Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Wszelkie inne gry.
Awatar użytkownika
Visenna [Autor tematu]
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 708
Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Wiek: 24
Kontakt:

Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: Visenna »

Od dawna lubię obserwować rozmaite kampanie crowdfundingowe, zarówno w kraju, jak i za granicą. Moją uwagę przykuł tytuł Penny Dreadfun, będący przepiękną przygodową planszówką, w mocnym wiktoriańskim klimacie. Kampania rozpoczęła się dzisiaj i potrwa jeszcze 30 dni.
Pod kątem mechaniki, wnioskując po opisie, gra przypomina nieco Talismana. Również mamy 3 "krainy" - Londyn, Podziemia i Kręgi Piekielne, z których musimy uratować Królową Wiktorię. Gdy się to zrobi, trzeba Królową zaprowadzić na nasz obszar startowy, a samą Wiktorię mogą próbować odbić nam inni gracze. Motyw powrotu kojarzy mi się z Wiekiem Złodziei, aczkolwiek nie grałam w żadną z tych dwóch gier, więc bazuję tylko na opisach i mogę się mylić :P
Sama gierka ocieka klimatem, pojawiają się tam rozmaite postacie historyczne i popkulturowe, a całość jest przepełniona nietuzinkowym humorem. Piszę wam o tym, bo być może kogoś z was to zaciekawi i może wesprzecie rodaków w kolejnym interesującym projekcie :D
Link do kampanii znajdziecie tutaj


Trwają prace nad frakcją Harmonii do Konfliktu ^^
Mój profil na BoardGameGeeku

Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23104
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 16

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: Mały Nemo »

Podoba mi się rozmiar kart Przygód.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 5587
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: abubu »

a4?


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23104
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 16

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: Mały Nemo »

Nie przyglądałem się, ale widziałem, iż dużo textu się mieści i mała czcionka jest defaultowa ;).


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6210
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: Bludgeon »

Może być ciekawa gra.


What a view.

Awatar użytkownika
vincent
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Posty: 417
Rejestracja: czwartek 21 lip 2016, 11:50
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Wiek: 38

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: vincent »

Obejrzałem wszystkie odcinki serialu..Całkiem udany



Awatar użytkownika
Odyn
Astropata
Astropata
Astropata
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 843
Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
Lokalizacja: Gliwice
Płeć:
Wiek: 32

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: Odyn »

vincent pisze: poniedziałek 12 mar 2018, 19:53 Obejrzałem wszystkie odcinki serialu..Całkiem udany
Vincent, a nie chodzi Ci przypadkiem o serial Penny Dreadful? :D


"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może." Percy Shelley

Awatar użytkownika
vincent
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Posty: 417
Rejestracja: czwartek 21 lip 2016, 11:50
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Wiek: 38

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: vincent »

No tak...a nie jest to "funny" nawzązanie??



Awatar użytkownika
Odyn
Astropata
Astropata
Astropata
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 843
Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
Lokalizacja: Gliwice
Płeć:
Wiek: 32

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: Odyn »

Zapewne tak, ale zabrzmiało jakby to serial miał dopisek "fun" :D


"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może." Percy Shelley

Fenrisek
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 336
Rejestracja: piątek 03 lis 2017, 19:42
Lokalizacja: Biała Podlaska
Płeć:

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: Fenrisek »

Ja poczekam na finalną wersję dostępną w sklepach.



Awatar użytkownika
Visenna [Autor tematu]
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 708
Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Wiek: 24
Kontakt:

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: Visenna »

Fenrisek pisze: wtorek 13 mar 2018, 13:43 Ja poczekam na finalną wersję dostępną w sklepach.
O ile będzie dostępna. Sama mam taką nadzieję, bo niestety nie mam jak wesprzeć.


Trwają prace nad frakcją Harmonii do Konfliktu ^^
Mój profil na BoardGameGeeku

Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6210
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: Bludgeon »

Nie ta to inna, dobrych gier jest mnóstwo.


What a view.

Fenrisek
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 336
Rejestracja: piątek 03 lis 2017, 19:42
Lokalizacja: Biała Podlaska
Płeć:

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: Fenrisek »

Visenna pisze: wtorek 13 mar 2018, 15:08
Fenrisek pisze: wtorek 13 mar 2018, 13:43 Ja poczekam na finalną wersję dostępną w sklepach.
O ile będzie dostępna. Sama mam taką nadzieję, bo niestety nie mam jak wesprzeć.
Jakoś to przeżyję. ;)



Awatar użytkownika
Wódz Ogrów
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 52
Rejestracja: piątek 26 maja 2017, 20:13
Lokalizacja: Elbląg
Płeć:
Wiek: 37

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: Wódz Ogrów »

Pomysł ekstra, najbardziej przypadły mi do gustu postacie i ich towarzysze, ale jakoś nie pasuje mi oprawa graficzna, coś w stylu Darkest Dungeon bardziej by mi się tu widziało. Za lekkie i sympatyczne te ilustracje.


Wodzu, wyspa jest twoja

Awatar użytkownika
Visenna [Autor tematu]
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 708
Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Wiek: 24
Kontakt:

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: Visenna »

Wodzu, jak chcesz gierkę z oprawą graficzną w stylu Darkest Dungeon, to ta powinna ci przypaść do gustu: :D


Trwają prace nad frakcją Harmonii do Konfliktu ^^
Mój profil na BoardGameGeeku

Awatar użytkownika
Wódz Ogrów
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 52
Rejestracja: piątek 26 maja 2017, 20:13
Lokalizacja: Elbląg
Płeć:
Wiek: 37

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: Wódz Ogrów »

Wow, to jest to! Normalnie bym wsparł gdybym ogarniał paypala i takie tam :) Ciekawe jakie są szanse na to, że będzie u nas, na wersję polską nie liczę ale żeby w ogóle dało się kupić


Wodzu, wyspa jest twoja

Awatar użytkownika
Visenna [Autor tematu]
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 708
Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Wiek: 24
Kontakt:

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: Visenna »

Raczej szanse są niewielkie. Może jak już będzie w retailu i jakbyś poprosił któryś sklep planszówkowy o sprowadzenie zza granicy :P


Trwają prace nad frakcją Harmonii do Konfliktu ^^
Mój profil na BoardGameGeeku

Awatar użytkownika
Penny Dreadfun
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 11
Rejestracja: poniedziałek 19 mar 2018, 19:28

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: Penny Dreadfun »

Cześć! :D Jako twórcy Penny Dreadfun pomyśleliśmy, że tu wpadniemy i opowiemy troszkę o grze - i odpowiemy na wszelkie pytania! :)

Ogólnie mówiąc, Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy to narracyjna gra osadzona w wiktoriańskim Londynie, pełna okultyzmu, groteski i absurdalnego, brytyjskiego humoru. Jako że zawiera w sobie około 300 kart - a cele dodatkowe kampanii odblokowały już prawie 30 kolejnych! - narracji i opowiadanych historii jest sporo :) W trakcie rozgrywki gracze wcielają się w jedną z dziewięciu historycznych postaci - jak Kuba Rozpruwacz, Oscar Wilde, Maria Skłodowska-Curie - i wyruszają w stronę Piekła odnaleźć królową Wiktorię, którą należy następnie przyprowadzić z powrotem do Pałacu Buckingham.
Penny Dreadfun to nasza pierwsza w pełni autorska gra planszowa, stąd też postanowiliśmy ufundować ją poprzez crowdfunding - i ufundowaliśmy się w 100% w 33h! :D a teraz walczymy o cele dodatkowe, które oferują mnóstwo nowych kart, kolejną postać grywalną, aplikację, etc.!
► Pokaż Spoiler
(w spoilerach znajdują się ilustracje etc., żeby nie robić tutaj aż tak gigantycznego posta :))

Penny Dreadfun jest pełne nawiązań popkulturowych oraz literackich i historycznych postaci z XIX wieku i okolic. To, połączone z montypythonowskim humorem oraz wiktoriańskim klimatem, tworzy coś wyjątkowego i niespotykanego. Z kolei sama absurdalność kart i tego, co się wydarza, sprawia, że każda rozgrywka jest inna i każda tworzy nową historię - a tą historią może być np opowieść, jak to Maria Skłodowska-Curie pobiła Arthura Conana Doyle'a, ale potem przegrała walkę z demoniczną szafą, która zamknęła ją w środku samej siebie... :D Generalnie chcieliśmy stworzyć zabawną, wciągającą grę, przy której mniejsze i większe grupki przyjaciół mogą się super bawić (limit graczy to 2-6) i która ma niewysoki próg wejścia, a jednocześnie oferuje na tyle dużo, że i ktoś, kto w planszówki nie gra, i ktoś, kto gra sporo, będą się dobrze bawić w piątkowy wieczór :)
► Pokaż Spoiler
Jeśli chodzi o powiązania z Talismanem, był on jedną z naszych głównych inspiracji. Stąd np podział na trzy regiony (będące londyńskim kręgiem, podziemiami pełnymi labiryntów i małych uliczek oraz piekielnymi kręgami) oraz core samego gameplayu. Zależało nam jednak na kilku rzeczach: przyspieszeniu rozgrywki, wprowadzeniu znacznie większej ilości możliwych interakcji między graczami (jak np zmienianie płci! :D), zmniejszeniu losowości i zwiększeniu swobody (zachowując po trochu losowości rzutu kostką oraz losowania jednej z kilkuset kart, na których nigdy nie wiadomo, co się znajdzie) oraz dużym zróżnicowaniu - ale i balansie - grywalnych postaci. Tym samym gra jest dynamiczniejsza, skupiająca się bardziej na interakcjach między graczami oraz oferuje znacznie więcej swobody, możliwych strategii, taktyk i generalnie grania "po swojemu".
► Pokaż Spoiler
Co jeszcze by warto dodać? Pewnie sporo, ale to już poczekamy na Wasze pytania! :D Chętnie opowiemy dokładnie o gameplayu, settingu, researchu wykonanym do gry, możliwych interakcjach, zróżnicowaniu między postaciami i o wszystkim innym, co chcielibyście wiedzieć :) Mogę na zakończenie wspomnieć, że mamy dwustronne karty towarzyszy! Po spełnieniu wymogu, zostaje on przewrócony na drugą stronę, oferując nowe statystyki - oraz prezentując nowy portret! A wszystko w grze jest ręcznie malowane akwarelami przez naszą mega utalentowaną ilustratorkę! :)
► Pokaż Spoiler
To wszystko tak słowem wstępu :) Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania! Polecam też nasz FANPAGE po wszelkie nowinki (i np informacje o planowanych wydarzeniach) oraz samą kampanię na WSPIERAM.TO, gdzie kampania będzie trwała jeszcze 3 tygodnie - ale cena będzie z czasem wzrastać ostrzegam! :D Gra jest już ufundowana w 100%, ale walczymy o cele dodatkowe - najbliższy to konkurs na zaprojektowanie karty, potem nowa grywalna postać (w dodatku podwójna! :D), kolejni towarzysze i powiązane z nimi karty - no ogólnie dzieje się ;]
A jeśli ktoś chciałby poczytać o Penny Dreadfun coś bardziej obiektywnego, polecam bazujące na prototypach recenzję na nietylkogry.pl oraz wrażenia z rozgrywki na planszowkiwedwoje.pl

Tymczasem poniżej pozwolę sobie odpowiedzieć też na kilka wypowiedzi i opinii, które padły już w tym wątku (znów ukryte pod spojlerem, gdyby kogoś nie interesowało :))
► Pokaż Spoiler


https://www.facebook.com/PennyDreadfun/ - gorąco zapraszamy po wszelkie nowinki i update'y na temat PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy!
Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6210
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: Bludgeon »

Penny Dreadfun pisze: środa 21 mar 2018, 11:13 Cześć! :D Jako twórcy Penny Dreadfun pomyśleliśmy, że tu wpadniemy i opowiemy troszkę o grze - i odpowiemy na wszelkie pytania! :)
Jako że cały ten tekst powyżej wygląda na przygotowany do wklejania na fora, teraz będzie trochę trudniej ;)
Mam pytanie: jaki ruch zastosowaliście w grze? Talismanowy jest antyczny i więcej szkodzi grze niż do niej wnosi. Zmieniliście coś i jeśli tak lub nie to dlaczego?

PS Witamy na forum!


What a view.

Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 5587
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: abubu »

Bludgeon pisze: środa 21 mar 2018, 14:43 Mam pytanie: jaki ruch zastosowaliście w grze? Talismanowy jest antyczny i więcej szkodzi grze niż do niej wnosi. Zmieniliście coś i jeśli tak lub nie to dlaczego?
Pozwól, że ja odpowiem: http://redigames.com/pennydreadfun/inst ... ototyp.pdf (punkt 5.1. Ruch)


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
Awatar użytkownika
Penny Dreadfun
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 11
Rejestracja: poniedziałek 19 mar 2018, 19:28

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: Penny Dreadfun »

Bludgeon pisze: środa 21 mar 2018, 14:43
Penny Dreadfun pisze: środa 21 mar 2018, 11:13 Cześć! :D Jako twórcy Penny Dreadfun pomyśleliśmy, że tu wpadniemy i opowiemy troszkę o grze - i odpowiemy na wszelkie pytania! :)
Jako że cały ten tekst powyżej wygląda na przygotowany do wklejania na fora, teraz będzie trochę trudniej ;)
Mam pytanie: jaki ruch zastosowaliście w grze? Talismanowy jest antyczny i więcej szkodzi grze niż do niej wnosi. Zmieniliście coś i jeśli tak lub nie to dlaczego?

PS Witamy na forum!
Haha :D akurat ten opis był napisany na nowo, ale w pewnym momencie człowiek wpada w konkretną manierę ;)

Co do ruchu - ruch w Penny Dreadfun opiera się klasycznie na rzucie kostką i zdecydowaniu, w którym kierunku gracz się porusza. Kierunek można naturalnie zmieniać co turę, jeśli gracz sobie życzy. Co więcej, jeśli tylko gracz ma coś do załatwienia na danym polu - może tam zakończyć ruch (może to być quest, odnalezienie skarbu, przemiana towarzysza, zaatakowanie innego gracza, inna interakcja z graczem etc.). Generalnie chcieliśmy, żeby rzut kością wyznaczał zasięg naszego ruchu - żeby zachować element losowości tego, gdzie można dotrzeć - ale i żeby gracze mieli dużo swobody i nie czuli się ograniczeni; sytuacje, w których gracz musi wyrzucić kostką konkretny wynik, żeby móc zrobić coś, co chce, uznaliśmy za absurdalne i psujące fun z rozgrywki.
Do tego dodaliśmy też coś takiego jak skróty (w Londynie) oraz wiele różnych przejść tworzących niejako plątaninę korytarzy (w Podziemiach) - dzięki temu gracz może np. przy wyrzuceniu 6 i tak nieraz znaleźć się na polu będącym o 1 od niego - wystarczy, że przyjrzy się mapie i rozsądnie wybierze trasę :)
Last, ale definitywnie nie least, dodaliśmy mnóstwo przedmiotów, zdarzeń i umiejętności, które wpływają na ruch i albo dodają +X lub -X do ruchu (o ile gracz chce), albo pozwalają przenosić się na konkretne pola - lub np do innych graczy. Np pewien przeklęty przedmiot pozwala przenosić się do innych graczy, ale trzeba ich atakować, a Arthur Conan Doyle może odblokować umiejętność, która pozwala przenosić się do graczy, którzy posiadają przedmioty powiązane z questami etc.

Podsumowując: core ruchu jest klasyczny, ale przerobiony tak, by gracze mieli mnóstwo swobody, by tworzyć własną historię (no bo absurdalnym by było, gdyby Alicja z Krainy Czarów próbowała odwiedzić Dr Jekylla w British Museum, by zakończyć quest, ale ciągle mijała ten budynek i mijała i nie mogła tam trafić :D), a dodatkowo gra oferuje wiele rzeczy (przedmioty, umiejętności, zdarzenia, nieraz i przeciwnicy!) pozwalających przenieść się na nawet odległe pola :)

Czekam na następne pytania! :D

PS Dziękuję! :D

EDIT: Zostałem uprzedzony! :D Acz link do instrukcji to słuszna myśl, więc dziękuję za to! Zaznaczę tylko, że na podstawie playtestów i uwag recenzentów instrukcję trochę przerabiamy, żeby była bardziej zrozumiała - w przypadku wątpliwości chętnie je rozwieję! :)


https://www.facebook.com/PennyDreadfun/ - gorąco zapraszamy po wszelkie nowinki i update'y na temat PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy!
Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6210
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: Bludgeon »

Na pewno testowaliście też warianty ruchu bez rzucania. Co sprawiło że jednak losowa mechanika wygrała?

Dodano po 2 minutach 51 sekundach:
Muszę was zmartwić ale przez dodanie do gry takich rzeczy jak burdel mocno sobie ograniczacie potencjalną klientelę a więc zarobki :(


What a view.

Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 12405
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: Valdi »

Bludgeon pisze: środa 21 mar 2018, 15:21 Dodano po 2 minutach 51 sekundach:
Muszę was zmartwić ale przez dodanie do gry takich rzeczy jak burdel mocno sobie ograniczacie potencjalną klientelę a więc zarobki :(
Tak potwierdzam ostatnio ktoś nie chciał Krainy Umarłych i Cmentarza do MiM autorski dodatek bo:
ps. głupie pytanie na zaś : czy w dodatku Kraina Umarłych i Cmentarz, na jednej stronie planszy są widoczne "cycki" ? ;d (...) Tak jak pisałem to jest dla chrześniaka i kwestia rodziców


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.

Awatar użytkownika
Penny Dreadfun
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 11
Rejestracja: poniedziałek 19 mar 2018, 19:28

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: Penny Dreadfun »

Bludgeon pisze: środa 21 mar 2018, 15:21 Na pewno testowaliście też warianty ruchu bez rzucania. Co sprawiło że jednak losowa mechanika wygrała?

Dodano po 2 minutach 51 sekundach:
Muszę was zmartwić ale przez dodanie do gry takich rzeczy jak burdel mocno sobie ograniczacie potencjalną klientelę a więc zarobki :(
Wybraliśmy ten wariant ze względu na jego prostotę i znajomość, żeby próg wejścia był niewielki, a gameplay od razu zrozumiały :) No i zdanie się częściowo na los jest dla wielu osób zwyczajnie przyjemne - trochę jak w życiu, nigdy nie wiadomo na pewno co się wydarzy :D Ale rozważamy też dodanie przedmiotów/postaci, u której nie funkcjonowałby rzut kostką, a inny sposób poruszania, dla graczy, którzy by to preferowali.

Co do Burdelu etc. - od początku wiedzieliśmy, że celujemy w wiek 13+, czyli grę nie dla dzieci :) Jasne, że ogranicza to potencjalną klientelę, ale daje dużo fajnych możliwości, jeśli chodzi o narrację, interakcje między graczami oraz żarty :)


https://www.facebook.com/PennyDreadfun/ - gorąco zapraszamy po wszelkie nowinki i update'y na temat PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy!
Awatar użytkownika
Visenna [Autor tematu]
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 708
Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Wiek: 24
Kontakt:

Re: Penny Dreadfun, czyli wiktoriański Talisman z nietypowym humorem?

Post autor: Visenna »

Szkoda, że nie będzie waszej gry w sklepach, ale i tak fajnie, że zamierzacie ją sprzedawać chociażby na własnej stronie. Obserwuję od jakiegoś czasu wasz fanpage i całą kampanię. Karty, które udostępniacie, to rewelacja :D Te wszystkie żarty typu Sherlock Homes/ Sherlock Homie, albo koncepcja konia na białym rycerzu/ konia na białym rycerzu nadal, są bardzo udane i powodują uśmiech na twarzy odbiorcy. Oprawa graficzna jest również świetna. Cieszę się, że ostatecznie grę udało się ufundować i mam nadzieję, że wspierający będą usatysfakcjonowani ;)
A co do wieku i burdeli, nie dziwi mnie to. Nawet po usunięciu tego elementu, gra jest o wiele bardziej atrakcyjna dla starszych graczy. Nie sądzę, aby dzieciaki poniżej 13 roku życia, zrozumiały te wszystkie smaczki, którymi nafaszerowana jest ta gra i które robią klimat.


Trwają prace nad frakcją Harmonii do Konfliktu ^^
Mój profil na BoardGameGeeku

ODPOWIEDZ