psioniczki Tomoe)
Zarówno w przyadku Czarta jak i Kolekcjonera był nawet niezły pomysł, ale niestety nie przemyślano ich do końca i efekt końcowy jest taki sobie. "
Najwidocznej lubisz tylko wielce mocne postacie co niestety nie kazdemu sie moze podobac. W MiM masz podzial na słabe, srednie i mocne postacie wiec jakby kazdy napieral z mocnymi postaciami to by zachwialo rownowage i gra stala by sie nuzaca.
Co do zlego przemyslenia tez sie nie zgodze, postac robiona jest pod moj projekt a nie pod oryginal ale faktem jest ze najwyrazniej pierwotna wersja Czarta jaka stworzylem byla fajniejsza.
Pozdrowionka Stave.
: sobota 09 cze 2007, 21:09
autor: Isztwan
Ja już zrobiłem Kowala do MM. Może go jakoś nazwać inaczej? Albo lepiej przerobić tego kowala PoKrAka bo jest zrobiony, że tak powiem, "odwrotnie" - nie kumpel płatnerza z grodu ale jego konkurent.