Strona 3 z 58

: wtorek 22 paź 2013, 13:10
autor: Valdi
Dla mnie np. dużym zaskoczeniem jest jakieś 50% nowych grafik, biorąc pod uwagę restrykcje GW to duża zmiana.

Więc i faktycznie to niewykluczone że mogą sie pojawić dodatki Nomad games i od ich pojawienia się ich dodatków moge sie założyć że max 2 tygodnie i będą przełożone na polskie dodatki :D (oczywiście do samodzielnego wydruku)

: wtorek 22 paź 2013, 13:13
autor: Mały Nemo
Nie wiem, czy wspominałem, czy nie, ale to GW zwróciło się do Nomadów, czy by nie chcieli stworzyć gry na podstawie Talismana. Wychodzi więc, iż GW także w minimalnym stopniu będzie wspierać ten projekt.

: wtorek 22 paź 2013, 13:14
autor: Mały Nemo
Valdi pisze:Więc i faktycznie to niewykluczone że mogą sie pojawić dodatki Nomad games i od ich pojawienia się ich dodatków moge sie założyć że max 2 tygodnie i będą przełożone na polskie dodatki :D (oczywiście do samodzielnego wydruku)
Tego nie chciałem mówić wprost, ale prawdopodobnie tak właśnie się stanie. ;)

: wtorek 22 paź 2013, 15:30
autor: HunteR
To chyba oczywiste, że będą chcieli kasę za dodatki. Równie dobrze można by się dziwić czemu FFG chce żeby im płacić za nowe karty skoro już się zapłaciło za podstawkę :-" Zresztą, jeśli te kwoty się potwierdzą to ceny będą niezbyt wygórowane, bo dla porównania FFG za karciane dodatki do Talismana chce 25 dolców, a za planszowe 40.

A jeśli będą wydawać też coś swojego to tym lepiej, będzie argument za kupnem nawet jeśli ma się wszystko w wersji planszowej, bo będzie to coś nowego :wink:

btw. opcja edycji postów jest zablokowana dla adminów? :-k

: wtorek 22 paź 2013, 15:32
autor: Mały Nemo
Kwoty te podał Carl osobiście, więc na 95% są prawdziwe.

O co Ci chodzi z tym BTW i edycją postów? Napisz temat lub wyślij mi PW.

: wtorek 22 paź 2013, 16:26
autor: abubu
Moje pytanie było ze względu na opis ze steam'a:
Steam pisze:Features
- Multiplayer modes for up to 4 players.
- Play against AI opponents.
- 14 characters to choose from.
- 17 powerful spells to cast.
- Many expansions available post-release.
- Detailed, interactive tutorial.
W połączeniu z aktualnie nieaktywną w grze opcją Żniwiarza, był cień szansy, że Ci co kupią w Early Access, mogą liczyć właśnie na (nie koniecznie wszystkie, ale przynajmniej 1) dodatek za free. Wychodzi jednak na to, że "features'em" gry jest "możliwość rozszerzenia gry" :P

Ps. Nemo ... zapewne chodziło o post-pod-postem ... w regulaminie jest coś tam o tym ... w takich przypadkach można użyć opcji "edytuj" ... no przynajmniej "niebiescy" mają taką opcję ... nie wiadomo jak tam "pomarańczowi" :P

: wtorek 22 paź 2013, 19:31
autor: Battonsson
Może jestem jakiś nieogarnięty ale chyba klikałem już wszędzie w tej grze i nadal nie mogę znaleźć opcji żeby porzucić przedmiot. Może ktoś wie? :)

: wtorek 22 paź 2013, 20:16
autor: abubu
Battonsson pisze:Może jestem jakiś nieogarnięty ale chyba klikałem już wszędzie w tej grze i nadal nie mogę znaleźć opcji żeby porzucić przedmiot. Może ktoś wie? :)
w swojej turze, klikaj kolejno w pola oznaczone czerwoną ramką :) [ale oczywiście u siebie w grze]

1. kliknij na "liczniku" kart (kolory odpowiadają rodzajowi: niebieski - czar; czerwony* - przedmiot; zielony - przyjaciel; żółty - trofeum) [nie mogę używać czerwonego, więc jest ciemnoczerwony]
Obrazek

2. następnie kliknij na miniaturce karty przedmiotu (dowolnej)
Obrazek

3. wybierz kartę, którą chcesz odrzucić
Obrazek

4. po prawej stronie pojawi się opcja "ditch card", kliknij ją
Obrazek

UWAGA: możliwe, że nie wszystkie przedmioty można odrzucić

: wtorek 22 paź 2013, 22:23
autor: Battonsson
Wow dzięki za szczegółową instrukcję :)
Ale niestety robiłem dokładnie tak jak pokazałeś już wcześniej i niestety u mnie nic to nie daje. Bo kiedy klikam na przedmioty w tym widoku:

Obrazek

to zamiast wejść do spodziewanego "przeglądu przedmiotów" (że tak to nazwę), to wyświetla mi się "przegląd czarów" (czyli karty czarów które mam w posiadaniu). Podobnie zresztą dzieje się jak klikam na Przyjaciół i Trofea. Po prostu co bym nie kliknął to wyświetlają się czary... Może to dlatego że jestem Prophetess a ona zawsze musi mieć czar i to powoduje buga... sam nie wiem? dziwne...

: wtorek 22 paź 2013, 23:00
autor: abubu
To warto takie coś zgłosić twórcom :) [dla przypomnienia: Escape -> Report bug - czy jakoś tak]

: wtorek 22 paź 2013, 23:04
autor: Xan
Już kawał czasu temu zgłosiłem tego buga, z którym napotkał się kolega Battonsson. :)

: środa 23 paź 2013, 15:56
autor: Mały Nemo

: środa 23 paź 2013, 22:39
autor: Xan
Ciekawe pytanie do graczy od twórców: "How do you guys think we should handle players leaving/disconnecting an online game?" - Carl.

Jakie macie zdanie na ten temat? :)

: środa 23 paź 2013, 23:29
autor: abubu
idle player kick voting :)

: czwartek 24 paź 2013, 09:01
autor: Valdi
Ja bym proponował parę trybów gier:
Tryby nie dotyczą ilości graczy, ale zakładam że ilość graczy będzie do wyboru gdy będzie się zakładało grę.

Open online gdzie do gry możesz wejść kiedy chcesz i wyjść kiedy chcesz (wychodząc giniesz, zostawiając przedmioty)

Open online AI gdzie do gry możesz wejść kiedy chcesz i wyjść kiedy chcesz (po wyjściu z gry Twoją postacią gra AI)

Private online gdzie do gry zapraszasz znajomych i po wyjściu którejś ginie, zostawiając przedmioty

Private online AI gdzie do gry zapraszasz znajomych i po wyjściu z gry Twoją postacią gra AI

To takie na szybko propozycje

: piątek 25 paź 2013, 20:07
autor: Mały Nemo
Obrazek

Pomyśleć, iż Troll wyrzucił 2 Talizmany na ten stuff ;). A wyciągał z Przygód, nic nie leżało na obszarze.

: piątek 25 paź 2013, 20:36
autor: Xan
Trolle tak mają. :)

Mój AI Krasnolud wyrzucił 5. w Jaskini i bez zastanowienia się wziął 2SZ, zamiast 3SZ (wykorzystanie zdolności).
Później, gdy przechodził przez Wieżę Wampira, to zamiast stracić własny 1 punkt Życia, (miał ich 5) oddał Jednorożca.

Wszystko oczywiście zgłoszone. ;>
Poprosiłem też Nomadów o dodanie auto-win'a w przypadku sztyletowania Wroga przez Zabójcę.

: piątek 25 paź 2013, 20:46
autor: Mały Nemo
Ale tutaj nie ma błędu u mnie xD. Ja bym z pocałowaniem ręki oddał nawet 5 talizmanów za 3 najpotężniejsze przedmioty w grze - Magiczny Miecz, Różdżka oraz Kula Jasnowidzenia. Wręcz przeciwnie, chciałem napisać, iż czasem AI potrafi zaskoczyć pozytywnie ;].

: piątek 25 paź 2013, 20:51
autor: Xan
Zawsze mnie to zastanawiało dlaczego te klasyczne talizmany w grze niczego poza ukończeniem gry nie oferują. Dobrze, że mamy dodatki autorskie, prawda Nemo? :)

Osobiście jestem przyzwyczajony do hardcorowego grania z kolegami i czasami zagrywki AI mnie naprawdę bawią.

: piątek 25 paź 2013, 20:54
autor: Mały Nemo
Może Nomadzi też zrobią alternatywę dla Talizmanów, by coś dawały. Napisz im, w końcu sami wspominali iż planują niespodzianki ;).

Ale fakt, AI czasami potrafi zaskoczyć :P.

: piątek 25 paź 2013, 21:01
autor: Xan
Świetny pomysł! Ale, ale... Nie wiem czy czasami priorytetem Nomadów nie jest przeniesienie całego oficjalnego contentu, a dopiero później zabawy typu "Talisman: The Nomad Expansion". :)

: piątek 25 paź 2013, 21:07
autor: Mały Nemo
Zależy, w którymś temacie pisali (chyba nawet tu na forum podawałem), iż za parę tygodni ujrzymy jakieś ciekawostki typu generatora własnego Poszukiwacza. Możliwe, iż to też przepchają, trudno nie będzie. Jako homebrew rule.

: środa 30 paź 2013, 15:45
autor: Xan
Jest już do pobrania Update #2. :)

: środa 30 paź 2013, 17:12
autor: Mały Nemo
Nota bene dosyć ciekawy ;).

: piątek 01 lis 2013, 20:09
autor: Mały Nemo
Nomad pisze:Reaper will go back in his 'box' next week when a new update comes out :O) Hope you can live with death until then, so to speak ;O)