Strona 1 z 1

Stalowa Policja

: wtorek 28 lut 2012, 12:43
autor: HunteR
Wspominałem już wcześniej o planach wydania takowej armii w temacie ogólnym. Portal podzielił się właśnie garścią nowych informacji, więc pomyślałem, że nie zaszkodzi założyć osobny temat.

Premiera Stalowe Policji odbędzie się na poznańskim konwencie Pyrkon, a ten odbywa się w dniach 23-25 marca, także jeszcze trochę poczekamy. Cena wyniesie 29zł, więc faktycznie nie przekracza 30zł jak było mówione, choć wydaje mi się, że 29zł za jedną armię to i tak sporo. Zakup dwóch takich armii to 58zł, duże pudełkowe rozszerzenia kosztowały podobnie, ale oprócz dwóch armii oferowały także inne rzeczy. Zobaczymy jak to się sprawdzi w praktyce.

Więcej informacji (m. in. na temat unikatowej zdolności armii) znajdziecie w zakładce na stronie Portalu -> CLICK
Myślę, że już wkrótce pojawi się tam instrukcja z opisem jednostek.

: poniedziałek 12 mar 2012, 23:19
autor: HunteR
Na stronie Portalu pojawiła się instrukcja Stalowej Policji. Armia charakteryzuje się dość dziwnymi zdolnościami, zastanawiam się jak będzie z balansem :-k

CLICK

: poniedziałek 12 mar 2012, 23:22
autor: Kaktus+
Jeszcze 14 dni :) Posucha była tak wielka, że cokolwiek się ukarze do NS:Hexa będzie jak manna z nieba ;)

: poniedziałek 12 mar 2012, 23:25
autor: HunteR
W tym roku jeszcze sporo ma wyjść z Hexa, no ale o tym pisałem w temacie ogólnym, ten zostawmy Stalowej Policji :)

: środa 01 sie 2012, 22:08
autor: mriswith
Co oznacza znacznik przesunięcia u Funkcjonariusza Stalowej Policji? Nie posiadam dodatku w którym wyjaśniono tą zasadę.

Czy wstawiając jednostkę za Pacyfikatora zdejmujemy go z planszy na rękę czy do stosu żetonów odrzuconych?

: sobota 04 sie 2012, 13:00
autor: SPIDIvonMARDER
Wyrzucamy do odrzuconych. Wydaje mi się to być uczciwsze, bo wtedy nie mamy na ręku nadmiaru jednostek.
Oznacza, że w swojej turze można odepchnąć wrogą jednostkę, jakbyśmy zagrali żeton natychmiastowy (przynajmniej my tak gramy).

Generalnie talia jest ciekawa, a sztab wprowadza sporo zamieszania. Taktyka podobna do molocha, czyli bunkrujemy się i robimy kombinacje specyficznymi jednostkami. Odbicie dość rzadko się przydaje, ale potrafi wkurzać, np. jak ustawimy się tym pancernym tyłkiem do sztabu.

: niedziela 05 sie 2012, 21:01
autor: mriswith
SPIDIvonMARDER pisze:Wyrzucamy do odrzuconych. Wydaje mi się to być uczciwsze, bo wtedy nie mamy na ręku nadmiaru jednostek.
Dzięki za odpowiedź. Mnie też ta wersja wydaje się być tą poprawną.
SPIDIvonMARDER pisze:Odbicie dość rzadko się przydaje, ale potrafi wkurzać, np. jak ustawimy się tym pancernym tyłkiem do sztabu
Dobry pomysł, sztab nas nie zrani, a możemy czyścić teren z jego obrońców.

: poniedziałek 06 sie 2012, 11:21
autor: SPIDIvonMARDER
Możemy zadawać co bitwę jedną ranę sztabowi, a ten nie zdejmuje naszej jednostki :)

: poniedziałek 06 sie 2012, 21:06
autor: mriswith
Jeśli tak grasz to nie stosujesz się do zasad, chyba, że odbijasz strzał jakiejś jednostki stojącej za tym sztabem. Bo jeśli masz na myśli odbicie ataku sztabu w ten sam sztab, to stosujemy regułę, że sztab nie rani sztabu, czyli nie zadajemy rany (co jest wyjaśnione na ostatniej stronie instrukcji w Kwestii Odbicia).

: wtorek 07 sie 2012, 14:02
autor: SPIDIvonMARDER
A faktycznie, źle przeczytałem.