Tajemna Sakwa
-
-
- Posty: 4
- Rejestracja: niedziela 07 wrz 2008, 21:52
- Lokalizacja: Kłaj
- Płeć:
Tajemna Sakwa
Witam!
To mój pierwszy post na tym forum. Ale nowicjuszem w świecie MM nie jestem
Mój problem dotyczy Tajemnej Sakwy, jej instrukcja brzmi:
W Sakwie możesz umieścić 1 Przedmiot. Przedmiot ten i Sakwę będziesz mógł utracić jedynie w wypadku użycia Zaklęcia "Pan Bogactwa" (Nikt nie może go zażądać jako okupu za przegraną walkę, nie stracisz go na Bagnach, etc.).
Teraz problem: czy jeśli wsadzę przedmiot do Sakwy to czy dalej mogę go używać? Czy jest on bezużyteczny do póki jest w Sakwie?
A jeśli nadal można go używać to co jeśli wsadzę do niej Bojowego Rumaka? (pomijając oczywiście kwestię logiki; w końcu można tam włożyć każdy przedmiot) Bo wtedy nie mógłbym stracić Rumaka a to daje nieśmiertelność właściwie!! nie licząc już tego, że Rumak pozawala na czas walki dodać Magię do Miecza!!!
Instrukcja Bojowego Rumaka:
Rumak znacznie zwiększa twoją skuteczność w walce. Oznacza to, że do punktów Miecza możesz dodać swoje punkty Magii. Jeżeli zostaniesz pokonany zginie tylko twój Rumak (odłóż jego Kartę), ty zaś nie utracisz 1 punktu Życia
Co o tym myślicie? Wg mnie najlepiej by było jakby przedmiot w Sakwie na czas pobytu w niej był bezużyteczny.
Dzięki!
To mój pierwszy post na tym forum. Ale nowicjuszem w świecie MM nie jestem
Mój problem dotyczy Tajemnej Sakwy, jej instrukcja brzmi:
W Sakwie możesz umieścić 1 Przedmiot. Przedmiot ten i Sakwę będziesz mógł utracić jedynie w wypadku użycia Zaklęcia "Pan Bogactwa" (Nikt nie może go zażądać jako okupu za przegraną walkę, nie stracisz go na Bagnach, etc.).
Teraz problem: czy jeśli wsadzę przedmiot do Sakwy to czy dalej mogę go używać? Czy jest on bezużyteczny do póki jest w Sakwie?
A jeśli nadal można go używać to co jeśli wsadzę do niej Bojowego Rumaka? (pomijając oczywiście kwestię logiki; w końcu można tam włożyć każdy przedmiot) Bo wtedy nie mógłbym stracić Rumaka a to daje nieśmiertelność właściwie!! nie licząc już tego, że Rumak pozawala na czas walki dodać Magię do Miecza!!!
Instrukcja Bojowego Rumaka:
Rumak znacznie zwiększa twoją skuteczność w walce. Oznacza to, że do punktów Miecza możesz dodać swoje punkty Magii. Jeżeli zostaniesz pokonany zginie tylko twój Rumak (odłóż jego Kartę), ty zaś nie utracisz 1 punktu Życia
Co o tym myślicie? Wg mnie najlepiej by było jakby przedmiot w Sakwie na czas pobytu w niej był bezużyteczny.
Dzięki!
Ostatnio zmieniony środa 10 wrz 2008, 23:35 przez kurak, łącznie zmieniany 2 razy.
- Rogo
-
- Posty: 6198
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Witamy na forum
Problem analogiczny jak w przypadku Ukrytej Kieszeni w MiM...
Oto link do sprawy:
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=1767
Problem analogiczny jak w przypadku Ukrytej Kieszeni w MiM...
Oto link do sprawy:
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=1767
Ja nawet nie mam Talismana.
-
-
- Posty: 4
- Rejestracja: niedziela 07 wrz 2008, 21:52
- Lokalizacja: Kłaj
- Płeć:
- Killah Bane
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Tatuaże
• Trofea - Posty: 208
- Rejestracja: piątek 13 cze 2008, 21:40
- Lokalizacja: Arkham Asylum
- Płeć:
- Wiek: 38
- 7Tristan
-
- Posty: 729
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
- Lokalizacja: La Verna
- Płeć:
- Wiek: 38
-
-
- Posty: 90
- Rejestracja: poniedziałek 01 wrz 2008, 21:18
ten problem przypomina pokera... są jego różne wersje, zależnie gdzie i z kim się gra...
kieszeń z MiM działa lub nie jak jej gracze pozwolą! {|=
dalej.... "jednolity" czyli pozbawiony wszelakiej dalszej interpretacji w grze - a ja uważam, że takie "niedoróbki" nadają smaczek MiM, fajnie jest się "pospierać" z kumplami podczas gry o zasady, to w końcu gra towarzyska ...
i dalej... jeśli już ustalimy tekst jednolity to jak masz zamiar egzekwować tę zasadę? wydasz nową instrukcję do gry? raczej nie!
kieszeń z MiM działa lub nie jak jej gracze pozwolą! {|=
to Twoje zdanie... każdy ma prawo się wypowiedzieć, nie jesteś wszechwiedzący7Tristan pisze:Eh i znowu nic nie wnoszący post - to oczywiste ,że gra się tak jak sobie dany zespół graczy ustali ,ale tutaj dyskutujemy nad tym ,żeby ujednolicić zasady jeżeli jeszcze nie zauważyłeś...
nie będę złośliwy... no ale sam powiedz, co to wnosi? w sumie niewiele... takie jest moje zdanie7Tristan pisze:Może utrudnić to za mocne sformułowanie - po prostu urealnić
nie zgadzam się z Tobą szanowny Panie! ponieważ "ujednolicić" to znaczy uwzględniający wszystkie zmiany - a to jest niemożliwe...7Tristan pisze:ale tutaj dyskutujemy nad tym ,żeby ujednolicić zasady jeżeli jeszcze nie zauważyłeś...
dalej.... "jednolity" czyli pozbawiony wszelakiej dalszej interpretacji w grze - a ja uważam, że takie "niedoróbki" nadają smaczek MiM, fajnie jest się "pospierać" z kumplami podczas gry o zasady, to w końcu gra towarzyska ...
i dalej... jeśli już ustalimy tekst jednolity to jak masz zamiar egzekwować tę zasadę? wydasz nową instrukcję do gry? raczej nie!
Ostatnio zmieniony środa 10 wrz 2008, 23:37 przez Mecenas, łącznie zmieniany 3 razy.
- 7Tristan
-
- Posty: 729
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
- Lokalizacja: La Verna
- Płeć:
- Wiek: 38
Eh i znowu nic nie wnoszący post - to oczywiste ,że gra się tak jak sobie dany zespół graczy ustali ,ale tutaj dyskutujemy nad tym ,żeby ujednolicić zasady jeżeli jeszcze nie zauważyłeś...kwintoaw pisze:ten problem przypomina pokera... są jego różne wersje, zależnie gdzie i z kim się gra...
kieszeń z MiM działa lub nie jak jej gracze pozwolą! {|=
EDIT
Co do tego wyżej: Może ujednolicić to nie trafione słowo ,ale widzę że brakuję Ci argumentów skoro zaczynasz czepiać się słówek, jak to mówią tonący brzytwy się chwyta.
Nikt nie ma zamiaru tego egzekwować ,każdy gra jak chcę ,ale jak myślisz po co założono dział zasady w którym się o nich dyskutuje? skoro gra się jak chce to po co w ogóle się pytać? Po prostu ludzie chcą wiedzieć jak grają inni i czasami weryfikują swoje poglądy.
W związku z powyższym tak jak napisałem wcześniej - Twój poprzedni post nic nie wniósł ,tylko stwierdził fakt powszechnie wiadomy.
Moją intencją nie jest ani Cię obrażać ,ani udowadniać że nie masz racji - jedynie o co proszę to zastanów się nad tym co napisałem. Jeżeli uznasz ,że nie mam racji to ok Twoja sprawa(ja już więcej nie napiszę). Jeżeli po zastanowieniu zgodzisz się ze mną to nie musisz tego obwieszczać ,zostaw to dla siebie i wyciągnij wnioski.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czwartek 11 wrz 2008, 07:40 przez 7Tristan, łącznie zmieniany 1 raz.
-
-
- Posty: 4
- Rejestracja: niedziela 07 wrz 2008, 21:52
- Lokalizacja: Kłaj
- Płeć:
Co do tego utrudniania to ja tylko cytowałem kolegę Killah Bane a głównym celem tego mojego pytania było jak inni poza moim bratem i kumplami to widzą Teraz już wiem i utwierdzam sie w przekonaniu że w Sakwie przedmiot powinien być nie aktywny, ale wiadomo że każdy będzie grał tak jak grał - ja chciałem tylko Wasze zdanie poznać
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Oczywiście, że przedmiot działa. Nie działałby tylko wtedy gdyby tak napisano na Sakwie - to jest zgodne z zasadami rozwiązanie, a jak ktoś chce grać wg swoich zasad to już jego sprawa.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: środa 04 lip 2012, 17:22
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
W instrukcji sakwy nie ma ani słowa o tym, że przedmiot w niej jest nieaktywny. Jest aktywny i koniec. Wiadomo, że czasem logice to zaprzecza (koń w sakwie), ale ja z reguły chowam do niej cenne magiczne przedmioty, które aż tak wielkie nie są, więc za bardzo się nie kłóci.
Niby dlaczego święty graal w sakwie ma być nieaktywny? Albo pierścień mocy?
A relikwiarz? Kryształ magów?
To nie jest standardowa utrata przedmiotu, tylko utrata punktu życia, w tym wypadku zwierzęcia.
Niby dlaczego święty graal w sakwie ma być nieaktywny? Albo pierścień mocy?
A relikwiarz? Kryształ magów?
Jak by nie było, nie ma tak dobrze. [-X Instrukcja na karcie jest w tym wypadku ( i większości przypadków) nadrzędna i do niej należy się zastosować.kurak pisze:Bo wtedy nie mógłbym stracić Rumaka a to daje nieśmiertelność właściwie!! nie licząc już tego, że Rumak pozawala na czas walki dodać Magię do Miecza!!!
Instrukcja Bojowego Rumaka:
Rumak znacznie zwiększa twoją skuteczność w walce. Oznacza to, że do punktów Miecza możesz dodać swoje punkty Magii. Jeżeli zostaniesz pokonany zginie tylko twój Rumak (odłóż jego Kartę), ty zaś nie utracisz 1 punktu Życia
To nie jest standardowa utrata przedmiotu, tylko utrata punktu życia, w tym wypadku zwierzęcia.
...Ale czy nie przyjemnie być okrutnym?