Kilka pytań odnośnie zasad i innych
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
- Rogo
-
- Posty: 6450
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 38
Tak, a racja jest jak penis - kobiety jej nie mają ^^
A jak się Nemo odniesiesz do tego, co przed chwilą przytoczyłem z instrukcji? Czy przyznasz zatem, że grałeś z błędem? Bo sam pisałeś:
A jak się Nemo odniesiesz do tego, co przed chwilą przytoczyłem z instrukcji? Czy przyznasz zatem, że grałeś z błędem? Bo sam pisałeś:
A pokonany Wróg staje się Trofeum i KAŻDE (znowu to powtarzam) 7 punktów Siły/Mocy z Trofeów można wymienić na punkt danej cechy - a jak Wróg ma obie cechy to tylko się cieszyćNemomon pisze:Jak się pokonało wroga w walce psychicznej, to raczej można go wymienić jedynie na punkty Mocy. Karty punkty Siły się ignoruje.
Ja nawet nie mam Talismana.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Przyznam się, iż grałem z błędemRogo pisze:A jak się Nemo odniesiesz do tego, co przed chwilą przytoczyłem z instrukcji? Czy przyznasz zatem, że grałeś z błędem?
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- wowarz
-
- Posty: 46
- Rejestracja: poniedziałek 08 sie 2011, 08:05
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 34
- Kontakt:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
- Rogo
-
- Posty: 6450
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 38
Wiesz, sam gram, jak już wcześniej wspominałem, że Wrogowie pokonani na Siłę są wymieniani na Siłę itd. Założony temat zmotywował mnie do zajrzenia do instrukcji, a tam taki psikus
I tak w ramach podsumowania:
Ktoś tu jest niesłowny ^^Ja wyznaję zasadę, iż logika jest jak --CENZURA-- - każdy ma swoją. Dlatego wolę grać zgodnie z instrukcją.
Ja nawet nie mam Talismana.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
- wowarz
-
- Posty: 46
- Rejestracja: poniedziałek 08 sie 2011, 08:05
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 34
- Kontakt:
- sardo
-
- Posty: 145
- Rejestracja: czwartek 07 paź 2010, 17:42
- Lokalizacja: Wieliczka
- Płeć:
- Wiek: 31
Przy wczytaniu się w jedną kartę podczas ostatniej rozgrywki mieliśmy sporą zagwozdkę. Chodzi o Zmorę chłodu. Karta została wylosowana na obszarze gdzie znajdował się już inny Poszukiwacz. Co należy rozumieć przez "atakuje wszystkich na tym obszarze"? Atakuje ich po kolei? Walczą z nim wszyscy na raz?
I jeszcze kolejne pytanie. Czy można Zaklęciem Alchemia, które mamy na Pierścieniu Zaklęć zamienić ten właśnie Pierścień w mieszek złota?Zmora chłodu
Moc: 6
Straszliwa zmora chłodu
atakuje wszystkich na
tym obszarze. Pozostanie
tu, dopóki ktoś jej
nie pokona.
Alchemia
Możesz rzucić to Zaklęcie na po-
czątku swojej tury, przed wyko-
naniem ruchu. Zamień dowolną
liczbę posiadanych Przedmiotów
w złoto. Odłóż karty zamienio-
nych Przedmiotów, a za każdą
z nic weź 1 sztukę złota.
Pierścień Zaklęć
Pierścień zawiera 1 Zaklęcie
(wylosuje je z talii Zaklęć,
obejrzyj, a następnie połóż
na tej karcie). Pierścień może
rzucić swoje Zaklęcie, kiedy
tylko zechcesz (Zaklęcie traktuj
tak, jakbyś sam je rzucał).
Kiedy pierścień wykorzysta
swoje Zaklęcie, zniknie w
stosie kart odrzuconych.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Nic. To flavor text.sardo pisze: Co należy rozumieć przez "atakuje wszystkich na tym obszarze"? Atakuje ich po kolei? Walczą z nim wszyscy na raz?
Tak. Pierścień jest odrzucany po wykorzystaniu Zaklęcia, dopóki więc Zaklęcie znajduje się w grze, to i Pierścień znajduje się w grze. Dlatego też możesz Alchemią targetować w Pierścień.sardo pisze:Czy można Zaklęciem Alchemia, które mamy na Pierścieniu Zaklęć możemy zamienić ten właśnie Pierścień w mieszek złota?
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- sardo
-
- Posty: 145
- Rejestracja: czwartek 07 paź 2010, 17:42
- Lokalizacja: Wieliczka
- Płeć:
- Wiek: 31
To kolejne pytanko:
Czy zaklęciem Przywrócenie można się uratować przed śmiercią od Żniwiarza?
Czy zaklęciem Przywrócenie można się uratować przed śmiercią od Żniwiarza?
Ponury Żniwiwarz
1) "Już czas." Tracisz wszystkie punkty Życia, zostajesz zabity.
Przywrócenie
Możesz rzucić to Zaklęcie
w dowolnym momencie na
któregokolwiek Poszukiwacza lub
Przyjaciela. Zapobiegasz utracie
przez Poszukiwacza punktów
Życia lub śmierci Przyjaciela.
-
-
- Posty: 57
- Rejestracja: niedziela 12 kwie 2009, 16:23
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
Graliśmy wczoraj w magie i miecz i pojawiła się dość trudna sytuacja, którą postaram sie wam przedstawić prosząc o rozstrzygniecie problemu.
Mój poszukiwacz wdał się w walkę, wykorzystał to Błędny Rycerz i postanowił mnie wspomóc. Pokonaliśmy razem wroga i BR jako kartę nagrody wylosował Magiczne drzwi
Teraz pojawia się pytanie czy BR może przenieść się na obszar wioski i spotkać Mistyka co sprawi, że wykona zadanie i przeniesie się na obszar jaskini itd... pomimo tego ze to jest moja tura? Czy może powinien przenieść się na dowolny obszar ale z racji braku tury nic tam nie robić? Myslę, że karty nagród nie uwzględniają tej postaci w swoich instrukcjach.
Na koniec zdolność BR a właściwie jej kluczowy fragment
Mój poszukiwacz wdał się w walkę, wykorzystał to Błędny Rycerz i postanowił mnie wspomóc. Pokonaliśmy razem wroga i BR jako kartę nagrody wylosował Magiczne drzwi
BR posiadał zadanie czarownika, którego wykonanie wymagało spotkania z Mistykiem z wioski.Odrzuć natychmiast tę kartę. Przenieś się na dowolny obszar w dowolnej krainie ( z wyjątkiem KW)
Teraz pojawia się pytanie czy BR może przenieść się na obszar wioski i spotkać Mistyka co sprawi, że wykona zadanie i przeniesie się na obszar jaskini itd... pomimo tego ze to jest moja tura? Czy może powinien przenieść się na dowolny obszar ale z racji braku tury nic tam nie robić? Myslę, że karty nagród nie uwzględniają tej postaci w swoich instrukcjach.
Na koniec zdolność BR a właściwie jej kluczowy fragment
Jeśli wróg zostanie zabity, otrzymujesz 1 Nagrodę za zadanie i tracisz następną turę.
-
-
- Posty: 57
- Rejestracja: niedziela 12 kwie 2009, 16:23
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
Jeszcze mam jedno pytanie:
Jeśli postać posiada zdolność która pozwala jej na uzyskiwanie jakichś bonusów na danym obszarze np. Wampirzyca może na cmentarzu odzyskać życie to czy jeśli się na to zdecyduje bada dalej cmentarz? Tzn czy może odzyskać też los albo się modlić? Oraz co w sytuacji kiedy Wampirzyca o dobrym charakterze wejdzie na cmentarz?
a) odzyska PŻ do maksimum
b) odzyska PŻ do max-1 ( bo od razu straci jeden ze względu na swój charakter )
jeśli b) to czy najpierw traci punkt życia czy najpierw odzyskuje punkty?
Jeśli postać posiada zdolność która pozwala jej na uzyskiwanie jakichś bonusów na danym obszarze np. Wampirzyca może na cmentarzu odzyskać życie to czy jeśli się na to zdecyduje bada dalej cmentarz? Tzn czy może odzyskać też los albo się modlić? Oraz co w sytuacji kiedy Wampirzyca o dobrym charakterze wejdzie na cmentarz?
a) odzyska PŻ do maksimum
b) odzyska PŻ do max-1 ( bo od razu straci jeden ze względu na swój charakter )
jeśli b) to czy najpierw traci punkt życia czy najpierw odzyskuje punkty?
- Rogo
-
- Posty: 6450
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 38
-
-
- Posty: 57
- Rejestracja: niedziela 12 kwie 2009, 16:23
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Tak.
A ja będę złym Modem i przypomnę koledze Revixowi, że do pytań nie tyle "przydaje się" dokładać treści kart, o które się pyta, co trzeba to robić, zgodnie z Regulaminem (coby ułatwić nam życie i przyspieszyć czas, w jakim uzyska się odpowiedź)
//Draugnimir
A ja będę złym Modem i przypomnę koledze Revixowi, że do pytań nie tyle "przydaje się" dokładać treści kart, o które się pyta, co trzeba to robić, zgodnie z Regulaminem (coby ułatwić nam życie i przyspieszyć czas, w jakim uzyska się odpowiedź)
Ostatnio zmieniony czwartek 27 wrz 2012, 18:42 przez Mały Nemo, łącznie zmieniany 1 raz.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 1
- Rejestracja: piątek 07 wrz 2012, 11:46
- Lokalizacja: Katowice
- Płeć:
Mam pytanie odnośnie specjalnej zdolności Kleryka.
1. "Może automatycznie niszczyć duchy (bez konieczności uciekania się do walki psychicznej). Jeśli to zrobisz, nie możesz zatrzymać jego karty jako trofeum, możesz za to otrzymać 1 punkt Losu."
Czy dzięki tej umiejętności można powiększyć ilość punktów losu ponad wartość startową (3)?
1. "Może automatycznie niszczyć duchy (bez konieczności uciekania się do walki psychicznej). Jeśli to zrobisz, nie możesz zatrzymać jego karty jako trofeum, możesz za to otrzymać 1 punkt Losu."
Czy dzięki tej umiejętności można powiększyć ilość punktów losu ponad wartość startową (3)?
- sardo
-
- Posty: 145
- Rejestracja: czwartek 07 paź 2010, 17:42
- Lokalizacja: Wieliczka
- Płeć:
- Wiek: 31
Tak, otrzymać możesz ponad limit. Odzyskać możesz do podstawowej wartościSolmath pisze:Mam pytanie odnośnie specjalnej zdolności Kleryka.
1. "Może automatycznie niszczyć duchy (bez konieczności uciekania się do walki psychicznej). Jeśli to zrobisz, nie możesz zatrzymać jego karty jako trofeum, możesz za to otrzymać 1 punkt Losu."
Czy dzięki tej umiejętności można powiększyć ilość punktów losu ponad wartość startową (3)?
A ja przy okazji się spytam. Czy tą umiejętnością możemy zniszczyć Mroźną Nimfę (nie pamiętam dokładnie nazwy), która ucieka przed rozpoczęciem walki (bo mamy za dużo mocy)?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Jeżeli normalnie i tak by doszło do walki - tak. Jeżeli miałaby Ci uciec, to nie.A ja przy okazji się spytam. Czy tą umiejętnością możemy zniszczyć Mroźną Nimfę (nie pamiętam dokładnie nazwy), która ucieka przed rozpoczęciem walki (bo mamy za dużo mocy)?
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 1
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2012, 01:05
- Lokalizacja: tychy
- Płeć:
- Wiek: 53