Nominowani do Golden Geek 2011

Wszelkie inne gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Miszon [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2011, 20:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 44

Nominowani do Golden Geek 2011

Post autor: Miszon »

Myślę, że nie ma sensu tworzyć wielu tematów, chyba że się dyskusja jakoś rozwinie na temat którejś z tych gier. Nominowani są:

Utopia Engine
Utopia Engine jest grą w kości dla jednego gracza (od lat 12, 30 minut). Grasz starym rzemieślnikiem Isodorosem, który próbuje zrekonstruować Silnik Utopii, legendarne urządzenie z odległej przeszłości i prawdopodobnie jedyną nadzieję na uniknięcie szybko zbliżającego się dnia zagłady. Musisz odzyskać sześć części maszyny z sześciu niebezpiecznych rejonów i zmontować Silnik Utopii, zanim świat się kończy. Gra wykorzystuje prosty mechanizm kostek do symulacji poszukiwań na pustkowiach, aktywacji i montażu potężnych artefaktów i walki z użyciem artefaktów.

Wymaga wydrukowania arkusza, dwóch sześciościennych kostek, i ołówka z gumką.

Wersja 2.0 do pobrania tutaj:
http://nevermoregames.com/index.php/gam ... ia-engine/

pokaz:


jak to wygląda:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony wtorek 04 paź 2011, 00:49 przez Miszon, łącznie zmieniany 2 razy.


http://www.radio-orbit.pl - proszę słuchać najbardziej alternatywnej listy przebojów w Polsce :-)
Awatar użytkownika
Miszon [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2011, 20:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Miszon »

Coś
(2-4 graczy, 45 minut, od lat 18)

Spadł z nieba i leżał w lodzie przez 100.000 lat. Wkrótce będzie wolny .....

Dwunastu mężczyzn: w pułapce na Antarktydzie

Jedenastu: Odkryj intruza

Dziesięciu: Walcz z obcą siłą

Dziewięciu: Umrzyj by poznać odpowiedź

Ośmiu: W desperacji by przetrwać

Siedmiu: Konsumowani jeden po drugim

Sześciu...

Pięciu...

Czterech...

Trzech...

Coś jest nieautoryzowaną grą niekolekcjonerską dla dwóch do czterech graczy, opartą o arcydzieło horroru autorstwa Johna Carpentera - Coś (The Thing) z 1982 roku i symuluje paranoicznych członków amerykańskiej bazy badawczej na Antarktydzie (Posterunek 31), przegrywających - bądź zwalczających - pasożytniczy obcy organizm, będący w stanie doskonale imitować swą ofiarę. Jeden z graczy zaczyna jako Coś - wszystkie pozostali zaczynają jako ludzie.

Gra przede wszystkim rozgrywa się przy użyciu sześciu asymetrycznych talii - trzy talie dla każdej strony (każda odpowiada innej części opowieści). Zarządzanie kartami na ręce, a także decyzja kiedy użyć każdej talii, jest kluczem do wygranej.

Dwunaście kart członków Posterunku 31 kart jest rozdzielane między graczami, każdy gracz ludzi bierze jeden znacznik człowieka. Następnie zespół musi pokonać różne zdarzenia, starając się pozostać przy życiu, w celu powstrzymania Czegoś. Spotkania są bezpośrednio zaczerpnięte z wydarzeń filmowych i są podzielone na trzy odrębne akty - drugi i trzeci akt są tasowane, a następnie wszystkie trzy akty są umieszczone razem, tworząc jedną opowieść (w ten sposób każda gra jest trochę inna). Niektóre przykładowe spotkania: Autopsja Norweskiego Czegoś, Bitwa w Psiarni, Eksploracja Bazy Norwegów, Przeprowadzenie Testu Krwi, Zbadanie Miejsca Upadku Spodka. Ponadto, zespół Posterunku musi przydzielać ludzi do zadań, które mogą pomóc w ich zwycięstwie nad Czymś. Prawdą jest, że ludzie nie będą w stanie osiągnąć wszystkiego, co chcą zrobić i będą musieli ustalić priorytety. Cały czas, grający Czymś robi wszystko co w jej mocy w celu udaremnienia działań ludzkich graczy, próbując skonstruować swój spodek w tajnej jaskini lodowej, niszcząc w tym czasie części ze spychacza, radiostacji i helikoptera.

Podczas gry na różnych etapach, grający Czymś ma szansę położenia karty Zakażenia lub fałszywej karty zakażenia pod kartami postaci ludzi. Później w trakcie gry, Coś może nawet bezpośrednio zarazić innych graczy (bez wiedzy pozostałych graczy), lub wywrzeć wrażenie na innych, że tak uczyniło! Ludzie muszą zachować spokój, jeśli chcą zwalczyć i wygrać z Czymś, albo zaczną walczyć ze sobą....

Warunki zwycięstwa:
1. Zespół Posterunku 31 wygra, jeśli przeżyje ostateczną konfrontację, po zniszczeniu obozu i sabotażu Spodk - i zabije wszystkich Cosiów.
* jeżeli się pomylą i jakikolwiek Coś przeżyje: Coś wygrywa
* jeśli zabiją niezakażonego gracza: Coś wygrywa.
2. Coś wygrywa, jeśli zakończy budowę swojego Spodka.
3. Coś wygrywa, gdy wszyscy ludzie zostaną zasymilowani lub zabici.
4. Zespół Posterunku 31 wygrywa, jeśli ci którzy przeżyją, odlecą na wybrzeże w helikopterze.
5. Zespół Posterunku 31 wygrywa, jeśli skontaktuje się z bazą McMurdo przez radio.

Uwaga: Gra jest wyłącznie dla osób dorosłych - przerażające obrazy na wielu kartach.

Linki:
http://www.artscow.com/share/THE-THING-1-p2opqjoafwc2
http://www.artscow.com/share/THE-THING-2-1-1uq9564xth1o
http://www.artscow.com/share/THE-THING-3-k4emxwn33acx
Zasady: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... _Rules.doc
Karty wersja przyjazna dla druku: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... cripts.zip



Zestaw zawiera:
1 deck of 20 Outpost #31 cards
1 deck of 18 Outpost #31 cards
1 deck of 28 Outpost #31 cards
2 decks of 10 The Thing cards
1 deck of 22 The Thing cards
8 Destruction cards
1 Tool Shed card
4 Task cards
2 multi-player infection cards
3 multi-player false infection cards
3 multi-player Burn cards
3 multi-player Wait and See cards
16 Encounter cards
1 The Thing Attacks! card

1 Blair-saucer construction card
12 six-sided dice
MacReady (helicopter pilot) card
Clark (dog handler) card
Blair (biologist) card
Fuchs (assistant biologist) card
Copper (physician) card
Windows (radio operator) card
Nauls (cook) card
Palmer (helicopter pilot in-training) card
Norris (geologist) card
Bennings (meteorologist) card
Childs (mechanic) card
Garry (station manager) card

Człowiek to najcieplejsze schronienie.

Dodatek:
The Things - dodaje 5 i 6 gracza, nowe zdarzenia, specjalny Test Krwi, nowe karty, etc.
zestaw zawiera:
2 multi-player Burn cards.
2 multi-player Wait and See cards.
20 deck #1 Outpost #31 cards.
1 deck #2 Outpost #31 card.
1 deck #3 Outpost #31 card.
5 deck #1 Thing cards.
4 deck #2 Thing cards.
1 Thousand Miles to the Coast card.
1 Bad Blood card.
7 PC-Thing Action cards.
1 Thing from another world Action card.
1 "Somebody blew a fuse in the lab" Act II encounter card.
4 Suspicion cards.
1 Assimilate another Outpost player suspicion card.
1 multi-player infection cards.
1 multi-player false infection cards.
1 multi-player Blood Test prompt card.
Zasady: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... layers.doc
Karty: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... r_List.doc

Jak to wygląda:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
OD SIEBIE:
WOW! Uwielbiam ten film! To może być rewelka! :-D
Ostatnio zmieniony poniedziałek 03 paź 2011, 15:31 przez Miszon, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.radio-orbit.pl - proszę słuchać najbardziej alternatywnej listy przebojów w Polsce :-)
Awatar użytkownika
Miszon [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2011, 20:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Miszon »

12 Królestw
(1-6 graczy, 40 minut, od 12 lat)

Zygfryd, Królewna Śnieżka, D'Artagnan, Czerwony Kapturek i bohaterowie pozostałych 12 Królestw jednoczą się na ostatnią wielką przygodę. Mroczni Lordowie połączyli siły, by całkowicie podbić i podporządkować wszystkie znane Ziemie, a tylko połączone wysiłki wszystkich największych bohaterów mogą powstrzymać ich nikczemny plan.

12 Królestw jest szybką i lekką grą kooperacyjną dla 1 do 6 graczy. Wszyscy gracze muszą się zjednoczyć, aby zatrzymać olbrzymie hordy Mrocznych Lordów przed grabieżą 12 Królestw. Pojedynczych najeźdźców można pokonać za pomocą różnych talentów każdego bohatera, ale aby pokonać Mrocznych Lordów trzeba zdobyć potężny artefakt.

Dążąc do zatrzymania inwazji, bohaterowie mogą podróżować razem po różnych krainach, albo mogą spróbować samodzielnie bronić Królestwa. Każde z 12 Królestw jest osobną krainą, z różnymi skarbami i wydarzeniami, zamieszkaną przez unikalne istoty.

Karty postaci, żetony, karta referencyjna: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... 300DPI.PDF wersja 2: http://files.boardgamegeek.com/file/dow ... ters_2.PDF?
Zasady wersja 1.2: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... s_v1.2.pdf
Plansza, karty, żetony: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... 300DPI.PDF wersja druga: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... m_Pack.PDF
Same żetony: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... Tokens.PDF
Mini dodatek (nowe wyzwanie, karty, zasady): http://boardgamegeek.com/file/download/ ... rtress.PDF
Pionki: http://files.boardgamegeek.com/file/dow ... -Ups_1.PDF?
Bones Island (plansza, karty, żetony): http://boardgamegeek.com/filepage/58153 ... -realm-set

Jak to wyglada:
Obrazek
Obrazek
Obrazek


http://www.radio-orbit.pl - proszę słuchać najbardziej alternatywnej listy przebojów w Polsce :-)
Awatar użytkownika
Miszon [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2011, 20:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Miszon »

NA razie tyle, zmęczyłem się ;-) .


http://www.radio-orbit.pl - proszę słuchać najbardziej alternatywnej listy przebojów w Polsce :-)
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 24373
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 18

Post autor: Mały Nemo »

Zagłosowałbym na The Thing tylko z powodu tytułu, który sobie cenię. Aczkolwiek 12 Królestw kolorowe jest, mogłoby być ciekawe.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Miszon [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2011, 20:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Miszon »

12 Królestw takie trochę MiMowe z obrazków. Plus japońskie ;-) .


http://www.radio-orbit.pl - proszę słuchać najbardziej alternatywnej listy przebojów w Polsce :-)
Awatar użytkownika
Miszon [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2011, 20:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Miszon »

Jedziemy dalej:

Aether Captains
(1 gracz, 20 minut, od lat 8)

"Jako dowódca HMS Dauntless, dostałeś zadanie od Imperatora, aby znaleźć i zniszczyć bezlitosnych powietrznych piratów niepokojących powietrzne szlaki świata. Ze swoją zagorzałą załogą spawaczy parą i inżynierów stań z honorem do walki".

Aether Captains jest solową grą w kości w klimacie steampunkowym. Wcielasz się w rolę dowódcy godnego, napowietrznego zeppelina, walcząc z falami ataków powietrznych piratów.

Jest to gra PnP, do której potrzeba 13 kości sześciościennych, a także jedną k12 do ataku i obrony.

Twój zeppelin składa się z 6 kostek umieszczonych w jednym rzędzie i tworzących różne części statku: stanowiska broni, stanowisko dowodzenia i silnik. Kości obracasz w dół lub w górę, zależnie od uszkodzeń lub prób naprawy statku. Uszkodzenie może oznaczać utratę zwrotność, jak również zmniejszenie siły ataku i obrony.

6 kostek oznacza powietrznych piratów, rzuca się nimi na początku gry. Powietrzni piraci atakują podczas swych rund i musisz skutecznie bronić się przed atakiem i odpowiadać ogniem, uszkadzając i być może, niszcząc je.

Ostatnia kostka to twoi członkowie załogi, rzuca się nią na koniec każdej rundy, pozwala ona na modyfikatory premii w czasie gry.

Runda składa się z 5 faz:
1. Ataku Piratów i twojej obrony
2. Ruchu Piratów
3. Twojego ruchu lub ataku
4. Twoich napraw
5. Rzutu kością załogi

Makiety statków, samolotów i kostek: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... nsdice.pdf
Zasady, makiety, kostki, 5 dodatków: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... srules.pdf

jak to wygląda:
Obrazek
Obrazek
Obrazek


http://www.radio-orbit.pl - proszę słuchać najbardziej alternatywnej listy przebojów w Polsce :-)
Awatar użytkownika
Miszon [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2011, 20:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Miszon »

Aliens: This Time It's War
(2 graczy, od lat 18, 45 minut)

* Kompania skolonizowała planetę LV-426.
* Kontakt z kolonią "Shake and bake" został utracony.
* Firma wysyła zespół Colonial Marines, z Ripley jako "doradcą", aby dowiedzieć się, co działo się w Hope Hadley.

Aliens: This Time It's War to nieoficjalna, non-profit i niekolekcjonerska gra karciana oparta na motywach filmu science-fiction z 1986, "Aliens".

Składa się z dwóch zrównoważonych 60-karcianych talii, dwóch graczy walczy staje przeciwko sobie w walce na śmierć i życie. Jeden z graczy wciela się w rolę Colonial Marines, a jego przeciwnik przejmuje kontrolę nad hordami śmiertelnych xenomorfów.

W swej dyspozycji, Colonial Marines - niesamowici twardziele - mają zestaw wyspecjalizowanej broni high-tech: karabin M41A Pulse 10mm, Czujniki Ruchu, granaty M40 granaty i inteligentne działa M56. Inne przydatne rzeczy obejmują androida Bishopa, Powerloader i Systemy Ruchomych Wieżyczek Obronnych UA 571-C&D. Niektóre karty np.: "Drake, uciekamy!"; "LET'S ROCK!"; "Żryj to!" i "OK, kochani, co jeszcze czekacie? Śniadanie w łóżku?".

Celem grającego Obcymi jest wyeliminowanie wszystkich Marines, zanim wydostaną się z planety i "Zniszczą cały obszar z orbity". Obcy może korzystać z takich kart jak : "Odcięcie zasilania"; "Burke"; "Trzydzieści osiem .... symulowanych"; "Burke - Carter. J", "Mam sygnały. Mam odczyty z przodu i z tyłu", "O Boże, to się nie dzieje, ludzie..." i "Facehuggers".

Gra ma asymetryczną mechanikę, obie talie posiadają różne karty i możliwości. Aliens: This Time It's War jest odgrywana za pomocą 5-kolumnowego systemu, przedstawiającego kolejne starcia w następujących polach bitew: Komora Reaktora, Wycofanie APC, Centrum Operacji, Dropship Evac i Ładownia Sulaco. Gra jest szybka i krwawa, Marines giną często, a Obcy są niszczeni przez dobre przygotowanie i wykorzystanie kart "Krótkie, kontrolowane serie" i "10 mm wybuchowe naboje bezłuskowe napiwków. Standardowa amunicja penetrująca lekki pancerz".

W grze należy podejmować liczne trudne decyzje. Na przykład, grający Colonial Marines może zdecydować się na uruchomienie Powerloadera podczas bitwy w Komorze Reaktora, ale zasoby, których to wymagałoby czynią to bardzo ryzykownym, ale satysfakcjonującym, zagraniem. Podobnie, grający Obcymi może włączyć Królową Obcych w dowolnym momencie w trakcie konfliktu - na przykład może jej za darmo użyć na pokładzie Sulaco, ale niezwykle drogo zapłaci, jeśli użyje jej podczas Wycofania APC.

To przede wszystkim oparta na walkach gra karciana, każdy gracz, aby wygrać, musi zarządzać skutecznie swoją talią kart. Obok prostych, unikalnych umiejętności, każda karta posiada również dwie wartości: energii i kosztów. Brak użycia ikon.

"All right, sweethearts, you're a team and there's nothin' to worry about. We come here, and we gonna conquer, and we gonna kick some, is that understood? That's what we gonna do, sweethearts, we are going to go and get some. All right, people, on the ready line! Are ya lean?"

Warunki zwycięstwa:
Grający Colonial Marines wygrywa, gdy udaje się mu zniszczyć cały obszar z orbity okołoplanetarnej.
Grający Colonial Marine wygrywa, jeśli osiągnie ona i przeżyje Bitwę w Ładowni Sulaco. Grający Obcymi wygrywa, jeżeli Ripley i wszyscy Colonial Marines są albo zabici, albo w kokonach.

Elementy gry:
Dwie talie: talia Obcych (61 kart), talia Marines (62 karty).
Pięć kart Bitew: Reactor Chamber, APC Withdrawal, Ops Centre, Dropship Evac, Sulaco Loading Bay.
15 znaczników i żetonów.
1 karta Śluzy.
1 karta "Nuke the entire site from orbit".
1 karta Ripley.
1 karta Newt.
1 karta sierż. Apone.
1 karta kaprala Hicks.
1 karta szer. Hudson.
1 karta por. Gorman.
1 karta szer. Vasquez.
1 karta szer. Drake.
1 karta szer. Frost.
1 karta kapr. Ferro.
1 karta szer. Spunkmeyer.
1 karta kapr. Dietrich.
1 karta szer. Crowe.
1 karta szer. Wierzbowski.
1 karta Bishop.
1 karta Burke.

(zamiast być dwustronnymi - po drugiej stronie pokazywać m.in. sposób niefortunnej śmierci Marine - każda karta postaci ma swoją szansę na Ocalenie (Survival Rating), wskazującą na prawdopodobieństwo ich przeżycia do końca gry, na przykład, Frost i Dietrich mają małe szanse na przeżycie, a Hicks ma wysokie. Również zgon niektórych postaci ma niezwykle szkodliwy wpływ na grę, taki jak konieczność usunięcia karty lub w przypadku kpr. Ferro: konieczność walki Colonial Marines w czasie Bitwy Dropship Evac przez dwie dodatkowe tury, w czasie kiedy Bishop zdalnie pilotuje innego UD-4L Cheyenne Utility Dropship do Hope Hadley - chyba, że Bishop jest także zabity, to wówczas naprawdę jest "Game over, man. Game over.").

Uwaga: ta gra jest wyłącznie dla osób dorosłych - drastyczne sceny na wielu kartach.

Wszystkie karty do wydruku: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... .a4.sm.pdf
Skany kart (przód i tył): http://boardgamegeek.com/file/download/ ... _of_3).zip http://boardgamegeek.com/file/download/ ... _of_3).zip http://boardgamegeek.com/file/download/ ... _of_3).zip
Zasady plus FAQ: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... _RULES.pdf
Znaczniki i żetony: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... arkers.doc
Checklista kart: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... r_List.pdf

Jak to wygląda:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

OD SIEBIE:
No proszę - nie tylko Coś, ale także Obcy! :-D Aż się przypomniała planszówka Gambitu! :-)


http://www.radio-orbit.pl - proszę słuchać najbardziej alternatywnej listy przebojów w Polsce :-)
Awatar użytkownika
Miszon [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2011, 20:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Miszon »

Arkham Express
(1-4 graczy, 10 minut, od lat 10)

Arkham Express to kooperacyjna gra opartach na rzutach koścmi, zaprojektowana przez Davida Willemsa. Gracze współpracują zbierając wskazówki, zabijając potwory, zamykać bramy i ostatecznie pokonać Wielkiego Przedwiecznego (Cthulhu).

Gracze wybierają postaci, każda z unikalnymi specjalnymi zdolnościami. Podczas tury gracza będą rzucać 5 koścmi o unikalnych symbolach na każdej stronie, po rzucie mają możliwość ponownego rzucania jeszcze 3 razy. Jeśli wyrzucony jest symbol "Potwora" ta kostka jest zablokowana i nie może być ponownie przerzucana. Jeśli pojawią się symbole 3 Potworów otwiera się nowa brama i pojawia się potwór w Arkham. Na pozostałych ściankach kości posiadają punkty ruchu, znaki wskazówek (stosowanych w pobliżu bramy), leczenie i symbole walki (używane podczas walki z potworami pilnującymi bramy). Każdy gracz musi starannie wybrać, jak używać symboli z kości do poruszania się i stara się zamknąć i zebrać sześć bram. Jeśli sześć bram jest otwartych jednocześnie gracz automatycznie przegrywa. Jednak jeśli gracze zdołali zamknąć sześć bramek Cthulhu budzi się i gracze muszą starać się go pokonać za pomocą pozostałych przedmiotów i umiejętności.

Ta gra jest w dużej mierze zainspirowana wspaniałą grą Felbrigga Herriota (FNH1) Dune Express.

Gra: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... ess_v1.zip
Albo tu: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... ign_v2.pdf
Kostki (origami do zrobienia sobie): http://boardgamegeek.com/file/download/ ... xpress.pdf

Jak to wygląda:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

OD SIEBIE:
Jak dla mnie z tego opisu, jak i z wyglądu, to raczej na maxa inspirowane Arkham Horror.


http://www.radio-orbit.pl - proszę słuchać najbardziej alternatywnej listy przebojów w Polsce :-)
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 24373
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 18

Post autor: Mały Nemo »

Przykleiłem temat ;).


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Miszon [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2011, 20:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Miszon »

BattleCON
(2-4 graczy, 15 minut, od 10 lat)

"BattleCON jest szybką grą w karty dla 2 graczy, opartą luźno wokół mechaniki i taktyki obecnych w bijatykach wideo 2D. W BattleCON, dwóch do czterech graczy wybiera postaci z unikalnymi umiejętnościami i mocami do przetestowania przeciwko sobie taktyki i strategii, oraz intuicji."

W BattleCON tworzymy ataki przez połączenie niepowtarzalnego stylu postaci z zestawem ogólnych zasad i mocy, które wszyscy posiadają. Z powodu tego systemu kombinowanych ataków, każda postać walczy inaczej, ale wszystkie mają podobne podstawy, co sprawia, że poznanie gry nowymi bohaterami jest łatwe. Ponadto, każda postać ma unikalną szczególną moc, która daje jej dodatkowe opcje strategiczne.

Gra: http://www.lvl99games.com/?page_id=686
Karta Pomocy: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... yerAid.jpg

Jak to wygląda:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

OD SIEBIE:
Karciany Mortal Kombat? ;-)


http://www.radio-orbit.pl - proszę słuchać najbardziej alternatywnej listy przebojów w Polsce :-)
Awatar użytkownika
Miszon [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2011, 20:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Miszon »

Nemomon pisze:Przykleiłem temat ;).
Dzięki :-) .

Powiem szczerze, że tego Obcego i Cosia to bym chętnie spróbował. Trochę gorzej, że nie mam kolorowej drukarki, bo z kolei tłumaczenie można bez problemu sobie zrobić (zwłaszcza że na kartach dużo tekstu nie ma).


http://www.radio-orbit.pl - proszę słuchać najbardziej alternatywnej listy przebojów w Polsce :-)
Awatar użytkownika
Battonsson
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 334
Rejestracja: sobota 12 mar 2011, 08:58
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: Battonsson »

Brzmi bardzo interesująco, szczególnie, że jestem fanem filmu :)
Tylko za bardzo nie wiem jak mam to sobie wydrukować? Te linki prowadzą do kart w raczej średniej rozdzielczości. Ponadto jest tam napis "Your Photo Here" którego chyba nie trzeba drukować? Może jej po prostu nie ogarniam tej strony? :)


Pereant qui ante nos nostra dixerunt
Awatar użytkownika
Miszon [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2011, 20:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Miszon »

No właśnie też muszę to wyczaić. Zasady się OK ściągają, wersja przyjazna do druku też, ale w niej w ogóle nie ma grafiki, co mocno osłabia sprawę.


http://www.radio-orbit.pl - proszę słuchać najbardziej alternatywnej listy przebojów w Polsce :-)
Awatar użytkownika
Miszon [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2011, 20:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Miszon »

Cóż, jest wiadomość od twórcy i to dość smutna - w tej chwili nie ma możliwości aby sobie samemu wydrukować (np. w PDF plik), gostek tego nie potrafi zrobić czy coś. Albo można używać kart bez grafik (słabo...), albo korzystając z tamtej strony zamówić wydruk. Tylko że płaci się za to 10,99$. Najgłupsze jest to, że to nie on na tym zarabia, tylko ta firma, która to drukuje (tam jest u góry "dodaj do koszyka" i wtedy widać cenę. Kod do darmowej przesyłki niby gostek podał, ale co z tego, po co mi z Chin to ściagać :roll: ...).


http://www.radio-orbit.pl - proszę słuchać najbardziej alternatywnej listy przebojów w Polsce :-)
Awatar użytkownika
Battonsson
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 334
Rejestracja: sobota 12 mar 2011, 08:58
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: Battonsson »

Dzięki za info :)

Hmmm... Skoro mówisz, że wysyłkę można ogarnąć za darmo, czyli trzeba wybulić tylko te 11 dolców, tak? Po dzisiejszym kursie to będzie ok. 36 zł. Jeżeli tak, to może bym się nawet skusił :) Jeszcze przeczytam instrukcję i zobaczę, czy to na prawdę jest fajne :P Jakbyś jeszcze miała jakieś info to byłbym wdzięczny za podzielnie się :)


Awatar użytkownika
Miszon [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2011, 20:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Miszon »

Cóż, sam nie grałem, więc ciężko rzec. Ale na pewno nominacja nie jest bez kozery i ogólnie gra wygląda na bardzo ciekawą. Ewentualnie możesz jeszcze zrobić tak, że wydrukować sobie te karty bez obrazków, żeby zobaczyć jak to wygląda czysto od strony mechaniki i wtedy zamówić wersję kolorową.
Kod do darmowej przesyłki to: FSVIPUSER. Gdzieś tam na pewno się go wpisuje ;-) .

Odnośnie tego serwisu, twórca pisze tak:
1. I'm not making any profit whatsoever from this fan-project - it's a huge labour of love that I wished to share with the wider fan community, because I adore the film so deeply (I guess you have to be a mega-fan to spend as long analysing the film, and making this game, as I have).

2. This game doesn't tarnish the "Thing" brand. I'd argue that this increases the value of the brand by keeping the flame alive.

3. I'm not stealing any monies from the studio or licence holders. No one has any games in print using the actual "Thing" brand.



Okay, with that outta the way, folks, I can begin.

The game's available as three 54-card Artscow files.

Important points for the uninitiated:

For those of you interested in my game, but have no idea how to use the files, or what Artscow is, let me explain: Artscow.com is a photo-gift company that will print the cards, exactly as you see them if you follow the links.

* You will need to open a simple account with them - address and payment details - but they're a trusted dotcom and the whole process is painless. Sounds a lot to do, but really isn't.

* Also, you do not need to cut out the cards or somesuch; but they will come unsorted - that's why you may need to use the Spoiler List provided in the Files Section of this game's page. However, it should be fairly obvious to sort the cards, as each deck of cards has a different back design. A few people have asked me about all of this, which is why I'm posting these points.


http://www.radio-orbit.pl - proszę słuchać najbardziej alternatywnej listy przebojów w Polsce :-)
Awatar użytkownika
Miszon [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2011, 20:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Miszon »

Tymczasem - kolejne nominowane gry:

Pocket Pro Golf
(1-4 graczy, 30 minut, od lat 8)

Przygotuj się na pierwsze uderzenie!

Pocket Pro Golf ™ przenosi najlepsze aspekty realnego golfa - wybór kija, dokładne celowanie i rozwagę w czasie strzału - do gry kieszonkowej wielkości, która będzie pasowała do każdej torby golfowej.

Jeden do czterech graczy może grać wszędzie, od 1 dołka do całej 18 dołkowej gry.

W przeciwieństwie do wielu innych gier golfowych, Pocket Pro Golf ™ pokazuje "narrację" każdego strzału, na jego drodze do dołka. Zobacz, jak piłeczka jest niebezpiecznie blisko każdego zagrożenia. Czy zaplanowałeś strzał na tyle dobrze, aby utrzymać piłkę na kursie?

Każdy dołek jest tworzony przy użyciu serii modułowych kart. Zagrożenia i wydarzenia można skonfigurować w sposób losowy lub ułożyć na podobieństwo każdego dołka na polach golfowych całego świata.

Gdy dołek jest ustalony, gracze muszą wybrać odpowiedni kij, dokładnie wycelować (biorąc pod uwagę wiatr) i uderzyć piłkę z odpowiednią siłą. Zbyt szybko uderzysz, a stracisz kontrolę nad piłką. Zbyt wolno i piłka nie poleci wystarczająco daleko.

Rdzeniem gry jest wykorzystanie sprytnej mechaniki ruchu, która łączy w sobie utratę kontroli wraz z odległością. Korzystasz z wielu kości do reprezentowania siły uderzenia (jedna, dwie lub trzy na powolne, umiarkowane i szybkie). Duble i trójki reprezentują efekty wiatru i nachylenia, co powoduje że piłka zacznie się częściowo losowo odchylać od prostego strzał. Rzuć większą liczbą kości, a będziesz bardziej narażony na utratę kontroli i zejście piłki z toru!

By zagrać potrzebujesz:

60 kart ( http://boardgamegeek.com/file/download/ ... ds_PPG.pdf )
16 znaczników w 4 kolorach, po 4 dla każdego z 4 graczy
1 niebieski kwadrat dla torów wiatru/nachylenia
24 żetonów umiejętności (I recommend .75" x .125" wood discs)
3 kostki
zasad gry ( http://www.boardgamegeek.com/file/downl ... ns_PPG.pdf )

Pocket Pro Golf™ is darmową grą print and play, aczkolwiek autor z wdzięcznością przyjmie wszelkie gratyfikacje.

Jak to wygląda:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

OD SIEBIE:
Dziwne. Nie wiem jak to praktyce wygląda. No i nie jestem fanem golfa, co zapewne sprawia, że mniej mnie to interesuje.


http://www.radio-orbit.pl - proszę słuchać najbardziej alternatywnej listy przebojów w Polsce :-)
Awatar użytkownika
Miszon [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2011, 20:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Miszon »

RoboDerby: Express
(2 graczy, od lat 10, 45 minut)

Jesteś znudzonym superkomputerem i - nie mając nic lepszego do roboty - ty i twoi koledzy superkomputerzy ( ;-) ) ścigacie się podległymi sobie robotami pracującymi w fabryce. Musisz zaprogramować roboty dając im instrukcje ruchu i być pierwszym na mecie.

Strzeż się - istnieje wiele zagrożeń w fabryce, nie tylko te, jakie stwarzają twoi przeciwnicy! Potrzebujesz czegoś więcej niż zwykła szybkość, musisz wiedzieć kiedy użyć sprytu, aby zablokować, popchnąć lub uszkodzić swoich przeciwników (robiąc wszystko, aby uniknąć ich prób zrobienia tobie tego samo). Wraz z obrażenia, będzie coraz trudniej pilotować robota. Ale nie obawiaj się - Twoim celem jest, aby to ciebie ogłosili zwycięzcą, za wszelką cenę!

Ta gra jest prostszą wersją PnP gry RoboRally, stworzoną z małego zestawu naklejek na kości i przeznaczoną dla 2 graczy, trwającą poniżej 45 minut.

Gra została stworzona przez Clintona Herrona (HanClinto) na konkurs One Full-sheet Label PnP.

gra: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... y-v0.9.pdf
wersja czarno-biała: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... 0.9-BW.pdf
zasady: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... _Rules.pdf
dodatkowe plansze: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... rd2_v2.pdf
rozszerzenie z zasadami Capture the Flag: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... heFlag.zip
plik gimp do kostek 19mm: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... y_tiles.7z
zasady do podstawki i dodatków: 3rd Wheel, 4th Player, Hardcore Derby oraz Tricks and Traps, plus FAQ w 1 pliku: http://boardgamegeek.com/file/download/ ... s_v1.0.pdf

jak to wygląda:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

OD SIEBIE:
Hehe, tematyka gry mnie rozwaliła :mrgreen: . W sensie - to, że jesteśmy nudzącym się superkomputerem (bo dalej no to po prostu ścigałka w stylu Destruction Derby czy innego Excessive Speed).


http://www.radio-orbit.pl - proszę słuchać najbardziej alternatywnej listy przebojów w Polsce :-)
Awatar użytkownika
Miszon [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2011, 20:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Miszon »

No i ostatnia z nominowanych gier:

Smash Monster Rampage!

Koncepcja i cel
Ogromny potwór, wyższy niż najwyższy wieżowiec, atakuje twoje miasto. Zorganizuj żołnierzy i zgładź bestię zanim z każdego każdym budynku zostanie kupa gruzu. Zwycięska grupa to ta, która zdobędzie więcej punktów i uratuje więcej osób niż przeciwnicy.

Opis gry
Gracze rywalizują w ratowaniu ocalałych i zdobywaniu kart "Potwór Trafiony".
"Kostka Potwora" generuje losowe działania Potwora, co czyni bestię nieprzewidywalną i niebezpieczną. Podpala budynki, tworzy katastrofalne trzęsienia i niszczy wszystko na swojej drodze.
W czasie swych kolejek gracze poruszają swój Czołg i/lub Śmigłowiec, tak aby zająć pozycję dogodną do ataku na Potwora.
Zdobądź Karty Trafień poprzez celne strzały do Potwora i spełnianie warunków na kartach. Działaj szybko, jeśli miasto jest zniszczone zanim Potwór zginie, Potwór wygrywa!

Składniki:
1 plansza przedstawiająca miasto
30 wysokich Budynków
1 Potwór
1 Kostka Potwora
6 Jednostek Helicopterowych - 3 zielone / 3 pomarańczowe
6 Czołgów - 3 zielone / 3 pomarańczowe
32 karty Trafień "Monster Hit"
16 znaczników Ocalałych - 8 zielonych / 8 pomarańczowych
15 znaczników Ognia

Dodatkowo także potrzebne będą 2 kostki sześciościenne.

Gra:
część pierwsza: http://www.smashmonsterboardgame.com/SM ... arkers.pdf
część druga: http://www.smashmonsterboardgame.com/SM ... arkers.pdf
część trzecia: http://www.smashmonsterboardgame.com/SM ... Guides.pdf
zasady: http://www.smashmonsterboardgame.com/SM ... _Rules.pdf
karty Trafień: http://www.smashmonsterboardgame.com/SM ... _Cards.pdf
plansza: http://www.smashmonsterboardgame.com/SM ... _Board.pdf
plansza w png: http://www.smashmonsterboardgame.com/FI ... Eimage.png

jak to wygląda:
filmik promocyjny:
i drugi:

obrazki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

OD SIEBIE:
Wygląda na zarąbistą, przezabawną gierkę! :-D


http://www.radio-orbit.pl - proszę słuchać najbardziej alternatywnej listy przebojów w Polsce :-)
zoltan
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 73
Rejestracja: sobota 31 mar 2007, 11:57
Lokalizacja: Królestwa Magii
Płeć:

Post autor: zoltan »

Utopia Engine - grałem i polecam. Drukujemy dwie karty z planszą, do tego można sobie dodrukować reguły. Reguły nie są trudne, ale przydają się na wydruku w pierwszych grach. ja wydrukowałem sobie w formacie 4 strony na jednej kartce A4.
Dodatkowo do powyższego zaopatrujemy się w programik na komórkę do rzucania kostką k6, ołowek, gumkę... i godzina w pociągu spokojnie z głowy :)


ODPOWIEDZ