Po przeczytaniu angielskiego opisu karty, nasunęło mi się jeszcze jedno pytanie o które nie zapytałem a mieliśmy sporo wątpliwości podczas ostatniej gry.
"The fae inhabit this place, inviting you to join in their mad and merry dance. When encountered, draw 1 Woodland Card and add it to this space".
Chodzi o pola, które nakazują wylosować np. 2 karty a znajduje się tak już polana ferie, oraz np. jakiś wróg z talii lasu. Czy w takim przypadku kartę lasu należy umieścić na polanie ferie i nie wpłynie na limit kart na tym polu i wylosować dodatkowo jeszcze jedną kartę przygody ? A być może polana, oraz karta lasu już są traktowane jako 2 karty na polu i nic się już więcej nie losuje ?
[quote] No właśnie nie, gdyż Polana Faerie jest Miejscem o numerze spotkania 1. http://www.talismanwiki.com/Faerie_Glade[/quote]
Po przeczytaniu angielskiego opisu karty, nasunęło mi się jeszcze jedno pytanie o które nie zapytałem a mieliśmy sporo wątpliwości podczas ostatniej gry. "The fae inhabit this place, inviting you to join in their mad and merry dance. When encountered, draw 1 Woodland Card and add it to this space". Chodzi o pola, które nakazują wylosować np. 2 karty a znajduje się tak już polana ferie, oraz np. jakiś wróg z talii lasu. Czy w takim przypadku kartę lasu należy umieścić na polanie ferie i nie wpłynie na limit kart na tym polu i wylosować dodatkowo jeszcze jedną kartę przygody ? A być może polana, oraz karta lasu już są traktowane jako 2 karty na polu i nic się już więcej nie losuje ?
Po przeczytaniu angielskiego opisu karty, nasunęło mi się jeszcze jedno pytanie o które nie zapytałem a mieliśmy sporo wątpliwości podczas ostatniej gry.
"The fae inhabit this place, inviting you to join in their mad and merry dance. When encountered, draw 1 Woodland Card and add it to this space".
Chodzi o pola, które nakazują wylosować np. 2 karty a znajduje się tak już polana ferie, oraz np. jakiś wróg z talii lasu. Czy w takim przypadku kartę lasu należy umieścić na polanie ferie i nie wpłynie na limit kart na tym polu i wylosować dodatkowo jeszcze jedną kartę przygody ? A być może polana, oraz karta lasu już są traktowane jako 2 karty na polu i nic się już więcej nie losuje ?
Najpierw dobierasz karty do limitu, a następnie badając Polanę dobierasz kartę Lasu. Jeśli karta Lasu zostanie (bo np. będzie miejscem), to limit kart będzie osiągnięty, jednak każdorazowo, badając Polanę, będzie dociągać się kolejną kartę Lasu.
Czy po przejściu z krainy zewnętrznej do środkowej i pokonaniu strażnika wykonuje polecenie na polu na którym się zatrzymałem? Przykładowo poruszam się z obszaru mostu na obszar tajemnych wrót. Walczę ze strażnikiem, a następnie moja tura się kończy czy mogę od razu spróbować wyważyć wrota?
Tu nie ma instrukcji. Jak dla mnie można. Ruch "trwa" więc w teorii taki combos jest dozwolony. Ale tutaj niech inni się wypowiedzą.
Oczywiście możliwość wyważenia wrót tylko wtedy kiedy został jeszcze ruch, żeby przejść na równiny grozy.
Instrukcja, strona 17: Przejście pomiędzy Krainą Zewnętrzną i Środkową. Na stronie 18 jest nawet przykład, więc nie będę się rozpisywał
Ja nawet nie mam Talismana.
[quote=elessar post_id=186360 time=1611599839 user_id=15050] [quote] No właśnie nie, gdyż Polana Faerie jest Miejscem o numerze spotkania 1. http://www.talismanwiki.com/Faerie_Glade[/quote]
Po przeczytaniu angielskiego opisu karty, nasunęło mi się jeszcze jedno pytanie o które nie zapytałem a mieliśmy sporo wątpliwości podczas ostatniej gry. "The fae inhabit this place, inviting you to join in their mad and merry dance. When encountered, draw 1 Woodland Card and add it to this space". Chodzi o pola, które nakazują wylosować np. 2 karty a znajduje się tak już polana ferie, oraz np. jakiś wróg z talii lasu. Czy w takim przypadku kartę lasu należy umieścić na polanie ferie i nie wpłynie na limit kart na tym polu i wylosować dodatkowo jeszcze jedną kartę przygody ? A być może polana, oraz karta lasu już są traktowane jako 2 karty na polu i nic się już więcej nie losuje ? [/quote] Najpierw dobierasz karty do limitu, a następnie badając Polanę dobierasz kartę Lasu. Jeśli karta Lasu zostanie (bo np. będzie miejscem), to limit kart będzie osiągnięty, jednak każdorazowo, badając Polanę, będzie dociągać się kolejną kartę Lasu.
[size=85][color=green]Dodano po 2 minutach 50 sekundach: [/color][/size] [quote=Pepe post_id=186359 time=1611598609 user_id=14937] [quote]Czy po przejściu z krainy zewnętrznej do środkowej i pokonaniu strażnika wykonuje polecenie na polu na którym się zatrzymałem? Przykładowo poruszam się z obszaru mostu na obszar tajemnych wrót. Walczę ze strażnikiem, a następnie moja tura się kończy czy mogę od razu spróbować wyważyć wrota?[/quote] Tu nie ma instrukcji. Jak dla mnie można. Ruch "trwa" więc w teorii taki combos jest dozwolony. Ale tutaj niech inni się wypowiedzą. Oczywiście możliwość wyważenia wrót tylko wtedy kiedy został jeszcze ruch, żeby przejść na równiny grozy. [/quote]
Instrukcja, strona 17: Przejście pomiędzy Krainą Zewnętrzną i Środkową. Na stronie 18 jest nawet przykład, więc nie będę się rozpisywał :)
Najpierw dobierasz karty do limitu, a następnie badając Polanę dobierasz kartę Lasu. Jeśli karta Lasu zostanie (bo np. będzie miejscem), to limit kart będzie osiągnięty, jednak każdorazowo, badając Polanę, będzie dociągać się kolejną kartę Lasu.
Ok, ale czy poszukiwacz/e, którzy mają wyjątkowe "szczęście" w losowaniu nie doprowadzą do jakieś "anomalii w matriksie" ? Bo jeśli gracze będą stawać na takiej polanie ferie często i losować karty Lasu może się zdarzyć, że na 1 polu będzie np. 5 kart miejsc.
[quote]Najpierw dobierasz karty do limitu, a następnie badając Polanę dobierasz kartę Lasu. Jeśli karta Lasu zostanie (bo np. będzie miejscem), to limit kart będzie osiągnięty, jednak każdorazowo, badając Polanę, będzie dociągać się kolejną kartę Lasu.[/quote]
Ok, ale czy poszukiwacz/e, którzy mają wyjątkowe "szczęście" w losowaniu nie doprowadzą do jakieś "anomalii w matriksie" :) ? Bo jeśli gracze będą stawać na takiej polanie ferie często i losować karty Lasu może się zdarzyć, że na 1 polu będzie np. 5 kart miejsc.
Najpierw dobierasz karty do limitu, a następnie badając Polanę dobierasz kartę Lasu. Jeśli karta Lasu zostanie (bo np. będzie miejscem), to limit kart będzie osiągnięty, jednak każdorazowo, badając Polanę, będzie dociągać się kolejną kartę Lasu.
Ok, ale czy poszukiwacz/e, którzy mają wyjątkowe "szczęście" w losowaniu nie doprowadzą do jakieś "anomalii w matriksie" ? Bo jeśli gracze będą stawać na takiej polanie ferie często i losować karty Lasu może się zdarzyć, że na 1 polu będzie np. 5 kart miejsc.
Czy jest gdziekolwiek napisane, żeby tę kartę później odrzucić? Że może być tylko jedna karta Lasu na tym obszarze? Cokolwiek wprowadzającego limit? Nie. Badając kartę, wykonujesz jej instrukcję, która nakazuje dobrać kartę Lasu, po prostu.
Ja nawet nie mam Talismana.
[quote=elessar post_id=186365 time=1611601967 user_id=15050] [quote]Najpierw dobierasz karty do limitu, a następnie badając Polanę dobierasz kartę Lasu. Jeśli karta Lasu zostanie (bo np. będzie miejscem), to limit kart będzie osiągnięty, jednak każdorazowo, badając Polanę, będzie dociągać się kolejną kartę Lasu.[/quote]
Ok, ale czy poszukiwacz/e, którzy mają wyjątkowe "szczęście" w losowaniu nie doprowadzą do jakieś "anomalii w matriksie" :) ? Bo jeśli gracze będą stawać na takiej polanie ferie często i losować karty Lasu może się zdarzyć, że na 1 polu będzie np. 5 kart miejsc. [/quote] Czy jest gdziekolwiek napisane, żeby tę kartę później odrzucić? Że może być tylko jedna karta Lasu na tym obszarze? Cokolwiek wprowadzającego limit? Nie. Badając kartę, wykonujesz jej instrukcję, która nakazuje dobrać kartę Lasu, po prostu.
elessar pisze: ↑poniedziałek 25 sty 2021, 20:12
Ok, ale czy poszukiwacz/e, którzy mają wyjątkowe "szczęście" w losowaniu nie doprowadzą do jakieś "anomalii w matriksie"
Pozwolę sobie zacytować Czernobyl. "Po co się martwić czymś, co się nie wydarzy?"
What a view.
[quote=elessar post_id=186365 time=1611601967 user_id=15050] Ok, ale czy poszukiwacz/e, którzy mają wyjątkowe "szczęście" w losowaniu nie doprowadzą do jakieś "anomalii w matriksie" :) [/quote] Pozwolę sobie zacytować Czernobyl. "Po co się martwić czymś, co się nie wydarzy?"
Ja mam nie tyle pytanie, co wątpliwość. Jakiś czas temu zniszczyłem troche grę i głowy moich współgraczy, którzy itak uważają że postać kleryka jest dla mnie zbanowana.
Zdolność kleryka mówi
''Możesz odrzucić 1 punk Losu, aby zapobiec utracie swoich punktów Życia lub uchronić swojego Przyjaciela przed śmiercią. Możesz to zrobić tylko raz na turę.''
Jako że kleryk posiada sporo Mocy podstawowej obrałem strategię zdobycia rumaka, który pragne zauważyć, pochodzi z tego dodatku.
Oprócz zdolności, rumak daje nam także ograniczenie.
''Jeśli podczas jakiejkolwiek walki stracisz chociaż 1 punkt Życia, musisz odrzucić rumaka.''
Kiedy przegrałem walkę z jakimś dość potężnym Wrogiem, z dumą oznajmiłem że odrzucam 1 punkt Losu, wiec nie trace Życia, a co za tym idzie, nie trace rórównież rumaka. Miny reszty graczy i dyskusja na temat bezcenna.
Mam rację, czy mam rację?
Ja mam nie tyle pytanie, co wątpliwość. Jakiś czas temu zniszczyłem troche grę i głowy moich współgraczy, którzy itak uważają że postać kleryka jest dla mnie zbanowana. Zdolność kleryka mówi ''Możesz odrzucić 1 punk Losu, aby zapobiec utracie swoich punktów Życia lub uchronić swojego Przyjaciela przed śmiercią. Możesz to zrobić tylko raz na turę.''
Jako że kleryk posiada sporo Mocy podstawowej obrałem strategię zdobycia rumaka, który pragne zauważyć, pochodzi z tego dodatku. Oprócz zdolności, rumak daje nam także ograniczenie. ''Jeśli podczas jakiejkolwiek walki stracisz chociaż 1 punkt Życia, musisz odrzucić rumaka.''
Kiedy przegrałem walkę z jakimś dość potężnym Wrogiem, z dumą oznajmiłem że odrzucam 1 punkt Losu, wiec nie trace Życia, a co za tym idzie, nie trace rórównież rumaka. Miny reszty graczy i dyskusja na temat bezcenna. Mam rację, czy mam rację? 😁
Kewis21 pisze: ↑wtorek 26 sty 2021, 08:01
''Jeśli podczas jakiejkolwiek walki stracisz chociaż 1 punkt Życia, musisz odrzucić rumaka.''
Kiedy przegrałem walkę z jakimś dość potężnym Wrogiem, z dumą oznajmiłem że odrzucam 1 punkt Losu, wiec nie trace Życia, a co za tym idzie, nie trace rórównież rumaka.
Grałeś dokładnie tak, jak jest zapisane, czyli oczywiście, że masz rację
Ja nawet nie mam Talismana.
[quote=Kewis21 post_id=186373 time=1611644478 user_id=13525] ''Jeśli podczas jakiejkolwiek walki stracisz chociaż 1 punkt Życia, musisz odrzucić rumaka.''
Kiedy przegrałem walkę z jakimś dość potężnym Wrogiem, z dumą oznajmiłem że odrzucam 1 punkt Losu, wiec nie trace Życia, a co za tym idzie, nie trace rórównież rumaka. [/quote] Grałeś dokładnie tak, jak jest zapisane, czyli oczywiście, że masz rację :)
Dziękuję bardzo. Tobie @Rogo też za odpowiedź.
Zaczołem mieć wątpliwości czy tylko Pancerz może mnie uchronić przed stratą Życia i rumaczka czy to też.
[quote=Nieuhwytny post_id=186374 time=1611645892 user_id=13501] [quote=Kewis21 post_id=186373 time=1611644478 user_id=13525] obrałem strategię zdobycia rumaka, [/quote] dobra strategia [/quote] Dziękuję bardzo. Tobie [usermention2=5247 color=#00AA00]Rogo[/usermention2] też za odpowiedź. Zaczołem mieć wątpliwości czy tylko Pancerz może mnie uchronić przed stratą Życia i rumaczka czy to też. 😊
elessar pisze: ↑poniedziałek 25 sty 2021, 20:12
Ok, ale czy poszukiwacz/e, którzy mają wyjątkowe "szczęście" w losowaniu nie doprowadzą do jakieś "anomalii w matriksie" ? Bo jeśli gracze będą stawać na takiej polanie ferie często i losować karty Lasu może się zdarzyć, że na 1 polu będzie np. 5 kart miejsc.
Kolego, to jeszcze nic. W dodatku Krainy Ognia jest karta, bodajże Miejsce, która nakazuje losowanie i rozpatrzenie 3 kart Przygód za każdym razem, kiedy trafisz na ten obszar. Jeśli wylosujesz tę kartę w początkowej fazie gry, gdzie większość Wrogów jest trudna do zabicia, to po kilku odwiedzinach obszar zmienia się w sporych rozmiarów stos złota i Magicznych Przedmiotów pilnowany przez najeżoną kolcami, zębami i ektoplazmą hordę Smoków, Duchów i Potworów - ale nawet wtedy nie jest to jeszcze anomalia w matriksie. Anomalia jest wtedy, gdy jedną z losowanych kart będzie karta, która nakazuje losować kolejne karty (np. właśnie Polana Faerie) lub gdy któryś z Poszukiwaczy zostanie na tym obszarze zamieniony w Ropuchę lub po prostu wyłoży się na Wrogach, zasypując obszar caaałym swoim dobytkiem ^^
Miałem już jedną-dwie gry, gdzie stosik ułożonych na jednym obszarze kart (wprawdzie zalaminowanych, co zwiększa ich grubość, a w tym przypadku wysokość) był wyższy od figurki Poszukiwacza
[quote=elessar post_id=186365 time=1611601967 user_id=15050] Ok, ale czy poszukiwacz/e, którzy mają wyjątkowe "szczęście" w losowaniu nie doprowadzą do jakieś "anomalii w matriksie" :) ? Bo jeśli gracze będą stawać na takiej polanie ferie często i losować karty Lasu może się zdarzyć, że na 1 polu będzie np. 5 kart miejsc. [/quote] Kolego, to jeszcze nic. W dodatku Krainy Ognia jest karta, bodajże Miejsce, która nakazuje losowanie i rozpatrzenie 3 kart Przygód za każdym razem, kiedy trafisz na ten obszar. Jeśli wylosujesz tę kartę w początkowej fazie gry, gdzie większość Wrogów jest trudna do zabicia, to po kilku odwiedzinach obszar zmienia się w sporych rozmiarów stos złota i Magicznych Przedmiotów pilnowany przez najeżoną kolcami, zębami i ektoplazmą hordę Smoków, Duchów i Potworów - ale nawet wtedy nie jest to jeszcze anomalia w matriksie. Anomalia jest wtedy, gdy jedną z losowanych kart będzie karta, która nakazuje losować kolejne karty (np. właśnie Polana Faerie) lub gdy któryś z Poszukiwaczy zostanie na tym obszarze zamieniony w Ropuchę lub po prostu wyłoży się na Wrogach, zasypując obszar caaałym swoim dobytkiem ^^
Miałem już jedną-dwie gry, gdzie stosik ułożonych na jednym obszarze kart (wprawdzie zalaminowanych, co zwiększa ich grubość, a w tym przypadku wysokość) był wyższy od figurki Poszukiwacza ;)
Dlatego też przydają się karty czyszczące plansze. Przy ostatniej mojej grze kilka takich wyczyściło Krainy Wschodu, a niedługo później na głównej Ragnarok też zrobił porządek.
Dlatego też przydają się karty czyszczące plansze. Przy ostatniej mojej grze kilka takich wyczyściło Krainy Wschodu, a niedługo później na głównej Ragnarok też zrobił porządek.
fallenmk pisze: ↑wtorek 26 sty 2021, 14:08
Dlatego też przydają się karty czyszczące plansze. Przy ostatniej mojej grze kilka takich wyczyściło Krainy Wschodu, a niedługo później na głównej Ragnarok też zrobił porządek.
Pamiętam jak grałem ze smokami, górami, podziemiami i miastem i nagle ktoś wylosował chyba kartę pożogi z talii varthaxa - poprawcie mnie jeżeli źle mówie. Ile kart było do zbierania( Varthax był smoczym królem)
[quote=fallenmk post_id=186385 time=1611666520 user_id=12529] Dlatego też przydają się karty czyszczące plansze. Przy ostatniej mojej grze kilka takich wyczyściło Krainy Wschodu, a niedługo później na głównej Ragnarok też zrobił porządek. [/quote] Pamiętam jak grałem ze smokami, górami, podziemiami i miastem i nagle ktoś wylosował chyba kartę pożogi z talii varthaxa - poprawcie mnie jeżeli źle mówie. Ile kart było do zbierania( Varthax był smoczym królem) ':)
Lathspell pisze: ↑czwartek 21 sty 2021, 16:51
Smocza Amazonka może zatrzymać pokonanego Smoka jako Przyjaciela (a nie trofeum) - ten nawias sugeruje, że Amazonka musi mieć możliwość zabrania Smoka jako trofeum, aby alternatywnie móc go dosiąść, co w tym przypadku nie ma miejsca.
Nawias, jak to nawias – jest narzędziem do zadań specjalnych. On nie sugeruje, że Amazonka musi mieć możliwość zabrania Smoka jako trofeum, tylko doprecyzowuje, że jeśli pokonałeś i zostały zwłoki Wroga, to nawet wtedy stają się Przyjacielem Czyli @Xan może zabrać Drakolicza jako Przyjaciela, niezależnie od ilości stożków Życia na jego karcie, bo pokonanie dokonało się.
[quote=Lathspell post_id=186276 time=1611244319 user_id=14265] Smocza Amazonka może zatrzymać pokonanego Smoka jako Przyjaciela [i](a nie trofeum)[/i] - ten nawias sugeruje, że Amazonka musi mieć możliwość zabrania Smoka jako trofeum, aby alternatywnie móc go dosiąść, co w tym przypadku nie ma miejsca. [/quote]Nawias, jak to nawias – jest narzędziem do zadań specjalnych. On nie sugeruje, że Amazonka [i]musi[/i] mieć możliwość zabrania Smoka jako trofeum, tylko doprecyzowuje, że jeśli pokonałeś i zostały zwłoki Wroga, to [i]nawet wtedy[/i] stają się Przyjacielem :) Czyli [usermention2=8030 color=#000000]Xan[/usermention2] może zabrać Drakolicza jako Przyjaciela, niezależnie od ilości stożków Życia na jego karcie, bo pokonanie dokonało się.
Jeszcze jedno pytanie odnośnie karty "Horda Nieumarłych"
Wróg-nieumarły siła 5 opis:
Kiedy wylosujesz Hordę nieumarłych, każdy poszukiwacz musi umieścić na tym obszarze wszystkie trofea z cechą siła.
Tutaj małe wątpliwości nastały podczas ostatniej gry, ponieważ jeden gracz uważał, że walczy tylko z Hordą siła 5 a po walce zabiera wszystkie trofea. Natomiast inny, że trzeba walczyć dodatkowo z każdy wrogiem pozostawionym jako trofeum.
Jeszcze jedno pytanie odnośnie karty "Horda Nieumarłych" Wróg-nieumarły siła 5 opis: Kiedy wylosujesz Hordę nieumarłych, każdy poszukiwacz musi umieścić na tym obszarze wszystkie trofea z cechą siła. Tutaj małe wątpliwości nastały podczas ostatniej gry, ponieważ jeden gracz uważał, że walczy tylko z Hordą siła 5 a po walce zabiera wszystkie trofea. Natomiast inny, że trzeba walczyć dodatkowo z każdy wrogiem pozostawionym jako trofeum.
elessar pisze: ↑czwartek 25 lut 2021, 19:09
Natomiast inny, że trzeba walczyć dodatkowo z każdy wrogiem pozostawionym jako trofeum.
Ten inny miał rację. Co więcej, te "trofea", które są teraz Wrogami, walczą wspólnie z hordą nieumarłych. Wyjątkiem są trofea z Siłą i Mocą naraz, gdyż te co prawda też się kładzie na obszarze, ale ich nr spotkania wynosi 1, więc ich się już nie bada.
Our motto, DON'T WAKE UP
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
[quote=elessar post_id=187415 time=1614276598 user_id=15050] Natomiast inny, że trzeba walczyć dodatkowo z każdy wrogiem pozostawionym jako trofeum. [/quote]
Ten inny miał rację. Co więcej, te "trofea", które są teraz Wrogami, walczą wspólnie z hordą nieumarłych. Wyjątkiem są trofea z Siłą i Mocą naraz, gdyż te co prawda też się kładzie na obszarze, ale ich nr spotkania wynosi 1, więc ich się już nie bada.
1. Mam pytanie jak to jest z kartami miejsc gdzie nie jest wyszczególnione, ze zostają na tym obszarze do końca rozgrywki? Po rozpatrzeniu się je odrzuca czy zostają już do końca?
2. I z dodatku Kraina Ognia karta Jaskinia cudów na tej karcie kładę 3 karty przygód i rozpatrzą je odrazu czy po jednej? Czy dokładam tam karty jak się skończą lub odkładam ta kartę jak nie ma na niej więcej kart?
3. Czy jak zaklęciem chciałbym zmienić jakieś miejsce a jest tam żeton spalonej ziemi czy ten żeton znika czy zostaje?
4. Czy żetonów spalonej ziemi może byz więcej niż jeden na jednym polu? Ile tracę życia jeśli jest więcej (o ile jest to możliwe) żetonów spalonej ziemi?
Witam
1. Mam pytanie jak to jest z kartami miejsc gdzie nie jest wyszczególnione, ze zostają na tym obszarze do końca rozgrywki? Po rozpatrzeniu się je odrzuca czy zostają już do końca?
2. I z dodatku Kraina Ognia karta Jaskinia cudów na tej karcie kładę 3 karty przygód i rozpatrzą je odrazu czy po jednej? Czy dokładam tam karty jak się skończą lub odkładam ta kartę jak nie ma na niej więcej kart?
3. Czy jak zaklęciem chciałbym zmienić jakieś miejsce a jest tam żeton spalonej ziemi czy ten żeton znika czy zostaje?
4. Czy żetonów spalonej ziemi może byz więcej niż jeden na jednym polu? Ile tracę życia jeśli jest więcej (o ile jest to możliwe) żetonów spalonej ziemi?
Kociki5 pisze: ↑niedziela 28 lut 2021, 20:432. I z dodatku Kraina Ognia karta Jaskinia cudów na tej karcie kładę 3 karty przygód i rozpatrzą je odrazu czy po jednej? Czy dokładam tam karty jak się skończą lub odkładam ta kartę jak nie ma na niej więcej kart?
Jaskinie cudów - Miejsce A magical place filled with wealth beyond imagining and danger beyond comprehension.
When encountered, draw 3 Adventure cards and add them to this space.
Za każdym razem, kiedy trafiasz na obszar, na którym są Jaskinie cudów, standardowo rozpatrujesz karty w kolejności od 1 do 6. Jaskinie cudów mają 1, więc zwykle to je rozpatrujesz najpierw i wylosowujesz trzy dodatkowe karty z talii Przygód. Następnie rozpatrujesz wszystkie kolejne karty, które znajdują się na tym obszarze (łącznie z tymi, które właśnie dobrałeś dzięki Jaskiniom cudów) w kolejności od 1 do 6. Podkreślam - dzieje się tak za każdym razem, kiedy trafiasz na ten obszar, więc możliwe, że po kilku wizytach znajdować się tam będzie stosik np. 15 kart i ich liczba będzie cały czas rosła wraz z kolejnymi wizytami.
[quote=Kociki5 post_id=187445 time=1614541392 user_id=15102]2. I z dodatku Kraina Ognia karta Jaskinia cudów na tej karcie kładę 3 karty przygód i rozpatrzą je odrazu czy po jednej? Czy dokładam tam karty jak się skończą lub odkładam ta kartę jak nie ma na niej więcej kart?[/quote]
Jaskinie cudów - Miejsce [i]A magical place filled with wealth beyond imagining and danger beyond comprehension. When encountered, draw 3 Adventure cards and add them to this space.[/i]
Za każdym razem, kiedy trafiasz na obszar, na którym są Jaskinie cudów, standardowo rozpatrujesz karty w kolejności od 1 do 6. Jaskinie cudów mają 1, więc zwykle to je rozpatrujesz najpierw i wylosowujesz trzy dodatkowe karty z talii Przygód. Następnie rozpatrujesz wszystkie kolejne karty, które znajdują się na tym obszarze (łącznie z tymi, które właśnie dobrałeś dzięki Jaskiniom cudów) w kolejności od 1 do 6. Podkreślam - dzieje się tak za każdym razem, kiedy trafiasz na ten obszar, więc możliwe, że po kilku wizytach znajdować się tam będzie stosik np. 15 kart i ich liczba będzie cały czas rosła wraz z kolejnymi wizytami.
Lathspell pisze: ↑poniedziałek 01 mar 2021, 00:29
dzieje się tak za każdym razem, kiedy trafiasz na ten obszar, więc możliwe, że po kilku wizytach znajdować się tam będzie stosik np. 15 kart i ich liczba będzie cały czas rosła wraz z kolejnymi wizytami.
true
[quote=Lathspell post_id=187447 time=1614554988 user_id=14265] dzieje się tak za każdym razem, kiedy trafiasz na ten obszar, więc możliwe, że po kilku wizytach znajdować się tam będzie stosik np. 15 kart i ich liczba będzie cały czas rosła wraz z kolejnymi wizytami. [/quote]true
Czy jak rzucił to Zaklęcie i zobaczył, co jest po drugiej stronie, to następnie przechodzi przez portal, czy decyduje, że nie przechodzi i wykonuje ruch kierując się gdzie indziej wedle swojej woli?
"Magiczny portal, Zaklęcie
Możesz rzucić to Zaklęcie na początku swojej tury, przed wykonaniem ruchu. Rzuć kością, aby sprawdzić, będzie prowadził Magiczny portal:
(tu wyniki)
Zamiast wykonywać normalny ruch, możesz przesunąć na ten obszar."
Czy jak rzucił to Zaklęcie i zobaczył, co jest po drugiej stronie, to następnie przechodzi przez portal, czy decyduje, że nie przechodzi i wykonuje ruch kierując się gdzie indziej wedle swojej woli? "Magiczny portal, Zaklęcie Możesz rzucić to Zaklęcie na początku swojej tury, przed wykonaniem ruchu. Rzuć kością, aby sprawdzić, będzie prowadził Magiczny portal: (tu wyniki) Zamiast wykonywać normalny ruch, możesz przesunąć na ten obszar."
Poszukiwacz posiada zadanie Czarownika, aby udać się do Gospody. Udaje się więc tam i wyrzuca 5 - Czarownik obiecuje teleportować cię do dowolnego miejsca w tej Krainie. To może być twój następny ruch. Ponieważ Poszukiwacz wypełnił zadanie, zostaje przeniesiony do Jaskini Czarownika, gdzie otrzymuje nagrodę i kończy swoją turę.
Pytanie: Czy podczas swojej następnej tury ten Poszukiwacz rzuca za ruch normalnie, czy też może skorzystać z teleportacji (a w przypadku, jeśli może - to w której krainie, środkowej czy zewnętrznej?)?
Edit: Ok, na pewno odpada opcja z Krainą Środkową, ponieważ: A wizard offers to teleport you to an Outer Region space of your choice as your next move.
Pytanie dotyczy więc tylko tego, czy taki teleport jest możliwy mimo, że Poszukiwacz w międzyczasie i tak został wyteleportowany z Gospody.
Poszukiwacz posiada zadanie Czarownika, aby udać się do Gospody. Udaje się więc tam i wyrzuca 5 - [i]Czarownik obiecuje teleportować cię do dowolnego miejsca w tej Krainie. To może być twój następny ruch[/i]. Ponieważ Poszukiwacz wypełnił zadanie, zostaje przeniesiony do Jaskini Czarownika, gdzie otrzymuje nagrodę i kończy swoją turę.
Pytanie: Czy podczas swojej następnej tury ten Poszukiwacz rzuca za ruch normalnie, czy też może skorzystać z teleportacji (a w przypadku, jeśli może - to w której krainie, środkowej czy zewnętrznej?)?
Edit: Ok, na pewno odpada opcja z Krainą Środkową, ponieważ: [i]A wizard offers to teleport you to an Outer Region space of your choice as your next move[/i]. Pytanie dotyczy więc tylko tego, czy taki teleport jest możliwy mimo, że Poszukiwacz w międzyczasie i tak został wyteleportowany z Gospody.