Konkurs na postać/poszukiwacza - dyskusja

Regulamin Forum wraz z wszelkiego rodzaju ogłoszeniami i komunikatami.
Zablokowany

Co Wprowadzić w 2 ed konkursu?

Czas głosowania minął sobota 18 sie 2007, 09:21

Jury oceniające Zgłoszenia.
3
17%
Tajne głosowanie.
9
50%
Tajne Zgłaszanie postaci
0
Brak głosów
Tajne Głosowanie i Zgłaszanie Postaci
4
22%
Tak jak do tej pory
2
11%
 
Liczba głosów: 18

PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

czemu porównujesz ciągle czarta do mojej postaci? o_O
Przecież nie mówię, że to moja powinna być najwyżej oceniona, zresztą źle oceniona nie jest.
Nie da sie konstruktywnie ocenić postaci
Nie chodziło czasem o "obiektywnie" ? (a tam wczesniej o "porywającej" zamiast porywczej?) Tak tylko dla pewności pytam ;)


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
Emil
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 578
Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 38
Kontakt:

Post autor: Emil »

Konstruktywnie a obiektywnie hmmm no tak bardziej pasowałoby obiektywnie. mój błąd.
a w tym pierwszym może byc i porywcza i porywająca :-k

a porównuje to do twojej bo hmmm sam nie wiem :-k :-k


Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.

Nie cierpię lizustwa :/
PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

a w tym pierwszym może byc i porywcza i porywająca
"porywczy" ma zupełnie inne znaczenie niż "porywający" i raczej nie miałoby tu sensu użycie tego pierwszego słowa :P

A krasnolud na którym ta postać była wzorowana był dość porywczy :P


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
Emil
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 578
Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 38
Kontakt:

Post autor: Emil »

ale poszukiwacz jako ogół miał być porywający, z polotem :biggrin:


Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.

Nie cierpię lizustwa :/
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 758
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Płeć:

Post autor: pretorianstalker »

ciekawszy gladiator
Ja rzekłbym - mniej ciekawy Gladiator. Gladiator ma dwie ciekawe zdolności, a Hoplita jedną zdolność Gladiatora :)

Co do Dekuriona - tutaj moznaby tak faktycznie rzec, bo pomysł zdecydowanie bardziej rozbudowany.


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
Grajki
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 49
Rejestracja: poniedziałek 23 kwie 2007, 13:18
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 41

Post autor: Grajki »

Mam tu taką propozycje do zasad oceniania. Jeżeli takie coś już było to sorki, po prostu nie mam czasu śledzić forum i widzę że trochę nie w temacie wyskoczę, ale jako że zapadła mi w pamięć dyskusja na temat głosowania, czy powinno być tajne czy jawne czy powinno się uzasadniać głos czy nie itd. mam tu taką propozycje aby zamiast szeregowania postaci od najlepsze do najgorszej przyznawać punkty za poszczególne cechy danej postaci. Oceniano by w skali od 0 do 10 (lub jakoś inaczej) konkretne elementy postaci. Zaleta jest tego taka że nawet jak komuś nie chce się uzasadniać swoich głosów to sama ocena będzie dla autora jakąś informacją, co zrobił źle i nad czym powinien jeszcze popracować. Drugą zaletą jest to że często jakaś postać drogą eliminacji ląduje na niskiej pozycji, w moim przypadku gdy głosuje, z reguły 4 pierwsze miejsca są wybrane rzetelnie bo rzeczywiście te postacie uważam za najlepsze a z resztą mam straszny problem i ciężko mi je ocenić. Poza tym taki system eliminuje subiektywne nastawienie do jakiegoś poszukiwacza czyli znowu na moim przykładzie. Łowca (autor: pretorianstalker) dostał ode mnie bardzo słabą notę głównie dlatego że nie gram otchłanią, a przecież postać jest dobrze zrobiona i czytelna. Gdyby wprowadzić taki system jak poniżej zaprezentuje to moja ocena była by bardziej obiektywna. Pozwolę sobie jechać dalej na tym przykładzie.

Autor: pretorianstalker
Postać: Łowca

Pomysł: 5/10
Grafika: 7/10
Wykonanie: 10/10
Umiejętności: 6/10
Grywalność: 8/10

Suma: 36/50

I samo wychodzi czy postać jest dobra czy nie. Tutaj zamieszczam jak ja rozumie poszczególne kryteria.

Pomysł – czyli czy postać nie jest kolejną łowczynią albo paladynem
Grafika – na ile pasuje do klimatu MiM, czy tam jak się komu podoba
Wykonanie – czy niema błędów, czy jest justowanie itp.
Umiejętności – czy są dobre czy nie czy są zrównoważone czy nie itd.
Grywalność – na ile taka postać by się sprawdziła w grze

To jest tylko taki pomysł, uważam że był by dużo bardziej obiektywny i miarodajny od obecnego.


Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 758
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Płeć:

Post autor: pretorianstalker »

Wspomniałem o czymś takim wcześniej, ale podałem mniejszą liczbę kategorii chyba :)
Moim zdaniem możnaby wyróżnić tylko:
-Wykonanie - czyli zgodność ze standardami gry, literówki i takie szczegóły, które opisuje Leviathan :) Generalnie sprawy techniczne.
-Pomysł - czyli spójność grafiki z nazwą i zdolnościami i to czy takie coś już było czy nie, oraz byłoby to miejsce na subiektywną opinię - ten pomysł mi się podoba, a tamten nie i koniec :)
-Grywalność - czyli wszystkie ewentualne niezgodności z zasadami i kwestia możliwości wykorzystania umiejętności. Czy większość zdolności można wykorzystać raz w ciągu gry, albo wcale, czy zdolności sugerują nam jakąś strategię gry itp. (ja osobiście lubię postaci, które w jakiś sposób swoimi zdolnościami sugerują na co mamy się nastawiać podczas gry, a nie takie, które kilka zupełnie niepowiązanych zdolności, każda z innej bajki i do tego większości się nie da wykorzystać, albo co więcej nie mają związku z pomysłem na postać :P )


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Hmm wg mnie można by to wypróbować w nowej edycji. Btw atrybut grywalność jest raczej nie na miejscu. Skąd masz wiedzieć jak się nim gra jak nim nie zagrasz? I nie próbujcie mi tutaj wmówić że drukujecie wszystkie postacie z konkursu i zdążycie nimi zagrać przed oddaniem głosu :P Teoretyzowanie czy będzie dobrze czy nie, jest moim zdaniem bez sensu zwłaszcza, że owa grywalność pokrywa się w znacznym stopniu z umiejętnościami.


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
Anomer
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 20
Rejestracja: poniedziałek 19 mar 2007, 13:52
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Anomer »

Pomysł fajny, ale i tak każdy ocenia wedle własnych kryteriów... Nie ma sensu komuś czegoś narzucać...

Ja oceniam tak:
Grafika - 0 do 6 punktów - czy grafika jest fajna, czy pasuje do postaci, czy jest dobrze obrobiona...
Umiejętności - 0 do 9 punktów - czy skille są oryginalne, ciekawe itd...
Layout - 0 do 3 punktów - czy karta jest wykonana według standardów, czy nie ma literówek, złego formatowania, jak się prezentuje...
Balans - 0 do 6 punktów
Pomysł - 0 do 6 punktów
Inne - różnie, w tym punkty ujemne - wszystko co może wpłynąć na ocenę i nie podchodzi pod żaden z powyższych punktów...


Kiedy umysł śpi, budzą się upiory...
Awatar użytkownika
Grajki
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 49
Rejestracja: poniedziałek 23 kwie 2007, 13:18
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 41

Post autor: Grajki »

Ja bym pozostawił Grafikę i Wykonanie osobno. Balans to dobre kryterium.

Można by zrobić jak Anomer napisał, bo w końcu Umiejętności są o wiele ważniejsze od grafiki i warto by to jakoś uwzględnić. Ale żeby niekomplikować za bardzo to proponuje tak:

Pomysł: 0-5
Grafika: 0-5
Wykonanie: 0-5
Umiejętności: 0-10
Balans: 0-5


Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 758
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Płeć:

Post autor: pretorianstalker »

Hmm wg mnie można by to wypróbować w nowej edycji. Btw atrybut grywalność jest raczej nie na miejscu. Skąd masz wiedzieć jak się nim gra jak nim nie zagrasz? I nie próbujcie mi tutaj wmówić że drukujecie wszystkie postacie z konkursu i zdążycie nimi zagrać przed oddaniem głosu Teoretyzowanie czy będzie dobrze czy nie, jest moim zdaniem bez sensu zwłaszcza, że owa grywalność pokrywa się w znacznym stopniu z umiejętnościami.
Ja mam ten dar, że widzę czy jakaś zdolność bedzie mogła być wykorzystywana w czasie gry ;) Po prostu mam na myśli to, że każdy kto grał w MiMa choć kilka razy i zna zasady i karty, to wie, że z jednej zdolności będzie mógł korzystać często, a inna będzie zbędna bo odnosi się do małoprawdopodobnych sytuacvji lub wręcz jednej czy dwóch kart, które nigdy mogą w grze się nie pojawić. TO miałem na myśli, a oto przykład:
-Mój Łowca - może tropić rannych - wiadomo, że w każdej grze co chwila ktoś jest ranny, a więc o ile będziemy w stanie komuś dokopać, to wiadomo, że zdolność będzie możliwa do wykorzystania dość często. Powoduje to, że zdolność ma sens i podsuwa pewną strategię gry.
-Beholder - odporny na bliżej nieokreślone zaskoczenia - ile takich rzeczy jest w grze? Nie wiem jak w MM, ale w MiM byłby odporny na zdolność Zabójcy i Apasza chyba. Może jeszcze skrytobójcę z Jaskini by się pod to podpięło. Szansa na walkę z Zabójcą jest mała, szansa na trafienie dowolnej innej z wymienionych kart również. Zdolność jest więc mało grywalna - niech ktoś się spróbuje niezgodzić i podać sensowne argumenty :) Ponadto ta postać ma inne tego typu zdolności. Do często używanych będzie należał atak na Moc może i pewnie paraliż, ale nic poza tym. Postać ogólnie więc mało grywalna.
-Uwielbinay Czart - pomysł był fajny - pomysł na postać jak i pomysł na zdolność. Ale - żeby uzyskać bonus trzeba się namęczyć niewspółmiernie do wyników. Co więcej - nie zawsze jest to mozliwe, bo wystarczy, że zaczynamy grę, gdzie oprócz nas jest tylko jeden poszukiwacz o charakterze innym niż ZŁY i --CENZURA-- zbita :) Można składować kasę i próbować gonić poszukiwaczy, ale zanim zdobędziemy 1pkt Mocy to pewnei strzaskają nas tyle razy, że nie będzie warto. Zdolność narzucająca taktykę jest więc mało przydatna - moim zdaniem śmiało możanby ją zmienić na 100% szansę przekupienia i 1pkt Mocy za każdego przekupionego - przeciwnicy by się musieli pilnować.

Wystarczy wziąć na porównanie postaci z oryginalnego MiM - większość tych grywalnych ma jakąś zdolność, na której się opiera. Jak nie mają to są niegrywalni, albo chociaż są dobrymi wojownikami.
Przykład - Wojownik - podwójny rzut to świetna sprawa, podobnie walka dwoma brońmi, Gladiator - obydwie zdolności sugerują taktykę - dobry gość, Zabójca - wiadomo co ma robić, choc tylko to potrafi :), Złodziej - podobnie... Możnaby wymieniać i wymieniać. Z niegrywalnych nasuwają mi się Zulus i Minotaur, ale mają za to dobre cechy pozwalające się szybko rozwijać na wrogach. To jest tak jak z graczami CCG - jeden potrafi w oparciu o własne doświadczenie wymyślić talię do gry i wie, że bedzie dobrze działać, a inny musi kupić wszystkie potrzebne do wymyślonej talii karty, tylko po to żeby się przekonać, że pomysł był badziewny.

Czy na prawdę cięzko ocenić czy ktoś w grze będzie miał zastosowanie? DLa mnie nie - jeszcze mi się nie zdarzyło chyba pomylić w tej kwestii. Nigdy nie uznałem mocnego Poszukiwacza za badziew, a dobrego za słabego :P Chyba, że źle interpretowałem jakieś zdolności - a zdarzało się to w czasach, gdy miałem jakieś 5-6 lat i ostro grywałem w MiM :)


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Ja mam ten dar, że widzę czy jakaś zdolność bedzie mogła być wykorzystywana w czasie gry ;)
To jest tak jak z graczami CCG - jeden potrafi w oparciu o własne doświadczenie wymyślić talię do gry i wie, że bedzie dobrze działać, a inny musi kupić wszystkie potrzebne do wymyślonej talii karty, tylko po to żeby się przekonać, że pomysł był badziewny.
Ja rozumiem, że są ludzie, którzy od razu widzą takie rzeczy, ale weź pod uwagę, że konkurs nie jest tylko dla Ciebie i Tobie podobnym, ale też dla ludków niekoniecznie znających wszystkie zasady i karty na pamięć. Tak jak mówiłem, grywalność bardzo pokrywa się z umiejętnościami więc chyba nie warto tego duplikować.


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
Grajki
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 49
Rejestracja: poniedziałek 23 kwie 2007, 13:18
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 41

Post autor: Grajki »

Myśle że pretorianstalker ma racje, grywalność nietrudno ocenić. Zresztą nie trzeba jej stawiać na równi z umiejętnościami.


Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 758
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Płeć:

Post autor: pretorianstalker »

Ale jeżeli chodzi o zdolności, to ja rozróżniam kilka aspektów.
-poprawność w świetle zasad
-nowe zdolności jakich jeszcze nie było
-zdolności pasujące bądź nie do wizerunku postaci
-możliwość wykorzystania

1 punkt odnosi się do grywalności, 2 i 3 do pomysłu, 4 do grywalności ponownie

Myślę, że kazdy jest w stanie stwierdzić, że np (znowu przytoczę Beholdera ;) ) atak na Moc mu pasuje, ale nie jest to zdolność oryginalna. Do tego oczywiście nie powoduje problemów w świetle zasad.

Łowczyni - pułapki - oryginalne i pasuje do postaci, ale w świetle zasad przegięte (pomijając nawet fakt, że wkradła się niescisłość).

I przykładowa ocen wg mojej skali:
Beholder:
Wykonanie - powiedzmy 8/10 (musiałbym dokładnie prześledzić tekst w poszukiwaniu kropek itp ;) , ale zakładam, że jest zgodny ze standardem i wykonany jest dobrze).
Pomysł - 6/10 - pomysł w założeniach dobry, ale brakuje paru zdolności do tego pomysłu moim zdaniem niezbędnych. Co więcej ta angielska nazwa :/
Grywalność - znikoma :)
I tak by to wyglądało :P

EDIT:
System oceniania tego typu - przyznawanie pkt, a nie ustalanie kolejności, daje lepszą możliwość oceny. Czasem po prostu cięzko ustawić poszukiwaczy w kolejności, bo jeden ma inne plusy, a drugi ma plusy w innej dziedzinie, czego się porównać nie da. Wtedy dostają pkt za inne rzeczy i widać kto jest lepszy, albo może okazuje się, że najlepszych jest dwóch :)


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 13527
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi »

A ja tak patrze i sie zastanawiam pod kątem oceny jak by to zrobić w 2 edycji konkursu oczywiście bo skoro byśmy mieli powiedzmy 5 kryteriów to trzeba było by albo wagi ich rozłożyć na takim samym poziomie albo dodać jakąś jedną dodatkową ocenę ogólną według której by sie zliczało głosy, i tu już by oceny umiejętności wykonania nie miały by nic do gadania tylko by wymuszały niejako (albo i by nie wymuszały) komentarz do punktów.

Na razie ja tam jestem za oceną taką jak do tej pory (prostota przede wszystkim tak było w MiM zawsze) musicie mnie jeszcze troszkę przekonać ;) do zmiany zasad oceny :D


EDIT po Edicie pretorianstalker:
Hmm tylko według czegoś trzeba wyłonić zwycięzce. Propozycje?


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 758
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Płeć:

Post autor: pretorianstalker »

O ile będzie możliwie mało kategorii oceny, ale na tyle dużo, żeby rozpatrywać niezależne od siebie elementy postaci (myślę, że te 3 które podałem wyczerpują wszystko co można ocenić) to można po prostu sumować wszystkie pkt i traktować je jako równoważne, albo wyciągać średnią i w sumie na jedno wyjdzie. Myślę, że suma będzie lepsza bo mniej liczenia będzie ;) Postać będzie mogła zgarnąć do 30pkt od każdego głosującego i już.


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 13527
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi »

W sumie jak by każdemu przyznawać ilość punktów z puli to i autorzy by mogli trosze pogłówkować :P
W sumie chyba nawet może mnie przekonałeś. Pozostaje ustalić Kryteria dla na pewno już bede miał:
(pozwoliłem sobie przekopiować część postu pretorianstalkera, )
Wykonanie - Czyli zgodność ze Standardami Gry, Literówki, Grafikę, Wszystkie błędy karty i Jakość (rozdzielczość) bo czasami to szkoda tuszu na fają poprawną postać jak jest wielkości avatara...
Pomysł - czyli spójność karty (grafiki z nazwą i zdolnościami) i to czy takie coś już było czy nie.

Jakieś jeszcze pomysły kryteriów? (szczególnie od innych użytkowników), razem z krótka interpretacją do czego ma sie odnosić kryterium? :)


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 758
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Płeć:

Post autor: pretorianstalker »

No ja bym rozbił na:
Techniczne (Wykonanie) - czyli zgodność ze standardem MiM i oczywiste potknięcia typu literówki ;)

Pomysł - czyli oryginalność pomysłu na postać, oryginalne zdolności, zdolności pasujące do postaci, powiązanie grafiki z nazwą, czyli najbardziej subiektywna składowa całości - czy się podoba czy nie.

Postać vs mechanika gry - zgodność z zasadami, możliwości postaci, ograniczenia wynikające z nieodpowiedniego doboru miejsc/kart wykorzystanych w zdolnościach, nieprecyzyjne określenia typu "Świt" :), możliwość swobodnej interpretacji zasad, zbalansowanie itp.

To moja propozycja :mrgreen:

I do tego dojdzie element oceny własnej postaci :) Przed wystawieniem być może zmusi to do dokładnego przejrzenia czy nie ma jakichś błędów typu literówki itp ;) Nie każda wystawiana postać musi być idealna pod każdym względem, nie musi być zawsze mega nowatorska, albo autor sam może uzna, że pomysł w tym miesiącu przeciętny ;)


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
Grajki
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 49
Rejestracja: poniedziałek 23 kwie 2007, 13:18
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 41

Post autor: Grajki »

Ja bym tak nie generalizował kryteriów. Co za różnica czy będzie 3 czy 5 kryteriów. A na pewno bym rozdzielił grafikę i wykonanie.
Pomysł - czyli spójność karty (grafiki z nazwą i zdolnościami) ...
To nie jest pomysł tylko wykonanie.


Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 13527
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi »

Grajki pisze:Cytat:
Pomysł - czyli spójność karty (grafiki z nazwą i zdolnościami) ...


To nie jest pomysł tylko wykonanie.
Niecałkiem ponieważ Wykonanie obrazuje nam grafikę pod względem wykonania czyli czy ładna gładka niewycięta chamsko,

a pomysł spójność grafiki z kartą, obrazuje nam czy na przykład do poszukiwacza Amazonka nie wklejono grafiki jakiegoś ogra, oczywiście prze kolorowałem to troszkę, ale chciałem zaprezentować co Co dokładnie oznacza.:)

Nadal czekam na inne propozycje


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 758
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Płeć:

Post autor: pretorianstalker »

No właśnie, że pomysł :) Wykonanie to wszystko od strony technicznej. A pomysł to dobór grafiki. Jak ktoś wstawi grafikę Upiora i podpisze Ksiądz, ale zrobi to odpowiednią czcionka i bezbłednie to wykonanie jest ok, tylko pomysł kuleje.
Właśnie chciałem oddzielić zupełnie kwestie techniczne, od tego co jest sprawą gustu. Oczywiście gust przejawia się również w tym, że jednemu przeszkadza np jakieś dziwne umiejscowienie grafiki, a drugiemu nie.


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
Grajki
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 49
Rejestracja: poniedziałek 23 kwie 2007, 13:18
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 41

Post autor: Grajki »

Oto moja propozycja raz jeszcze:

Pomysł: 0-5 – banita, kolekcjoner czaszek jest dobrym pomysłem a paldyni, łowczynie to pomysły wtórne
Grafika: 0-5 – czy dobrze wycięta, czy pasuje do klimatu itd.
Wykonanie: 0-5 – czy niema literówek, czy jest justowanie
Umiejętności: 0-10 – czy są fajne czy nie
Balans: 0-5 – czy przypadkiem postać nie jest za bardzo dopakowana
Grywalność: 0-5 - pretorianstalker napisał już o tym esej więc ja nie musze


Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Ciekawy jestem o ile ten nowy system oceniania obniży liczbę głosów ;)


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
Grajki
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 49
Rejestracja: poniedziałek 23 kwie 2007, 13:18
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 41

Post autor: Grajki »

Niema innego sposobu aby się o tym przekonać tylko trzeba wypróbować


Awatar użytkownika
Anomer
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 20
Rejestracja: poniedziałek 19 mar 2007, 13:52
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Anomer »

Może po prostu wysplitować dyskusję o tym i dorobić sondę: Który system oceniania wolą ludzie?


Kiedy umysł śpi, budzą się upiory...
Zablokowany