Strona 9 z 14

: środa 07 cze 2006, 16:01
autor: wilczy
Alleluja!
...ale teraz wyszedł dość śmieszny bug: znalazłem... (tadam) mieszek złota! Heh, no i propozycja "weź i do ekwipunku" - wiadomo, ze mieszków się nie zbiera, ale postanowiłem sprawdzić co będzie. No i mieszka - prawidłowo - w ekwipunku nie było, ale pula złota mi sie nie zwiększyła. W następnym ruchu okazało się, że mieszek spoczywa na trawie. Wniosek: Mieszki jako wyjątek nie powinny mieć możliwości wejścia do ekwipunku.

Edit: Właśnie byłem na Targowisku - o rany, kupowałem nie wiedząc co biorę, he he... chciałem zbroję a dostałem hełm i muła :-) i kasa się skończyła... proszę o jakiś opis. Wiem, że jest tak jak na karcie, ale co jesli ktoś akurat nie ma pod ręką?

No i wciąż aktualny jest problem teleportacji, tzn nie ma opisu nr pól...
Może tymczasowo jakąś podstronę ze ściągą do numeracji takich przypadków jak telepotracja lub targowisko?

Edit: Przewodnik oferuje przeprawę do Światyni. "Jedziemy!" może lepiej "Płyniemy!" albo "Ruszamy!" -?

Edit: Mój dzielny troll doszedł do Jaskini Czarodzieja i dostał misję ubić wroga (chłe chłe). Stosowny wróg się nawinął i grzecznie poległ, jednak nic to nie dało. Po nachalnym odwiedzeniu starego dowiedziałem się, że mam już zadanie.

Ale co tam, idę po koronę (nie mam Talizmanu). Wrota trach, poleciały po użyciu siły. Idę do Krypty, spoko luz, idę dalej, łubudu, wszystko tak jak powinno być - i jestem już w Płomiennej Dolinie. Nie mam wejścia na górę (co za niespodzianka...) więc potulnie wracam spowrotem, jak na smutnego Trolla przystało. Jestem na Równinach Grozy i klikam "schodzę na dół". Nowa tura - a ja w Krypcie. Kurde, coś źle kliknąłem, jeszcze raz. Równiny, na dół, koniec tury. Niestety jestem w Krypcie :( i chyba tak już zostanie...

: środa 07 cze 2006, 17:49
autor: MistrzDzwonow
Większość usterek już poprawiłem, a przy Targowisku jest opis trzeba tylko rolką przesunąć opis na karcie (a zbroi na Targowisku nie można kupić :D). Teraz zaczynam pracę przy jaskini czarownika z której to misje najprawdopodobniej znajdą się w dziale Poszukiwacz.

: czwartek 08 cze 2006, 07:44
autor: MAXtoon
Ja byłem u medyka wioskowego. No i wszystko gitez (miałem 1 wt i 3 miechy złota) straciłem 3 mieszki i wyleczyłem 3 pkt. Ale czy w wiosce nie można sobie wybrać ile się chce leczyć? ;) I czy nie płaci się 1 mz za 2 wt?;]

: piątek 09 cze 2006, 13:31
autor: MistrzDzwonow
Postram się coś zrobić z tymi mieszkami u medyków. A co do ceny to na planszy jest napisane: "płacąc jeden mieszek złota za każdą wyleczoną ranę" więc chyba 1:1

: piątek 09 cze 2006, 13:39
autor: New0
Witam!! Znalazłem 2 błędy w kartach: "Golem" - żadnych jest przez "rz" i w jeziorze życia jest napisane:"Zyskujesz 1 punkt wytrzymałośći."

: środa 12 lip 2006, 20:46
autor: ArecaS
Jak tak dalej pójdzie to będzie świetna gra.

Tylko na razie BUG'ów jest TROCHĘ za dużo. :(

: środa 12 lip 2006, 20:53
autor: Loop
Mi sie niezbyt podoba troche uciazliwy interface ;)

Tak sobie mysle, czy nie lepiej byloby zrobic cos takiego we Flashu?

: czwartek 13 lip 2006, 09:53
autor: HunteR
Ale wiesz, flash jest trochę za bardzo wypasiony i dużo zajmuje co bardzo spowalniałoby wszystko. Wiem co mówię, mój brat jest zawodowym webmasterem :)

Mnie wsumie też czasami wkurza ale można się przyzwyczaić. Narazie moim zdaniem trzeba poczekać aż gra będzie doprowadzona do perfekcji, pojawią się kolejni poszukiwacze itp. a dopiero potem zająć się interface'm i resztą.

: czwartek 13 lip 2006, 10:12
autor: MAXtoon
True. Wszyscy krzyczeli, jeden Mistrz wziął się do dzieła. Naprawde wielkie gratulacje ;) To sie robi najpopularniejszy temat normalnie ;) I dobrze.

: czwartek 13 lip 2006, 14:28
autor: MistrzDzwonow
No cóż projekt "troszkę" się opóźnia z wielu przyczyn min. przez moje ciągłe wyjazdy (przez ostatni miesiąc byłem może tydzień w domu). Zatem wbrew moim wcześniejszym zapowiedzią prace nie ruszyły z kopyta ale raczej ugrzęzły w miejscu i tak coś mi się wydaje że szybko nie ruszą :roll:. Dlatego wszystkich zainteresowanych proszę o wyrozumiałość bo na studia też wypadało by się dostać :D.

: czwartek 13 lip 2006, 14:58
autor: SeSim
Spoko, nie spalimy Cię na stosie tylko wychłostamy ;) ale będziesz Żył :twisted:

: czwartek 13 lip 2006, 22:12
autor: Fej Wong
hmm a nie zastanawiales sie nad zatrudnieniem pomocnika jakiegos?

A gra sie zapowiada poprostu swietnie ofcourse narazie za duzo nie ma ale juz jest sam pomysl swietny oby tak dalej :D

A kiedy beda jakies czary i kiedy bdzie mozna atakowac innego poszukiwacza???

jest bug jesli chodzi o badanie obszaru: daje za przyklad pustynie stanolem na nia i nie nacisnolem butona tylko oddalem ture i nie stracielm pkt wt... powinno dizalac automatycznie
to samo jest z innymi polami np z czarnym rycerzem mozna nie placic jesli sie nie klinkie buttona tylko jak sie odda ture to samo kapliczka jesli jestes zly .

: sobota 22 lip 2006, 11:29
autor: Dxac
Loguje sie na stronie na starcie w stronie glownej.Login i haselko mi wchodzi i wszystko jest ok. Ale gdy wchodzê do pokoju GRY to wtedy musze sie na nowo logowaæ.No to loguje siê i przerzuca mnie na stronê g³ówn±. Znowu wchodzê do gier i znowu login i haslo musze wpisac. I znowu mnie wyrzuca do strony glownej wraz z zalogowaniem. Czyli:

1. Loguje sie na str. glownej
2. Wchodze do pokoju GRY
3. Haslo i Login znikaj± (?)
4. Logujê siê jeszcze raz, tym razem w pokoju gry
5. Wyrzuca mnie do str. glownej!

Co sie dzieje?

: czwartek 03 sie 2006, 22:00
autor: Kufir
Jakies postepy w tej grze juz są ? Cos sie dzieje ?

: piątek 04 sie 2006, 09:21
autor: MAXtoon
No to co parenascie postow wyzej ;] Mistrz wszystko na bierząco opisuje. A ze Cie nie bylo to nie jestes w temacie... ;)

: piątek 04 sie 2006, 22:34
autor: MistrzDzwonow
Chyba już czas najwyższy się odezwać. Prace nie ruszyły się zbytnio do przodu lecz w mojej głowie wykiełkował genialny pomysł a mianowicie kreator kart. Już niedługo zaczne nad nim pracować. Karty przez niego generowane będą w 100% sprawne i przeznaczone do gry w sieci. Każdy z urzytkowników będzie posiadał na swoim koncie spis wyprodukowanych przez siebie kart, pogrupowanych w dodatki. Inni z kolei będą mogli wybrać z których dodatków będą mogli korzystać. Narazie planuje cały kreator a to chwilkę zajmuję bo nie chce spłodzić czerstwej buły zwłaszcza że szykuje się niezłe wyzwanie :D

: piątek 04 sie 2006, 23:07
autor: Valdi
Hmm
to tak...
1. Czy projekt MiM online w tym przypadku zostaje chwilowo zawieszony?
2. Myśle (bo wiem jak to jest z większymi projektami) że masz chwilowo mały przestój i chyba chwilowo Ci sie znudziło (może za duże słowo) MiM online. ale Uwież masz wielkie grono fanów i ludzi którzy liczą na powstanie MiM online i jak coś (w obawie przed upadkiem (kolejnego takiego projektu)) mam proźbe. jeżeli chwilowo byś miał gdzieś wyjechać lub przestać kodować gre. to podeślij albo Adminowi albo komuś (np. mi) kod / aktualną wer. MiMOnline (taki backup forumowy) bo szkoda aby tak daleko posunięty projekt przepadł jak kilka innych.
3. Hmm Kreator online "100% sprawne i przeznaczone do gry w sieci" hmm może to i dobry pomysł (można by szybciej przenieść oficjalne dodatki) ale nielepiej by narpiew skończyć podstawke (pierwszy projekt).

Ps. Niepisze tego postu żeby jakoś zganić za zrobienie takiego Kreatora, ale w obawie o MiMOnline, bo już były próby przeniesienia MiM na elektroniczną wersje i nic z nich niezostało, i mam nadzieje że nieodbierzesz tego postu źle.

Pozdrawiam Valdi

: piątek 04 sie 2006, 23:16
autor: HunteR
Bardzo dobry pomysł Mistrzu :D Jak już powiedział Valdi dzięki temu przyśpieszy się przeniesienie do gry dodatków a oprócz tego gra wciąż będzie się rozwijać dzięki kartom robionym przez fanów, mnie się bardzo podoba.

Jednakże wolałbym aby najpierw podstawka była ukończona w 100% zanim zaczną się pojawiać do niej dodatki i inne buzery :roll: No ale twój projeket - twoja wola. W każdym razie jesteś wielki bo od samego początku przewijały się tu różnego typu projekty MiM PC i MiM Online, wielu się chwaliło że potrafią zrobić coś takiego ale wszystko umierało podczas gdy ty jeden się do tego zabrałeś i widać wielkie efekty :D

Wszyscy trzymamy kciuki za dalsze postępy :wink:

: sobota 05 sie 2006, 12:47
autor: MistrzDzwonow
Trzeba przyznać że w czerwcu miałem już dość programowania w kółko tego samego ale edytor w żaden sposób nie opóźniłby zakończenia prac (tak, tak wiem że to odległa rzecz :D). Ale skoro go nie chcecie to może jeszcze dzisiaj dorzuce kilku poszukiwaczy. 8)

: sobota 05 sie 2006, 13:09
autor: HunteR
My nie chcemy? Ależ chcemy jednak baliśmy się że może to opóźnić ukończenie właściwej gry. Jednak skoro mówisz że nie ma to wpływu to śmiało możesz zapodawać edytor :D [ale paru nowyszch poszukiwaczy też by nie zawadziło 8) ]

A właśnie jeszcze do do poszukiwaczy bo dawno już nie grałem w MiM:O :oops: Czy można już korzystać z umiejetności poszczególnych poszukiwaczy?

: sobota 05 sie 2006, 14:47
autor: Kufir
Po długiej przerwie wlaczylem gre i zobaczylem ze jest sporo poprawek.
Pogralem kilka minut jednak zrezygnowalem , dlaczego ? Otoz gralem Elfem, a jego umiejetnosci wogole nie dzialaly ( nie moglem teleportowac sie z puszczy do puszczy, nie moglem tez wymykac sie wrgom w tym miejscu. trzeciej umiejetnosci zwiazanej z lasem nie przetestowalem)

: niedziela 06 sie 2006, 13:04
autor: HunteR
Czyli jednak z umiejętnościami dalej kasza... a co z czarami? Domyślam się że wciąż nie można ich używać :roll:

Mam taki pomysł. Może niech ktoś (najlepiej Mistrz, bo to wkońcu jego projekt 8) ) zrobi jakiś spis tego co w grze już jest dostepne itd. Wiem że takie informacje są już rozsiane na poprzednich stronach ale po pierwsze nie każedemu chce się jeszcze raz czytać wszystke poprzednie posty (a sporo ich jest) a po drugie ostatnio przybyło paru nowych userów i im też chyba nie będzie się chciało przerabiać całą dyskusję żeby wylowić tych kilka informacji. A tak w jednym poście na najnowszej stronie można by zobaczyć jakieś konkrety, być może w ten sposób ktoś szybciej wykryje jakiś błąd, albo wymyśli coś ciekawego :roll:

: niedziela 06 sie 2006, 16:38
autor: MistrzDzwonow
Stan gry na dzień 6 sierpnia godzina 16.30:

System:
Działający przynajmniej mniejwięcej :D system zakładania i dołączania do sesjii z możliwością doboru postaci. Dwa tryby rozdzielczości strony (w trybie 800x600 ciągle jest pare niedociągnięć np. brak jednego z dzaiłów :D i to tego najleprzego). Działający sposób tasowania i ciągnięcia kart z talii. Automatycznie odświeżająca się konsola informująca o zmianach w grze (wciąż w trakcie rozwoju).

Plansza:
Plansza główna została ukończona za wyjątkiem pól: Otchłań i Korona Władzy. I tak przy okazji:

Obrazek

Karty Przygody CZYNNE:
Podatek, Zbójcy, Patrol, Przekleństwo, Zbójnik, Cyklop, Zaraza, Burza, Diablik, Koniunkcja, Wulkan, Zamieć, Mefistofeles, Anioł, Magiczny Cyklon, Trzęsienie Ziemi, Pegaz, Syrena, Zła Ciemność, Centaur, Diabeł, wszyscy wrogowie za wyjątkiem Szalonego Wojownika którego musze dopracować, Pustelnik, Wróżka, Czarownica, Czarodziej, Zjawa, Czarnoksiężnik, Sfinks, Mag, Wojownik, Alchemik, Przewodnik, Jednorożec, Skrzat, Gnom, Książe, Księżniczka, Dziewica, Najemnik, Poltergaist, Magiczny Miecz, Krzyż, Mieszki Złota, Szkatułka, Miecz, Talizman, Magiczny Pas, Hełm, Magiczny Pierścień, Muł, Mapa, Święta Lanca, Topór, Eliksir Siły, Święty Grall, Skrzydlate Buty, Tratwa, Tarcza, Zbroja, Łopata, Butelka Wody, Uzdrowiciel, Targowisko, Jaskinia, Bożek, Jezioro Życia, Fontanna Mądrości, Magiczny Strumień, Sekretne Drzwi, Kapliczka, Bagno, Labirynt, Magiczne Wrota.

Karty Przygody NIECZYNNE:
Półbóg (czary są niedostępne więc ta karta również),
Dzień Duchów,
Sąd,
Magik,
Kula Jasnowidzenia,
Amulet (znów czary),
Księga Czarów (czary :D),
Różdżka (taa),
Różdżka Zniszczenia.

Postacie:
Minstrel, Elf, Amazonka (jedna z umiejętności specjalnych nie działa), Troll, Tropiciel - ich umiejętności specjalne działają!!!

Rzeczy które jeszcze nie działają:
Zdecydowanie najwiekrzym nieobecnym są czary które jeszcze nie zostały nawet napoczęte aczkolwiek wiele funkcji w nich zawartych posiada już swoje prototypy.
Przemiana w ropuchę.
I na końcu niemożność atakowania innych poszukiwaczy ale to mam zamiar szybko zmienić.

: niedziela 06 sie 2006, 18:03
autor: HunteR
Wielkie dzięki Mistrzu za odzew :D wygląda na to że pomimo wciąż wielu braków gra jest już bardzo grywalna i można miło przy niej spędzić czas. Pamiętam na samym początku kiedy co drugi obszar nie działał albo pięć razy pod rząd trafiało się na tą samą kartę która i tak nie działała :D Teraz to już gra jest elegancka i chyba sobie zaraz zagram trochę 8)

Jeszcze takie pytanko, czy kiedy ukończysz grę planujesz oprócz tego edytora w którym każdy będzie mógł robić swoje cuda do gry zająć się również oficjalnymi i/lub nieoficjalnymi dodatkami?
Plansza główna została ukończona za wyjątkiem pól: Otchłań i Korona Władzy.
Tak więc w dalszym ciągu nie da się ukończyć gry? Tzn. na zasadzie że pojawia się napis "GAME OVER" :P

: czwartek 17 sie 2006, 22:13
autor: MistrzDzwonow
Czas na małą aktualizację: tryb 800x600 już działa w 100% znaczy się widać dział umiejętności poszukiwacza (po 4 miesiącach w końcu coś poprawiłem w tej wersji strony :D). Jeszcze dzisiaj przemiana w ropuchę zostanie włączona do gry a jutro walki między poszukiwaczami. Poza tym narodził się w moim umyśle pomysł nowego rozwiązania rozgrywki. Polegałby on na tym że zakładający sesje mógł wybrać czy chce grać lokalnie czy globalnie. Tryb globalny to dokładnie to co mamy dziś zaś tryb lokalny polegałby na "szybkiej" zmianie graczy. Po każdym naciśnięciu zakończenia tury następowałby przeskok do kolejnej postaci tak jak ma to miejsce w HoMM3 tryb "hot seats" czy jakoś tak :D