Strona 7 z 7

Re: Sesja I - rozgrywka

: poniedziałek 01 lut 2010, 19:32
autor: sirafin
TURA 20 - PODSUMOWANIE

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
Ignorancja twoich kolegow z uczelni nie zna granic. Twoje rozmowy na temat Mitow sprawiaja, ze sluzba ochrony kampusu poczytuje cie za niespelna rozumu. Ochroniarze po raz kolejny wyprowadzaja cie z terenu uczelni i odwoza do Przytulku w Arkham. Po rozmowie z lekarzem zostajesz zwolniony, jednak w drodze do wyjscia najwyrazniej musiales skrecic w niewlasciwy korytarz, bo trafiasz do czesci osrodka, gdzie trzymane sa najciezsze przypadki. Slyszysz krzyki. Kiedy otwierasz ciezkie drzwi jednej z cel, aby sprawdzic co sie dzieje, z ciemnosci wyskakuje na ciebie mroczna postac! To szaleniec w kaftanie bezpieczenstwa, mamroczacy cos o niewidzialnych koszmarach. Zdajesz sobie sprawe, ze belkot pacjenta, wcale nie jest pozbawiony sensu. Dzieki umiejetnej rozmowie udaje ci sie wydobyc z niego jakies uzyteczne informacje.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
Brama rozdziejaca rzeczywistosc nie jest w stanie przeciwstawic sie potedze artefaktu, ktory jest w twoim posiadaniu. Uzywasz Znaku Starszych Bogow by trwale wzmocnic granice miedzy wymiarami. Czujesz jak podczas rytualu potworna moc przeplywa przez twoje cialo i masz wrazenie jakby rozrywala cie na kawalki. Przejscie do Krain Snow kurczy sie powoli i faluje, by w koncu zniknac zupelnie. To zdecydowanie nie bylo przyjemne, ale czujesz satysfakcje, bo wiesz, ze byt, ktory chcecie powstrzymac, rowniez musial to poczuc. To jednak nie koniec, masz wrazenie, ze nie jestes na wyspie sama.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
To musi byc stwor, ktory zaatakowal cie kilka godzin temu, gdy rozmawiales z Ericiem Coltem! Zastanawiasz sie, czy czlonkowie Lozy byli odpowiedzialni za sprowadzenie tego monstrum do Arkham, niestety nie masz teraz czasu by to ustalic. Zgodnie z twoimi informacjami przejscie musi byc gdzies tutaj, cale szczescie, ze mozesz polegac na mocy Klucza. Udaje ci sie odnalezc brame i przejsc do Innego Swiata. Trafiasz na Plaskowyz Leng. Tutejsi handlarze o szerokich ustach i nogach zakonczonych kopytami sa bogaci, ale niebezpieczni. Postanawiasz nie ryzykowac, zadnych interesow z tymi istotami, wazniejsze problemy czekaja by sie nimi zajac.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
Przeprawa przez Rivertown to bylo istne pieklo. Dwa razy musiales zmienic droge, by nie wpasc na stwora siejacego spustoszenie na ulicach. I jeszcze ta inkantacja, ktora miala stworzyc mgle, pomoc sie ukryc. Wiecej mgly widziales nad kubkiem porannej kawy, niz po uzyciu tego zaklecia. Nie pojmujesz jak to moze sie komukolwiek do czegos przydac. Dom Wiedzmy tez okazal sie podlym zartem, owszem trafiles do tego pokoju z suto zastawionym stolem, posilek zdecydowanie pokrzepil, ale za to odnalezienie wyjscia juz do latwych nie nalezalo. Dom sie zmienial. Korytarze, drzwi, pomieszczenia, byly w innych miejscach, niz gdy tu wchodziles. Musiales sie nizle naglowic, by rozgryzc jak wyjsc z tego labiryntu. W koncu stajesz na ganku, zadowolony, ze masz ten koszmar za soba. I wtedy w twarz wybucha ci podmuch energii. Czujesz jakbys spadal, po czym tracisz przytomnosc.

Re: Sesja I - rozgrywka

: poniedziałek 01 lut 2010, 19:37
autor: sirafin
TURA 21 - PLAN DZIALANIA

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
OPUSZCZONA WYSPA
Probuje pokonac potwory i odbyc spotkanie.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
PLASKOWYZ LENG
Odbywa spotkanie.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
YUGGOTH
Odzyskuje przytomnosc i odbywa spotkanie.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
UNIWERSYTET MISKATONIC
Probuje uniknac potwora i zdobyc Wskazowke.

Re: Sesja I - rozgrywka

: poniedziałek 01 lut 2010, 19:37
autor: poooq
Aaarghhh... Spluwam slonym piaskiem przez zeby... Rece drza jak w febrze... Kamien strazniczy, moj najsilniejszy amulet i ochrona rozplynal sie... Dwie sylwetki... To ludzie... Z ludzmi dam sobie rade!

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: Walecznosc/Wola na 3/2,
Ruch: atakuje najpierw Czarownika, pozniej Wiedzme, testy przerazenia zostaja takie jak wypadna (dam rade) jesli test Walki nie powiedzie sie to wydaje wskazowki, a pozniej przerzucam Badaniami. Kiedy pokonam Czarownika powinny wpasc jeszcze dwie Wskazowki ktorych ew. uzywam zeby nie stracic Wytrzymalosci w tej walce.
Spotkania: zmywam krew z rak i odbywam spotkanie.
OPUSZCZONA WYSPA
Czarownik
Test Przerazenia [Porazka] : -1 Poczytalnosc
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]

Test Walki [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]

Wydaje zeton Wskazowki
Test Walki [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]

Wydaje zeton Wskazowki
Test Walki [Sukces] : +2 Wskazowki
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]


Wiedzma
Test Walki [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]


SPOTKANIE
Pod konarami jednej z wierzb odnajdujesz olbrzymi stos ludzkich kosci. Tracisz 1 punkt Poczytalnosci, ale posrod szczatkow odnajdujesz zwoj. Wylosuj 1 Zaklecie.

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Zaklecie03.png[/img]

Re: Sesja I - rozgrywka

: poniedziałek 01 lut 2010, 20:38
autor: cthulhu007
To dziwne miejsce zupelnie niepodobne do Krain Snu. Po szczesliwym ominieciu podejrzanych handlarzy wedruje dalej - mam przeczucie, ze gdzies w okolicy musi byc brama powrotna...

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: Sz/Sk 1/4 Ruch: drugie pole lokacji Spotkanie: w Innym Swiecie
PLASKOWYZ LENG
Niebezpieczenstwo, w ktorym sie znalazles, rozjasnia ci umysl. Wykonaj test Woli (+0), aby przywrocic swoja Poczytalnosc do maksymalnego poziomu.

Test Woli [Sukces] : +2 Poczytalnosc
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]

Re: Sesja I - rozgrywka

: poniedziałek 01 lut 2010, 21:04
autor: 8janek8
No kuuur... znowu??? Chyba coraz bardziej zaczynaja mi sie podobac te "niecodzienne krajobrazy". I mowie to z pelna swiadomoscia ,ha!

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: WIEDZ/SZCZ: 0/3, SZYB/SKRAD: 4/3
Ruch: koniec zatrzymania
Spotkanie: I-sze pole Yuggoth
YUGGOTH
Przeraza cie niekonczaca sie czern. Musisz zdac test Woli (-1) albo stracisz po 1 punkcie Wytrzymalosci i Poczytalnosci w wyniku strachu i wyczerpania.

Test Woli [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img]


Mandy Thompson uzywa zdolnosci Badania
Test Woli [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]


Wydaje zeton Wskazowki
Test Woli [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img]


Wydaje zeton Wskazowki
Test Woli [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]

Re: Sesja I - rozgrywka

: poniedziałek 01 lut 2010, 21:14
autor: Bryndzollo
Zupelnie nie wiem jak to sie stalo. Myslalem, ze uda mi sie niezauwazonym przekrasc do budynku, a jednak ochrona kampusu mnie rozpoznala. Znowu zostalem grzecznie, acz stanowczo wyproszony i znowu odwieziono mnie do przytulku. Stary wariat- tak szeptali sanitariusze, gdy po raz kolejny przekraczalem progi szpitala dla oblakanych... Coz moge zrobic.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie:suwaki bez zmian,
Ruch: ide na ulice Miskatonic, tam probuje unikac pomiotu, jakby co podpieram wskazowkami.. Jezeli unikne Pomiotu to testuje wiedze by zdobyc wskazowke. 
UNIWERSYTET MISKATONIC
Gwiezdny Pomiot
Test Unikow [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]

Test Wiedzy [Sukces] : +1 Wskazowka
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]

Re: Sesja I - rozgrywka

: wtorek 02 lut 2010, 17:31
autor: sirafin

Re: Sesja I - rozgrywka

: wtorek 02 lut 2010, 17:36
autor: Bryndzollo
Oto moja szansa! Tam w oddali juz widze brame! Jeszcze tylko jeden skok, jeszcze tylko oszukac to przerazajace monstrum...

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: szybkosc/skradanie na 1/4
Ruch: unikam pomiotu (wskazowka jakby co) i do Budynku Naukowego, zatrzymany
Spotkanie: W innym Swiecie
UNIWERSYTET MISKATONIC
Gwiezdny Pomiot
Test Unikow [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]

Wydaje zeton Wskazowki
Test Unikow [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img]


Wydaje zeton Wskazowki
Test Unikow [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]


Wydaje zeton Wskazowki
Test Unikow [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img]


Wydaje zeton Wskazowki
Test Unikow [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]

Re: Sesja I - rozgrywka

: wtorek 02 lut 2010, 18:59
autor: 8janek8
Wszystko powloi zaczyna wracac do normy... Czy to juz koniec?

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: bez zmian:
Ruch: II pole Yuggoth
Spotkanie: w IS (ale chyba juz nie zdaze ;) )

Re: Sesja I - rozgrywka

: wtorek 02 lut 2010, 19:15
autor: poooq
Wycienczona walka slaniajac sie na nogach opuszczam Wyspe kierujac sie znow do mojego psychiatry gdyz umysl moj wieksze rany odniosl niz cialo. Przeklety pomiot!

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: Wiedza/Szczescie na 4/0, rzucam leczenie, (koszt: 1 pocz) Ruch: Przytulek (przez Downtown)
Spotkania: wydaje 2 $ na terapie.

Re: Sesja I - rozgrywka

: środa 03 lut 2010, 12:13
autor: cthulhu007
Moj Boze!!! Czyzby sie udalo? Brama jest otwarta i wracam do Arkham!!!

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie:  W/Sz 5/1  Ruch: Wracam do Arkham, biore znacznik eksploracji  Spotkanie: Staram sie zamknac ostatnia 6 brame uzywajac Wiedzy, w razie niepowodzenia korzystam z wskazowek Jak sie uda to pieczetuje brame 5 wskazowkami i odnosimy zwyciestwo!!!
LOZA SREBRNEGO SWITU
Proba zamkniecia bramy
Test Wiedzy [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]

-5 Wskazowek
Brama Zapieczetowana

SZESC LOKACJI ZABEZPIECZONYCH PIECZECIAMI

BADACZE POWSTRZYMALI PRZEDWIECZNEGO

Rozgrywka

: czwartek 04 lut 2010, 08:13
autor: poooq
*