: sobota 31 paź 2009, 11:35
Z Czarem mi się nie podoba z jednego prostego powodu - zadania powinno się brać dla siebie a nie dla innych.
Ogólnopolskie forum miłośników gier planszowych i ich twórczości fanowskiej
https://forum.magiaimiecz.eu/
To te zadania nie są dla ciebie Rogo, bo praktycznie w każdym jest opcja, żeby zwinąć nagrodę komuś z przed nosa, nawet Pierścień jest Magicznym Przedmiotem i można go odebrać innemu Poszukiwaczowi.Rogo pisze:Z Czarem mi się nie podoba z jednego prostego powodu - zadania powinno się brać dla siebie a nie dla innych.
Mów za siebie, albo przynajmniej dodaj "nas paru".Kufir pisze:Skoro znamy już wszystkie Oryginalne zadania i nie zachwycają nas.
W kierunku ludzi, którzy z MiMem nigdy nie mieli styczności. Przykro mi to mówić, ale MiM nie jest robiony dla ludzi, któzy grają w niego od 15 lat. Tacy ludzie powinni otrząsnąć się i zmienić gręHellhound pisze:A w jakim kierunku TMiM podąża?
Po pierwsze, nie wchodzę Jonowi w dupę. Generalnie widać, iż nerwy Ci puszczają, skoro używasz takich wulgarnych argumentów w rzeczowej dyskusji. Po drugie, akurat tak się składa, iż moje opinie bardzo rzadko są takie same jak Jona, o wiele częściej się kłócimy o jakąś rzecz i nie zgadzamy się ze sobą. A to dlatego, iż, może to się wydawać lekko dziwne, iż ja także spory czas gram w MiMa i posiadam własne zdanie na jego temat, które czasem się pokrywa ze zdaniami innych osób, a czasem nie. Zresztą Jon także jest bardzo niezadowolony, iż użyłeś jego osoby w tak bardzo brzydki sposób, ja również się z tego nie cieszę, Jon jest moim przyjacielem, rozmawiam z nim często o różnych sprawach i wolałbym, byś nie mieszał go z błotem. Z Artownikiem także bardzo często rozmawiam, a nie przypominam sobie, aby on mi albo ja jemu wchodził w dupę.Nowe zadania są trudniejsze? Pokaż mi te trudne zadania bo chyba jestem ślepy.
My marudzimy że gra jest za prosta? Poczytaj swoje posty zanim jeszcze zacząłeś lizać tyłki twórcom TMIM. Druga sprawa skoro nowy TMIM i kierunek w którym podąża jest tak rewelacyjny to po co tworzysz te liczne mega udziwnione i czasami trudne dodatki. Przecież skoro TMIM jest OK to po co go zmieniać ?
Przeczysz sam sobie.
Powiedzmy sobie szczerze, fajnie że nowy TMIM jest rozwijany ale jest on rozwijany na brzydko powiedziawszy "--CENZURA-- się" od tak sobie. Zrobimy coś, wydamy ludzie i tak kupią. Po co się przesadnie wysilać. Gdybyś tak nie wchodził w 4 litery Jonowi dawno byś to zauważył. Zresztą na początku to dostrzegałeś, nagle jest wszystko OK.
Fakt, przynieść 2 czy 3 mz to po prostu śmieszne, ale dla porównania Twoje zadanie "Zapasy na zimę" to już przedłużenie gry o spory kawałek czasu - jak piszecie zwierzęta nie są przesadnie silne, a trzeba uzbierać z nich aż 12 punktów w trofeach, trafić na odpowiedni obszar i jeszcze tam płacić...
To mi się nie podoba, niby fajna mechanika, ale te gobliny to zajeżdżają MTG, klimat jak dla mnie nieodpowiedni względem MiM.Nemomon pisze:Goblin Sapper: Stranger: "You may pay 1 gold to move the Sapper to any space with an Adventure Card. You must then choose 1 Adventure Card on that space and discard it."
Nah, Gobliny i hobgobliny od zawsze były w MiMie, teraz są w Talismanie. Poza tem, Dungeon jest pełen wsio maści goblinów i hobgoblinów, tutaj jest chyba ten tylko jeden (aczkolwiek nie zwracałem większej uwagi na ten spis).Artownik pisze:To mi się nie podoba, niby fajna mechanika, ale te gobliny to zajeżdżają MTG, klimat jak dla mnie nieodpowiedni względem MiM.
A mi się podobaArtownik pisze:Path of Destiny też nieciekawe.
Artownik pisze:Natomiast podwajanie statów to lekka przesada.
Owszem:Artownik pisze:W takim razie nie rozumiem Path od Destiny? Co z tego jak rzucę je na kogoś kto Talizman już ma? Musi i tak wykonać to Zadanie? Jest odgórny przymus? To by było tak... hmm, lekko bez sensu.
8janek8 pisze:Ad 1.: Instrukcja z podstawki str. 17Czarownik powstrzyma
każdego Poszukiwacza, który podjął się wykonania zadania, od otwarcia
Tajemnych Wrót zanim go nie wykona.
Są jawne, aczkolwiek ja w mych grach planuję grać na zakryte, nie ma potrzeby, aby inni Poszukiwacze je znali oraz by nam jeb*ali grę.Artownik pisze:A Zadania nie są chyba jawne?
Nie jestem pewien, czy Ciebie rozumiem, o co Ci chodzi.Artownik pisze:Jeśli "value" oznacza wartość startową (o czym pojęcia nie miałem) no to ok, to taki niby Cios Psioniczny, choć ułatwienie względem niego... mogliby tylko jakieś lepsze nazwy wymyśleć.
Nah, ale nasz MiM był specyficzny pod wieloma względami, pod tym takżeI Nemo odnośnie tego Sappera. Ja wiem, że Gobliny i Hobgobliny były w MiM, ale tam wyglądały raczej na istoty dzikie, mityczne. Tutaj jest zwrot w kierunku "nowożytnych goblinów", czasem śmiesznych, czasem głupich, ale ogólnie wbijających się w stereotyp... no bo goblin saper? Gdyby postawić jego kartę, koło karty starego goblina, to widać jak na dłoni, że to już dwie różne bajki.
I tylko o to mi chodziło
To będzie brzmiało jak wymądrzanie się, ale przeczytaj instrukcję ;> Ja nie mam TMiM a wiem o przymusie wykonania zadań (z resztą w MiM chyba też taki przymus był, ale nie tak jednoznacznie powiedziany)W takim razie nie rozumiem Path od Destiny? Co z tego jak rzucę je na kogoś kto Talizman już ma? Musi i tak wykonać to Zadanie? Jest odgórny przymus? To by było tak... hmm, lekko bez sensu.
W angielskiej instrukcji jest to chyba jednoznacznie powiedziane, ale Polscy tłumacze się nie przyłożyli do tego keywordaArtownik pisze:Jeśli "value" oznacza wartość startową (o czym pojęcia nie miałem)
Chyba jednak się mylisz:Rogo pisze:W angielskiej instrukcji jest to chyba jednoznacznie powiedziane, ale Polscy tłumacze się nie przyłożyli do tego keyworda
Rules pisze:Całkowita Siła Poszukiwacza to suma jego początkowej wartości
Siły (liczba wydrukowana na karcie Poszukiwacza), posiadanych
żetonów Siły i premii zapewnianych przez Przyjaciół, Przedmioty
i Magiczne Przedmioty, które mogą zostać w danej sytuacji
wykorzystane.