Strona 9 z 13

: czwartek 14 paź 2010, 19:38
autor: Mały Nemo
Moim zdaniem wszyscy Poszukiwacze, prócz oczywiście pewnego niedorobionego kuglarza, są bardzo dobrzy. Nie są zbyt potężni jak Alchemik, coby mieli zachwiać grą ani nie są tak bardzo słabi jak Magus, że jedynie nadawali by się do podtarcia rzyci, gdyby nie tą, że są kanciaści... I do tego nie mają już defaultowego podłoża ;)

: piątek 15 paź 2010, 12:04
autor: Roland
Poszukiwacze rzeczywiście ok (poza Magusem oczywiscie), dobrze ze nie sa zbyt potęzni. Szczególnie podoba mi sie Kleryk, którego wszystkie zdolności bazują na punktach Losu. Niezłe zaklęcia i karty Nagród tez całkiem ciekawe, chyba bedzie warto odwiedzac Jaskinie Czarownika. Ciekawe jak beda sie prezentowac Wrogowie z Sacred Pool

: piątek 15 paź 2010, 19:10
autor: Astropata
Nemomon pisze:Moim zdaniem wszyscy Poszukiwacze, prócz oczywiście pewnego niedorobionego kuglarza
mówiąc o Magusie nie używaj zwrotu "kuglarza" bo obrażasz bardzo dobrą postać z MiMa starego :D

: niedziela 17 paź 2010, 15:54
autor: Mały Nemo
Pojawiło się to, co chciałem przemilczeć. Dostępny jest rulling 3 zdolności Dread Knighta: "Whenever you vsit the Black Knight you do not suffer a penalty. Instead you may gain a life or gold.".

Z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że ta zdolność jednakże nie pojawi się w grze.

: niedziela 17 paź 2010, 18:50
autor: Bludgeon
Ciekawa zdolność. Jakiś pomysł czemu się nie pojawi?
Domyślam się że DK zaczyna w środkowej krainie?

: niedziela 17 paź 2010, 19:14
autor: Mały Nemo
DK zaczyna na Cmentarzu. A nie pojawi się, bowiem to była tylko koncepcyjna zdolność.

: niedziela 17 paź 2010, 19:46
autor: Roland
Z taka zdolnością dobrze by sobie radził w Krainie Środkowej. Zreszta juz samo posiadanie Rumaka czyni go dość silną postacią. Wogóle posiadanie Rumaka przez Poszukiwaczy typowo nastawionych na magie, czyli o wysokim bazowym parametrze Mocy (4-5), czyni je bardzo silnymi. Taki przykładowo Czarownik z bazowa Moca 5 jak wejdzie w posiadanie Rumaka to odrazu ma +5 do Siły w walce. To jest strasznie duzy bonus, zadna broń nie daje tyle a z Zaklęć to chyba tylko Cios Psioniczny daje takiego kopa w walce. Jeśli w kartach Stajni beda dajmy na to 4 Rumaki i bedzie duzo kart umozliwiających ich zdobycie czy zakupienie to bedzie najlepszy sposób aby ci typowo magiczni Poszukiwacze szybko sie dopakowali w Siłe

[ Dodano: Nie Paź 17, 2010 7:50 pm ]
Krótko mówiac mam nadzieje, ze karty Stajni nie beda tak łatwo dostępne dla wszystkich Poszukiwaczy jak karty ekwipunku, które mozna nabyc tu i ówdzie za nie duza ilość złota. Nie byłoby dobrze gdyby taki Rumak kosztował 2 MZ jak Muł na Targowisku

: niedziela 17 paź 2010, 21:23
autor: guciomir
dużo? z pewnością nie będzie ich dużo. Łącznie są 72 karty z czego wiele z nich będzie się tyczyć rewardów za questy, walki dobra ze złem, siły natury i charakteru neutralnego itp. Musi być również sporo potworów o średniej sile/mocy i bez umiejętności, parę kart niezwiązanych z głównym "themem" dodatku, zwykłe mieszki ze złotem, sposoby na przejście z zewnętrznej krainy do środkowej, kilka miejsc do modlenia (no chyba że będzie się można modlić do koniego bóstwa), kilka sposobów na zdobycie zaklęć, kilka wydarzeń negatywnych itd. W dodatku widzieliśmy już chyba z 20 kart i jedynie jedna nagroda za zadania czarownika daje rumaka.

Nie sugeruję, że sposobów na zdobycie wierzchowca będzie bardzo mało. Zgaduję że będzie targowisko z końmi, sprzedawca koni, może jakieś zbłąkane zwierze, może zaklęcie "przyzwanie konia" itp. Nie ma jednak szans aby w 72 kartach przygód zmieściło się 10-15 sposobów na zdobywanie koni. 4 czy 5 brzmi bardziej prawdopodobnie moim zdaniem.

co do ceny... nie ma miejsca na planszy które sprzedawałoby konie. Na takim polu możnaby wrzucić cenę zaporową np 5 czy 7 sztuk złota (bo byłoby zawsze dostępne). Jedynie karty przygód / zaklęcia / rewardy mogą dać dostęp do kart stajni a to znaczy że będzie duża losowość w tym przypadku. A ponieważ okazje do nabycia zwierzaków będą rzadkie, więc graczy wkurzałoby że kiedy w końcu znaleźli sprzedawcę koni (po 5 rozegranych grach), akurat wtedy nie stać ich na kupno zwierzaka. Więc zgaduje że konie nie będą kosztować 5 czy 7 sztuk złota ale raczej 3 może 4. A oprócz tego może być "wydarzenie" że biegnie stado koni , rzuć kością i zobacz jakiego złapałeś.

Ehh mam baaardzo dużą nadzieję, że nie będzie 3 rodzaje koni x 4 egzemplarze =12 tylko raczej 4 rodzaje koni x 3 egzemplarze każdy.

: niedziela 17 paź 2010, 21:55
autor: Roland
Na pewno jest w kartach stajni Rumak, Koń z wozem i Koń bo to widac w instrukcji do Sacred Pool, która kilka dni temu udostepniło na swej stronie FFG. Czy bedzie jakis czwarty rodzaj karty stajni narazie chyba nie wie nikt...

: niedziela 17 paź 2010, 22:11
autor: guciomir
wszystko wskazuje że tak właśnie będzie (3 rodzaje x 4 egzemplarze), ale oznaczałoby to że:
- miasto jeśli powstanie, nie będzie miało kart stajni (i tak samo żaden przyszły dodatek ich nie będzie miał). Żeby inne dodatki mogły mieć karty stajni, w sacred pool musiałoby być z 6 rodzajów koni po 2 egzemplarze każdy

: wtorek 19 paź 2010, 22:53
autor: Mały Nemo
Spis kart znajduje się tutaj.

: sobota 23 paź 2010, 09:02
autor: guciomir
zgodnie z przeciekami na forum FFG, dark fey (moc 2) to taki nowy bazyliszek, ale zamiast zabijać, zamienia w żabcię

: sobota 23 paź 2010, 12:06
autor: Roland
I bardzo fajnie, lubie takich Wrogów, bez wzgledu na to jak potezny jest Poszukiwacz potrafia mu narobic kłopotu :smile:

: sobota 23 paź 2010, 12:26
autor: Kufir
Przez takich przeciwników wzrasta poziom trudności, bardzo dobrze oby było takich jak najwięcej.

: sobota 23 paź 2010, 23:07
autor: Mały Nemo
Elliot Eastoe przedstawił nam kilka kart Nagród za zadania:

Vast Wealth

Discard immediately and gain 3 gold.

“I need no arcane insight to know what prize would meet with your approval. Take this gold and then take more. You have earned it.”

Weaver's Mark

Keep this card. You may discard this card at any time to replenish fate up to your fate value.

“This scar will be a sign to the powers that weave together the threads of your life. They can unravel that which would harm you. They can replace it with golden threads of victory and reward."

Vengeance Hex

Discard immediately. Then choose a character and roll a die:

1) You are turned into a Toad for 3 turns

2-6) The character is turned into a Toad for 3 turns

“Speak truly. Is there not someone who has wronged you? Someone who deserves to suffer for their transgressions? Tell me who and the deed shall be done.”[/]

: niedziela 24 paź 2010, 11:56
autor: Mały Nemo
Kolejne 3 karty Nagród za zadania od Elliotta:

Pastoral Tune
Discard immediately and take any card in the Stables deck for free.

A Familiar Prize
Discard immediately and take any card in the Purchase deck for free.

Dream Prize
Discard immediately and draw Adventure Cards until a Magic Object is revealed. You may take the Magic Object, then discard the other cards. If you choose not to take the Magic Object or you cannot, you receive no reward.

Lightning Trap
Discard immediately and take three successive turns before play passes to the next player

A Favour Owed
Discard immediately and draw adventure cards until a Follower is revealed. You may take the Follower, then discard the other cards. If you choose not to take the Follower (or cannot) you receive no reward

The Whispers
Discard immediately and change any character to the alignment of your choice.

Vast Wealth
Discard immediately and gain 3 gold.

“I need no arcane insight to know what prize would meet with your approval. Take this gold and then take more. You have earned it.”

Weaver's Mark
Keep this card. You may discard this card at any time to replenish fate up to your fate value.

“This scar will be a sign to the powers that weave together the threads of your life. They can unravel that which would harm you. They can replace it with golden threads of victory and reward."

Vengeance Hex
Discard immediately. Then choose a character and roll a die:
1) You are turned into a Toad for 3 turns
2-6) The character is turned into a Toad for 3 turns

“Speak truly. Is there not someone who has wronged you? Someone who deserves to suffer for their transgressions? Tell me who and the deed shall be done.”

Self-Portrait
Keep this card. You may discard this card at any time to heal up to your life value.

“Create an image of yourself. Present yourself in this image in perfect health. When the time comes you will be able to make an exchange, giving your wounds to the image and taking the image’s health for yourself.”

Book of Magic
Keep this card. You may discard this card at any time to gain your full complement of Spells.

“When you are ready, this text will unveil the secrets of the hidden world. You will be able to manipulate the magic arts in ways you never before dreamed possible.”

The Magic Door
Discard immediately and teleport to any space in any Region except the Inner Region.

“I have prepared a door for you. It will open for only you. In your moment of need, you will ?nd this door and it will lead to where ever you wish to go.”

[ Dodano: Nie Paź 24, 2010 12:12 pm ]
Inny przyjaciel Azoic, bardziej znany ze swej konwersji WKO oraz Smoków do najnowszej 4.5 Edycji prezentuje takie karty:

Object:
Compass (you may substract 1 from die roll for move)

Magic Object:
Staff of Balance (+1 Craft and +1 Strength only for neutral character)

Follower:
Kraven (you may draw one more adventure card)

Event:
Discordant Dirge (take all enemies in the discard pile, shuffle them, put them on Adventure deck)

Quest Reward:
Moon Charm (change one die roll into a 6 result)

: niedziela 24 paź 2010, 13:03
autor: Roland
Karty nagród całkiem ciekawe, nie daja nic poteznego ale zwazywszy, ze zadania czarownika sa łatwe to nagrody sa w sam raz moim zdaniem, warto bedzie teraz przy nadazajacej sie okazji podejmowac sie zadania. Karta Discordant Dirge fajna sprawa

: niedziela 24 paź 2010, 14:31
autor: Mały Nemo

: niedziela 24 paź 2010, 14:57
autor: Roland
Ładne grafiki, jest Koniokrad kolejny, Dread knight wyglada świetnie, chyba najlepsza grafika Poszukiwacza po Wodzu Ogrów i Wampirzycy jak dla mnie

: niedziela 24 paź 2010, 15:31
autor: guciomir
wczytuję się w tego jpga i jeśli dobrze odczytuję to deatstalker jest przymusowym przyjacielem. Jeśli przegrasz walkę, giniesz.

POTĘŻNE!

ps
o ile dobrze odczytałem...

: niedziela 24 paź 2010, 15:32
autor: Mały Nemo

: niedziela 24 paź 2010, 15:54
autor: guciomir
wrathborni chyba rzucają dwoma kośćmi za atak i dodają do siebie wyniki

hate monger to taki nowy wilkołak

livery stable sprzedaje rumaka za 6 złota (chyba)

fallen angel zabiera cały fate, a jak się go nie ma to zabiera 2 życia

/// dużo szkodliwych kart w tym dodatku!

: niedziela 24 paź 2010, 16:12
autor: Draugnimir
Ha! I tym oto sposobem mam grafiki wszystkich Poszukiwaczy z Sacred Pool, nie będę więc musiał szukać skanów przy tworzeniu rewersów do Umiejętności Klasowych dla tych postaci :D

A co do samych kart - przede wszystkim cieszy mnie fakt, że pojawią się nowe Bronie (a wśród nich nie tylko miecze) i Pancerze. Rynsztunku, w którym można by przebierać, nigdy za wiele :)

Niepokoją mnie natomiast statystyki Dread Knighta. Nie mogę sobie wyobrazić, by zakuty w zbroję umarlak z groźnym buzdyganem w ręku miał sam w sobie zaledwie 2 punkty Siły, jak jakaś filigranowa Wróżka...

: niedziela 24 paź 2010, 16:20
autor: Mały Nemo
Draugnimir pisze:Niepokoją mnie natomiast statystyki Dread Knighta. Nie mogę sobie wyobrazić, by zakuty w zbroję umarlak z groźnym buzdyganem w ręku miał sam w sobie zaledwie 2 punkty Siły, jak jakaś filigranowa Wróżka...
Ale zaczyna z Rumakiem, więc ma Siły 5.

: niedziela 24 paź 2010, 17:28
autor: guciomir
od Talismanu nie nalezy wymagac realizmu ale dobrego balansu

umarlak jest podobny do mnicha, ale:
- moze latwo stracic rumaka a mnich ma ten bonus zawsze
- ma gorszy fate
- moze uzywac broni/pancerzy
- moze dobierac zaklecia po walkach, a mnich moze sie modlic

jak sadzicie, kto silniejszy?