KARTY MOCY
Zastępują MiMowe karty Czarów / Zaklęć oraz jednocześnie żetony Losu.
Trzymamy je zakryte przed innymi graczami. Sami możemy podejrzeć w dowolnym momencie.
Limit Kart Mocy uzależniony jest od poziomu doświadczenia postaci – widać to na karcie.
Kart Mocy można użyć w dwojaki sposób:
- użyć w określonym na karcie momencie uzyskując opisany na karcie efekt;
- użyć numeru Mocy zawartego na karcie, zastępując tym numerem dowolny, własny rzut kością, który właśnie wykonaliśmy (podobnie do Losu z TMiM) - dotyczy to rzutów w
walce, testach atrybutów lub
ruchu.
KARTY KORUPCJI
Gdy instrukcja na to wskaże dobieramy kartę Korupcji.
Sprawdzamy zawarty na niej numer i porównujemy z ilością kart Korupcji, które posiadamy (nowa karta także się wlicza).
Jeśli mamy mniej kart niż wskazuje numer, to bierzemy tę kartę i kładziemy ją zakrytą obok naszej postaci.
Jeśli mamy tyle samo lub więcej kart niż wskazuje numer, to bierzemy tę kartę i kładziemy ją odkrytą obok naszej postaci, a efekt karty zaczyna działać na naszą postać.
Zarówno zakryte, jak i odkryte karty wliczają się do sumy kart Korupcji.

Każda postać ma limit Korupcji opisany na swej karcie. Jeśli zostanie on osiągnięty, to postać ulega całkowitej Korupcji i przepada.
W takim wypadku losowana jest nowa postać, resetowane są Atrybuty, Życie oraz poziom doświadczenia. Przepadają karty Korupcji, Mocy, Trofea oraz Wpływy.
Jedyne co przechodzi na nową postać to karty Atutów.
KARTY MISJI
Każda postać, zaczynając grę, dobiera kartę Misji.
Karty Misji są jawne i należy je kłaść odkryte.
Gdy warunki Misji zostaną spełnione, otrzymujemy opisaną na Misji nagrodę i zakrywamy kartę.
Zakryte karty stanowią zakończone Misje.
Gdy nie mamy aktywnej Misji, dobieramy nową w trakcie Fazy Doświadczenia.
Jeśli mamy aktywną Misję, a mimo wszystko udało nam się dobrać kolejną, wybieramy tę, którą będziemy wykonywać, a drugą odkładamy.
KARTY RELIKTÓW
Karty Reliktów to nic innego jak potężne przedmioty. Żeby wejść do Wewnętrznego Kręgu trzeba posiadać dowolny Relikt. Więc niejako stanowią one połączenie Reliktów / Artefaktów z MiMa z Talizmanami.
W czasie Fazy Doświadczenia możemy wymienić trzy zakończone Misje na Relikt.
Dobieramy wtedy dwie karty Reliktów i wybieramy ten, którego chcemy używać (drugi jest wtasowywany z powrotem w talię).
Relikty wliczają się w limit posiadanych Atutów.
KARTY SPRZĘTU BOJOWEGO
Jest to nic innego jak MiMowy Ekwipunek.
Karty te zazwyczaj używają znaczników Ładunków, a więc są tylko kilkukrotnego użytku.
Oprócz tego dzielą się na Bronie, Pancerze i Ekwipunek.
W walce można korzystać tylko z jednej Broni i jednego Pancerza oraz dowolnej ilości Ekwipunku.
Przy testach atrybutów można korzystać tylko z dowolnej ilości Ekwipunku.
Sprzęt Bojowy wlicza się do limitu posiadanych Atutów.
KARTY SCENARIUSZA
Losowana jest zawsze jedna na początku gry i stanowi swego rodzaju Alternatywne Zakończenie gry.
Opisuje specjalne zasady, które będą obowiązywać w czasie rozgrywki oraz sposób postępowania dla postaci, która dojdzie do centrum planszy i podejmie się próby wygrania gry.
