Strona 2 z 2

Re: SPACE HULK

: niedziela 19 cze 2011, 22:17
autor: sirafin
http://mansionsofmadness.strefa.pl/SPACEHULK.rar

Jutro dorzuce opisy na obrazkach. Jako ze to wersja robocza to prosze zglaszac wylapane bledy, niescislosci itp., zebym mogl wprowadzic poprawki.

Re: SPACE HULK

: poniedziałek 20 cze 2011, 18:34
autor: maciejo11
dzieki ci mistrzu za tlumaczenie-jestes wielki
a tak na marginesie czy nie mialbys ochoty przetlumaczyc wariantu solo do SH 3
http://www.wix.com/johnwheldon/space-hulk-solo

POZDRAWIAM

Re: SPACE HULK

: poniedziałek 20 cze 2011, 23:15
autor: sirafin
Dodalem opisy przy obrazkach i arkuszu pomocniczym. To (chyba) wszystko na chwile obecna, teraz zostalo tylko poprawianie.
Wersje solo moze tez przetlumacze, ale nie w najblizszym czasie :)

Re: SPACE HULK

: wtorek 05 lip 2011, 22:13
autor: Gszyz
Witajcie,
Znalazlem w necie cos takiego:
http://nedius.webs.com/deathwing%20campaign%20book.pdf

Sa to niby nieoficjalne, fanowskie scenariusze do Space Hulka. Zostaly stworzone w oparciu o scenariusze zawarte w grze na PC. Przegladajac tego pdf'a zauwazylem, ze sa to CHYBA scenariusze do 3 edycji(kafle planszy wygladaja jak te najnowsze) Sam gry jeszcze nie mam wiec moze ktos potwierdzi czy jest to kompatybilne z 3 ed. Dobrze by bylo gdyby ktos w praktyce sprawdzil i napisal jak te scenariusze sie sprawdzaja.
Przypominam, ze ta praca nie jest mojego autorstwa. Nie wiedzialem gdzie to zamiescic wiec zamiescilem juz w istniejacym temacie o Space Hulk bo chcialem sie tym z wami podzielic. Jesli lamie zasady forum to prosze o wyrozumialosc ojca prowadzacego.

A zeby nie bylo offtopa to tlumaczenie bardzo sie przyda, zawsze lepiej rozwiazywac sporne sytuacje w ojczystym jezyku niz obcym.

Pozdrawiam

Re: SPACE HULK

: wtorek 05 lip 2011, 22:59
autor: sirafin
Mapki faktycznie wygladaja jak te z trzeciej edycji ale to zupelnie inna kampania i zupelnie inna Kapitula Space Marines (Mroczne Anioly a nie Krwawe Anioly) ;) Jest troszke modyfikacji zasad i jak tak na szybko zerknalem to chyba gracz-Genokrad ma tu robic za kogos w stylu mistrza gry i tylko on ma wglad w mapy, wiec pewnie w trakcie misji Marines moga trafic na niespodzianki. No i mapek jest duzo, duzo wiecej niz tych w planszowej wersji. Bardzo fajna rzecz dla ludzi ktorzy chca wycisnac z SH cos nowego, a sami nie maja smykalki do tworzenia nowych zadan ;)

Re: SPACE HULK

: poniedziałek 29 sie 2011, 10:31
autor: Kaktus+
Chwile mnie nie bylo, a tu instrukcja gotowa :)

Czy to co jest do pobrania kilka postow wyzej, jest juz finalna wersja instrukcji?

Re: SPACE HULK

: czwartek 01 wrz 2011, 13:35
autor: sirafin
Tak adresu nie zmieniam, wszelkie zaktualizowane wersje pobiera sie z tego samego linka. Bylo kilka poprawek odnosnie literowek i jedna poprawka ktora wprowadzala errata, ale generalnie praktycznie nie ma zgloszen bym mial cos jeszcze poprawiac ;)

Re: SPACE HULK

: poniedziałek 05 wrz 2011, 11:26
autor: Kaktus+
What's next? Mission book?

Re: SPACE HULK

: wtorek 06 wrz 2011, 17:18
autor: sirafin
Niedawno sie dowiedzialem, ze w sieci jest przetlumaczona ksiega misji z pierwszej edycji SH, a pierwszych dziesiec misji pokrywa sie z trzecia edycja, tak wiec nie sadze by ktos potrzebowal drugiego tlumaczenia ;)

Re: SPACE HULK

: wtorek 03 sty 2012, 11:55
autor: Kaktus+
Przepraszam za wygodnictwo, ale czy mozesz podac linka do tego Mission Booka?

Re: SPACE HULK

: środa 04 sty 2012, 20:51
autor: sirafin
Ja znalazlem na chomikuj.pl
>>> to chyba wlasciwy link ;) <<<

Pierwsza edycja ma szesc misji.
Poza drobnymi roznicami, misje 1-5 pokrywaja sie z trzecia edycja.
Misja 1
zasady stare - Posilki 1 sygnal radaru na runde
zasady SH3 - Posilki 2 sygnaly radaru na runde

Misja 2
zasady stare - Trzeba zabic 30 Genkow aby wygrac
zasady SH3 - W grze nie biora udzial sygnaly radaru z dwoma Genkami. Wykorzystane sygnaly radaru nie moga byc ponownie uzyte.Gra sie do momentu gdy ktorakolwiek ze stron zostanie wybita do nogi.

Misja 3
zasady stare - Posilki 3 sygnaly radaru na runde
zasady SH3 - Posilki 2 sygnaly radaru na runde

Misja 4
Nie ma roznicy.

Misja 5
stare zasady - Grajacy Marines wygrywa po wyprowadzeniu 5 Marines z mapy.
zasady SH3 - Grajacy po wyjsciu wszystkich Marines rzuca kostka i jesli wynik jest nizszy lub rowny ilosci Marines, ktorym udalo sie opuscic mape wtedy Marines wygrywaja w przeciwnym wypadku oczywiscie przegrywaja.
Misja 6 pierwszej edycji = Misja 10 trzeciej edycji
zasady SH3 -
1 oddzial: Sierzant (miecz mocy, bolter), Space Marine (ciezki miotacz, rekawica energetyczna), Space Marine (szpony energetyczne), 2 Space Marines (bolter, rekawica energetyczna)
1 odzial rozmieszcza sie w pomieszczeniach strefy startowej A
2 oddzial: Sierzant (tarcza burzy, mlot gromu), Space Marine (dzialko szturmowe, rekawica energetyczna), Space Marine (rekawica lancuchowa, bolter), Space Marine (bolter, rekawica energetyczna)
2 odzial rozmieszcza sie w pomieszczeniach strefy startowej B

Genokrady: 3 sygnaly radaru na start, 2 sygnaly radaru wsparcia co ture. Sygnaly radaru wprowadzane do gry, nie moga wkraczac tym samym obszarem wejscia (1 sygnal na 1 obszar wejscia)

Gra konczy sie w momencie, gdy stos sygnalow radaru wyczerpie sie po raz drugi.

Miotacz i Dzialko Szturmowe nie moga byc uzyte w pomieszczeniu kontrolnym C, ani w korytarzu ktory do niego prowadzi (3 pola). Jesli Marines zlamia te zasade, natychmiast wygrywaja Genokrady. Dodatkowo, z powodu ograniczonej ilosci amunicji Marines nie otrzymuja w tej misji bonusu za ogien ciagly.

Warunki zwyciestwa jak w pierwszej edycji.


Przetlumaczylem odprawy do pozostalych misji, do sciagniecia z linku ponizej
http://speedy.sh/UNvEE/SH3Misje.pdf

Re: SPACE HULK

: czwartek 09 lut 2017, 22:10
autor: Dave1976
Witam wszystkich

Panowie czy jest gdzieś dostępna instrukcja PL do SPACE HULKA ?
Zastanawiam się nad kupnem gry i zerknąłbym w zasady.

Będę wdzięczny za pomoc.

Re: SPACE HULK

: piątek 10 lut 2017, 07:36
autor: Arthan
Na chomiku można znaleźć ;)

Re: SPACE HULK

: piątek 10 lut 2017, 08:50
autor: MaxiLager
Przepraszam za mały offtop, ale sytuacja tego wymaga ...

Obrazek