Strona 5 z 6

: środa 21 lis 2007, 13:45
autor: loleq80
Też czekam na grę. Będzie tez moze dostępna offline?

: środa 21 lis 2007, 16:17
autor: pawel559
Widze ,że jednak jest zainteresowanie projektem ,więc pare kwestii się zmieniło .
Zmieniłem główne założenia projektu myśle poważnie o 3D i od dłuższego czasu
jestem w trakcie pisania silnika (wykorzystuje OpenGL ) .Jeśli ktoś jest ciekawy dlaczego
już nie 2D tylko 3D ,to odpowiedź jest prosta poprostu przestało mnie to interesować ,a i
biblioteka (allegro) w której pisałem okazała się być mało wydajna .Interesuje mnie teraz
jak najbardziej tylko hardware.Teraz należało by wyjaśnić jakie mam ogólne
założenia gry,więc będzie to troche podobne do opisu komputerowego MiM'a
jaki kiedyś napisał Sesim niepamiętam w którym wątku ,ale mniejsza o to.
Gra ma być jak najbardziej modowalna (nie wiem czy to się tak dokładnie pisze)
,chce zrobić podstawowe funkcje a następnie podpiąć pod jakiś jezyk skryptowy
(np. Lua chyba ,że znajde coś lepszego)
karty zdarzeń ,zdolności postaci itp. będą wywoływane ze skryptów co da
dostęp graczowi do mechaniki gry i będzie mógł dostosować ją do własnych potrzeb.
No i oczywiście musi być Multiplayer przez sieć tym też zamierzam się zająć .
To by było na tyle ,widze że już ktoś mnie ubiegł ,więc mam nadzieje
,że uda mu się ukończyć projekt jakby mój niewypalił.
Miałem już niepisać w tym wątku dopóki nie będe miał dema do pokazania :neutral: .
Więc mój następny post ujżycie dopiero gdy będe miał coś grywalnego .
pozdro Paweł

: czwartek 22 lis 2007, 11:29
autor: loleq80
A jest gdzieś teraz do zassania?
Dawno nie grałem w żadną wersję, bo plansze do podstawki gdzieś mi wcięło.

: niedziela 25 lis 2007, 23:59
autor: saataan89
Bardzo duzo czasu minelo od ostatniej gry:(jeszcze z bratem za małolata gralem w to!!!
chętnie bym zagrał w to wspaniałą grę!!!Można to gdzieś zassać(wersje na PC)??? \:D/

: poniedziałek 26 lis 2007, 01:04
autor: Katiusha
Witaj Diabełku ;-) na forum.

Magiczny Miecz:

http://omfw.republika.pl/gry/magmie.htm

Z tematu:

http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=93

Tyle że ta ↑↑↑ wersja, to tylko z tego co widze, przypomina tylko troche MM.

Ewentualnie MiM kolegi Tomaszk:

http://www.uploader.pl/?d=49BE61731

Z tematu:

http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=1391

Lub MiM ver Beta kolegi Kropek_ :

http://rapidshare.com/files/13358891/mim.beta1.rar

http://bajt.eu.org/mim.beta1.rar

Z tematu:

http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=1020

Jest jeszcze MiM on line MistrzaDzwonow, ale ostatnio coś zniknął z sieci. Link poniżej na wszelki wypadek jakby miał się pojawic na nowo.

http://83.14.3.45/~mim/

Więcej nie szukałam, ale rozejrzyj sie w działach MiM i MM na PC to moze jeszcze coś znajdziesz ciekawszego.

Pzdr Katiusha

: poniedziałek 26 lis 2007, 01:42
autor: saataan89
diabełek dziekuje ci Katiusha :*

: środa 23 sty 2008, 23:37
autor: paawelbula1
Widzę, że sprawa przycichła :(
Stałem się ostatnio ponownie posiadaczem serii Magiczny Miecz więc wracam do gry :)
Pozdrawiam

: wtorek 26 lut 2008, 12:50
autor: Critter
Big Thx Katiusha. Teraz gdy nie ma z kim i kiedy pograć, wersje elektroniczne chociaż troszkę przybliżą fantastyczne czasy ;).

Powodzonka Pawel559. Szkoda, że projekt 2d ostatecznie nie wyszedł, a na 3d pewnie będziemy oczekiwać spory czas. Ale mam nadzieje, że dotrwasz do końca. Na razie nie mam czasu, bo skupiam sie na obronie dyplomu, ale w przyszłości mogę służyć pomocą. W sekrecie powiem, że obecnie w wolnych chwilach pracuje nad projektem nowych zasad i "diametralnej" przebudowy tradycyjnego MiMa, może w przyszłości uda się go zaadoptować w wersji 3d :P.

: czwartek 09 kwie 2009, 02:55
autor: the MackaN
Tak teraz przeglądam ten temat. Jak widzę po tym screenie ze strony to mam na dysku jakąś wczesną wersję tego MM łącznie z kodem źródłowym... Od strony kodu, to muszę niestety powiedzieć, że taki jakiś mało elastyczny. Gdyby ktoś się zabierał kiedyś za MiMa czy MM w jakimkolwiek języku programowania: Java, C++, Python, Ocaml itd. To służę pomocą, jeśli czas pozwoli, aczkolwiek wszystkie takie projekty powinny opierać się najpierw o szczegółową dokumentacje UMLowską, albo podobną. Inaczej małe szanse że coś z tego wyjdzie i jeszcze mniejsze szanse, że kod będzie optymalny, czytelny, elastyczny i łatwo modyfikowalny. W sumie przy grze takiej jak MiM, czyli prostej, polecam ze swojej strony JAVĘ. Najszybciej można tam stworzyć grę na wszystkie platformy. Ba, nawet potem łatwo przerobić do JavaMobile przy odrobinie samozaparcia. A MiM na komórkę ( i multiplayer przez BT), to by było coś... :)

: piątek 23 lip 2010, 15:26
autor: zgred2323
pawel559, już zrobiłeś magiczny miecz