III Mistrzostwa Magia i Mieczem

Regulamin Forum wraz z wszelkiego rodzaju ogłoszeniami i komunikatami.
Awatar użytkownika
Oley [Autor tematu]
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 249
Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Oley »

Witak

Tylko na moment niestety, sesja i organizacja różnych spraw pochłaniają mnie totalnie.


Co do Zasad:

Uznaliśmy z Mathimem, że najlepiej będzie odgórnie je ustalić niż poddać dyskusji. Znacznie lepiej było by usiąść po Turneiju i pogadać 15 minut jakie zasady ulepszyć itd. Mamy taki plan.

Co do WKO:

Tak zdecydowaliśmy i neich narazie tak pozostanie. Co do Jaskini to się nieco łamię, ale nie tylko ja mam głos tutaj.

Co do pomocy w 'MiMem':

Jak już napisałem: Potrzebujemy ludzi do koordynacji Turnieju (to że np sędziujesz nie oznacza że nie możesz grać) i osób które chcą pouczyć innych gry w old-schooole.

Mathim opracowuje system zmianowy, tak by kazdy mógł skorzystać z pozostałych części konwentu.

Proszę przemyśłeć kto chciałby przyjechać pomóc i czy na 100% (pomijając atak Marsjan) da radę przybyć.

Za kilka dni otworze oficjalnie listy zgłoszeń.

Pozdrawiam


PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

Co do WKO:

Tak zdecydowaliśmy i neich narazie tak pozostanie. Co do Jaskini to się nieco łamię, ale nie tylko ja mam głos tutaj.
a co wami kierowało?
może warto by zbadać opinię publiczną, który dodatek najlepiej wywalić?


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Uznaliśmy z Mathimem, że najlepiej będzie odgórnie je ustalić niż poddać dyskusji. Znacznie lepiej było by usiąść po Turneiju i pogadać 15 minut jakie zasady ulepszyć itd. Mamy taki plan.
A kiedy będą znane te zasady turniejowe?
ak zdecydowaliśmy i neich narazie tak pozostanie. Co do Jaskini to się nieco łamię, ale nie tylko ja mam głos tutaj.
Naprawdę nie rozumiem jak możecie wywalić WKO a zostawić Jaskinię.... Wywalać pełnowartościowy, oryginalny, grywalny i przydatny dodatek a zostawić niedorobiony pomysł Sfery jakim jest Jaskinia...


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

Ja bym proponował wywalić Jaskinię w całości, również wszystkie karty Przygód, czarów i poszukiwaczy z tego dodatku - to po prostu nie jest prawdziwy MiM, w sumie to bardziej jak dodatek autorski :badgrin: chyba już lepiej byłoby stosować Bagna, wyglądają na bardziej dopracowane i przemyślane \:D/ ba, nawet graficznie lepiej się przedstawiają.


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
Gamekeeper
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
Inkwizytor
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Posty: 962
Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
Lokalizacja: Krakw
Płeć:
Wiek: 48

Post autor: Gamekeeper »

PoKrAk pisze:Ja bym proponował wywalić Jaskinię w całości,
Jestem za, poza tym sie wywalic sie wszystko zeby nic nie bylo ....:D

A tak powaznie to Podziemia, Smoki i Miasto byloby nie zle, jak juz mus czwarty dodatek to WKO.


Nie traktujmy życia zbyt poważnie i tak nie wyjdziemy z niego żywi. A tak poza tym wynajmę anioła stróża na umowę-zlecenie.
Awatar użytkownika
Leviathan
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
500 Kart Przygód
Pieczara Kanibali
Wyspy Przeznaczenia
Posty: 615
Rejestracja: sobota 06 sty 2007, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: Leviathan »

Jestem tego samego zdania co niemal wszyscy wypowiadający się wcześniej:

Jaskinia ==> OUT
WKO ==> IN

Argument, że WKO nie pasuje klimatycznie jest beznadziejny. Prędzej Jaskinia nie pasuje pod tym względem do reszty...


"A son seul aspect n'est-on pas terrasse?
Nul n'est assez hardi pour l'exciter"
Job 40:28
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Cytat Oleya z ShoutBoxa. Zapisuje tutaj co by nie zginął w odmętach forum :D
Oley: TURNIEJ: Na Coolkonie, Wrocław, 2-4 marca


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
Mathim
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 49
Rejestracja: czwartek 31 mar 2005, 00:30
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Mathim »

Chcę podkreślić, że usunięcie Kosmicznej Otchłani to nie jest kwestia braku miejsca na Stole Gry. Nie ma więc potrzeby składać w ofierze Jaskini w zamian za ten dodatek :) .
Jaskinia jest już "wprzęgnięta" w zasady turniejowe i wycinanie jej teraz to oznacza niemalże pisanie regulaminu od nowa :) .
Jaskinia nikomu wadzić nie będzie, nie zwiększa trudności rozgrywki, ponieważ nikt nie ma obowiązku do niej wchodzić. Jest pomyślana raczej jako miejsce dla miłośników sportów ekstremalnych ;) . Można oczywiście w niej zyskać, ale jest większa szansa, że się straci.
I, nie ma obaw, taki Jasnowidz najprawdopodobniej będzie zdjęty z gry (zadecyduje głosowanie Sędziów).

Jeśli chodzi o Kosmiczną Otchłań to nie chodzi nam tu o jakąś krucjatę.
Sami forumowicze w większości mają (mieli?) negatywną opinię:
http://www.forum.magiaimiecz.eu/viewtop ... sc&start=0

Oprócz tego, mamy trudność w logicznym "wprzęgnięciu" Kosmicznej Otchłani w zasady Turniejowe, głównie ze względu na próbę skonfrontowania wartości produktów rozwiniętej techniki z wartością zwykłego topora :) , czyli "niepasujący" dla niektórych klimat odbija się niekorzystnie na logice zasad.

Proponuję zatem, byście wzięli również Kosmiczną Otchłań na Coolkon i podyskutujemy o tym na miejscu :) .


Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Jaskinia jest już "wprzęgnięta" w zasady turniejowe i wycinanie jej teraz to oznacza niemalże pisanie regulaminu od nowa :)
Z tego co czytałem propozycję zasad turniejowych to wcale to z nich nie wynika. Osobiście nie widzę problemu z wywaleniem jaskini. Kurde, przejrzyjcie sobie karty...


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
MistrzDzwonow
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 208
Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: MistrzDzwonow »

Ja osobiście się nie wybieram na turniej tylko na nim BĘDĘ :D

Dodatkowo chętnie został bym sędzią, jeśli jeszcze nie macie obsadzonych etatów, ewentualnie mogę roznosić ulotki :D


Psychopata niszczący oczy żeby stworzyć coś kompletnie nieprzydatnego to ja :D
PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

Mathim pisze:Oprócz tego, mamy trudność w logicznym "wprzęgnięciu" Kosmicznej Otchłani w zasady Turniejowe, głównie ze względu na próbę skonfrontowania wartości produktów rozwiniętej techniki z wartością zwykłego topora , czyli "niepasujący" dla niektórych klimat odbija się niekorzystnie na logice zasad.

Jasne, jak się nie chce to wszystko przeszkadza. Bardziej bzdurnego argumentu jeszcze nei słyszałem. Jesli energotopór zwiększa siłę o dwa to jest wart dokałdnie tyle samo co każda inna broń dająca +2 do siły, niezaleznie o jej pochodzenia.
Mathim pisze:Jaskinia nikomu wadzić nie będzie, nie zwiększa trudności rozgrywki, ponieważ nikt nie ma obowiązku do niej wchodzić.
chyba nie rozumiesz istoty problemu...


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
MAXtoon
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1070
Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
Lokalizacja: RADOM
Płeć:

Post autor: MAXtoon »

Jesli energotopór zwiększa siłę o dwa to jest wart dokałdnie tyle samo co każda inna broń dająca +2 do siły, niezaleznie o jej pochodzenia.
Niektóre bronie zdobyć jest b. łatwo inne zaś trudniej. To jest dość nieprzyjemne, że jedni nalatają się za bronią bardzo długo a inni pyk i już ją mają, no ale to już inna kwestia.

chyba nie rozumiesz istoty problemu...
To może ją przybliżysz?


Punk is dead.I' m fuckin Zombie.

Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora :D
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

To może ją przybliżysz?
MAXtoon czy mi się zdaje czy włączył Ci się tryb złośliwości wycelowany w PoKraKa? Przeczytaj dyskusję od początku.
Jeśli mi się tylko zdaje to dobrze :>


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
MAXtoon
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1070
Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
Lokalizacja: RADOM
Płeć:

Post autor: MAXtoon »

Zdaje Ci sie, ja naprawde nie jestem wobec nikogo złośliwy. Naprawde po prostu nei rozumiem o co mu chodziło. To wszystko :]


Punk is dead.I' m fuckin Zombie.

Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora :D
PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

chodziło o to, że "nie wchodzenie do jaskini" nie załatwia problemu, który stanowią pochodzące z jaskini czary, karty i poszukiwcze, których również należałoby z turnieju wykluczyć. Tyle.


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
MAXtoon
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1070
Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
Lokalizacja: RADOM
Płeć:

Post autor: MAXtoon »

No to też fakt, tu przyznam racje. Niektóre karty, aczkolwiek nie wszystkie, z dodatku Jaskinia są nietrafione.


Punk is dead.I' m fuckin Zombie.

Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora :D
Awatar użytkownika
Oley [Autor tematu]
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 249
Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Oley »

Normalnie 'burn the witch'

1) źle się dzieje że na dobrą sprawę dyskusja odbywa się w 2 różnych tematach na forum ogólnym i tutaj

2) Tak jest i to z zeszłego roku jeszcze tabela wartości poszczególnych kart przygód, przedmiotów, przyjaciół stworzona na potrzeby Tureniju. Konsultowały jąosoby biorące w zeszłym roku udział w Turnieju.

owszem trzeba by ją doprecyzować, ale generalnie im cośbyło bardziej pakernego tym więcej punktów było warte.

I musze tu zmartwić wszystkich preciwników idei Punktów Zwycięstwa: nikomu nie przeszkadzało to że 15-20 minut trwało po zakonczeniu rundy zliczanie PZ. Nie trwało to długo a budziło emocje nie mniejsze niż sama rozgrywka.

Zawsze można wyskoczyć po coś do jedzenia w tym czasie

3) idea podwyższenia kosztu kolejnych pkt. siły/mocy jest po to by gra trzymała w napięciu, ale nie wymagała od nikogo śledzenia czy ktoś ma odpowiednią ilość zabitych wrogów.

jeszcze to przemyślę, ale nikt nigdy na samym turnieju się nie skarzył na to że siłą przybywa zbyt wolno lub szybko, a szybkie pojawienie się pakerów świadczyło o megaszczęściu.

Spytam inaczej: a może wolelibyście by po 1,5 h gry moc i siła przeciwników była liczona x2?

Powtórzę: te limity są z jakichś powodów takie a nie inne, sposób liczenia również. Jeszcze go przemyślę zresztą.

'koszt" podniesienia siły/mocy będzie zależał od ilości graczy przy stole (dla 4 graczy na 3 h będzie wyższy niż dla 6), a to zależy od ilości chętnych do gry.

4) Idea usunięcia 'jaskini' jak widze zyskuje coraz większą ilość chętnych, niemniej jednak opracowanie pewnych zasad wymagął osporo czasu, dlatego najchętniej zaproponowałbym usunęcie wybranych kart z jaskini, a co do reszty to nikt tam nie musi włazić

5) jeśli usuwać rumaka to czemu nie laskę władzy, krzyż (przeciez masa ludzi twirdzi że jest przegięty) itd

Mądrą ideą zdaje się być pozostawienie wszystkich kart z podstawki (mi głownie chodzi o legioniste i reszte badziewia z jaskini)

6) Opcjonalnie proponuję inne rozwiązania w kwestii rozwoju mocy, skoro "mimowe mohery" (żart) tak się oburzają na to moje bluźnierstwo (że też Niebiosa się ani razu w ostatnie 2 lata nie otworzyły i Pan na mnie Czaru Rozkaz nie rzucił) ...

OPCJA 1)

Moc zwiększają tylko 'typowi magowie', których tu wymienimy, a reszta siłę.

OPCJA 2)

Moc nie jest zwiększana za pokonywanie duchów, ale by dać większe szanse 'magom' zwiększymy ilość duchów w talii z 3:1 do 3:2

wtedy wojowie będą mieli kłopot wiekszy bo częściej będą musieli trzaskać się na psychikę.

(niech mi tu nikt nie chrzami że postaci które zaczynają grę z czarem, ale nie mają opcji że zawsze muszą mieć czar, mają większa szansę niż wojowie .. a siły zazwyczaj mają mniej)


7) w kwestii ograniczonej ilości postaci na rundę: chyba zrezygnujemy z tego, ale pod koniec Turnieju w przypadku przerwania przed czasem finału, możliwe że będziemy brali pod uwagę to kto ilu Poszukiwaczy 'zmarnował'.

Czyli najlepiej nie ginąć zbyt często. (narazie myślę nad tym)


8) z kwestii organizacji samego Turnieju:

W trakcie gry wyniknie oczywiście MASA 'bugów' i rozbieżności w interpretacjach zasad, kart itd, dlatego roboczo proponujęby tego typu sprawy

1) spisywać na kartce (posłużą później do wyjaśnienia na potrzeby przyszłego turnieju)

2) odwoływac się do sedziego (jeśli przy każdym stole będzie sędzia, to tak jak z meczem piłkarskim: jeden sędziuje ostro inny nie)

3) odwoływać się do głosów pozostałych graczy PRZY STOLE gdzie jest problem. wtedy osoby bedące w sporze NIE BIORĄ UDZIAŁU W GŁOSOWANIU.



Na koniec: większość z was burzy się o te zmiany jakbym normalnie nagle zaproponował wprowadzenie zasad szachów zamiast instrukcji.

Jesteś dobry w MiM to będziesz dobry przy innych zasadach też.

A dodatkowo będzie ciekawiej z kilkoma modyfikacjami (by ci co maja wyrytą na pamięć instrukcje też nie mieli różowo).


Fajnie ze sie odzywacie i dobrze ze krytykujecie. Mysle ze wspolnie stworzymy zasady dobre zasady turniejowe, nieco rozwiniete, pozbawione problemow z interpretacja itd.

THX


Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

(niech mi tu nikt nie chrzami że postaci które zaczynają grę z czarem, ale nie mają opcji że zawsze muszą mieć czar, mają większa szansę niż wojowie .. a siły zazwyczaj mają mniej)
A ja chrzanił będę - czy naprawdę nikt nie wygrywa w MiMa postaciami takimi jak Filozof czy Czarownica? Przy standardowych zasadach po prostu wymaga się innej strategii od tych co mają większą siłę i tych co mają większą moc - a nie tylko latanie i pokonywanie wrogów w swojej dziedzinie. Nie o to chodzi w calej grze, żeby tylo nabijać doswiadczenie na wrogach, ale jak trzeba to unikać walk, chodzić tu i tam w konkretnym celu, wykorzystywać zdolności i słabości przeciwnika itp. Jak jesteś słaby w sile, to zwiększaj moc dostępnymi środkami, których i tak jest sporo - siła z czasem wzrośnie sama i po jakimś czasie będziesz w stanie przetrwać walki ze smokami. Tyle w tej sprawie. Im więcej czytam forum, tym mam większe wrażenie, że połowa ludzi to tylko teoretycy, co grają sporadycznie...


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

4) Idea usunięcia 'jaskini' jak widze zyskuje coraz większą ilość chętnych, niemniej jednak opracowanie pewnych zasad wymagął osporo czasu, dlatego najchętniej zaproponowałbym usunęcie wybranych kart z jaskini, a co do reszty to nikt tam nie musi włazić
Aha, czyli nieistotne że większośc ludzi nie chce z tym grać i wcale nei chodzi tu o "wchodzenie do jaskini" tylko o poszukiwaczy, czary i przygody z tego dodatku które w sporej częsci są po prostu źle zrobione. Tylko po co w takim razie zawracać ludziom głowę na forum? Nie lepiej po prostu zrobić turniej na własnych zasadach ogłosić że takie są zasady i koniec, kto chce przyjeżdża, kto nei chce nie przyjeżdża? I o co chodzi z tym "opracowaniem pewnych zasad" ? usunięcie jednego dodatku nie wymaga żadnych zmian w zasadach gry, przynajmniej nie takich, których nie dałoby się poprawić w ciągu 15 minut.

zresztą, whatever, róbta co chceta, i tak już wiem, że się tam nie pojawię, więc nie będę już narzekał bo i po co.


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
Oley [Autor tematu]
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 249
Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Oley »

a ja ci napisze ze mimo takiego "zaburzenia' rownowagi tym zwiekszaniem mocy, jakos na obu turniejach nie dala sie zauwazyc przygniatajaca przewaga magow

Final 2005: Rycerz, Niziolek, Szpieg

Final 2006: Żołnierz/Szeryf, Wojownik, Kuglarz


Oczywiscie jest to tez kwestia rozlosowywania i skoro np nie bylo zbyt wielu magow to nawet przy zrobionych 'pod nich' zasadach nie mogli nic zdzialac.

Ale w 2006 roku w finale byl Czarnoksieznik i nie wszedl na podium, a to taka wypasiona postac podobno. Co prawda gracz mogl byc kiepski, ale z tego co widze to raczej nie, bo w poprzednich rundach rzadzil na stole.

Tutaj pytanie do wszystkich:

Wolicie miec opcje taka ze po wygraniu rundy wchodzicie do nastepnej z poszukiwaczem ktorym wygraliscie poprzednia (ale bez sprzetu i statow z poprzedniej itd) czy przed kazda runda losowac od nowa?

Pierwsza opcja jest o tyle ciekawa ze daje wrazenie kontynuacji drogi po Korone Wladzy, ale eliminuje w pewnym sensie koniecznosc sprawdenie sie w wielu rolach. jak ktos na poczatku wylosuje Lesnego Duszka to moze miec latwiej od samego poczatku az do konca Turnieju niz ktos kto sie ledwo co przeczlapal pielgrzymem do nast. rundy.

W koncu mistrz to ktos taki kto umie wygrac kazda postacia, a nie miec specjalizacje.

Jak sadzicie?

EDIT:

Pokrak, ile ty masz lat? Zaraz plakac zaczniesz moze jeszcze? Albo tupac nogami w podloge?

Czlowieku, robimy zasady i od 2 lat wiadomo ze sa zmienione. Caly czas rozmawiamy o tym, ze nie chemy grac IDEALNIE wg old-school instrukcji, ale ze chcemy cos zmeinic (m. in. po to by nawet starzy wyjadacze co znaja wszystko na pamiec nie mieli az tak latwiutko), zeby miec swoje zasady turniejowe.

Pytamy sie was o zdanie, ale to nie znaczy ze sie do niego zastosujemy w kazdym calu, a ty tupiesz nozkami bo smiemy cos tu zmienic nie tak jak ty sobie wyobrazasz. No badz powazny.

Biore sobie wasze uwagi do serca i zmieniam/modyfikuje pewne zasady by znalezc kompromis - termin najwidoczniej dla ciebie absolutnie obcy, by by i wilk syty i owca cala, ok?

Szkoda ze cie nie bedzie, bo sadze ze by ci sie spodobalo jak to generalnie do tej pory sie wszytkim chyba podobalo, a na zywo moglbys wiele wiecej zalatwic. Od 2 lat staram sie o dyskusje o nowelizacji zasad turniejowych na swiezo po zakonczonym turnieju. moze w tym roku to wyjdzie.

Pozdrawiam i do obaczenia kiedys tam.

A system rozwoju postaci generalnie przetestuje - w sensie 2 X poziom. Moze cos z tego wyjdzie.


PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

Oley :arrow: nie wiem czy zrozumiałeś co miałem na myśli więc ci wyjasnię:

Założono temat z ankietą czy ludzie chcą "jaskini" na turnieju. Większośc nie chce. W tymze temacie piszesz, że ankieta to dobra inicjatywa a potem:
tak naprawdę aktualnie opcje są 2: pierwsza i ostatnia
czyli że albo nie będzie wcale, albo będzie bez zmian. Za pierwszą opcją było 7 głosów, za ostatnią nie było zadnych.

I teraz piszesz:
najchętniej zaproponowałbym usunęcie wybranych kart z jaskini, a co do reszty to nikt tam nie musi włazić
Trochę brak tu jakiejkolwiek konsekwencji.


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
gural
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Bestiariusz
Kurhan
Świątynia
Posty: 1031
Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: gural »

Ale nie była to ankieta decydująca o zmianach, tylko opiniopoznawcza wśród graczy...


:arrow: Świątynia
:arrow: Bestiariusz
Awatar użytkownika
Oley [Autor tematu]
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 249
Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Oley »

owszem, jestem swiadom tego co pisze

REALNIE: opcja 1 i 4

JAK BYM CHCIAŁ OPCJE nr 2, ale nie ma kto tego zrobic, bo ja mam sesje, organizacje calego konwentu i dopracowanie zasad wg waszych sugestii i mase swojego biznesu do zrobienia.

Owszem to ankieta opiniotworcza i dlatego biore ja pod uwage - mam bardzo mieszane uczucia wzgledem Jaskini.

jesli znalazlby sie ktos kto by mi wyselekcjonowal karty jaki powinny zostac usuniete to mogla by wejsc na zasadzie drugiej opcji.

Wlasciwie idea Jaskini w turnieju jest po to by dac miejsce do natrzepania Punktow Zwyciestwa, miejsce hardkorowe ale w pewnych sytuacjach potrzebne (przy wywaleniu czesci kart,poszukiwaczy,czarow).

A jak przejrze propozycje Mathima co do zmian w zasadach to ocenimy czy da sie wyprzegnac je z systemu czy nie. Najwyzej przed Turniejem usiadziemy i wychrzanimy czesc kart jak nie zdaze wczesniej.


Na przyszlosc:

bardzo bym chcial miec stale wsparcie w forumowej ekipie przy pracy nad mimem

potrzebuje ludzi ktorzy pomoga mi w tworzeniu serwisu, ktory neistety teraz lezy i kwiczy a domena jest :(

ludzi pracujacych nad zasadami i punktami programu samego MiMem (prelekcje o pracach nad projektami, prezentacje dodatkow itd)

ludzi ktorzy chetnie pojada pod szyldem "MiMem" i Gamekeepera na rozne kony i stworza cos w stylu objazdowego Turnieju z finalem we Wroclawiu w marcu.

ludzi ktorzy chetnie wniosa sami swoje pomysly do organizacji i realizacji



w tym roku to tak wyglada bo nie mam procz Mathima nikogo do pomocy przed akcja. Stad dziekuje jeszcze raz za uwagi - pomagaja zrobic zasady przejrzyste mimo ze zmienione.

Mam nadzieje ze na MiMem i przy Turnieju znajda sie ochotnicy do pomocy (wkrotce dane o zgloszeniach)

Pozdr


Awatar użytkownika
Oley [Autor tematu]
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 249
Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Oley »

Oczywiscie wprowadzamy zasade ze moc i sila moga spasc ponizej poziomu bazowego (jak zawsze do tej pory) i dopiero spadek do 0 oznacza smierc postaci


Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

To mi się akurat podoba :)


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Zablokowany