Strona 7 z 13
: poniedziałek 04 kwie 2011, 10:31
autor: Mały Nemo
Amen, Rienk :mrgreen:
: poniedziałek 04 kwie 2011, 19:56
autor: guciomir
Z pewnością wielu "weteranów" będzie niezadowolonych, ale takie wyjście z sytuacji jest bardzo user friendly i moim zdaniem bardzo intuicyjne
: poniedziałek 04 kwie 2011, 20:15
autor: Mały Nemo
Mnie się ta zasada podoba, przynajmniej ten aspekt gry nie będzie skomplikowany i nie będzie wprowadzał zamieszania, kiedy to można pozbyć się Przyjaciela, a kiedy nie.
: poniedziałek 04 kwie 2011, 20:45
autor: guciomir
Żeby jeszcze zdolność walkirii była tak łatwo wytłumaczona

: poniedziałek 13 cze 2011, 18:17
autor: Kantti
Witam mam parę pytań odnośnie zasad
Q1) Czy można się teleportować z Równiny Grozy do korony władzy bez talismanu, posiadając płaszcz piór czy Arnkela.?
Q2) czar przemieszczenie( nie pamiętał jak się zwał

) gdy jeden poszukiwacz jest na koronie władzy drugi na równinie grozy może zrobić zamiane podczas gdy ten drugi nie ma talismana.
Q3)Gdy podczas gry wyciągniemy kartę przygody np Zdarzenie( wyjdzie tam że, tracimy przyjaciół ,złoto itp) czy można rzucić zaklęcie zniszczenie na tę kartę i wtedy nic się nie dzieje ?
Q4) Mag i gladiator mogą szkolic wszystkich przyjaciół do walki od muła, konia , wóz z koniem czy są jacys określeni ??
narazie tyle

dzięki za odpowiedzi co grę znajduje coś nowego dziś dokupiłem ostatni dodatek podziemia

więc pewnie tam będą jakieś niejasności

: poniedziałek 13 cze 2011, 19:50
autor: sardo
Kantti pisze:
Q1) Czy można się teleportować z Równiny Grozy do korony władzy bez talismanu, posiadając płaszcz piór czy Arnkela.?
Tak
Kantti pisze:
Q2) czar przemieszczenie( nie pamiętał jak się zwał

) gdy jeden poszukiwacz jest na koronie władzy drugi na równinie grozy może zrobić zamiane podczas gdy ten drugi nie ma talismana.
Tak
Kantti pisze:
Q3)Gdy podczas gry wyciągniemy kartę przygody np Zdarzenie( wyjdzie tam że, tracimy przyjaciół ,złoto itp) czy można rzucić zaklęcie zniszczenie na tę kartę i wtedy nic się nie dzieje ?
Wydaje mi się że nie. Nie pamiętam dokładnie treści zaklęcia ale chyba jest mowa o odkrytych kartach przygód a ta jest wyciągana.
Kantti pisze:
Q4) Mag i gladiator mogą szkolic wszystkich przyjaciół do walki od muła, konia , wóz z koniem czy są jacys określeni ??
Mogą to być wszyscy przyjaciele, wliczając poltergeista, błazna i innych dziwaków

: niedziela 19 cze 2011, 10:12
autor: Kantti
Witam ponownie

Ostatnio grałem ze znajomymi w TMiM i mam takie pytanie

a nie moge znaleźć go na forum albo źle szukam.
Q1)Czy alchemik jak znajdzie drobiazg może go przetopić za tyle złota co by sprzedał alchemikowi w mieście czy tylko przetapia za 1 mieszka złota?
: niedziela 19 cze 2011, 10:32
autor: Rogo
Wiesz, trzymając się zasad to tylko za 1 mieszek. W zdolnościach Alchemika i na kartach drobiazgów jest napisane dokładnie jak trzeba postępować i nie ma wyjątków

: niedziela 19 cze 2011, 13:29
autor: Mały Nemo
Rogo ma rację.
: sobota 25 cze 2011, 16:27
autor: Kantti
Witam ponownie i znów mam parę pytań do was

odnośnie zasad

. Posiadam wersje językową gry angielską i chodzi mi odnośnie odwiedzania medyka w wiosce i mieście nie wiem czy dobrze tłumacze
1q) czy jak jestem w mieście, gdy odwiedzam medyka to muszę mu zapłacić za każde dwa życia 1 sztabkę złota? jeśli posiadam życia 3/4 jak się uleczę to będę miał wtedy 5/4 czy leczy mnie do 4/4 ostra sprzeczka o to była ja uważam że powinien mieć życia 4/4

rozumiem

i czy można w jednej turze uleczyć się w mieście np 5 punktów życia czy tylko jednorazowo 2??
2q) odnośnie wioski czy medyk leczy za 1 sztabkę złota 1 życie czy do początkowego stanu ?? Bo tu też mi nie wiadomo ja grałem że leczy całe życie do początkowego stanu
Z góry dziękuje za odpowiedzi i wyrozumiałość, ale już nie wiem do kogo mam się zgłaszać z tymi pytaniami na FaQ nic nie było takiego napisane

: sobota 25 cze 2011, 16:47
autor: Mały Nemo
Nie, u Cyrulika w Mieście możesz wyleczyć albo 1 punkt Życia, albo 2 punkty Życia naraz. Nie więcej.
Leczysz jedynie do stanu początkowej wartości Życia. Nie możesz wyleczyć więcej, niźli miałeś na początku gry.
Medyk w Wiosce leczy 1 punkt Życia za każdą 1 sztukę złota. Także do stanu początkowego.
: sobota 25 cze 2011, 18:31
autor: Kantti
Czyli w wiosce mogę się uleczyć np 3 życia za 3 złota aż do wartości początkowej dobrze rozumiem

jak tak to już sprawa wyjaśniona

: sobota 25 cze 2011, 19:22
autor: Mały Nemo
Kantti pisze:Czyli w wiosce mogę się uleczyć np 3 życia za 3 złota aż do wartości początkowej dobrze rozumiem

Owszem

.
: poniedziałek 29 sie 2011, 00:17
autor: Kludi
Witam. Jestem tu nowy i mam pytanie odnośnie gry

.
Chodzi o talię ekwipunku + karty stajni (nie wiem czy pytanie było na forum, czytałem sporo i nie znalazłem takiego):
Kiedy posiadam np. Konia z talii stajni(kupiłem go) i w późniejszej grze stracę go (np. ubije mi go żniwiarz) to czy ten koń wraca do stajni i znowu ktoś może go kupić, czy koń idzie na odrzucone karty? To samo tyczy się ekwipunku.
: poniedziałek 29 sie 2011, 00:18
autor: Astropata
Karty utracone idą zawsze na stos kart odrzuconych

: poniedziałek 29 sie 2011, 00:23
autor: Mały Nemo
Astropata się nie zna, nie słuchaj go.
Karty Ekwipunku czy Stajni wracają do stosu i później mogą być ponownie kupione.
: czwartek 01 wrz 2011, 07:41
autor: Kludi
Dzięki za odpowiedź

. Teraz mam inne pytanie. Chodzi o Żniwiarza.
Na Żniwiarza nie działają żadne umiejętności, zaklęcia. Z instrukcji:
"Gracze nie mogą też wpływać na Ponurego Żniwiarza
za pośrednictwem jakichkolwiek Zaklęć, kart Przygód lub
specjalnych zdolności."
Oto moje pytanie: Czy kiedy przykładowo Żniwiarz natrafi na mnie to czy inny poszukiwacz może rzucić na mnie zaklęcie "Pech" (wynik kostki automatycznie wynosi "1")?
Drugie pytanie: Czy kiedy posiadam
Nagrodę (nie pamiętam nazwy) która pozwala mi po rzucie kostką zmienić jej wynik na "6" to czy mogę jej użyć przy spotkaniu ze Żniwiarzem?
: czwartek 01 wrz 2011, 09:01
autor: Kaktus+
Moim zdaniem 2x tak.
: czwartek 01 wrz 2011, 09:18
autor: Battonsson
Moim zdanie również 2xTak, ponieważ jak zacytowałeś "Gracze nie mogą też wpływać na Ponurego Żniwiarza" a Zaklęcie Pech wpływa na Poszukiwacza, bo to jest jego rzut kostką. Podobnie z Nagrodą.
: piątek 02 wrz 2011, 18:18
autor: Etamin
Jak się z ropuchą? Czy ropucha może zdobywać przedmioty i przyjaciół?
: piątek 02 wrz 2011, 18:23
autor: Mały Nemo
Etamin pisze:Jak się z ropuchą? Czy ropucha może zdobywać przedmioty i przyjaciół?
Nie powinna.
: poniedziałek 05 wrz 2011, 09:22
autor: Kaktus+
Etamin pisze:Czy ropucha może zdobywać przedmioty
Nie
Etamin pisze:przyjaciół
Tak
Skoro Przyjaciele pójdą za Minotaurem i innymi rozkładajacymi i śmierdzącymi dziadostwami, pójdą także za Ropuchą

: poniedziałek 05 wrz 2011, 09:44
autor: Rogo
Kaktus+ pisze:Etamin pisze:przyjaciół
Tak
Skoro Przyjaciele pójdą za Minotaurem i innymi rozkładajacymi i śmierdzącymi dziadostwami, pójdą także za Ropuchą

Takie wnioskowanie to nie przy tej grze.
Skoro Poszukiwacz stając się Ropuchą ma odłożyć Przyjaciół, to nie po to, żeby móc wziąć ich po 2 turach (jak wróci) i zbierać nowych.
A jak chcesz tłumaczenie na logikę to: Minotaur umie mówić i się z Przyjaciółmi dogada, Ropucha - nie.
: poniedziałek 05 wrz 2011, 11:35
autor: Kaktus+
Rogo pisze:Takie wnioskowanie to nie przy tej grze.
Skoro Poszukiwacz stając się Ropuchą ma odłożyć Przyjaciół, to nie po to, żeby móc wziąć ich po 2 turach (jak wróci) i zbierać nowych.
A jak chcesz tłumaczenie na logikę to: Minotaur umie mówić i się z Przyjaciółmi dogada, Ropucha - nie.
Why not? Odrzucasz ich ale nie widzę żadnych przeciwwskazań aby zebrać nowych? Przedmioty nosisz, a przyjaciele podążają za tobą, więc uważam, że można przyłączyć sobie nowych.
: poniedziałek 05 wrz 2011, 11:47
autor: Rogo
Na temat Przedmiotów też nie ma paragrafu, żeby żabki ich nie podnosiły. Czemu więc nie może ich wg Ciebie podnosić?