Latający dywan- co w przypadku konia i rzutu dwiema kośćmi

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
eMCe [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: czwartek 28 sty 2021, 08:22

Latający dywan- co w przypadku konia i rzutu dwiema kośćmi

Post autor: eMCe »

Witam.
Jak jest z kartą latający dywan. jeśli wyrzucę 6 to mogę się przenieść na dowolny obszar krainy. Tak jest zazwyczaj kiedy rzuca się jedną kostką. Co jeśli mam konia i mogę zamiast jedną kostką mogę rzucić dwiema za ruch. Musi wtedy wypaść przynajmniej na jednej kości 6? Czy można sumować np na jednej kości 4 a na drugiej 2 co daje sześć. Wtedy również można się przenieść na dowolny obszar czy musi być przynajmniej na jednej kości 6?



Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6081
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Latający dywan- co w przypadku konia i rzutu dwiema kośćmi

Post autor: Bludgeon »

Używajac FAQ i ich odpowiedzi o minotaur+koń jako wzorca, powiedziałbym że dywan w ogóle nie działa jeśli rzucasz czymś innym niż 1 kością.
Ostatnio zmieniony czwartek 28 sty 2021, 13:12 przez Bludgeon, łącznie zmieniany 1 raz.


What a view.

Lathspell
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 78
Rejestracja: czwartek 02 kwie 2020, 16:12
Płeć:

Re: Latający dywan- co w przypadku konia i rzutu dwiema kośćmi

Post autor: Lathspell »

Dokładnie tak. Gdy rzucasz za ruch musisz wybrać, czy będziesz korzystał z Konia (i wtedy rzucasz dwiema kośćmi) czy też nie (wtedy tylko jedną). Jeśli rzucasz dwiema kośćmi, Twój rzut za ruch jest sumą ich wyników, ale wtedy nie możesz skorzystać z Latającego Dywanu, nawet jeśli uzyskasz wynik 6. Jeśli natomiast poruszasz się normalnie, przy szóstce na jednej kości możesz użyć Latającego Dywanu.



ODPOWIEDZ