Strona 5 z 13
: środa 29 cze 2011, 11:17
autor: Mały Nemo
At the start of each or your turns, you draw a dragon token. [...] Most commonly, a dragon token draw results in placing a dragon scale on one of the three Draconic Lords. When any of them accumulates three dragon scales, he becomes the new Dragon King and one of his dragon scales is placed on the game board.
Nie wydaje mi się, ażeby to jakoś wybitnie miało rozgrywkę spowolnić. Losujesz żeton i kładziesz go na kartę Smoka. Ile coś takiego może trwać?
: środa 29 cze 2011, 11:23
autor: guciomir
W połączeniu z akcjami, które zostaną wywołane po wylosowanie żetonu, może to trochę potrwać. Wyjdzie w praniu.
Liczę, że "dual sided" inner region da nam co najmniej 2 sposóby na użycie nowych kart i że system z żetonami to jeden z nich.
: środa 29 cze 2011, 20:48
autor: Arbaal
Mnie tylko martwi to że słabe te smoki. Tego co karta jest pokazana ma 14 siły i 10 mocy i możesz wybrać na co atakujesz. Wybierasz magie, zabijasz go i wygrywasz grę. Bez sensu.
: środa 29 cze 2011, 20:51
autor: HunteR
Odnoszę wrażenie że we wszystkich dodatkach boją się dawać zbyt mocnych wrogów żeby nie dochodziło do sytuacji w której zabijesz jednego i dostajesz 2 punkty siły/mocy, tak podkoksany bez trudu zabijasz kolejnego i następne dwa punkty, stąd rzadko trafiają się mocniejsi przeciwnicy. Taka tam moja mała teoria spiskowa :-"
: środa 29 cze 2011, 21:04
autor: Artownik
HunteR pisze:Odnoszę wrażenie że we wszystkich dodatkach boją się dawać zbyt mocnych wrogów żeby nie dochodziło do sytuacji w której zabijesz jednego i dostajesz 2 punkty siły/mocy, tak podkoksany bez trudu zabijasz kolejnego i następne dwa punkty, stąd rzadko trafiają się mocniejsi przeciwnicy. Taka tam moja mała teoria spiskowa :-"
To na pewno silny argument.
Mi się zdaje po prostu, że pomijając grę z forumowymi przegięciami (
jak PP), to przecież grę można na dużo niższych statach przejść i pewnie FFG właśnie w taki przedział celuje.
Mimo wszystko oczywiście mogli by więcej dać silniejszych Wrogów, żeby poziom trudności nieco w tej grze wzrósł.
: środa 29 cze 2011, 23:32
autor: guciomir
Jeśli gracze grają po bożemu (tzn traktują ją jak wyścig), to taki demon z 10 mocy to potwór przeokrutny nawet pod koniec gry (bo gra się kończy jak ktoś osiągnie wyższy współczynnik rzędu 8-9)
: czwartek 30 cze 2011, 00:10
autor: Arbaal
No właśnie ja zawsze gram nie po bożemu i mam po 17siły i 19mocy jak pamiętam ostatnio i zamierzam to zmienić powoli

: czwartek 30 cze 2011, 12:06
autor: Kufir
Wszystko fajnie tylko te postacie.... nie doczekam się chyba na tropiciela i barbarzyńcy w tej edycji

: czwartek 30 cze 2011, 12:07
autor: Mały Nemo
Arbaal pisze:No właśnie ja zawsze gram nie po bożemu i mam po 17siły i 19mocy jak pamiętam ostatnio i zamierzam to zmienić powoli

Popieram, ja też już od dawien dawna nie grałem po bożemu. Ciekawe, czy do nieba się jeszcze załapię... :-"
: czwartek 30 cze 2011, 12:08
autor: Rogo
Aleś się na tego barbarzyńcę napalił... Co dodatek to samo

Ja myślę, że to musi być jakiś spisek przeciwko Tobie :mrgreen:
: czwartek 30 cze 2011, 17:38
autor: Kufir
Ewidentnie brakuje w tym świecie tych właśnie poszukiwaczy.
Wiadomo co będzie się działo na tej planszy i ile pozostałego stafu będzie wchodziło w skład dodatku? Są jakieś przecieki ?
: piątek 01 lip 2011, 16:52
autor: Mały Nemo
: piątek 01 lip 2011, 21:49
autor: guciomir
jeździec smoków to kobietka
: piątek 01 lip 2011, 22:07
autor: Arbaal
Nie zwróciłem uwagi wcześniej po za tym, że na tym szkicu jest ale faktycznie możesz mieć racje. Delikatne rysy tej postaci oraz drobna sylwetka mogą na to wskazywać. Chyba że to kolejny elf to wtedy się wkur* (nie lubię elfów)
: sobota 02 lip 2011, 10:30
autor: Duch17
Mówicie o postaci w prawym dolnym rogu na ilustracji ?? jeśli tak to na pewno kobitka ale ona mi na jeźdźca smoków nie wygląda... raczej jakaś magiczna postać ta dziwna łuna za nią z ptaszków i króliczków to pewnie jej sprawa

: sobota 02 lip 2011, 10:55
autor: Battonsson
Nie chodzi o kolorową ilustrację, tylko o ten szkic:
http://3.bp.blogspot.com/-Lwc-GOEYIdY/T ... sketch.jpg
Z prawej strony po środku jest Dragon Rider, która wyleciała z ostatecznej grafiki bo było z ciasno na drugiego smoka na tym obrazku

(tak twierdzi autor na blogu)
Natomiast ta w prawym dolnym rogu to wedle niektórych Conjurer podobny do tego z 2 edycji (z tym, że tym razem w damskiej wersji):

Na podobieństwo wskazuje głównie królik wylatujący z kapelusza, bo poza tym ta kobieta przypomina raczej elfa czy wróżkę, a nie iluzjonistę.
: piątek 15 lip 2011, 23:00
autor: Mały Nemo
: sobota 16 lip 2011, 08:53
autor: Western
Moim zdaniem (droga dedukcji, bez wczytywania się w tekst...) Najpierw przechodzimy pola prowadzące do wieży , a następnie wchodzimy do samej wieży by dostać się do skarbca. Chyba tak miało by to wyglądać... tylko co w przypadku gdy jeden z graczy już pola pokonał i odwraca planszę na wnętrze wieży a następny gracz chce dopiero te pola prowadzące do wieży badać... takie nieustanne odwracanie planszy z jednej strony na drugą będzie?
: sobota 16 lip 2011, 09:02
autor: guciomir
Nie używaj dedukcji, ale wczytaj się w tekst. Albo dragon realm, albo dragon tower. Myślę że na początku gry trzeba wybrać którą stronę będzie się używało.
: sobota 16 lip 2011, 10:11
autor: Arbaal
guciomir pisze:Nie używaj dedukcji,
Ale już w drugiej części posta wydedukował, że pierwsza dedukcja jest bez sensu

Tower wygląda bardziej niebezpiecznie, na pierwszy rzut oka

: sobota 16 lip 2011, 13:00
autor: Duch17
a już chciałem marudzić że nic nowego się nie pojawia na temat smoków... fajne rozwiązanie gra będzie bardziej urozmaicona już doczekać się nie mogę

: poniedziałek 18 lip 2011, 18:28
autor: Mały Nemo
Status Smoków zmienił się na: "On the Boat". Mają zostać one wydane w sierpniu, podobnie jak ja obchodzę urodziny. Gdybyście nie wiedzieli jaki mi dać prezent urodzinowy, to Dragon zawsze będzie pod ręką...

: wtorek 19 lip 2011, 06:32
autor: Western
Czyli co, jest duuuża szansa, że w grudniu wyjdzie polska edycja?
: czwartek 28 lip 2011, 11:47
autor: Kufir
Ciekawe czy pozostawią Kopalnię i Kryptę nie tknięta. W sumie dobrze by było, wtedy Mapa i Łopata ciągle były by pożyteczne.
: czwartek 28 lip 2011, 12:36
autor: guciomir
Będzie smocza kopalnia i smocza krypta.
Ciężko powiedzieć czy ich działanie będzie takie samo jak poprzednich pól, ale sądząc po screenach możliwe że będzie podobne.