Przedpola Piekieł
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Przedpola Piekieł
Autor dodatku: Cliff i Dess oraz Valdi
Nastały złe czasy. Nieznane moce z obcych wymiarów dotarły do legendarnej krainy Magii i Miecza zwabione potęgą jaką daje właścicielowi Korona Władzy. Rozpętała się najokrutniejsza wojna jaka kiedykolwiek miała się odbyć. Król Smoków od dawna opuścił swe leżę na którym drzemał przez wiele lat. Mówią, że zdechł podłą śmiercią.. Czy któryś z bohaterskich mieszkańców zdoła przeciwstawić się ciemnościom? (opis autorów)
Czym jest owo rozszerzenie?
Przedpola piekieł to chyba najprzykrzejsze (dla Poszukiwacza) karty w całym swiecie Magii i Miecza. Zawiera potężnych wrogów, z którymi naprawde ciężko sobie poradzić, niewesołe zdarzenia, przerażające miejsca i mrocznych nieznajomych.
Co zawiera?
Pierwotna wersja zawiera 20 kart Przedpól Piekieł. Po jakimś czasie na potrzeby Kampani 3 Masek autorzy dorobili jeszcze 10 kart(daje nam to równe 30). Karty podzielone są na te z tłem czarnym i białym. Nie wpływa to jednak w zaden sposób na rozgrywkę. I to była przez długi czas( i jest nadal) oficjalna wersja. W międzyczasie Lukas dorobił, bogdaj 3 czy 4 karty, zamieszczone gdzies, juz sam nie wiem gdzie(nawiasem mówiąc, wydrukowałem je bo brakowało mi do pełnego akrusza, używam jednej) oraz nakładkę na planszę krainy Wewnętrznej, na której napisany jest właściwy tekst dotyczący ciągnięcia kart. Ostatnio Valdi&Sojer dorobii jeszcze 37 kart plus dwie karty Ekwipunku, zaś Gieferg przerobił całe Przedpole wg swojego widzenia tego dodatku. Drukowanie rzecz jasna wedle własnej opini. Dalej opiszę czego używam ja.
Cel dodatku?
Spowolnić marsz po Koronę Władzy w końcowym etapie(Kraina Wewnętrzna) i urozmaicić wędrówkę po niej.
Z czym grać?
Osobiście proponuję wydrukować 28 kart Cliffa i Dessa(wyłączając Smoczą furię oraz Giganta ze względu na ich ogromny poziom siły) + karty Valdiego(wszystkie, wyłączając Kryształ duszy, Półdemona, Kościaną Zbroję, Chochlika, Różdżkę oraz Bóstwo. Są to karty bardzo ciekawe, lecz wg mnie Przedpola Piekieł muszą być bardziej przerażające). Właśnie na tych zestawieniach kart będę opierał swoją dalszą recenzję.
I co dalej?
Przedpola Piekieł są dość kontrowersyjnym dodatkiem. Tak naprawde spowalniają marsz Poszukiwacza po Koronę Władzy, choć nie zawsze. Wszystko bowiem niekiedy zależy po prostu od...szczęścia lub pecha. Będąc mocnym Poszukiwaczem rzecz jasna jest je pokonać łatwiej. Jednak i zaczynając grę przy (co prawda sporej) dawce szczęścia można je przebyć, co niestety psuje zabawę. Trafiając przykładowo na karty Brama, Portal, Pogromca oraz Zbroja Zagłady nie ma szans abyśmy stracili jakikolwiek punkt wytrzymałości(!). Co prawda mając niesamowitego pecha możemy trafić po drodzę na masę potężnych wrogów i do tego paradę zakończymy Wulkanem, który blokuje dalsze przejście co zazwyczaj równoznaczne jest ze śmiercią. Wszystko zależy od wyciągniętych kart. Dalej kontynuując ten wątek ktoś powie, że cienias niedostanie się do Wewnętrznej Krainy. Nic bardziej mylnego. W Podziemiach jest takie bardzo ciekawe miejsce, które nazywa się Skarbiec. Wejście do niego w 33% przypadków kończy się wylądowaniem w Wewnętrznej Krainie. Wszystko da się obejśc. Polak potrafi
Sam pomysł na dodatek uważam za świetny, wrecz rewelacyjny. Kraina Wewnętrzna niestety jest bardzo mała a te wszyskie karty stworzą wrażenie jakby była większa. Często bowiem można stracić turę lub w ogole zostać wycofanym z wędrówki po niej.
Jeśli chodzi o wykonanie kart w wydrukowanym zestawie widać różnicę. Cliff i Dess bowiem inaczej tworzą swoje karty, zaś Valdi inaczej. Myślę jednak że to zupełnie nie przeszkadza w rozgrywce. Wszystkie karty wykonane są naprawde solidnie, ładne grafiki pasujące klimatem mroku(patrząc na nie naprawde może przejsc dreszcz). Szczerze mówiąc to chyba najlepiej dobrane grafiki we wszystkich kartach autorskich, a jesli nie to mieszczą się w pierwszej piątce. Brawo panowie.
Klimat, jak juz wczesniej wspomniałem, jest naprawde mroczny, tajemniczy. Grając odczujecie to na pewno. Ciężko jest to opisać, wrecz jest to niemozliwe. Ten dodatek ma w sobie to coś!
Zbalansowanie kart - zadanie wykonane na 5. Miały być trudne? I są. Nawet jeśli graczowi uda się stamtąd uciec, bo w pewnym momencie zawróci to najczęściej wróci niezle pocharatany, zgubiwszy po drodze cały swój ekwipunek i połowę siły. Jeśli zdoła wygramolić się stamtąd żywy...
Czy pozostaje niesmak?
Dla mnie tak. Według mnie karty Przedpól Piekieł są zbyt rzadko ciągnięte(w minimalnym przypadku wyciągniemy 3, zaś w maksymalnym[wyłączając wypadek z Wulkanem] 6). Jednak rzecz jasna zasady odnośnie ciągnięcia kart można sobie ustalić dowolnie w zaciszu domowym. Generalny problem polega na tym, że aby powstrzymać Poszukiwacza musi mieć odbierany tak srednio 1 - 1,5 punktu wytrzymałości na turę. A to naprawde sporo.
Cóż można powiedzieć na koniec? Drukować Jak najbardziej polecam. Te kilka kart potrafi ożywić grę.
Plusy:
-potrafi obudzić największych spiochów
-ciekawe, bardzo ciekawe karty
-'miłe' zakończenie wędrówki
-wykonanie kart
-nieskomplikowany, prosty system
Minusy:
-za mało kart użytych w czasie rozgrywki
-otwiera maleńką szansę dla słabeuszy w drodze po Koronę Władzy
-niektóre karty za mało 'zabójcze'
Grywalność: 9/10
Zasady: 7/10
Wykonanie: 10/10
Klimat: 10/10
Ocena ogólna: 9/10
Gdzie można dostać dodatek?
http://www.magiaimiecz2003.prv.pl/
http://www.valdigda.neostrada.pl/
Autor: MAXtoon
Nastały złe czasy. Nieznane moce z obcych wymiarów dotarły do legendarnej krainy Magii i Miecza zwabione potęgą jaką daje właścicielowi Korona Władzy. Rozpętała się najokrutniejsza wojna jaka kiedykolwiek miała się odbyć. Król Smoków od dawna opuścił swe leżę na którym drzemał przez wiele lat. Mówią, że zdechł podłą śmiercią.. Czy któryś z bohaterskich mieszkańców zdoła przeciwstawić się ciemnościom? (opis autorów)
Czym jest owo rozszerzenie?
Przedpola piekieł to chyba najprzykrzejsze (dla Poszukiwacza) karty w całym swiecie Magii i Miecza. Zawiera potężnych wrogów, z którymi naprawde ciężko sobie poradzić, niewesołe zdarzenia, przerażające miejsca i mrocznych nieznajomych.
Co zawiera?
Pierwotna wersja zawiera 20 kart Przedpól Piekieł. Po jakimś czasie na potrzeby Kampani 3 Masek autorzy dorobili jeszcze 10 kart(daje nam to równe 30). Karty podzielone są na te z tłem czarnym i białym. Nie wpływa to jednak w zaden sposób na rozgrywkę. I to była przez długi czas( i jest nadal) oficjalna wersja. W międzyczasie Lukas dorobił, bogdaj 3 czy 4 karty, zamieszczone gdzies, juz sam nie wiem gdzie(nawiasem mówiąc, wydrukowałem je bo brakowało mi do pełnego akrusza, używam jednej) oraz nakładkę na planszę krainy Wewnętrznej, na której napisany jest właściwy tekst dotyczący ciągnięcia kart. Ostatnio Valdi&Sojer dorobii jeszcze 37 kart plus dwie karty Ekwipunku, zaś Gieferg przerobił całe Przedpole wg swojego widzenia tego dodatku. Drukowanie rzecz jasna wedle własnej opini. Dalej opiszę czego używam ja.
Cel dodatku?
Spowolnić marsz po Koronę Władzy w końcowym etapie(Kraina Wewnętrzna) i urozmaicić wędrówkę po niej.
Z czym grać?
Osobiście proponuję wydrukować 28 kart Cliffa i Dessa(wyłączając Smoczą furię oraz Giganta ze względu na ich ogromny poziom siły) + karty Valdiego(wszystkie, wyłączając Kryształ duszy, Półdemona, Kościaną Zbroję, Chochlika, Różdżkę oraz Bóstwo. Są to karty bardzo ciekawe, lecz wg mnie Przedpola Piekieł muszą być bardziej przerażające). Właśnie na tych zestawieniach kart będę opierał swoją dalszą recenzję.
I co dalej?
Przedpola Piekieł są dość kontrowersyjnym dodatkiem. Tak naprawde spowalniają marsz Poszukiwacza po Koronę Władzy, choć nie zawsze. Wszystko bowiem niekiedy zależy po prostu od...szczęścia lub pecha. Będąc mocnym Poszukiwaczem rzecz jasna jest je pokonać łatwiej. Jednak i zaczynając grę przy (co prawda sporej) dawce szczęścia można je przebyć, co niestety psuje zabawę. Trafiając przykładowo na karty Brama, Portal, Pogromca oraz Zbroja Zagłady nie ma szans abyśmy stracili jakikolwiek punkt wytrzymałości(!). Co prawda mając niesamowitego pecha możemy trafić po drodzę na masę potężnych wrogów i do tego paradę zakończymy Wulkanem, który blokuje dalsze przejście co zazwyczaj równoznaczne jest ze śmiercią. Wszystko zależy od wyciągniętych kart. Dalej kontynuując ten wątek ktoś powie, że cienias niedostanie się do Wewnętrznej Krainy. Nic bardziej mylnego. W Podziemiach jest takie bardzo ciekawe miejsce, które nazywa się Skarbiec. Wejście do niego w 33% przypadków kończy się wylądowaniem w Wewnętrznej Krainie. Wszystko da się obejśc. Polak potrafi
Sam pomysł na dodatek uważam za świetny, wrecz rewelacyjny. Kraina Wewnętrzna niestety jest bardzo mała a te wszyskie karty stworzą wrażenie jakby była większa. Często bowiem można stracić turę lub w ogole zostać wycofanym z wędrówki po niej.
Jeśli chodzi o wykonanie kart w wydrukowanym zestawie widać różnicę. Cliff i Dess bowiem inaczej tworzą swoje karty, zaś Valdi inaczej. Myślę jednak że to zupełnie nie przeszkadza w rozgrywce. Wszystkie karty wykonane są naprawde solidnie, ładne grafiki pasujące klimatem mroku(patrząc na nie naprawde może przejsc dreszcz). Szczerze mówiąc to chyba najlepiej dobrane grafiki we wszystkich kartach autorskich, a jesli nie to mieszczą się w pierwszej piątce. Brawo panowie.
Klimat, jak juz wczesniej wspomniałem, jest naprawde mroczny, tajemniczy. Grając odczujecie to na pewno. Ciężko jest to opisać, wrecz jest to niemozliwe. Ten dodatek ma w sobie to coś!
Zbalansowanie kart - zadanie wykonane na 5. Miały być trudne? I są. Nawet jeśli graczowi uda się stamtąd uciec, bo w pewnym momencie zawróci to najczęściej wróci niezle pocharatany, zgubiwszy po drodze cały swój ekwipunek i połowę siły. Jeśli zdoła wygramolić się stamtąd żywy...
Czy pozostaje niesmak?
Dla mnie tak. Według mnie karty Przedpól Piekieł są zbyt rzadko ciągnięte(w minimalnym przypadku wyciągniemy 3, zaś w maksymalnym[wyłączając wypadek z Wulkanem] 6). Jednak rzecz jasna zasady odnośnie ciągnięcia kart można sobie ustalić dowolnie w zaciszu domowym. Generalny problem polega na tym, że aby powstrzymać Poszukiwacza musi mieć odbierany tak srednio 1 - 1,5 punktu wytrzymałości na turę. A to naprawde sporo.
Cóż można powiedzieć na koniec? Drukować Jak najbardziej polecam. Te kilka kart potrafi ożywić grę.
Plusy:
-potrafi obudzić największych spiochów
-ciekawe, bardzo ciekawe karty
-'miłe' zakończenie wędrówki
-wykonanie kart
-nieskomplikowany, prosty system
Minusy:
-za mało kart użytych w czasie rozgrywki
-otwiera maleńką szansę dla słabeuszy w drodze po Koronę Władzy
-niektóre karty za mało 'zabójcze'
Grywalność: 9/10
Zasady: 7/10
Wykonanie: 10/10
Klimat: 10/10
Ocena ogólna: 9/10
Gdzie można dostać dodatek?
http://www.magiaimiecz2003.prv.pl/
http://www.valdigda.neostrada.pl/
Autor: MAXtoon
Ostatnio zmieniony poniedziałek 14 sty 2008, 16:18 przez MAXtoon, łącznie zmieniany 2 razy.
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- Ein
-
- Posty: 79
- Rejestracja: wtorek 14 lis 2006, 20:02
- Lokalizacja: Różaniec Metropolis :P
- Płeć:
- Wiek: 35
- Kontakt:
Dodam jeszcze malutką subiektywną uwagę: Eliminuje problem zbyt napakowanych graczy. W pewnym momencie normalnej gry Poszukiwacze zazwyczaj mają już tyle siły, że nie muszą już nawet rzucać kostką podczas walk - cokolwiek by nie wyrzucili i tak wygrają. W takiej sytuacji przejście przez oryginalną krainę wewnętrzną to tylko formalność, trzeba mieć tylko trochę szczęścia. Innymi słowy - rywalizacja się po prostu załamuje.
Natomiast kiedy dołączymy Przedpola Piekieł od razu robi się... goręcej :> Perspektywa wyciągnięcia wroga o sile/mocy równej 20 zawsze budzi respekt
Co do minusów:
Btw, cytując instrukcję ze strony MiM2k3:
Podsumowując cały post, mogę rzec tylko jedno: Biegiem do drukarni! Za Tajemnymi Wrotami śmierć już ostrzy kosę ^__-
Natomiast kiedy dołączymy Przedpola Piekieł od razu robi się... goręcej :> Perspektywa wyciągnięcia wroga o sile/mocy równej 20 zawsze budzi respekt
Co do minusów:
To wynika ze specyfiki planszy MiMa - w niezmodyfikowanej Wewnętrznej Krainie też przebywamy przecież raptem 3 nieprzyjemne pola. Z drugiej strony, pomysł ciągnięcia większej ilości kart jest chyba lekko przesadzony moim zdaniem - gdyby coś takiego wprowadzić szanse dostania się do Korony Władzy byłyby chyba zerowe xD . Nie przesadzajmy panowieZa mało kart użytych w czasie rozgrywki
Btw, cytując instrukcję ze strony MiM2k3:
Czyli zbyt różowo nie jest. ^^Poruszamy się o jedno pole w każdej turze i rzucamy kostką.
Wynik 1-2 – oznacza, że ciągniemy dwie karty „Przedpola Piekieł”,
Wynik 3-6 – jedną.
Taka możliwość zawsze istnieje - zawsze przecież jest szansa wyrzucenia trzech jedynek w Krypcie czy Kopalni, o teleportacji ze Skarbca nie wspominającOtwiera maleńką szansę dla słabeuszy w drodze po Koronę Władzy
Podsumowując cały post, mogę rzec tylko jedno: Biegiem do drukarni! Za Tajemnymi Wrotami śmierć już ostrzy kosę ^__-
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13322
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Bardzo dobra recenzja i właśnie takich recenzji oczekujemy Dla osób które niemiały możliwości zapoznać się z rozszerzeniem Przedpól Piekieł autorstwa Lukasa dodałem je u mnie na stronie.
Po szczegółowym "dochodzeniu" które przeprowadziliśmy z MAXtoon doszliśmy do wniosku że nakładka do PP jest autorstwa Lukasa, także za wszelkie błędy które były na stronie przepraszam, wszystko poprawiłem i jest dostępne. Pozdrawiam Valdi
Po szczegółowym "dochodzeniu" które przeprowadziliśmy z MAXtoon doszliśmy do wniosku że nakładka do PP jest autorstwa Lukasa, także za wszelkie błędy które były na stronie przepraszam, wszystko poprawiłem i jest dostępne. Pozdrawiam Valdi
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- MichciK
-
- Posty: 59
- Rejestracja: piątek 23 wrz 2005, 11:05
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 39
Co do wersji PP Cliffa i Dessa - chyba najwieksze niedociagniecie/niedopatrzenie to karta Wulkanu (tak samo jest u lukasa) - co sie dzieje w przypadku gdy ktorys z graczy wyciagnie niemy do dzis wulkan, ktory zatrzasl cala wewnetrzna kraina na Rowninie Grozy? :mrgreen: :mrgreen: Ano dzieje sie to, ze nie da sie isc dalej \:D/ (szczegolnie ze w nakladce lukasa na Rowninie ciagnie sie TYLKO 1 karte. Nie pamietam jak to bylo u Cliffa und Dessa, ale mam takie nieodparte wrazenie, ze w ich wulkanie byl ten sam ambaras ](*,)
ps.
Analogiczna sytuacja wystepuje, gdy wyciagniemy Wulkan w Dolinie Ognia :-"
ps.
Analogiczna sytuacja wystepuje, gdy wyciagniemy Wulkan w Dolinie Ognia :-"
Grzegorz Komorowski zamieszka³ na tym Obszarze do koñca gry. Ka¿dy Poszukiwacz, o ile Moc mu na to pozwoli, mo¿e zamówiæ jego niepowtarzalne grafiki za 6 tysiêcy mieszków z³ota.
- Leviathan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• 500 Kart Przygód
• Pieczara Kanibali
• Wyspy Przeznaczenia - Posty: 615
- Rejestracja: sobota 06 sty 2007, 08:02
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 44
Żeby się nie zapętlić najlepiej w takim przypadku albo przestawić WULKAN obok albo w ogóle go zignorować i dobrać coś innego.MichciK pisze:najwieksze niedociagniecie/niedopatrzenie to karta Wulkanu
No chyba, że gramy z Podziemiami i jesteśmy uparci
"A son seul aspect n'est-on pas terrasse?
Nul n'est assez hardi pour l'exciter"
Job 40:28
Nul n'est assez hardi pour l'exciter"
Job 40:28
- septic
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Asaroth
• Morze - Posty: 130
- Rejestracja: sobota 10 mar 2007, 12:32
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
Czy ma ktoś wspomnianą nakładkę autorstwa Lukasa? Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi ją podesłał (septic8@wp.pl), ew. podesłał link jeśli jest gdzieś na serwerze. Podane w pierwszym poście linki nie odsyłają do nakładki tylko do strony Cliffa i Dessa, gdzie są tylko dostępne karty a drugi link nie działa. Wyskakuje mi komunikat że nie ma dostępu do strony.
- septic
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Asaroth
• Morze - Posty: 130
- Rejestracja: sobota 10 mar 2007, 12:32
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
-
-
- Posty: 5
- Rejestracja: środa 10 lut 2021, 10:44
- Płeć:
Re: Przedpola Piekieł
Temat bardzo stary, ale może ktoś będzie umiał pomóc. Skąd wziąć tą nakładkę na główną planszę, o której mowa powyżej?
- abubu
-
- Posty: 6193
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Re: Przedpola Piekieł
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
-
-
- Posty: 5
- Rejestracja: środa 10 lut 2021, 10:44
- Płeć:
Re: Przedpola Piekieł
Nie wiem jak to przegapiłem - bardzo dziękuję!
- JollyRoger
-
- Posty: 460
- Rejestracja: środa 01 maja 2019, 20:45
- Płeć:
Re: Przedpola Piekieł
Wspólnie z moją ekipą trochę nagięliśmy instrukcje i na każdym polu w krainie wew. ciągniemy kartę Przedpoli i zabawa jest przednia.
"Jak Palladyn szlachetnie, mieczem złączę lub zetnę"
- blazius
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magowie Mroku
• Mała Pustynia
• Pojedyncze karty
• Przedpola Piekieł
• Źródła Magii - Posty: 963
- Rejestracja: sobota 30 mar 2013, 05:38
- Lokalizacja: Polska
- Płeć:
Re: Przedpola Piekieł
Zgodnie z instrukcją Gieferga właśnie tak się losuje karty Piekieł w Krainie Wewnętrznej.
Więc do momentu pokazania się wersji Lukasa z nakładką - gracie zgodnie z instrukcją, jedyną jaka istniała w 2007 roku.
Więc do momentu pokazania się wersji Lukasa z nakładką - gracie zgodnie z instrukcją, jedyną jaka istniała w 2007 roku.
- JollyRoger
-
- Posty: 460
- Rejestracja: środa 01 maja 2019, 20:45
- Płeć:
Re: Przedpola Piekieł
Sytuacja ulega jednak zmianie wraz z powrotem Czarnoksiężnika, wtedy też Środkowej mamy Przedpola Piekieł.
"Jak Palladyn szlachetnie, mieczem złączę lub zetnę"
-
-
- Posty: 2
- Rejestracja: sobota 27 sty 2024, 23:48
- Płeć:
Re: Przedpola Piekieł
Witam,brakuje mi zestawu kart przedpola Piekieł, niestety ich nie posiadam, kompletuje mój cały zestaw, z głównej planszy brakuje mi tylko przedpola Piekieł tych 20 kart i 10 dodatkowych, czy jesteście w stanie mi to wysłać na meila? Pozdrawiam
Dodano po 16 minutach 25 sekundach:
Witam, a także brakuje mi instrukcji dwóch miejsc na planszy "Dolina Ognia" i "gra ze śmiercią" czy możecie mi podesłać tą instrukcję? Pozdrawiam
Dodano po 16 minutach 25 sekundach:
Witam, a także brakuje mi instrukcji dwóch miejsc na planszy "Dolina Ognia" i "gra ze śmiercią" czy możecie mi podesłać tą instrukcję? Pozdrawiam
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13322
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Przedpola Piekieł
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.