Strona 2 z 3
: wtorek 28 cze 2011, 23:08
autor: zoltan
Dzięki
Od razu się przyczepię (ale to już pierdoła, może przy okazji się poprawi...), że domokrążca ma zamienione numerki na liście przedmiotów które sprzedaje (2 i 3), ale to nic wielkiego. Fajnie że chce Ci się ciągnąć to dalej i wprowadzać poprawki
: środa 20 lip 2011, 00:23
autor: Chaos
Kwestią wyjaśnienia - jeżeli chodzi o literówki czy błędy na kartach moja rola polegała tylko na tym że wstawiłem je do programu z gotowych skanów czy retuszy więc błędy istnieją tam.
: czwartek 21 lip 2011, 14:27
autor: zoltan
A, o to chodzi
Bo myślałem że wkradły się błędy przy stosowaniu nowej czcionki
: czwartek 21 lip 2011, 19:06
autor: Chaos
Karty są z retuszy Wrewa. Z niecierpliwością czekam na genialne Plansze Wrewa do MiM E.R. żeby zrobić pełną wersje na ZunTzu gdy tylko Artownik projekt skończy.
: piątek 23 wrz 2011, 10:50
autor: Chaos
Wersja 1.9.22
Magia i Miecz wszystkie wydania oficjalne + 120 Autorskich Poszukiwaczy i Śmierć - aby urozmaicić rozgrywkę dodałem do projektu poszukiwaczy których stworzyli :
Czeski, Duch17, Kaktus+, Michael, Sesim, Valdi i WindyIndy.
Retusze kart z wydań oficjalnych Wrew.
Retusze map WindyIndy/Jurczysyn, Podziemia Rokitadevil.
Poszukiwacze dostępni są w scenariuszu WKO jako odrebny stos w
zakładce KARTY POMOCNICZE a w scenariuszu POSEGREGOWANE NA PLANSZY nad mapą WKO w pozostałych są w zakładkach -Poszukiwacze- i -Pionki- skąd możemy ich dodać do gry.
Link
http://www.speedyshare.com/files/304383 ... 1.9.22.ztb
: piątek 23 wrz 2011, 21:10
autor: Artownik
Wow, kawał zajebistej roboty.
Podziękowania za przygotowanie tego wszystkiego. Naprawdę super sprawa.
: sobota 24 wrz 2011, 08:43
autor: zoltan
Jak zwykle kawał genialnej roboty, dzięki
Czekamy na więcej
: sobota 24 wrz 2011, 16:34
autor: Chaos
Fajnie że się podoba. Poprzednią wersje pobrało ponad 150 osób więc robota na marne nie idzie
. Prawdę mówiąc mam pocięte (przygotowane od dawna wszystkie dodatki autorskie) ale niestety dodatki nie są ze sobą kompatybilne i robienie takowej wersji nie ma raczej sensu. Sens ma za to zrobienie wersji Artownika i Stava na skończenie których czekam z niecierpliwością i gdy tylko będą finito zabieram się do roboty - oczywiście za zgodą autorów . Myślę że chętnych do testowania będzie sporo osób i zorganizujemy jakieś "ustawki".
: sobota 24 wrz 2011, 16:43
autor: Mały Nemo
Zawsze możesz popytać, czy się zgodzą, aby ich karty minimalnie zmienić, aby stały się kompatybilne. O ile mi wiadomo, to chyba tylko Gieferg byłby przeciwny takim praktykom, reszta autorów wydaje mi się, że nie miałaby żadnych zastrzeżeń.
: sobota 24 wrz 2011, 17:03
autor: Artownik
Niby tak Nemo, ale weź to ukompatybilnij. Sprawa wcale nie jest taka prosta.
Jeśli chodzi o ER, to po samej Podstawce aż takiej różnicy jeszcze nie widać. Jest fajnie, ale dodatki dopiero zdemonstrują nową stronę gry, a te właśnie kończę.
: sobota 24 wrz 2011, 17:05
autor: Mały Nemo
Cóż, owszem, żeby się zabrać za ukompatybilnianie, trza mieć jakiś pomysł na to. Wiele kart odejdzie, bo nijak nie da się z nimi cokolwiek zrobić, ale także wiele kart znajdzie swoją niszę
.
: sobota 24 wrz 2011, 19:20
autor: Chaos
Teoretycznie mogę zrobić wersje gdzie każdy z dodatków jest rozłożony na planszy oddzielnie i grający może wybrać które z nich będzie używał a klikając na pozostałe + Delete umieścić ponownie w zakładce danego Autora. Tylko że usuwa się po 1 karcie /planszy - więc przed rozpoczęciem gry zabawy co niemiara, można też w prostszy sposób to zrobić przesuwając stos kart/mapę daleko w bok żeby nie przeszkadzały.
: wtorek 27 wrz 2011, 21:03
autor: zoltan
No i to jest chyba najsensowniejsze rozwiązanie, tak sądzę
: środa 28 wrz 2011, 17:02
autor: Chaos
Nemomon pisze:Zawsze możesz popytać, czy się zgodzą, aby ich karty minimalnie zmienić, aby stały się kompatybilne. O ile mi wiadomo, to chyba tylko Gieferg byłby przeciwny takim praktykom, reszta autorów wydaje mi się, że nie miałaby żadnych zastrzeżeń.
Wszystkich Autorów odwiedzających forum zapytałem i dostałem pozwolenie a nawet błogosławieństwo
Gieferg też się zgodził zaznaczając że jego prace mają być jako dodatki do oryginalnego MiMa więc nie ma problemu bo z założenia tak to wyglądać będzie. Zrobię taką wersje ale proszę o info jakie dodatki zamieścić. Jakie macie wydrukowane lub z jakimi chcielibyście grać.
: czwartek 29 wrz 2011, 06:56
autor: Servantes
Znalazlem grupe na FB
http://www.facebook.com/#!/groups/MiMzuntzu/
czy to ktos z tego forum zalozyl?
Jezeli tak to moze ktos by wrzucil jakies namiary dot. gier w sieci - host,itp.
Nie gralem w MiMa od czasow podstawowki,ok 15 lat temu w to gralem,ale na starosc wspomnienia mnie naszly...
Moze jakis watek dot. rozgrywek - kiedy i o ktorej godz.?Byloby fajnie ustawic sie na sesje
: niedziela 08 sty 2012, 18:41
autor: zoltan
Wydaje mi się, że znalazłem kolejne dwa błędy na kartach przygód w wersji 1.9.22 (pewnie to samo jet w wersji wg Gieferga) - proszę o potwierdzenie, i poprawkę w następnej wersji
Mapa:
JEST:
Właściciel
łopaty może odjąć 2 od wyniku rzutu kostką w kopalni
POWINNO BYĆ:
Właściciel
mapy może odjąć 2 od wyniku rzutu kostką w kopalni
Łopata:
JEST:
Właściciel łopaty może odjąć 2 od wyniku rzutu kostką w
kopalni
POWINNO BYĆ:
Właściciel łopaty może odjąć 2 od wyniku rzutu kostką w
krypcie
: niedziela 08 sty 2012, 19:01
autor: Chaos
Faktycznie - obie karty są z retuszy Wrewa więc jak ktoś ma zamiar drukować niech również poprawi. Aktualny link do wersji
http://odsiebie.pl/p1v080re437u/MiMChao ... 2.ztb.html
: poniedziałek 14 maja 2012, 12:34
autor: Chaos
Wersja MiMChaos2.06
Przede wszystkim Stajnia w Mieście będzie funkcjonować jak powinna, dodałem 4 karty :
Koń x2, Koń i wóz oraz Wierzchowiec.
Poprawiony opis kart przygód Mapa i Łopata oraz Poszukiwacza Szaman.
Mapa Jaskini ma cały opis obok mapy (usunięte karty odnośnie zakończania), zakończenie jest teraz pod opisami Obszarów.
Zostawiłem 3 scenariusze - Podstawka, Wydania oficjalne i Posegregowane gdzie możemy wybrać w które będziemy grać.
Usunąłem dziwny błąd który pojawił się podczas odpalania ZunTzu "invalid value 100-dpi", a którego wcześniej nie było i gra odpalała się normalnie.
Link
http://odsiebie.pl/ml0a98vnxu7g/MiMChaos2.6.ztb.html
: środa 16 maja 2012, 13:32
autor: Gieferg
Chaos - skoro pogrywasz w MiMa na ZunTzu dlaczego nie pokusisz się o wrzucanie od czasu do czasu jakichś sprawozdań z tych rozgrywek?
: środa 16 maja 2012, 14:12
autor: Chaos
Sprawozdanie z rozgrywki, mamy XXI wiek
Jak ponownie zbiorę znajomych nagram filmik i wrzucę na youtube. Problemem jest Diablo 3 który pochłonął wszystkich którzy ze mną grali :twisted:
: środa 16 maja 2012, 14:49
autor: Gieferg
Nie chodzi o filmiki, które musiały by być zapisem całej partii żeby mieć sens, (tylko kto by je wtedy oglądał) tylko o informacje, co kto ciekawego zrobił, jakieś interesujące zwroty akcji, kombinacje, jakie dodatki się przydały/sprawdziły, jakie nie i inne spostrzeżenia z rozgrywki.
: niedziela 24 mar 2013, 16:06
autor: szpadyzorek10
Witam. Chciałbym z współlokatorami zagrać w Magię i Miecz na ZunTzu. Niestety nie mamy zewnętrznego IP, wszyscy mamy to samo IP, a bardzo chcemy zagrać.
Przy hostowaniu wyskakuję taki błąd:
http://imageshack.us/photo/my-images/801/zuntzu.jpg
Wyłączałem firewalla, próbowałem przez hamachi (choć oprócz stworzenia sieci i podłączenia się do niej to nic więcej nie zrobiłem - może coś pominąłem). Niestety nic nie pomaga. Proszę o pomoc.
: piątek 03 sty 2014, 21:28
autor: zoltan
W sumie taką jedną uwagę jeszcze mam... Zauważyłem, że w ostatniej wersji są już tylko 3 scenariusze (Podstawka, wszystkie dodatki wtasowane, wszystkie dodatki osobno na planszy).
Trochę szkoda
Jako początkującemu graczowi, który niedawno poznał i pokochał MiM, podobał mi się zestaw scenariuszy, w którym po kolei dochodziły dodatki według ich chronologicznego ukazywania się w druku (czyli: podstawka, podstawka+podziemia, podstawka+podziemia+miasto, itd).
Czy jest szansa na przywrócenie takiego porządku rzeczy?
To mi (i być może innym początkującym) daje szansę bardziej dogłębnego zapoznania się ze zmianami, które po kolei wprowadzał każdy dodatek
: piątek 03 sty 2014, 21:44
autor: Chaos
Właśnie scenariusz z wszystkimi dodatkami osobno na planszy stwarza taką możliwość. Poza tym dodatki uzupełniają się nawzajem i lepiej jest grać ze wszystkimi. Możesz w tym scenariuszu wybrać dowolny dodatek (nieważne kiedy się ukazał) a pozostałe - delete - i testujesz dowolną konfiguracje.
: poniedziałek 06 sty 2014, 22:31
autor: zoltan
Tak, wiem że tak można
Niemniej jednak trzeba robić kasowanko przed każdą rozgrywką, co zajmuje sporo więcej czasu
Idealną sprawą byłoby pozostawić tak jak jest teraz (czyli ten scenariusz posegregowany zostawić), ale dołożyć scenariusze, które były wcześniej