Strona 2 z 4

: niedziela 03 wrz 2006, 20:06
autor: pretorianstalker
Były przypadki ze ktos mial naewet kilkanascie wytrzymalosc i zrob takiemu cos...
I tu właśnie rola leśnego duszka ;) Jako posiadacz dwóch czarów w każdym momencie gry, ma duże szanse na trafienie w kartę czaru pod tytułem Uzdrowienie :) Rzuca taki czar na kanibala i... I mamy Kanibala z 4pkt Wytrzymałości ;)

: poniedziałek 25 wrz 2006, 09:52
autor: wisnia
mnie zastanawiają bardzo niskie notowania szamana, to według mnie jedna z potężniejszych postaci. Zwiadowca nie dostał ani jednego głosu (ja również o nim zapomiałem) a zakrywanie kart miejsc przed innymi to świetna umiejętność.
Wojownik z zaświatów jest trochę według mnie przereklamowany, chyba najfajniejsze w nim to wygląd i nazwa.
Kanibal mnie nie dziwi, to dobra karta żeby w początkowej fazie gry wyczyścić postacie które wydają się dla nas zagrożeniem.dzieki mięsku przyjaciół wytrzymałości jest pod dostatkiem.
Czy wysoka pozycja Trola świadczy o naszym braku finezji?pytanie zostawiam otwarte :)
ps. przed utratą wytrzymałości po walce psychicznej nie chroni u mnie żaden rynsztunek, zdolności specjalne cyborga zaliczyłbym tu do rynsztunku.

: poniedziałek 25 wrz 2006, 12:50
autor: ito
Oto mój ranking :

1. Jasnowidz
2. Wędrujący Pustelnik
3. Wróżka
4. Rycerz
5. Mnich
6. Wojownik z Zaświatów
7. Amazonka
8. Złodziej
9. Szaman
10.Ninja

: poniedziałek 25 wrz 2006, 13:31
autor: Gieferg
o, mamy kolejny głos, wobec tego uaktualnię ranking :) (w pierwszym poście tematu aktualna punktacja)

: poniedziałek 25 wrz 2006, 13:49
autor: wisnia
jeszcze jedna luzna uwaga, dziwi mnie niedocenienie czarownicy w rankingu, u mnie jak mialem tylko podstawke razem z wrozka robily prawdziwy dream team.

: poniedziałek 25 wrz 2006, 13:55
autor: Gieferg
A mnie dziwi niska pozycja centaura, jego zdolności sprawiają bowiem, że jak powiedział mężny Nilfgaardzki marszałem Coehoorn:

"Nie ma którędy spie#$%&ać !"

Wystarczy że uda mu się podnieść trochę siłę i każdy niewygodny przeciwnik może zostać błyskawicznie wyeliminowany (niedawno udało mi się tak pozbyć po kolei demona zła i mnicha, nie mieli najmniejszych szans się uratować).

: poniedziałek 13 lis 2006, 10:30
autor: Lord Yves
Co do Jasnowidza, to jego odporność na czary może być traktowana jak w przypadku Czarnych Smoków z HoMM 3, czyli jest kompletnie odporny na czary, także te rzucane przez siebie.

: poniedziałek 13 lis 2006, 10:41
autor: Gieferg
No jak tak właśnei gram :) Nie moze się uzdrowić, ocalić, ani nic sobie czarem dodać, ale to nie jest i tak ta najbardziej przegięta zdolność Jasnowidza. Ale już np przyjaciel-gandalf działa lepiej, tzn - pozwala ignorować te czary, którychsoie nie życzymy.

: poniedziałek 13 lis 2006, 15:27
autor: gural
Lord Yves pisze:Co do Jasnowidza, to jego odporność na czary może być traktowana jak w przypadku Czarnych Smoków z HoMM 3
Nie może, a powinna, bo Karta nie mówi o żadnym wyjątku.

: czwartek 23 lis 2006, 23:42
autor: Oley
Z obserwacji i tego jak bardzo ludzie (znajomi) nienawidzą gdy ktoś wylosuje jedną z poniższych postaci (czyt. jak szybko gra przestaje być wyrównana).

1. Wędrujący Pustelnik (no comments)
2. Jasnowidz (j.w.)
3. Wojownik z Zaświatów (j.w.)
4. Leśny Duszek (zawsze 2 czary)
5. Rycerz (siła, moc zyskuje zbyt łatwo no przegięcie)
6. Wróżka (nienawiść za te karty)
7. Filozof (to wielka przewaga móc ignorować karty Przygód)
8. Ninja (mój ulubiony Poszukiwacz chyba :D )
9. Szaman (przekleństwo to utrapienie)
10.Centaur (łuk = nienawiść)


Generalnie prócz kilku postaci WYJĄTKOWO PRZEGIĘTYCH reszta ma swój klimat - każda postać ma swoje świetne cechy (minotaur lol .. troll ...) i to od gracza zależy czy umie je wykorzystać czy nie.

Stąd Troll jest dobry ale tylko na początku, szczególnie przy takim stosunku Wrogów do Duchów/Demonów itd.

Kilka postaci aż prosi się o osłabienie, z kolei można by dodać kilku jakieś cechy.

: czwartek 23 lis 2006, 23:54
autor: Gieferg
Ranking uaktualniony w pierwszym poście.
7. Filozof (to wielka przewaga móc ignorować karty Przygód)
ignorować ??

Nie doceniasz Mnicha. Tu go pominąłeś, w zasadach turniejowych też ci nie przeszkadza (choć rumak chyba przeszkadzął jak dobrze pamiętam). No i teraz stracił 2 miejsce na rzecz rycrza, który moim zdaniem jest w tym plebiscycie mocno przeceniony. Jak dla mnie mnich to jeden z tych nieprzemyślanych megaprzepaków...

: piątek 24 lis 2006, 00:04
autor: gural
O tak, Mnich to jest przesada nr 1. Chyba już Jasnowidz jest słabszy (bynajmniej ten MMowski).

A propos':

1. Mnich
2. Jasnowidz
3. Wędrujący Pustelnik
4. Wróżka
5. Ten pan z WKO, który startuje z Piłomieczem i czymś chyba jeszcze. Będziesz wiedział który.

Podaję tylko 5, bo więcej nie znam dokładnie.

: piątek 24 lis 2006, 10:39
autor: Oley
Gieferg pisze: ignorować ??


moze mi sie cos pomylilo .. jakie on ma Zd. Specj.?

Nie moge znalezc na forum i na GK tych informacji.

jesli cos mi sie powalilo to Mnich moze wskoczyc na jego miejsce.

Co do nie ujecia mnicha: Znacznie latwiej ubic Mnicha na poczatku niz Rycerza, wiec jak podejrzewasz ze gosc bedzie wymiatal to go kontrolnie mozesz zlikwidowac.

: piątek 24 lis 2006, 15:52
autor: Gieferg
Co do nie ujecia mnicha: Znacznie latwiej ubic Mnicha na poczatku niz Rycerza, wiec jak podejrzewasz ze gosc bedzie wymiatal to go kontrolnie mozesz zlikwidowac.
nie powiedziałbym. Mnich ma na starcie 5 do walki. Z każdym rozwinięciem czy to siły czy mocy mu się to zwiększa. Rycerz tylko sobie zwiększa tak że ma równe szanse. Zdecydowanie trudniej jest ubić mnicha.

: piątek 24 lis 2006, 19:34
autor: gural
Gieferg pisze:Mnich ma na starcie 5 do walki.
A nie nawet 6 przypadkiem?

: piątek 24 lis 2006, 21:16
autor: Gieferg
Na twoim miejscu zamiast pisać powyższego posta, zadałbym sobie tyle trudu żeby to sprawdzić i stwierdzić że przypadkiem nie 6.

: piątek 24 lis 2006, 23:08
autor: gural
A ja na twoim miejscu zamiast powyższego posta napisałbym jak jest. Nie pytałbym, jakbym miał możliwość sprawdzenia.

: piątek 24 lis 2006, 23:44
autor: Gieferg
Gural - tak dla ścisłości - masz możliwośc sprawdzenia :P oryginalne pliki MiM możesz ściągnąć ze strony Valdiego, ewentualnie z FTP SeSima itp. Nie jest to żaden problem \:D/

: sobota 25 lis 2006, 09:28
autor: gural
Ale transferów Neo nie ominę. ;) Dlatego mówię, że nie mam możliwości.

: sobota 25 lis 2006, 09:41
autor: HunteR
Wiesz Gieferg, to że akurat dla ciebie Mnich to madafaka i koksiarz którego trzeba wywalić/osłabić to nie znaczy że dla każdego innego gracza też jest takim przepakiem. Wkońcu inni gracze mogli mieć nieprzyjemne sytuacje z innymi poszukiwaczami podczas gdy ten nigdy im jeszcze nie nabruździł. Tak więc nie wytykaj innym że w rankingu wybrali takie postacie a nie wybrali innych, to indywidualna sprawa.

: sobota 25 lis 2006, 10:08
autor: Gieferg
Wiesz Gieferg, to że akurat dla ciebie Mnich to madafaka i koksiarz którego trzeba wywalić/osłabić
Wyraziłem tylko moje zdziwienie tym, jak można zbanować rycerza i rumaka na turnieju, a mnicha w tej sytuacji zostawić choć jest mocniejszy od rycerza, a rumaka ma wbudowanego na stałe.
Tak więc nie wytykaj innym że w rankingu wybrali takie postacie a nie wybrali innych, to indywidualna sprawa.
1) mamy (jeszcze) wolność słowa
2) nie wytykam , tylko usiłuję zrozumieć

: poniedziałek 29 sty 2007, 12:06
autor: Leviathan
1) Jasnowidz
2) Mnich
3) Leśny Duszek
4) Astropata
5) Troll
6) Rycerz
7) Szermierz
8) Wróżka
9) Kupiec
10) Wampir

: środa 31 sty 2007, 11:50
autor: PoKrAk
w czym kupiec jest lepszy od złodzieja? :-k (ma gorsze zdolności i cechy)

: środa 31 sty 2007, 15:32
autor: Leviathan
Ale mam do niego sentyment. 8-[

: środa 31 sty 2007, 16:20
autor: PoKrAk
do szermierza chyba też ;)