Strona 6 z 8
: środa 28 sty 2009, 09:18
autor: Dzej
Oprocz Rycerza, ktory jest mega dziwny i nie atakuje dobrych poszukiwaczy to pozostala 3 jest moim zdaniem w czolowce jesli chodzi o najsilniejsze postacie.
: środa 28 sty 2009, 10:14
autor: Mały Nemo
Moją opinię o Kupcu już znasz, Kultystka Cha(ł)osu została przemaglowana na Galakcie. Pozostaje Mędrzec, który też może być silną postaci.
: środa 28 sty 2009, 18:36
autor: Kufir
Mnie się ten rycerz strasznie podoba, to taki typowy palladyn, świetna modlitwa, dobry ekwipunek i generalnie jest klimatyczny. Dla mnie super!
: środa 28 sty 2009, 19:03
autor: Rogo
Taki typowy "Bóg, honor, ojczyzna"

Ale jednak mógł się nazywać Paladyn a nie Rycerz

Kupiec jeszcze lepszy niż był w starym poczciwym MiM (a już tam był dobry), a Kultystka chyba za dużo ma tych bonusów za każdego Wroga

: środa 28 sty 2009, 19:17
autor: Mały Nemo
Nie zapominaj, że w starym MiMie, Kupiec mógł "handlować" MZ, teraz tylko Przedmiot za Przedmiot, nie MZ za Przedmiot. Ale to drobna różnica..
: czwartek 29 sty 2009, 17:53
autor: kowal85
"Ktoś" kiedyś szukał podstawki po angielsku na rebel.pl więc oto link:
http://www.rebel.pl/product.php/1,371/1 ... vised.html
(Jeśli ktoś już podał link, to proszę o usunięcie tego postu).
: czwartek 29 sty 2009, 18:23
autor: Bludgeon
: poniedziałek 02 lut 2009, 12:24
autor: 8janek8
Przejrzałem skany kart z Reapera i zastanawia mnie dlaczego jest tam tylko 1 Przedmiot, którego nie mogą posiadać Poszukiwacze ze złym Charakterem, i aż 2 Przedmioty i 1 Przyjaciel, którego nie mogą posiadać dobrzy? Chyba, że pozostałe 2 karty "dla dobrych" są w brakujących skanach. Jeśli nie, to Źli w tym momencie są strasznie przegięci. Już sam Cmentarz daje im przewagę, a co dopiero karty z dodatku...
: poniedziałek 02 lut 2009, 12:44
autor: Mały Nemo
Well, Zły Charakter już raz był przegięty w podstawce, jak powiadasz, Cmentarz jest o niebo lepszym miejscem niźli Kapliczka (bo WT mogę sobie kupić nawet w Wiosce czy Mieście), Magiczny Miecz jest lepszy niźli Święta Lanca oraz Graal. No i ten przyjaciel plus Przedmiot. Z tego, co się orientuję, to chyba te brakujące karty nie są dla "Dobrych". Może drugi dodatek coś wyrówna, ale przepaść między tymi Charakterami jest super spora i wątpię by łatwo dało się ją zakopać. Boję się nawet pomyśleć, jakie karty (efekty) musieliby dostać Dobrzy, by mniej więcej ich szanse się balansowały. Gdyby przynajmniej Fate Stealer był tylko dla Dobrych... Teraz Wojownik z Fate Stealer oraz Runicznym Mieczem jest kozakiem na miarę Króla Smoków

: poniedziałek 02 lut 2009, 17:58
autor: Kufir
Właśnie nie bardzo rozumiem po raz kolejny autorów gry. Dlaczego aż tak bardzo zaczyna się wyraźnie klarować przewaga Złych poszukiwaczy nad Dobrymi?
: poniedziałek 02 lut 2009, 18:05
autor: 7Tristan
Wiesz Kufir wydaje mi się ,że ten balans po prostu komuś umknął - nie zwrócono na to uwagi niestety...
: poniedziałek 02 lut 2009, 18:35
autor: stave
albo beda kolejne dodatki, ktore to zmienia :mrgreen: TROCHE WIARY to ja tu jestem sceptycznie nastawiony do nowego Talizmana nie WY.
: poniedziałek 02 lut 2009, 18:45
autor: 7Tristan
: wtorek 03 lut 2009, 19:40
autor: michu
Dostalem w prezencie The Reaper.Niestety moj angielski jest bardzo slaby ,czy wiecie gdzie moglbym uzyskac tlumaczenie do tego dodatku?Karty,instrukcja,poszukiwacze.
Z gory dziekuje.
Witam wszystkich na forum bo jestem tu nowy.
: wtorek 03 lut 2009, 19:43
autor: Dzej
Kilka stron wczesniej.
: wtorek 03 lut 2009, 19:54
autor: Mały Nemo
michu pisze:Dostalem w prezencie The Reaper.Niestety moj angielski jest bardzo slaby ,czy wiecie gdzie moglbym uzyskac tlumaczenie do tego dodatku?Karty,instrukcja,poszukiwacze.
Z gory dziekuje.
Witam wszystkich na forum bo jestem tu nowy.
Niestety, musisz dobrze znać Drugą edycję, by korzystać z mego tłumaczenia. Właśnie teraz jestem w trakcie tłumaczenia Reapera, już połowa kart Przygód jest za mną. Na dniach powinienem skończyć tłumaczenie, następnie Valdi miał wykonać polską wersję.
Jeżeli jednak masz jakieś pytania, to napisz tutaj, ewentualnie wyślij PM mi.
: wtorek 03 lut 2009, 20:16
autor: michu
Znam druga edycje bardzo dobrze .Gram w Magie i Miecz od 88r.Tlumaczenie na tej stronie nie jest chyba kompletne.I instrukcja, nigdzie nie moge jej znalesc.
Dzieki za pomoc.
: wtorek 03 lut 2009, 20:23
autor: Mały Nemo
Ano nie jest robiłem to na szybko, są również dwa błędy, jeden już poprawiłem, drugi dzisiaj wynikł, bo akurat daną kartę tłumaczyłem. Chodzi mi o Trędowatego, który zabiera 1 Życie lub jednego przyjaciela. Nie rzucamy kością ka każdego Przyjaciela. Poza tem, w większości przypadków karty Wrogów pomijałem, chyba, że miały one jakąś zdolność lub też były z poprzedniej edycji.
Co do instrukcji, to masz na myśli angielską do Reapera czy jak?
: wtorek 03 lut 2009, 20:27
autor: michu
O teraz rozumiem skad tak malo kart .Przepraszam ,nie przejrzalem dokladnie.Co z instrukcja? Mam na mysli tlumaczenie na polski.
Jak ten Zniwiarz dokladnie sie porusza- gdzie zaczyna ,o ile obszarow ,w ktora strone itp.?
: wtorek 03 lut 2009, 20:36
autor: Mały Nemo
Żniwiarz rozpoczyna grę na Tajemnych Wrotach. Za każdym razem jak gracz wyrzuci 1 na ruch, to musi rzucić jeszcze raz i poruszyć Reapera. Reaper może przechodzić między krainami w dwu miejscach - Strażnik i ten obszar obok Ukrytej Doliny (teraz nie pamiętam, jak się zowie) oraz Gospoda - Świątynia. Jeżeli stanie na obszarze, na którym stoi jakiś Poszukiwacz, to musi rzucić kością i wykonać odpowiedni efekt.
: wtorek 03 lut 2009, 20:39
autor: michu
Czy to poszukiwacz ,ktory rzuca koscia za niego decyduje w ,ktorym on idzie kierunku?
: wtorek 03 lut 2009, 20:42
autor: Mały Nemo
Tak.
: wtorek 03 lut 2009, 20:44
autor: michu
Wszystko w temacie dzieki.
: wtorek 03 lut 2009, 23:11
autor: Kufir
Chodzi mi o Trędowatego, który zabiera 1 Życie lub jednego przyjaciela. Nie rzucamy kością ka każdego Przyjaciela.
To jaka jest teraz instrukcja tej karty ?
: wtorek 03 lut 2009, 23:18
autor: Mały Nemo
English: Leper
Polish: TRĘDOWATY
Typ: Nieznajomy
Numer: 4
Game Text:
Poszukiwacze, którzy spotkają Trędowatego lub też którzy znajdują się na obszarze, na który Trędowaty trafi muszą rzucić kością. Jeżeli wypadnie 1 lub 2 oczka, tracą 1 Życie lub jednego Przyjaciela. Następnie rzuć kością i przesuń Trędowatego o tyle pól, zgodnie z ruchem wskazówek zegara.