Strona 5 z 13
: poniedziałek 13 wrz 2010, 20:32
autor: Draugnimir
Ja podejrzewam, że po Podziemiach i Górach czeka nas jeszcze Las, a to z uwagi na dogodne do umieszczenia na nim wejścia na drugą planszę ułożenie tego obszaru na planszy oraz fakt, iż dodatek taki pojawił się również w 3. edycji, z której Talisman 4 Revised zdaje się sporo czerpać (zwłaszcza w kwestii dodatków). Ale mnie osobiście scenariusz taki wcale nie urządza, obawiam się bowiem zwykłej kalki Podziemi i Gór - serpentynowa plansza, na której końcu czeka jakieś Mroczne Widmo (czy inny Demon Zagłady), zwycięstwo nad którym znowu nagrodzone zostanie jakimś Artefaktem i np. workiem złota - tak jak to w "trójce" miało miejsce.
Byle tylko to Miasto podobnie zbudowane nie było

: poniedziałek 13 wrz 2010, 23:47
autor: Roland
Draugnimir pisze:Ale mnie osobiście scenariusz taki wcale nie urządza, obawiam się bowiem zwykłej kalki Podziemi i Gór - serpentynowa plansza, na której końcu czeka jakieś Mroczne Widmo (czy inny Demon Zagłady), zwycięstwo nad którym znowu nagrodzone zostanie jakimś Artefaktem i np. workiem złota - tak jak to w "trójce" miało miejsce.
Byle tylko to Miasto podobnie zbudowane nie było

Miejmy nadzieje, ze w kolejnym dodatku planszowym nie pójdą na taka łatwizne i wymyślą troche inny system poruszania sie po krainie, taki który da graczowi do wyboru wiecej niz tylko dwa kierunki. Nie wyobrazam sobie dodatku Miasto w którym miała by byc jedna liniowa sciezka jak do tej pory. Co do Lasu (jesli miałby byc) to jest duze prawdopodobieństwo, ze skopiują Podziemia i Góry dając jedynie inną szate graficzną. Mam jednak nadzieje, ze tak nie bedzie. Wystarczy spojrzec na omawiany tu niedawno planszowy dodatek autorski Dragonland zeby sie przekonac, ze na naroznej planszy takze mozna pokombinować i stworzyc wiecej niz jedna sciezke do poruszania sie.
Wypatrzyłem w necie jakies zdjecia z trzeciej edycji Talismana i z tego co tam widze to zdaje sie, ze na planszy Miasta i Lasu mozna poruszac sie trohce inaczej niz tylko jedna sciezka wiec jest nadzieja ze nie bedzie tak źle
: wtorek 14 wrz 2010, 16:42
autor: Draugnimir
Owszem, kombinować się jak najbardziej da, jednak nie wiadomo, czy FFG będzie się chciało, skoro gra i tak wydaje się sprzedawać niczym ciepłe bułeczki (patrząc przynajmniej na jej dostępność w Polsce). A w trzecioedycyjnym Lesie ruch też odbywał się z punktu A (wejścia) do punktu B (siedziby jakiegoś Upiora), tyle że ścieżka biegła nieco inaczej, robiąc więcej zakrętów (miała też, zdaje się, mniej obszarów).
Jeśli zaś chodzi o Miasto, to tak serio wcale nie sądzę, by miało wyglądać jak Podziemia, to byłby idiotyzm (chyba że miałyby to być ruiny, które zburzył jakiś Straszliwy Demon o Sile/Mocy 6, oferujący za pokonanie siebie karty jakichś przepotężnych Cudeniek

)
: wtorek 14 wrz 2010, 17:13
autor: Artownik
Jeśli zaś chodzi o Miasto, to tak serio wcale nie sądzę, by miało wyglądać jak Podziemia, to byłby idiotyzm (chyba że miałyby to być ruiny, które zburzył jakiś Straszliwy Demon o Sile/Mocy 6, oferujący za pokonanie siebie karty jakichś przepotężnych Cudeniek

)
O litości, nawet mi to nie przyszło do głowy. Mam cichą nadzieję
Draugnimir, że się mylisz. Nie da się ukryć, że mogliby tak właśnie zrobić. :roll:
: wtorek 14 wrz 2010, 17:54
autor: Draugnimir
Bogowie, brońcie! Ja tylko żartowałem. Nie no, myślę, że jeśli po raz trzeci FFG spróbuje wcisnąć nam to samo (mianowicie Las w konwencji Gór/Podziemi), to zaczną się rozlegać mniej lub bardziej ciche pomruki niezadowolenia... a jeśli, nie dajcie bogowie, spróbują popełnić jeszcze podobne Miasto (bezczeszcząc tym samym jego wieloletnią tradycję, a tego nawet oni chyba nie mają we zwyczaju robić), to najpewniej zostaną przez fanów otwarcie zlinczowani. Dlatego nie ma potrzeby mówić nawet o nadziei (tym bardziej cichej), jestem pewien, że Miasto dostaniemy w formie znanej, lubianej i oczekiwanej (o ile w ogóle)

: wtorek 14 wrz 2010, 18:02
autor: Mały Nemo
Dobra Przyjaciele, to jest temat o Sacred Pool, nie o Lesie ani Mieście. Załóżcie nowy temat.
: środa 15 wrz 2010, 22:34
autor: Mały Nemo
Kolejny Sneak Peek z
Talisman Island, tym razem mamy do czynienia z
Warlock's Apprentice autorstwa
Cahristophera Burdetta. W weekend powinnyśmy mieć również okazję przyjrzeć się kolejnym grafikom.
: niedziela 19 wrz 2010, 22:57
autor: Mały Nemo
No i kolejny Sneak Peek na
Talisman Island, dzisiaj mamy możliwość przyjrzeć się pewnej pani,
Swamp Siren, autorstwa innej pani -
Felici Cano.
: niedziela 19 wrz 2010, 23:05
autor: Roland
Sacred Pool zdaje sie juz płynie na statku? jesli tak to pewnie za kilka tygodni bedzie juz w sprzedazy?
: niedziela 19 wrz 2010, 23:29
autor: Mały Nemo
Amazon.com oczekuje, że zostanie wydany 14 listopada.
: poniedziałek 20 wrz 2010, 17:22
autor: Roland
Przyspieszyli troche z tymi dodatkami zdaje sie. Niedługo nasza Galakta nie nadąży za nimi :razz:
[ Dodano: Pon Wrz 20, 2010 5:24 pm ]
A moze poprostu z małymi dodatkami szybciej idzie a na te planszowe trzeba troche dłuzej czekac?
: wtorek 21 wrz 2010, 23:16
autor: Mały Nemo
Roland pisze:A moze poprostu z małymi dodatkami szybciej idzie a na te planszowe trzeba troche dłuzej czekac?
Teoretycznie też opcja, chociaż zauważyłem, że im dodatek, tym dłużej się na informacje od FFG o nim czeka.
Anyway,
na
Talisman Island kolejna grafika. Jon otrzymał parę nowych grafik, więc wciąż jesteśmy w akcji! Grafika przedstawia
Ivory Sentinel ręki
Thoma Scotta.
: wtorek 21 wrz 2010, 23:35
autor: Roland
Heh, dziwna ta grafika, jakos tak odstaje od poprzednich. Science fiction jakies, nie podoba mi sie ani troche. Ale grunt zeby karta była ciekawej treści
[ Dodano: Wto Wrz 21, 2010 11:36 pm ]
Niech wreszcie przedstawia któregos z tych konnych poszukiwaczy, zapowiadaja sie interesująco
: wtorek 21 wrz 2010, 23:44
autor: Draugnimir
Ano, mnie też ta grafika jakoś tak niefantastycznie wygląda, ale cóż, takie już najwyraźniej Konstrukty (bo tak mi się wydaje, że to właśnie Wroga tego typu ta grafika ma prezentować) muszą niestety być.
A ostatnie wieści od FFG mieliśmy przeszło 2 tygodnie temu, więc może kolejny uptade już tuż-tuż...?
: wtorek 21 wrz 2010, 23:49
autor: Mały Nemo
Ja nie wiem, co wam jest. Jesteście już trzecią osobą, której ta grafika się nie podoba. A mnie się ona podoba, nie wiem co wy od niej chcecie.
: wtorek 21 wrz 2010, 23:53
autor: Misiek
Zalatuje japońską bajką.
: wtorek 21 wrz 2010, 23:58
autor: Draugnimir
Kreskę to ona rzeczywiście ma ładną (jak każda talismanowa grafika zresztą), tylko ten kolos, jak to Roland ujął, tak jakoś s-f'owo się prezentuje, zwłaszcza te owalne, błękitne elementy na jego czole, ramionach itd. Nazwa sugeruje, że miałby on być z kości słoniowej zrobiony, ale mi się on raczej ze stalowymi golemami z Heroes of Might & Magic kojarzy...
: wtorek 21 wrz 2010, 23:59
autor: Mały Nemo
: środa 22 wrz 2010, 10:26
autor: Bludgeon
E tam grafiki, zieeeew.
Trochę żałosne to jest w sumie, tak jakby sprawiało FFG jakąś trudność pokazywanie kart przed pojawieniem się dodatku.
Kogo jakieś obrazki obchodzą?
: środa 22 wrz 2010, 17:04
autor: Roland
To tylko grafika jedna z wielu, kazdy ma swój gust. Mi sie na pierwszy rzut oka z Dragonballem skojazyła :mrgreen: Jak do tej pory i tak zdecydowana wiekszość jest bardzo dobra, szczególnie te w mrocznym klimacie.
Równiez czekam az pokażą jakies gotowe karty
: środa 22 wrz 2010, 23:16
autor: Mały Nemo
News od FFG. Otrzymaliśmy kolejnego Poszukiwacza - Chivalric Knight - oraz zapewnienie, iż karty Stajni działają w taki sam sposób jak karty Ekwipunku. Dowiedzieliśmy się również, iż jedna z kart Przygód, zwąca się Livery Stable, będzie sprzedawać karty Stajni.
http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... ?eidn=1629
: środa 22 wrz 2010, 23:19
autor: Kaktus+
czy dobrze rozumiem, umiejętność trzecią: możesz nie atakować poszukiwaczy, któych siła jest niższa od twojej(...)?"
: środa 22 wrz 2010, 23:23
autor: Mały Nemo
Kaktus+ pisze:czy dobrze rozumiem, umiejętność trzecią: możesz nie atakować poszukiwaczy, któych siła jest niższa od twojej(...)?"
Ano. Nie może atakować słabszych Poszukiwaczy. Ale nie szkodzi, i tak jest super Poszukiwaczem. Mnie się podoba.
: środa 22 wrz 2010, 23:27
autor: Kaktus+
A to co innego. Zrozumiałem, że "możesz nie atakować" w sensie jeśli chcesz to nie musisz. Dlatego wydało mi się to nieco absurdalne. Jednak skoro nie możesz, to nie możesz

: środa 22 wrz 2010, 23:46
autor: Astropata
ma potencjał ostrego brania Rewardsów, ale zależy to od ich poziomu. Zależy jak one będą potężne i użyteczne. Jeżeli mocne, to ok - dobry Poszukiwacz. Ale jest zawsze opcja że one są średnie. Pomaga jakby nie było expić współgraczom za niekoniecznie bardzo mocną nagrodę. Dla mnie póki nie poznamy efektów rewards to jest poszukiwacz średni. Ani uber ani słaby