Zwiastun, Prorok, Harbringer
: piątek 18 lis 2016, 08:21
Od paru dni jestem posiadaczem Harbringera, ale nie do końca wiem jak nim grać
Mianowicie: Gdy losuję zdarzenie, wtedy on wchodzi na moje pole (no i co?)
1. Czy rozpatruje teren ponownie, teren ma: dobierz 2 karty, a więc dobieram znowu 2 karty, ale teraz z kart proroka?
2. Jeśli zdarzy się, że wylosuje z kart proroka zdarzenie no i znajduję się na innym polu, on automatycznie do mnie "leci" i co wtedy ? Znowu losuje karty z tego terenu, rozpatruje tenże obszar?
Intuicyjnie myślę, że to nie logiczne, bo można się zapętlić i wywalić z kart proroka sporo kart w jednej turze, ale może?
3. Jesli na niego wejdę (nie ukryje, że specjalnie), wysyłam go na jakie chce pole. Czy jeśli wyślę go do środkowej krainy na obszar, gdzie aktualnie znajduje się przeciwnik, to czy on musi rozpatrywać teren na nowo w swojej turze, a może idzie dalej i zostawia Harbringera?
Jak wy gracie? Jak się właściwie gra?
Dodatek jest ciekawy, ale instrukcja została napisana w taki sposób, że można grać jak się chce, nie ma sztywnych reguł, co niekiedy, wręcz nierzadko, wprowadza w konsternację i poczucie niepewności podczas samej gry
Mianowicie: Gdy losuję zdarzenie, wtedy on wchodzi na moje pole (no i co?)
1. Czy rozpatruje teren ponownie, teren ma: dobierz 2 karty, a więc dobieram znowu 2 karty, ale teraz z kart proroka?
2. Jeśli zdarzy się, że wylosuje z kart proroka zdarzenie no i znajduję się na innym polu, on automatycznie do mnie "leci" i co wtedy ? Znowu losuje karty z tego terenu, rozpatruje tenże obszar?
Intuicyjnie myślę, że to nie logiczne, bo można się zapętlić i wywalić z kart proroka sporo kart w jednej turze, ale może?
3. Jesli na niego wejdę (nie ukryje, że specjalnie), wysyłam go na jakie chce pole. Czy jeśli wyślę go do środkowej krainy na obszar, gdzie aktualnie znajduje się przeciwnik, to czy on musi rozpatrywać teren na nowo w swojej turze, a może idzie dalej i zostawia Harbringera?
Jak wy gracie? Jak się właściwie gra?
Dodatek jest ciekawy, ale instrukcja została napisana w taki sposób, że można grać jak się chce, nie ma sztywnych reguł, co niekiedy, wręcz nierzadko, wprowadza w konsternację i poczucie niepewności podczas samej gry