Strona 1 z 8

: środa 12 sie 2009, 23:33
autor: Killah Bane
Twoja tura się kończy.

: czwartek 13 sie 2009, 00:04
autor: Hellhound
A niby dlaczego? Według mnie wyniku przeniesienia na inny obszar można go zbadać chyba że jest to zaznaczone inaczej (np. przenosisz się na inny obszar w następnej kolejce).

: czwartek 13 sie 2009, 02:22
autor: RasdSaris
Odsyłam do tematu Nowe Reguł Opisanie, cytuję:

"6. Wszelkie przeniesienia na obszar i teleportacje, które są dalszą częscią tury, więc Wykonujemy instrukcję pola na którym się znaleźliśmy. (Jedyny Wyjątek - Przeprawa)
Natomiast nie wykonujemy instrukcji jeśli przeniesieni zostaniemy w turze przeciwnika. "

Mam nadzieję. że to wyjaśnia wszystkie nieporozumienia ; )

: czwartek 13 sie 2009, 16:52
autor: Killah Bane
Hellhound pisze:A niby dlaczego? Według mnie wyniku przeniesienia na inny obszar można go zbadać chyba że jest to zaznaczone inaczej (np. przenosisz się na inny obszar w następnej kolejce).
Tyle że nie płacąc za Przeprawę nie przenosisz się na inny Obszar, tylko pozostajesz na tym samym. Nie robisz nic, tak jakbyś tracił turę. Rasd dobrze gada.

: czwartek 13 sie 2009, 17:12
autor: Hellhound
A jak zapłacisz to zostajesz na polu Przeprawy na którym też się nic nie dzieje, więc też tak jakbyś tracił turę tylko do tego tracisz jeszcze Sztukę złota. To pole jest kompletnie bez sensu.

: czwartek 13 sie 2009, 17:24
autor: Killah Bane
Nie zawsze, ale żeby to stwierdzić, trzeba dłużej pograć. Czasem lepiej zapłacić za Przeprawę i zejść z jakiegoś Obszaru (np jeśli pozostaniesz przy Magicznych Wrotach, to wiadomo, że w następnej turze już tam nie trafisz), żeby potem mieć większe pole manewru. Jest też jakiś Obszar (nie pamiętam, jaki) z którego po wyrzuceniu iluśtam oczek można przenieść się tylko na Przeprawę- albo jedną, albo drugą.

: czwartek 13 sie 2009, 17:32
autor: Hellhound
No niby racja, ale Magiczne Wrota są jeszcze bardziej bez sensu (wiem wiem marudzę, ale to prawda). :)

: czwartek 13 sie 2009, 17:37
autor: Isztwan
Ja gram dłuuugo i też twierdzę, że to pole (Przeprawa) jest bez sensu. Płacić Sz.Z. żeby w następnej turze mieć znikomą możliwość ponownego trafienia na Magiczne Wrota lub inne pole? To już wolę turę stracić. Może i są sytuacje, gdzie lepiej zapłacić i tam postać ale to naprawdę chyba wyjątki.

: czwartek 13 sie 2009, 17:41
autor: Killah Bane
No fakt jest taki, że w 90% przypadków się nie płaci hehe. Tego nie da się ukryć. A Magiczne Wrota mają sens po przeróbce z rzucaniem kostką.

: poniedziałek 26 paź 2009, 13:53
autor: pan_ser_nik
Witam,
mam watpliwosci odnosnie walki w magicznym mieczu, a scislej mowiac walki magicznej miedzy postaciami. Otoz w instrukcji pisze iz walka taka ma miejsce wtedy gdy wylosujemy wroga demona lub, co mnie interesuje, rozpocznie ja postac o specjalnych zdolnosciach. I tu jest ten problem, jakie sa te specjalne zdolnosci i kto je posiada? Przgladajac tak "na szybko" karty postaci nie znalazlem nikogo kto moglby rozpoczac walke magiczna.
Przyznam sie iz do tej pory gralem tak ze kazda dowolna postac ma prawo wyboru rodzaju walki.
Pozdrawiam

: poniedziałek 26 paź 2009, 14:49
autor: Mały Nemo
Postacie, które mają taką zdolność:
Atakując napotkaną Postać możesz wybrać formę walki: zwykłą lub magiczną.
Znalazłem ją u Czarownicy, ale jestem pewien, iz więcej Postaci ją ma.

: poniedziałek 26 paź 2009, 18:23
autor: Isztwan
Witamy na forum.
Ta specjalna zdolność to: Możesz wybrac formę walki - zwykłą lub magiczną.
Przejrzyj postacie nie "na szybko", może znajdziesz więcej niż ja - te zdolność ma m.in. Jasnowidz, Czarownica, Demon zła czy Książę Albionu.

: środa 28 paź 2009, 18:18
autor: pan_ser_nik
Witam,
zgadza sie, tyle ze te postacie ktore wymieniliscie sa z dodatkow. Natomiast przejzalem dokladniej postacie z magicznego miecza i okazuje sie ze ta zdolnosc posiada jedynie kat i ksiaze ciemnosci. Czyli postacie po ktorych bym sie tego nie spodziewal. Natomiast takie postacie jak czarodziej, mag, wiedzma, kaplan czyli postacie ktore przynajmniej z nazwy maja cos wspolnego z magia, taich zdolnosci juz nie maja. Uwazam to za blad, gdyz oslabia to ww postacie i nie pozwala im wykorzystac swojego potencjalu.

Pozdrawiam

: środa 28 paź 2009, 21:54
autor: Isztwan
Zaiste, niezmierzone są zamysły twórców postaci ;)

: niedziela 01 lis 2009, 20:56
autor: Martins
Co się dzieje z postacią, która weszła na kamienny most, walczyła z bestią i padł remis? Jeśli zwycięży: koniec gry, jak polegnie: schodzi z mostu, a w wypadku nierostrzygnięcia?

: niedziela 01 lis 2009, 21:06
autor: Mały Nemo
Wydaje mi się, iż pozostaje na obszarze Zamku Bestii i w następnej turze znowu walczy.

: środa 09 gru 2009, 17:47
autor: Hellhound
Czy mając Run Shauli w "Krypcie upiorów" muszę zostać Rycerzem Shauli czy mogę stać się np. Rycerzem Tolimana? Rozsądniejsze wydaje się to pierwsze, ale instrukcja tego nie precyzuje (mówi tylko, że trzeba posiadać run).

: środa 09 gru 2009, 17:59
autor: Martins
Skoro jesteś posiadaczem Runu Shauli, to możesz stać się tylko Rycerzem Shauli. Dla mnie sprawa jest jasna.

: środa 09 gru 2009, 18:05
autor: Mały Nemo
Martins pisze:Skoro jesteś posiadaczem Runu Shauli, to możesz stać się tylko Rycerzem Shauli. Dla mnie sprawa jest jasna.
No nie bardzo, z tego co pamiętam, a wydaje mi się, że dobrze pamiętam, to bez względu na to, jaki masz Run, to sobie wybierasz jakim Rycerzem chcesz zostać. Zasada, o której powiadasz, póki co jest, np. dla mnie czy Arkona, homemade zasadą.

: środa 09 gru 2009, 21:05
autor: Isztwan
Nemomon dobrze gada, nigdzie nie jest napisane, że muszę stać się takim rycerzem, jaki run posiadam.

: środa 09 gru 2009, 21:30
autor: Artownik
Przeczytałem instrukcję i powiedziałbym, że i tak i nie.

Z jednej strony faktycznie nie ma zapisu świadczącego o tym, że staje się takim Rycerzem jaki się ma Run.

Ale z drugiej strony nie ma zapisu, że można sobie wybrać dowolnego Rycerza.

Przypuszczam, że intecją tekstu było, aby jednak brało się takiego Rycerza, jaki się posiada Run, tylko autorzy nie przemyśleli do końca napisanego tekstu.

Może ktoś powie, że to naciągane, ale gdybym powiedział, że skoro nie jest sprecyzowane, to powinno się brać losową kartę Rycerza, to co wtedy?
Pewnie każdy by się sprzeciwił takiemu rozwiązaniu.

: środa 09 gru 2009, 22:16
autor: Hellhound
W sumie co nie jest zabronione jest dozwolone, a nie jest zabronione wybieranie dowolnego rycerza.

: środa 09 gru 2009, 22:38
autor: RasdSaris
W sumie co nie jest zabronione jest dozwolone
Na tej podstawie to można by sobie jeszcze wiele rzeczy "wziąć" :D

Ale, wychodzi na to, że bierzemy jakiego chcemy, niezależnie od runu, choć ja już od dawna na forum optowałem za zmianą tej zasady na bardziej intuicyjną - jaki run, taki rycerz.

: środa 09 gru 2009, 22:41
autor: Mały Nemo
RasdSaris pisze:choć ja już od dawna na forum optowałem za zmianą tej zasady na bardziej intuicyjną - jaki run, taki rycerz.
Popieram opcję, o ile się ona pojawi w tej Mega Instrukcji.

: środa 09 gru 2009, 23:02
autor: Misiek
Zawsze grałem jaki run taka Postać i za tym będę obstawał przy tworzeniu instrukcji, a dla posiadaczy więcej niż jednego runu wybór między Rycerzami odpowiednimi do nich lub Wybraniec Bóstw MŚ jako połączenie mocy. Jednak to w innym temacie rozwinę.