Strona 6 z 13

: czwartek 28 lip 2011, 22:33
autor: Draugnimir
Albo - sądząc po specyfice rozszerzenia i dotychczasowych informacjach - będzie bliźniaczo podobnie do aktualnych obszarów Krypty i Kopalni, z dodatkiem w postaci jakiegoś modyfikatora uzależnionego od liczby tych smoczych żetonów czy kart w grze.

: piątek 29 lip 2011, 23:57
autor: Mały Nemo
Kolejny news, tym razem Poszukiwacze:

http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... ?eidn=2518

: sobota 30 lip 2011, 15:45
autor: yt1300
bez szału.

- Pytanie - Czy Dragon Hunter może przerzucić jedną z kości losem, jeżeli wyrzuci duble?
(Z tego co kojarzę w zasadach było, że jeżeli rzuca się więcej niż jedną kością można przerzucić jedną z nich, ale nie wiem czy przypadkiem to nie jest zasada, którą sobie wyssałem z palca)

A jeżeli chodzi o Dragon Priestess to widzę, że najbardziej będzie opłacać się krążyć wokół świątyni. I pytanie tylko czy pojawi się dużo wrogów z typem Cultist, żeby jej 2 umiejętność miała jakiś sens. No i oczywiście szkoda, że nie dobiera zaklęć.

: sobota 30 lip 2011, 15:59
autor: Bludgeon
powtarza tylko 1 kostkę ,dobrze pamiętasz.

: niedziela 31 lip 2011, 19:32
autor: Artownik
Po bliższym obejrzeniu grafiki okrutne. Szczególnie Dragon Hunter wygląda strasznie.
No ale taki TMiM jak widać :P

: niedziela 31 lip 2011, 20:11
autor: guciomir
Obie postacie wydają się bardzo silne. Łowca smoków to taki osłabiony zabójca, ale i tak będzie siał spustoszenie. Kapłanka pomimo tego że niepozorna, to jednak jej umiejętności są ciekawe. Porównajmy ją teraz do dobrego kapłana ehh....

: czwartek 04 sie 2011, 12:40
autor: Neesty
Witam. Czy ktoś może rozszyfrował dokładniej do czego będą służyć żetony w tym dodatku?

: sobota 06 sie 2011, 06:28
autor: guciomir
1 Rulebook

1 Double-sided Board Overlay

168 Dragon Cards (presumably 56 cards for each of the three Draconic Lords)

140 Dragon Tokens

1 Crown Token

19 Sleep Tokens

3 Draconic Lord Cards

3 Alternative Ending Cards

6 Character Cards

6 Plastic Figures

: sobota 06 sie 2011, 06:31
autor: guciomir
Nie podoba mi się tak wielka ilość tokenów. Dragon brzmi jak jeden wielki alternatywny scenariusz. Z drugiej strony może to wszystko mi się spodoba jak już zagram,

a oprócz tego cieszą mnie 3 dodatkowe alternatywne zakończenia. Być może dadzą możliwość użycia smoczych talii BEZ użycia tokenów.

Co ciekawe w dodatku nie będzie ani kart przygód, ani kart zaklęć.

: sobota 06 sie 2011, 09:08
autor: Etamin
Skąd wziąłeś zawartość pudełka?

: sobota 06 sie 2011, 09:12
autor: guciomir
forum FFG, talisman island

: sobota 06 sie 2011, 16:39
autor: guciomir
Alt ending: Dragon King

A character on the Crown of Command must roll one die for the Dragon King during each of his turns:

1-2 Discard a Talisman. If you do not have a Talisman to discard, you are killed instead.

3-4 Closkwise starting with yourself, all characters must attack the Dragon King using strength of craft. Each time the Dragon King is defeated remove one of his lives/

5-6 Attach the Dragon Kind using strength or craft. Each time you defeat the Dragon King rem one of his lives and immediately attack him again. If you have a stand off or are defeated your turn end.

* If a character remove the Dragon King's last life he wins the game

* Characters on the Crown of Command cannot encounter each other: they must roll one die for the Dragon Kind instead

* If there are no characters on the Crown of Command the Dragon king heals all his lives.

Str 12 Cra 12 life 5

Alt End: Dragon Slayers

*At the start of the game, place Draconic Lord Cards faceup next to the board. Instead of placing life counters on the Draconic Lords, place five dragon scales on each card.

* During each of his turns a character on the Crown of Command must choose a Draconic Lord to attack using Strength or craft. Each time he defeats a Draconic Lord he must take a dragon scale from the Draconic Lord's card, place it in his play area, and the either attack a Draconis Lord or move to the Portal of Power. If the character is defeated in addition to losing a life her turn ends and he must suffer the Dragon Rage effect.

* When all five dragon scales have been taken from a Draconic Lord his card is removes from the game.When all Draconic Lords have been removed from the game the character with the most dragon scales wins the game! If two or more characters tie for the most dragon scales they share the win.

*Draconic Lords do not heal even if there are no characters on the Crown of Command.

Alt end: Domain of Dragons.

* At the start of the game, draw one draconic Lord card at random and place it faceup on the Crown of Command; this is the Dragon King for the game.

* Whenever a character draws and Enemy with Strength immediately take the top card from the Varthrax deck and place it on top of the Adventure deck of the character's region.

* Whenever a character draws an Object immediately take the top card from the Cadorus deck and place it on top of the Adventure deck of the character's region.

* Whenever a character draws and Enemy with Craft immediately take the top card from the Varthrax deck and place it on top of the Adventure deck of the character's region.

* Whenever a character kills an Enemy from a Dragon Card, he may claim a matching dragon scale from the pool of dragon tokens.

* Whenever a character is instructed to draw a dragon token, he suffers the Dragon Rage of the Dragon King instead.

* A character on the Crown of Command must confront the Dragon King. If a character removes the Dragon King's last life he wins the game

: sobota 06 sie 2011, 17:50
autor: Draugnimir
A więc wszystkie okazały się jednak być związane z nową mechaniką. Jakkolwiek teksty poszczególnych kart brzmią całkiem ciekawie, trudno powiedzieć, jak to będzie działało w praktyce, nie przetestowawszy wpierw samego dodatku, wpływu kart, żetonów i samych "Smoczych Lordów" na grę.

Poza tym zastanawia mnie jedna rzecz związana z ostatnim spośród przedstawionych Alternatywnych Zakończeń, Domain of Dragons. Otóż, na karcie tej jest mowa o trzech sytuacjach, w których pociąga się kartę "Smoczego Lorda", tak jak trzech jest w ogóle Lordów. Tyle że w dwóch sytuacjach losuje się jakoby kartę Varthraxa, w żadnej zaś nie losuje się karty Grilipusa - czyżby jeden ze "Smoczych Lordów" miał mniejszy potencjał niż pozostali? A może po prostu omyłka FFG bądź guciomira? ;)

: sobota 06 sie 2011, 18:24
autor: guciomir
copy paste raczej nie da rady spaprać :)

możliwe więc że to pomyłka FFG, ale jeszcze bardziej możliwe że ten kto wstukiwał ten tekst na forum boardgamegeek po prostu popełnił mały błąd

: sobota 06 sie 2011, 18:31
autor: set-han
Tak jak parę innych literówek

Kind zamiast King
of zamiast or

itp ;]

: sobota 06 sie 2011, 18:44
autor: guciomir
Zakończenia są całkiem ciekawe

Dragon King -> może zabić kogoś kto wteleportował się w niego po pokonaniu władcy ciemności. I podejrzewam że gracze będą się nieźle pocić po wyrzuceniu jedynki czy dwójki. Wyniki 3 i 4 są również rewelacyjne. Można wybrać czy atakuje się go na siłę czy moc, więc teoretycznie gracze będą mogli wybierać gorszy parametr tylko po to żeby nie wygrać walki. No i po trzecie, nie ma możliwości ucieczki, podobnie jak demon lord (zakładając że dostaliśmy pełny tekst). Heh, możliwe są całkiem niezłe "kradzieże zwycięstwa", np postać z 14 siły wpada na smoka, odbiera mu prawie wszystkie punkty życia, potem remisuje i inny gracz zadaje ostatni punkt obrażeń.

Dragon Slayers -> trochę nudne, będzie wymagało tego żeby mieć w miarę równe wspołczynniki.

Domain of Dragons -> całkiem ciekawy scenariusz alternatywny. Nie wiem czy będzie się fajnie grało, ale urozmaici z pewnością kilka gier.

wypytuję ludzi na forum FFG i BGG o więcej szczegółów, zobaczymy czy coś z tego wyjdzie :)

: sobota 06 sie 2011, 19:24
autor: Rogo
No wasnie bez sensu jest z wynikami 1-2 u Króla Smoków. Przed wyruszeniem do niego trzeba się uzbroić w kilka Talismanów, bo prawdopodobieństwo wyrzucenia w 5 turach (wychodzac z założenia, że inni gracze faktycznie dawaliby się pokonać, żeby utrudnić grę temu na KW) innych wyników niż 1-2 wynosi niewiele ponad 13%. No i zawsze ktoś inny może wygrać przy wynikach 3-4 (i po co się pchać na KW kiedy tam więcej się ryzykuje?)

: sobota 06 sie 2011, 19:29
autor: guciomir
Z tego co rozumiem przy 5 i 6 można wygrać z królem w 1 turze.

: sobota 06 sie 2011, 19:42
autor: Rogo
Rzeczywiście, moje niedopatrzenie :P

: poniedziałek 08 sie 2011, 10:44
autor: Zerden
Characters:

Minotaur: Str: 4 Cra: 2 Fa: 2 Lf: 5 Start: Crags Alignment: Evil

* Special Abilities: Whenever you are about to engage in battle during your turn, you may stampede and add the result of your movement die to your Strength until the end of the battle.

* You mat not use Armour.

Dragon Rider: Str: 3 Cra: 4 Fa: 3 Lf: 4 Start: Forest Alignment: Good

* Whenever you engage a Dragon in battle or psychic combat, add 3 to your attack roll.

* If you defeat a Dragon, you may capture it and take it as a Follower instead of a trophy. You may only have one captured Dragon at a time. While you have a captured Dragon, you gain the following benefits:
After you roll the die for you move, you may add up to 3 to the score.
You may roll two dice in battle and psychic combat and use the higher attack roll to determine your attack score.

Fire Wizard: Str: Cra: 4 Fa: 3 Lf: 4 Start: Sentinel Alignment: Neutral

* At the start of the turn, you may gain 1 spell, if you Craft allows.

* You may hurl a pyroblast whenever you are about to engage in battle with a character or creature. Roll one die and add your Craft. If the score is higher than the character's Strength, he must lose one life. If the score is higher that the creature's Strength, it is killed. Enemies killed may not be taken as trophies. If the score is equal to or lower than the character or creature's Strength, the pyroblast has no effect and the battle is resolved normally except you may not roll a die for you attack roll.

* You are not affected by a Dragon's breath attack.

Conjurer: Str: 2 Cra: 4 Fa: 1 Lf: 4 Start: City Alignment: Good

* You begin the game with 1 Spell.

* During the game, you always have at least 1 Spell. (Gain a Spell each time you cast your last Spell)

* You may conjure whenever you encounter a space with instructions to draw one or more Adventure Cards. If the space does not already have any Adventure Cards, you may move a faceup Adventure Card in the same Region to your space. You may only do this once per round.

: wtorek 09 sie 2011, 15:57
autor: Battonsson
W sierpniowej aktualizacji planów wydawniczych Galakty szłu niestety nie ma, ale przynajmniej jest potwierdzenie, że Smoki w tym roku powinny się u nas ukazać :)
Galakta pisze: IV kwartał 2011
(...)
Talisman: The Dragon
http://www.forum.galakta.pl/viewtopic.php?p=51604#51604

: środa 10 sie 2011, 22:51
autor: Draugnimir
Jeśli o tych czterech Poszukiwaczy idzie, to większych rewelacji nie ma; jedyna zdolność, która sprawia, że z chęcią zagrałbym daną postacią, to "conjure" Conjurera. Co nie oznacza, że Poszukiwacze jako tacy zapowiadają się słabo - ich poziom nie różni się wiele od tego, który prezentowały poprzednie rozszerzenia do Talismana, a co nowe karty, to zawsze nowe karty :)

A tak z innych rzeczy, to w oczy rzuca mi się tylko, że:
1) Poszukiwacze mają ilościowo niewiele zdolności
2) Każdy Poszukiwacz wydaje się być robiony według schematu: 1 zdolność wyjątkowa/nowatorska plus 1-3 zdolności standardowych/powtarzalnych
3) Fire Wizardowi brakuje wartości Siły
4) Minotaur może okazać się potencjalnie maszyną do zabijania, jeśli w jego łapska wpadnie Koń :-P

: czwartek 11 sie 2011, 10:43
autor: Astropata
Na ogół magiczne postacie mają 2 siły, zakładam że Fire Wizard ma tyle samo też

: czwartek 11 sie 2011, 18:00
autor: Mały Nemo
Draugnimir pisze:4) Minotaur może okazać się potencjalnie maszyną do zabijania, jeśli w jego łapska wpadnie Koń :-P
Albo Straszliwoskrzydły.

: czwartek 11 sie 2011, 22:11
autor: Mały Nemo