Magiczny miecz na komputer !!
-
-
- Posty: 7
- Rejestracja: niedziela 17 wrz 2006, 19:05
Witam.
Jestem tu nowy, choc forum sledze od jakiegos juz czasu. Nie ukrywam, ze w szczegolnosci ten dzial No i po prostu musialem odpisac na ten post
pawel559: powodzenia w tworzeniu, mam nadzieje, ze praca sie posuwa do przodu. Magiczny Miecz PC to swietny pomysl. Sam mam w domu tylko wlasnie MM (moja cala seria Magii i Miecza zostala gdzies rozdana kuzynostwu... grrr , wiec milo bedzie moc pograc tez na pc
A co do tresci mojej wiadomosci. Powiem tyle (na dzis) - MistrzuDzwonow, jestem pod wrazeniem Twojej przegladarkowej Magii (ostatnio nie sprawdzalem, tez musze uruchomic), i.. musze sie zgodzic z Twoim ostatnim postem, ze diabel tkwi w szczegolach. A skad wiem? Dodam tylko, ze wkrotce mozecie sie spodziewac nowego tematu w tym dziale. Ale na razie ciiii
Pozdrawiam!
Jestem tu nowy, choc forum sledze od jakiegos juz czasu. Nie ukrywam, ze w szczegolnosci ten dzial No i po prostu musialem odpisac na ten post
pawel559: powodzenia w tworzeniu, mam nadzieje, ze praca sie posuwa do przodu. Magiczny Miecz PC to swietny pomysl. Sam mam w domu tylko wlasnie MM (moja cala seria Magii i Miecza zostala gdzies rozdana kuzynostwu... grrr , wiec milo bedzie moc pograc tez na pc
A co do tresci mojej wiadomosci. Powiem tyle (na dzis) - MistrzuDzwonow, jestem pod wrazeniem Twojej przegladarkowej Magii (ostatnio nie sprawdzalem, tez musze uruchomic), i.. musze sie zgodzic z Twoim ostatnim postem, ze diabel tkwi w szczegolach. A skad wiem? Dodam tylko, ze wkrotce mozecie sie spodziewac nowego tematu w tym dziale. Ale na razie ciiii
Pozdrawiam!
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
- Lokalizacja: że
- Płeć:
Ostatnio troche pozmieniałem w mojej grze ,musiałem się przesiąść z
DirectDraw na WinApi ponieważ miałem tam problemy ze zbudowaniem
obsługi kart .Wygląd gry się zmienił jest duża plansza a pod nią przyciski ,jak będe miał czas to dam jakiegoś screena.
Jak narazie to jest mało ,zrobione jest 10 postaci które jedynie mogą się przesuwać po górnym kręgu ,grafika jak narazie kuleje ,ale za to wykonałem wiele funkcji które są bardzo przydatne w programie,i myśle
że reszta to już pójdzie z górki.Jeszcze dziś spróbuje zbudować system walki i jakieś karty zdarzeń a także badanie obszarów w górnym kręgu.
Myślę że to nie zajmie dużo czasu
PS: susel fajny pomysł z tym Magią i Mieczem jak na razie widziałem tylko
screeny ale prezentuje się nieźle.
DirectDraw na WinApi ponieważ miałem tam problemy ze zbudowaniem
obsługi kart .Wygląd gry się zmienił jest duża plansza a pod nią przyciski ,jak będe miał czas to dam jakiegoś screena.
Jak narazie to jest mało ,zrobione jest 10 postaci które jedynie mogą się przesuwać po górnym kręgu ,grafika jak narazie kuleje ,ale za to wykonałem wiele funkcji które są bardzo przydatne w programie,i myśle
że reszta to już pójdzie z górki.Jeszcze dziś spróbuje zbudować system walki i jakieś karty zdarzeń a także badanie obszarów w górnym kręgu.
Myślę że to nie zajmie dużo czasu
PS: susel fajny pomysł z tym Magią i Mieczem jak na razie widziałem tylko
screeny ale prezentuje się nieźle.
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
- Lokalizacja: że
- Płeć:
Ostatnio miałem dużo zmian najpierw z directdrawa na WINAPI
,potem skasował mi się kod źródłowy,no i teraz od nowa zaczołem
pod DIRECTDRAW i myślężę tak zostanie .
Zrobione jest już:
-Menu główne z wyborem postaci(narazie działa tylko jedna,ale reszte dokończe w jakąś godzinę to niejest problem tylko wolę zająć się ważniejszymi rzeczami w grze)
-Wyświetla się :główna plansza ,menu na boku , mała postać ,duża postać
,jej punkty,kostka,licznik ile czasu się gra ,nazwa obszaru na jakim znajduje się postać,menu przedmiotów(narazie można mieć ich tylko 3)
-plansze można przesuwać strzałkami
-można poruszać się po górnym kręgu
-zrobione są funkcje do wyświetlania kart (tylko narazie ich niewidać bo
niemożna badać obszarów)
-Gra jest w rodzielczości 800x600
(Spokojnie można przeczytać zdolności postaci)
Moim problem jest to ,że niemam gdzie zamiesczać ewolucji tej gry
bo na moim serwisie hostingowym można zamieszczać pliki do 3 mb
a gra ma około 12mb ( niechce jej zamieszczać w częściach) .
:arrow:
Mały screen....
http://www.emugames.cba.pl
,potem skasował mi się kod źródłowy,no i teraz od nowa zaczołem
pod DIRECTDRAW i myślężę tak zostanie .
Zrobione jest już:
-Menu główne z wyborem postaci(narazie działa tylko jedna,ale reszte dokończe w jakąś godzinę to niejest problem tylko wolę zająć się ważniejszymi rzeczami w grze)
-Wyświetla się :główna plansza ,menu na boku , mała postać ,duża postać
,jej punkty,kostka,licznik ile czasu się gra ,nazwa obszaru na jakim znajduje się postać,menu przedmiotów(narazie można mieć ich tylko 3)
-plansze można przesuwać strzałkami
-można poruszać się po górnym kręgu
-zrobione są funkcje do wyświetlania kart (tylko narazie ich niewidać bo
niemożna badać obszarów)
-Gra jest w rodzielczości 800x600
(Spokojnie można przeczytać zdolności postaci)
Moim problem jest to ,że niemam gdzie zamiesczać ewolucji tej gry
bo na moim serwisie hostingowym można zamieszczać pliki do 3 mb
a gra ma około 12mb ( niechce jej zamieszczać w częściach) .
:arrow:
Mały screen....
http://www.emugames.cba.pl
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
- Treupp
-
- Posty: 35
- Rejestracja: wtorek 26 wrz 2006, 02:13
- Lokalizacja: Prawie jak Wwa
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
- Lokalizacja: że
- Płeć:
Witam ponownie ponownie i tym razem mam doz zaprezentownia
próbke gry Magiczny Miecz mojego autorstwa .Narazie to troche biedne
w sumie 6 kart zdarzeń i możliwość poruszania się po górnym kręgu
,kart mogę dodać więcej (mogę dodać wszystkie proste demony i bestie
te które mogą tylko pokonać postać albo same przegrać zajmie mi to około godziny)ale wolę zająć się budową ekwipunku.O którym narazie niemam zielonego pojęcia.
Dzięki uprzejmości susla możecie to z tąd sciągnąć
http://www.susel.arrakis.pl/gra.rar
I MAŁA INSTRUKCJA DO TEGO
1.Na początku trzeba wcisnąć ENTER
2.Można wybrać barbarzyńce inne postacie narazie nie są zrobione
3.Plansze da się przewijać strzałkami
próbke gry Magiczny Miecz mojego autorstwa .Narazie to troche biedne
w sumie 6 kart zdarzeń i możliwość poruszania się po górnym kręgu
,kart mogę dodać więcej (mogę dodać wszystkie proste demony i bestie
te które mogą tylko pokonać postać albo same przegrać zajmie mi to około godziny)ale wolę zająć się budową ekwipunku.O którym narazie niemam zielonego pojęcia.
Dzięki uprzejmości susla możecie to z tąd sciągnąć
http://www.susel.arrakis.pl/gra.rar
I MAŁA INSTRUKCJA DO TEGO
1.Na początku trzeba wcisnąć ENTER
2.Można wybrać barbarzyńce inne postacie narazie nie są zrobione
3.Plansze da się przewijać strzałkami
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Odpaliłem. Widać, że gra dopiero raczkuje
Pochodziłem trochę, spotkałem Straż i zniknęła mi postać z planszy Później porzucałem jeszcze kostką, teoretycznie gra zachowywała się tak jakbym się poruszał. Pojawiały się strzałki wyboru kierunku ruchu oraz ramka na wylosowaną kartę ale niestety było to tylko czarne tło bez żadnej karty. Następnie po paru rzutach gra mi się zawiesiła i skasowała tapetę z pulpitu
Popraw rzut kostką. Fajnie by było gdyby na grafice kostki było widać jaka liczba została wylosowana, a nie w postaci cyferki pod nią.
Pracuj dalej
EDIT:
Bardzo fajnie się przewija planszę strzałkami
Pochodziłem trochę, spotkałem Straż i zniknęła mi postać z planszy Później porzucałem jeszcze kostką, teoretycznie gra zachowywała się tak jakbym się poruszał. Pojawiały się strzałki wyboru kierunku ruchu oraz ramka na wylosowaną kartę ale niestety było to tylko czarne tło bez żadnej karty. Następnie po paru rzutach gra mi się zawiesiła i skasowała tapetę z pulpitu
Popraw rzut kostką. Fajnie by było gdyby na grafice kostki było widać jaka liczba została wylosowana, a nie w postaci cyferki pod nią.
Pracuj dalej
EDIT:
Bardzo fajnie się przewija planszę strzałkami
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
- Lokalizacja: że
- Płeć:
Hmm...SeSim pisze:Odpaliłem. Widać, że gra dopiero raczkuje
Pochodziłem trochę, spotkałem Straż i zniknęła mi postać z planszy Później porzucałem jeszcze kostką, teoretycznie gra zachowywała się tak jakbym się poruszał. Pojawiały się strzałki wyboru kierunku ruchu oraz ramka na wylosowaną kartę ale niestety było to tylko czarne tło bez żadnej karty. Następnie po paru rzutach gra mi się zawiesiła i skasowała tapetę z pulpitu
Popraw rzut kostką. Fajnie by było gdyby na grafice kostki było widać jaka liczba została wylosowana, a nie w postaci cyferki pod nią.
Pracuj dalej
EDIT:
Bardzo fajnie się przewija planszę strzałkami
To trochędziwne u mnie straż działała dobrze i zawracała postać na KURCHAN.Kostka to najmniejsze zmartwienie da się zrobić.
Ale dlaczego tapeta się skasowałatego to naprawdę niewiem :?
Gra się zawiesza po kilku kartach (karty są pobierane z tablicy która się kończy).Przy przewijaniu mapy postać niejst przycinana i narazie nieda się
przewinąć żeby było pół postaci bo wtedy postać znika.
Do wszystkich: Ja tego nie testowałem na innych komputerach
piszcie więcej jak coś znajdziecie .
Ja mam Windows XP ale sprawdze jeszcze na 98.
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
- Lokalizacja: że
- Płeć:
Jeszcze dzisiaj sprubuje dorobić trochę kart ,może pomajstruje coś nad kostką narazie niemogę znaleść odpowiedniej grafiki kostki .
Dodam tasowanie tablicy z kartami zdarzeń żeby karty niebyły zawsze w tej samej kolejności i dodam jeszcze funkcje dzięki której karty zdarzeń będa leciały od nowa jak się skończą .
I mam do w was prośbę dotyczącą ekwipunku wszystko napisałem
już w kwesti "zasad Magicznego Miecza".
Poprostu niemam na to pomysłu i licze że ktoś mi coś podpowie
Dodam tasowanie tablicy z kartami zdarzeń żeby karty niebyły zawsze w tej samej kolejności i dodam jeszcze funkcje dzięki której karty zdarzeń będa leciały od nowa jak się skończą .
I mam do w was prośbę dotyczącą ekwipunku wszystko napisałem
już w kwesti "zasad Magicznego Miecza".
Poprostu niemam na to pomysłu i licze że ktoś mi coś podpowie
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
- Lokalizacja: że
- Płeć:
Naprawiłem ten błąd ze znikaniem tapety (przynajmniej u mnie nieznika
niewiem jak u innych).Dodałem kilka kart zdarzeń.I zbudowałem
proste menu ekwipunku (można narazie je włączyć i wyłączyć).
Aha i poprawiłem kostke jest podobna do tej jaką chciał by SeSim.
:Napisz czy Ci się podoba .
http://www.susel.arrakis.pl/gra.rar
(JUŻ DZIAŁA MOŻNA SCIĄGAĆ)
niewiem jak u innych).Dodałem kilka kart zdarzeń.I zbudowałem
proste menu ekwipunku (można narazie je włączyć i wyłączyć).
Aha i poprawiłem kostke jest podobna do tej jaką chciał by SeSim.
:Napisz czy Ci się podoba .
http://www.susel.arrakis.pl/gra.rar
(JUŻ DZIAŁA MOŻNA SCIĄGAĆ)
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
- Lokalizacja: że
- Płeć:
Mam tu kilka kolejnych zmian.
http://www.susel.arrakis.pl/MM_1.0.zip
Co o tym myślicie proszę o komentarze,sugestie itp.
Trochę pracuje nad wersją sieciową Magicznego Miecza niedługo dam tego próbke.
PS: Poszukuje grafika .Jak ktoś chętny to na gg .
http://www.susel.arrakis.pl/MM_1.0.zip
Co o tym myślicie proszę o komentarze,sugestie itp.
Trochę pracuje nad wersją sieciową Magicznego Miecza niedługo dam tego próbke.
PS: Poszukuje grafika .Jak ktoś chętny to na gg .
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
- Lokalizacja: że
- Płeć:
Dawno niepisałem o postępach prac ,więc dam tu mały screen tego co jest :
Prosiłbym o niepisanie postów pod sobą jeżeli chcesz aby post był widoczny jako nowy skopiuj zawartość postu usuń ten post i w nowym wpisz to co było z poprzedniego i po Edit dopisz nową część.
Prosiłbym o niepisanie postów pod sobą jeżeli chcesz aby post był widoczny jako nowy skopiuj zawartość postu usuń ten post i w nowym wpisz to co było z poprzedniego i po Edit dopisz nową część.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 01 sty 2007, 19:35 przez pawel559, łącznie zmieniany 1 raz.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- WindyIndy
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bagna
• Wioska
• Wyspa Gadów - Posty: 181
- Rejestracja: czwartek 19 paź 2006, 11:19
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 44
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
- Lokalizacja: że
- Płeć:
Każda pomoc przy projekcie się przyda .Jeśli chodzi o grafike to mam problem ze znalezieniem ładnego skanu planszy,kart i postaci te co mam są niezadobrej jakośći .WindyIndy pisze:Chętnie bym w czymś pomógł jeśli chodzi o grafikę ale jestem już na tym forum uwikłany w 2 rzeczy - swoje bagna i retusze. Jeśli się nie spieszy to moglibyśmy się dogadać chyba że narazie są jakieś małe robótki
Mógłbyś jakoś mi z tym pomóc ? nawet jakby to długo miało potrwać ,bo i tak większość grafiki zostawiam do zrobienia na koniec projektu .
- WindyIndy
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bagna
• Wioska
• Wyspa Gadów - Posty: 181
- Rejestracja: czwartek 19 paź 2006, 11:19
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 44
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
- Lokalizacja: że
- Płeć:
Od ostatniej mojej wersji MM używałem tej samej planszy ,jest w plikach z grą tu :
http://www.susel.arrakis.pl/gra.rar
http://www.susel.arrakis.pl/gra.rar
- WindyIndy
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bagna
• Wioska
• Wyspa Gadów - Posty: 181
- Rejestracja: czwartek 19 paź 2006, 11:19
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 44
-
-
- Posty: 74
- Rejestracja: poniedziałek 24 lip 2006, 16:13
- Lokalizacja: że
- Płeć:
- WindyIndy
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bagna
• Wioska
• Wyspa Gadów - Posty: 181
- Rejestracja: czwartek 19 paź 2006, 11:19
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 44