Talisman: Digital Edition
-
-
- Posty: 2
- Rejestracja: czwartek 25 gru 2014, 08:35
- Lokalizacja: Lubuskie
- Płeć:
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
-
-
- Posty: 12
- Rejestracja: czwartek 21 lut 2013, 18:32
- Lokalizacja: Sand-City
- Płeć:
- Wiek: 49
Talisman: Digital Edition - Season Pass daje dostęp do następujących dodatków:olmeca pisze:To mam pytanie jak jest z resztą cyklu wydawniczego, co wchodzi na season pass? Jak kolejne części będą sie ukazywać - jest jakiś plan wydawniczy?
•The Reaper Expansion (Żniwiarz) - rozszerzenie dostępne już teraz.
Wprowadza do gry nowe elementy: 4 bohaterów, 90 kart przygód, 26 nowych kart zaklęć, 12 kart zadań czarownika, a także postać Kostuchy (tytułowy Grim Reaper), którą gracz może wykorzystać do sabotowania posunięć przeciwników.
•Runestone Cards - Complete Deck (Pełen Zestaw Runiczny) - dodatek dostępny już teraz.
To pełen zestaw kart runicznych, dzięki którym Twoje postacie zyskają dodatkowe zdolności. Możesz z nich skorzystać w trybach online i offline.
•Frostmarch (Królowa Lodu) - rozszerzenie dostępne wkrótce.
Sprowadzające przez Lodową Królową przemianę krain w jałowy, zamarznięty bezkres. Rozszerzenie Frostmarch oferuje graczom 4 nowe karty postaci, 84 karty Przygody, 20 kart Zaklęć, 24 kart zadań czarownika i 3 karty alternatywnych zakończeń – w tym ostateczną i pasjonująca walkę z Lodową Królową!
•The Dungeon Expansion - rozszerzenie dostępne tuż po Frostmarch.
Czy jesteś na tyle odważny, by zapuścić się w mrok Lochów i stawić czoła kryjącym się tam niebezpieczeństwom? Dodatek The Dungeon wzbogaci Twoją grę o nowy obszar, który może zostać zbadany przez bohaterów. Podziemne krainy ożyją na Waszych oczach dzięki drobiazgowo stworzonej mapie oraz ponad 100 nowym kartom. Otrzymasz też piątkę nowych poszukiwaczy przygód: potężnego Gladiatora, szlachetną Amazonkę, śmiałego Zawadiakę, tajemniczą Cygankę oraz rezolutnego Filozofa.
•The Highland - rozszerzenie dostępne tuż po The Dungeon.
Wśród skalistych gór rządzi potężny Orli Król, bezlitosny strażnik i opiekun źródła magii. Dzięki temu dodatkowi Twoi Poszukiwacze otrzymają nowy, fantastyczny region do eksploracji. Podróż przez górskie bezdroża uatrakcyjni Wam ponad 100 nowych kart. Do tej rozgrywki wprowadzisz dodatkowo trzy nowe, alternatywne zakończenia oraz sześć nowych postaci.
•The Sacred Pool - rozszerzenie dostępne tuż po The Highland.
Dołącz do walki o Koronę Władzy z czterema nowymi Poszukiwaczami, by u kresu podróży zyskać zupełnie nowe karty Alternatywnych Zakończeń. Karty Stajni zapewnią Poszukiwaczom wyśmienite wierzchowce, a karty Nagród stanowić będą nie lada wyzwanie dla najodważniejszych, by nie zważając na niebezpieczeństwa wykonać zadanie dla Czarnoksiężnika.
•The Dragon - rozszerzenie dostępne tuż po The Sacred Pool.
Na mieszkańców okolicznych krain padł strach - groźne smoki rozpoczęły walkę o panowanie nad krainą i zdobycie legendarnej Korony Władzy. Otrzymasz szóstkę nowych Poszukiwaczy, gotowych na konfrontację z przerażającymi Smokami. Dodatkowo zyskasz nowe warianty reguł rozgrywki, a także ponad 300 kart i żetonów!
•The Blood Moon - rozszerzenie dostępne tuż po The Dragon.
Wprowadź do gry klimat rodem z gotyckiego horroru. Otrzymasz ponad 100 nowych kart przygód, dodatkowych zaklęć, trójkę nowych Poszukiwaczy, a także trzy nowe Alternatywne Zakończenia i wiele ciekawych elementów.
•The City - rozszerzenie dostępne tuż po The Blood Moon.
Miasto w świecie Magii i Miecza nie jest tym o czym myślisz. To pełen niebezpieczeństw świat iluzji i pułapek, czyhających na Ciebie w mroku ulic. Wzbogać grę o trzy Alternatywne Zakończenia, własny zestaw kart, mnóstwo sklepów oraz 6 nowych kart Postaci!
•The Firelands - rozszerzenie dostępne tuż po The City.
Ifrit - legendarne i zniewolone istoty, które stworzyły Koronę Władzy powróciły by dokonać ognistej zemsty w krainie Talismanu. Stań do heroicznej walki i zostań bohaterem, który odeprze piekielny atak tych groźnych istot.
•The Nether Realm - rozszerzenie dostępne tuż po The Firelands.
Najstraszniejsze bestie znane z opowieści i najgorszych koszmarów ożyją, by zagrozić ludzkiej rasie. Dzięki dodatkowi otrzymasz trzy nowe Alternatywne Zakończenia i kilkadziesiąt kart, które pozwolą przejść ciężkie boje z nieznanym dotąd wrogiem.
•Pakiety Postaci
Pełen zestaw nowych Postaci będzie dodawany do gry systematycznie przez cały czas, oferując coraz ciekawsze warianty rozgrywki:
•Egzorcysta - już jest
•Kurtyzana - już jest
•Sługa Diabła - już jest
•Ninja
•Pirat
•Barbarzyńca
•Mistrz Sztuk Walki
•Samurai
•Saracen
•Szaman
- MaxiLager
-
- Posty: 211
- Rejestracja: czwartek 16 paź 2014, 23:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 40
Wygląda mi to błąd gry. Karta tego przyjaciela działa tylko, kiedy wybierzesz ją przed wykonaniem rzutu za ruch. W następnej turze jeżeli nie wybierzesz "Konia", to poruszasz się o ilość pól, które uzyskałeś po rzucie kością.Wiktor pisze:Wśród przyjaciół Koń. Po pierwszym skorzystaniu z konia i określaniu ruchu dwoma kostkami, w każdej kolejnej turze ruch odbywa się automatycznie koniem. Jak to wyłączyć, tak aby w każdej turze mieć wybór czy chce się rzucać jedną kością, czy jechać konno?
Osobiście nie spotkałem się z takim błędem, ale wiem że Talizman w wersji cyfrowej potrafi zaskoczyć
P.S Po ostatnich obniżkach można było kupić podstawkę gry oraz seasson pass za około 50zł !
Maxi
Hunting Season Opens Again
- megoviator
-
- Posty: 45
- Rejestracja: wtorek 07 sty 2014, 16:23
- Lokalizacja: Gliwice
- Płeć:
- Wiek: 34
tez nigdy sie z tym nie spotkalem, mozliwe ze kon byl ciagle w kolejce i za kazdym razem zostal uzyty przy pierwszej okazji, chociaz nie wiem czy mozna konia dodac do kolejki, jakis bug:pMaxiLager pisze:Wygląda mi to błąd gry. Karta tego przyjaciela działa tylko, kiedy wybierzesz ją przed wykonaniem rzutu za ruch. W następnej turze jeżeli nie wybierzesz "Konia", to poruszasz się o ilość pól, które uzyskałeś po rzucie kością.Wiktor pisze:Wśród przyjaciół Koń. Po pierwszym skorzystaniu z konia i określaniu ruchu dwoma kostkami, w każdej kolejnej turze ruch odbywa się automatycznie koniem. Jak to wyłączyć, tak aby w każdej turze mieć wybór czy chce się rzucać jedną kością, czy jechać konno?
Osobiście nie spotkałem się z takim błędem, ale wiem że Talizman w wersji cyfrowej potrafi zaskoczyć
P.S Po ostatnich obniżkach można było kupić podstawkę gry oraz seasson pass za około 50zł !
Maxi
-
-
- Posty: 5
- Rejestracja: piątek 26 gru 2014, 11:35
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Płeć:
- Wiek: 44
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Skorzystałem raz z Rogu Przyzwania. Gdy po iluś turach wykonałem ponownie ruch, Róg Przyzwania sam się aktywował. Spróbowałem wyjść z gry i ponownie rozpocząć turę, znów to samo. Tak jakby przedmiot był w jakiejś kolejce do użycia. Myślę, że to jakiś bug, ponieważ nigdzie nie widzę go w kolejce i nie mogę (lub nie wiem jak) usunąć go z tej kolejki. O ile przy zaklęciach działa wszystko chyba dobrze, to przy przedmiotach to już chyba jakaś wada gry. Kilka postów wcześniej opisywałem podobną sytuację z Koniem.
Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją? Nie jestem pewien, czy nie wiem jak obsłużyć grę, czy to bug, chyba to drugie.
Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją? Nie jestem pewien, czy nie wiem jak obsłużyć grę, czy to bug, chyba to drugie.
- Xan
-
- Posty: 581
- Rejestracja: poniedziałek 27 sie 2012, 17:45
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 32
Podczas testów kilka razy spotkałem się z taką sytuacją. Czasami przez przypadek, gdy poprzez podwójne kliknięcie chcesz skorzystać z jakiegoś przedmiotu, może wtedy dojść do "niewidzialnego" wysunięcia się przedmiotu. Dokładnie to samo, jakbyś dodał jakieś Zaklęcie do kolejki. Gdyby taka sytuacja powtórzyła Ci się kiedyś w grze, spróbuj "wyklikać" taką kartę z poziomu tego szybkiego dostępu. Postaram się o zgłoszenie tego problemu. To zdecydowanie bug, więc nie masz się co martwić o to, że nie potrafisz obsłużyć gry.Wiktor pisze:Skorzystałem raz z Rogu Przyzwania. Gdy po iluś turach wykonałem ponownie ruch, Róg Przyzwania sam się aktywował. Spróbowałem wyjść z gry i ponownie rozpocząć turę, znów to samo. Tak jakby przedmiot był w jakiejś kolejce do użycia. Myślę, że to jakiś bug, ponieważ nigdzie nie widzę go w kolejce i nie mogę (lub nie wiem jak) usunąć go z tej kolejki. O ile przy zaklęciach działa wszystko chyba dobrze, to przy przedmiotach to już chyba jakaś wada gry. Kilka postów wcześniej opisywałem podobną sytuację z Koniem.
Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją? Nie jestem pewien, czy nie wiem jak obsłużyć grę, czy to bug, chyba to drugie.
Pozdrawiam,
Kamil
Talisman: Digital Edition!
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.
- megoviator
-
- Posty: 45
- Rejestracja: wtorek 07 sty 2014, 16:23
- Lokalizacja: Gliwice
- Płeć:
- Wiek: 34
Zaklęcie Wskrzeszenie w wersji PL jest nieco mylne, gdyz w grze Wskrzeszenie dziala zarowno po walce jak i walce psychicznej:
oryginal:Możesz rzucić to Zaklęcie po tym, jak jakiś Poszukiwacz zabije podczas walki Wroga. Walka kończy się remisem, a wskrzeszony Wróg pozostaje na zajmowanym obszarze.
Resurrection
Cast after a character kills an Enemy during an attack.
The attack is considered a stand-off and the Enemy remains on the space.
bodaj w papierowej wersji karta jest tak samo przetlumaczona.When a card or effect refers to an Attack or uses the word "to attack", it refers to the resolution of a battle or a psychic combat.
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Dzięki Xan. Nie udało mi się "odkliknąć" tej różdżki.
Znalazłem też inny błąd:
gdy losuję skarby jako nagrody w Jaskini Czarownika zawsze otrzymuję je w tej samej kolejności: jako pierwsza pojawia się Różdżka Smoczego Ognia, jako druga Totemiczna Laska. Zapewne kolejność następnych też jest taka sama.
I jeszcze, wpisy w temacie z 15 X 2013 r.:
Na koniec pytanie: Co daje zdobywanie doświadczenia po wygranej grze? O ile dobrze rozumiem, daje to dostęp do runów. Czy zdobywanie tego doświadczenia po ukończonych grach daje coś posiadaczom Season Pass (dla których jak rozumiem są dostępne wszystkie runy)?
Znalazłem też inny błąd:
gdy losuję skarby jako nagrody w Jaskini Czarownika zawsze otrzymuję je w tej samej kolejności: jako pierwsza pojawia się Różdżka Smoczego Ognia, jako druga Totemiczna Laska. Zapewne kolejność następnych też jest taka sama.
I jeszcze, wpisy w temacie z 15 X 2013 r.:
Ponad rok i to się nie zmieniło. Odgłos turlania kostki często jest powtarzany w grze na okrągło.Nemomon pisze:ANo, zgadza się. Bo ta wersja, to beta wersja gry.abubu pisze:pierwsza rozgrywka i bugi ... i zapętlone dźwięki (turlania kością, losowania karty ... bez przerwy aż inny dźwięk się nie zapętli).
Na koniec pytanie: Co daje zdobywanie doświadczenia po wygranej grze? O ile dobrze rozumiem, daje to dostęp do runów. Czy zdobywanie tego doświadczenia po ukończonych grach daje coś posiadaczom Season Pass (dla których jak rozumiem są dostępne wszystkie runy)?
- Xan
-
- Posty: 581
- Rejestracja: poniedziałek 27 sie 2012, 17:45
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 32
Ja też kilka razy się na tym przejechałem grając w papierową grę, ale należy pamiętać, iż wsio zasady opierają się na anglojęzycznej wersji gry. Zawsze można grać jednak po swojemu zgodnie z tym, co jest na polskiej karcie, tylko pamiętaj, aby wcześniej uzgodnić to z innymi.megoviator pisze:Zaklęcie Wskrzeszenie w wersji PL jest nieco mylne, gdyz w grze Wskrzeszenie dziala zarowno po walce jak i walce psychicznej:oryginal:Możesz rzucić to Zaklęcie po tym, jak jakiś Poszukiwacz zabije podczas walki Wroga. Walka kończy się remisem, a wskrzeszony Wróg pozostaje na zajmowanym obszarze.Resurrection
Cast after a character kills an Enemy during an attack.
The attack is considered a stand-off and the Enemy remains on the space.bodaj w papierowej wersji karta jest tak samo przetlumaczona.When a card or effect refers to an Attack or uses the word "to attack", it refers to the resolution of a battle or a psychic combat.
Błędy w tłumaczeniu niestety się zdarzają. Kiedy zakupiłeś swój dodatek Żniwiarza? Jakiś czas temu był dodruk tego dodatku, może zostało to poprawione (chociaż jest to wątpliwe). Ewentualnie możesz napisać do Galakty, co znalazłeś, a być może następne dodruki będą miały poprawioną wersję tego Zaklęcia.
Na chwilę obecną zalecam grać na „Losowe karty Skarbów”. Pozwoli to ominąć tego buga.Wiktor pisze:Dzięki Xan. Nie udało mi się "odkliknąć" tej różdżki.
Znalazłem też inny błąd:
gdy losuję skarby jako nagrody w Jaskini Czarownika zawsze otrzymuję je w tej samej kolejności: jako pierwsza pojawia się Różdżka Smoczego Ognia, jako druga Totemiczna Laska. Zapewne kolejność następnych też jest taka sama.
I jeszcze, wpisy w temacie z 15 X 2013 r.:Ponad rok i to się nie zmieniło. Odgłos turlania kostki często jest powtarzany w grze na okrągło.Nemomon pisze:ANo, zgadza się. Bo ta wersja, to beta wersja gry.abubu pisze:pierwsza rozgrywka i bugi ... i zapętlone dźwięki (turlania kością, losowania karty ... bez przerwy aż inny dźwięk się nie zapętli).
Na koniec pytanie: Co daje zdobywanie doświadczenia po wygranej grze? O ile dobrze rozumiem, daje to dostęp do runów. Czy zdobywanie tego doświadczenia po ukończonych grach daje coś posiadaczom Season Pass (dla których jak rozumiem są dostępne wszystkie runy)?
Ciężko mi się odnieść do tego błędu z dźwiękiem. Wiem, że problem istniał był wieki temu i mogłoby się wydawać, iż został już wyeliminowany. W każdym razie nie doświadczyłem go na własnej skórze, a godzin spędzonych w DE mam naprawdę wiele… za wiele.
W kwestii doświadczenia to masz dobre podejrzenia. Wcześniej, kiedy nie było tego DLC ze wszystkimi Runami, to zdobywanie poziomów miało większy sens. Dzisiaj zdobywając doświadczenie maksymalnie osiągnąć możesz 34 poziom, a punkty jakby nie było pozwalają piać się w górę rankingu (leaderboard), na który chyba i tak nikt nie patrzy.
Talisman: Digital Edition!
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Xan, dzięki za wyczerpującą odpowiedź
Widzę, że zanim zacznie się grać w grę wieloosobową dobrze jest rozegrać kilka partii z komputerem, aby poznać obsługę gry. Zdarzyło mi się kilka razy wyjść i powrócić do gry aby nauczyć się jej obsługi np. aby rzucić zaklęcie, czy użyć zdolności.
Może nie znam dobrze zasad TMiMa, ale wydaje mi się, że będąc na Koronie Władzy można z niej zejść i wrócić na planszę. Miałem Talizman i mógłbym wejść do Doliny Ognia, ale jedyne co mogłem (potrafiłem) zrobić będąc na obszarze Korony Władzy, to rzucać Rozkaz. Czy jest możliwe, a jeśli tak to w jaki sposób, aby zejść z Korony Władzy do Doliny Ognia?
Widzę, że zanim zacznie się grać w grę wieloosobową dobrze jest rozegrać kilka partii z komputerem, aby poznać obsługę gry. Zdarzyło mi się kilka razy wyjść i powrócić do gry aby nauczyć się jej obsługi np. aby rzucić zaklęcie, czy użyć zdolności.
Może nie znam dobrze zasad TMiMa, ale wydaje mi się, że będąc na Koronie Władzy można z niej zejść i wrócić na planszę. Miałem Talizman i mógłbym wejść do Doliny Ognia, ale jedyne co mogłem (potrafiłem) zrobić będąc na obszarze Korony Władzy, to rzucać Rozkaz. Czy jest możliwe, a jeśli tak to w jaki sposób, aby zejść z Korony Władzy do Doliny Ognia?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24372
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
To jest jedna ze zmian między MiMiem, a TMiMem - w TMiM z KW nie można zejść. Jak już ktoś raz wszedł, to się tam kisi na wieki (wieków), chyba że jakiś zewnętrzny efekt go stamtąd wykopie (np. Zaklęcie lub efekt Alternatywnego Zakończenia).Wiktor pisze:Może nie znam dobrze zasad TMiMa, ale wydaje mi się, że będąc na Koronie Władzy można z niej zejść i wrócić na planszę.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Dzięki. Znam się na MM ale nie TMiMie. To utrudnia grę.
Jaki jest mechanizm zaliczania osiągnięć na Steam? Zabójca zasztyletował Elfa i przyłączyli się do niego przyjaciele Elfa: Książę i Księżniczka. O ile zdążyłem zrozumieć osiągnięcia Steam, powinno odblokować mi się osiągnięcie Królewskie Towarzystwo, tak jednak się nie stało. Ktoś wie dlaczego?
[Aktualizacja:] mój błąd - pomyliłem Księżniczkę z Dziewicą...
Inna sprawa: gdzie znajdę dokładne opisy osiągnięć? Nazwy i opisy niektórych nie mówią nic o warunkach zaliczenia osiągnięcia.
Jaki jest mechanizm zaliczania osiągnięć na Steam? Zabójca zasztyletował Elfa i przyłączyli się do niego przyjaciele Elfa: Książę i Księżniczka. O ile zdążyłem zrozumieć osiągnięcia Steam, powinno odblokować mi się osiągnięcie Królewskie Towarzystwo, tak jednak się nie stało. Ktoś wie dlaczego?
[Aktualizacja:] mój błąd - pomyliłem Księżniczkę z Dziewicą...
Inna sprawa: gdzie znajdę dokładne opisy osiągnięć? Nazwy i opisy niektórych nie mówią nic o warunkach zaliczenia osiągnięcia.
Ostatnio zmieniony sobota 10 sty 2015, 09:33 przez Wiktor, łącznie zmieniany 1 raz.
- megoviator
-
- Posty: 45
- Rejestracja: wtorek 07 sty 2014, 16:23
- Lokalizacja: Gliwice
- Płeć:
- Wiek: 34
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Złodziej w krainie środkowej napotkał na Zamku Karnawał (karta, której po napotkaniu trzeba zastosować się do instrukcji z Gospody). Złodziej wyrzucił 6. Okazało się, że zamiast do Świątyni następny ruch mógł wykonać jedynie do Lasu lub na przylegające do niego Równiny.
Czy to zgodne z zasadami gry? Wydaje mi się, że nie i że to kolejny błąd w grze.
Czy to zgodne z zasadami gry? Wydaje mi się, że nie i że to kolejny błąd w grze.
- megoviator
-
- Posty: 45
- Rejestracja: wtorek 07 sty 2014, 16:23
- Lokalizacja: Gliwice
- Płeć:
- Wiek: 34
Wiktor pisze:Złodziej w krainie środkowej napotkał na Zamku Karnawał (karta, której po napotkaniu trzeba zastosować się do instrukcji z Gospody). Złodziej wyrzucił 6. Okazało się, że zamiast do Świątyni następny ruch mógł wykonać jedynie do Lasu lub na przylegające do niego Równiny.
Czy to zgodne z zasadami gry? Wydaje mi się, że nie i że to kolejny błąd w grze.
Rzuc 1 koscia i odczytaj wynik z Gospody (jesli przewoznik zaoferuje ci przeprawe, odbywa sie ona tak samo jak podroz tratwa). Potem Karnawal rusza dalej. Rzuc 1 koscia i przesun go o tyle obszarow w kierunku zgodnym z ruchem wskazowek zegara.
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24372
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
A więc dzisiaj DE zostało po raz kolejny zaktualizowane.
Dodane zostały 2 nowe postaci, które dostępne są za darmo - Ninja oraz Pirat.
W teorii również dodane zostały nowe osiągnięcia do zdobycia. W sumie jest ich 101, z czego część z nich dotyczy dodatku Gry, a więc jeszcze są niedostępne.
Również w pytona bugów zostało naprawionych i dodano opcję grania na Mac. I coś tam chyba jeszcze, ale i tak nikogo to obchodzić nie będzie.
Dodane zostały 2 nowe postaci, które dostępne są za darmo - Ninja oraz Pirat.
W teorii również dodane zostały nowe osiągnięcia do zdobycia. W sumie jest ich 101, z czego część z nich dotyczy dodatku Gry, a więc jeszcze są niedostępne.
Również w pytona bugów zostało naprawionych i dodano opcję grania na Mac. I coś tam chyba jeszcze, ale i tak nikogo to obchodzić nie będzie.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- nick
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Rozszerzona plansza
• ZunTzu - Magiczny Miecz - Posty: 526
- Rejestracja: wtorek 01 cze 2010, 14:34
- Lokalizacja: Trójmiasto / Leeds
- Płeć:
- Wiek: 40