Strona 48 z 58

Re: Talisman: Digital Edition

: wtorek 19 mar 2019, 11:11
autor: Mały Nemo
Ale jak nie bedzie dodatkow, to gra przestanie na siebie zarabiac, a wiec moze zostac porzucona. Nomadzi to nie milionerzy, azeby ich stac bylo pompowac kase i czas w martwy produkt (zreszta za wyjatkiem Valve nikt inny tez tego nie robi). A teraz mamy i dodatki i naprawe bugow. Chyba ze ktos mi jest w stanie pokazac ogloszenie nowego dodatku, ktory przy okazji by nie naprawial bugow. Narzekac mozna, owszem, ale wydaje mi sie iz naprawde bardzo ciezko o druga taka firme, co tak aktywnie by starala sie o zadowolenie graczy (nowe patche co kilka tygodni, codzienna aktywnosc na ich forum na steamie czy discordzie).

Re: Talisman: Digital Edition

: wtorek 19 mar 2019, 13:49
autor: Xan
I co nam po tej aktywności, jak podstawowe błędy w grze jak były, tak są... Wraz z nowym dodatkiem poprawiają niektóre trywialne, starsze błędy, ale przy okazji powstaje cała masa nowych. Pomijam całe biznesowe podejście, bo kasa, to kasa. Każdy chce nachapać się jej jak najwięcej. Niemniej uważam, że gra powinna być dla ludzi (czytaj: przyjemna, wolna od błędów, stabilna), a w tej chwili to ludzie są dla gry (wrzucamy byle co, byleby coś nowego, doimy ludzi i byle hajs się zgadzał, jakość schodzi na drugi plan).

Owszem, Nomadzi to nie milionerzy, ale dostali już dawno temu pieniądze (w tym ode mnie) z których powinni byli poprawić wszystkie podstawowe błędy i zapewnić graczom produkt o należytej jakości, za który zapłacili.

Re: Talisman: Digital Edition

: wtorek 19 mar 2019, 14:01
autor: Valdi
Xan pisze: wtorek 19 mar 2019, 13:49 wrzucamy byle co, byleby coś nowego, doimy ludzi i byle hajs się zgadzał, jakość schodzi na drugi plan
Ale tu piszesz o całej branży gier komputerowych i patchach na kilkanaście - kilkadziesiąt GB?

Zawsze podejżewam że możesz jeszcze raz wysłać uwagi do wydawcy.

Re: Talisman: Digital Edition

: wtorek 19 mar 2019, 14:19
autor: Xan
Valdi pisze: wtorek 19 mar 2019, 14:01 Xan pisze: ↑
19 marca 2019, 13:49
wrzucamy byle co, byleby coś nowego, doimy ludzi i byle hajs się zgadzał, jakość schodzi na drugi plan

Ale tu piszesz o całej branży gier komputerowych i patchach na kilkanaście - kilkadziesiąt GB?
Nie bardzo rozumiem. Napisałem konkretnie o Talismanie DE, a nie o całej branży gier komputerowych. Mam wiele innych gier i wiem jak wygląda ich cykl życia. Błędy były we wszystkich i priorytetowo były naprawiane po tym jak zostały wykryte bądź zgłoszone przez społeczność. Dopiero później pojawiał się nowy content. Tutaj jest odwrotnie. Może jest to uwarunkowane chęcią największego zysku, może zbyt małym team'em, a może jedno i drugie.

Re: Talisman: Digital Edition

: wtorek 19 mar 2019, 14:26
autor: Mały Nemo
A ja na przykład całkiem niedawno nabyłem grę, która nawet nie jest nową grą, tylko remake starej, w której błędy co i raz się pojawiają, kilka z nich nawet uniemożliwia pokonanie głównego bossa gry, a postów od Developerów widziałem dokładnie 1. Parę miesięcy temu. Do dnia dzisiejszego ani developerów nie widać, ani patcha naprawiającego chociażby te poważne błędy. Myślę, iż tamto studio mogłoby bardzo wiele się nauczyć od Nomadów, oj bardzo wiele...

Re: Talisman: Digital Edition

: wtorek 19 mar 2019, 14:34
autor: Xan
Nie twierdzę, że takich gier nie ma. Napisałeś o przykładzie jakiejś niszowej gry. Talisman ma zapewne znacznie większą społeczność i znacznie większe przychody.

Re: Talisman: Digital Edition

: wtorek 19 mar 2019, 14:37
autor: Valdi
No właśnie cała branża z takimi błędami się boryka, z tego co wiem (chociażby z postów tutaj) Nomadzi reagują na zgłoszenia, a ludzie w Talismana grają. Więc albo błędy które Xan wykryłeś były na tyle znikome (pod względem uciążliwości i występowania) że odłożyli je na później, albo po prostu nie zauważyli Twojego zgłoszenia / zapomnieli o nim. Może warto napisać do nich jeszcze raz?

Re: Talisman: Digital Edition

: wtorek 19 mar 2019, 14:44
autor: Mały Nemo
Tak pro forma kilka patchy do DE z pierwszej strony szukajki:

Patch - 11/03/19
Patch - 18/02/19
Patch - 11/02/19
Patch - 12/12/18
Patch - 22/11/18
Patch - 15/11/18

Możliwe, że tych patchy było nawet więcej, ale steamowa szukajka jest o kant ch. potłuc, więc trudno stwierdzić. Może to tylko ja, ale jak dla mnie, jak na studio, które ma głęboko w rzyci swoich graczy, to Nomadzi wydali zaskakująco dużo patchy w zaskakująco krótkim okresie czasu.

Re: Talisman: Digital Edition

: wtorek 19 mar 2019, 15:12
autor: Xan
Valdi pisze: wtorek 19 mar 2019, 14:37 No właśnie cała branża z takimi błędami się boryka, z tego co wiem (chociażby z postów tutaj) Nomadzi reagują na zgłoszenia, a ludzie w Talismana grają. Więc albo błędy które Xan wykryłeś były na tyle znikome (pod względem uciążliwości i występowania) że odłożyli je na później, albo po prostu nie zauważyli Twojego zgłoszenia / zapomnieli o nim. Może warto napisać do nich jeszcze raz?
Nomadzi są w pełni świadomi tych problemów i na obiecankach stanęło.

@NemoMan.EXE patch'y mogłoby być i 1000 500 100 900, co nie zmienia faktu, że gra nadal jest w obecnym stanie niegrywalna.

Re: Talisman: Digital Edition

: czwartek 21 mar 2019, 15:22
autor: Mały Nemo
Kolejne zdjęcie z najnowszego rozszerzenia:

Obrazek

Re: Talisman: Digital Edition

: czwartek 21 mar 2019, 16:36
autor: ELF
NemoMan.EXE pisze: czwartek 21 mar 2019, 15:22 Kolejne zdjęcie z najnowszego rozszerzenia:

Obrazek
Ruszyła beta , dodatek nazywa się jednak Ancient Beasts, odpalam ;)

Re: Talisman: Digital Edition

: czwartek 21 mar 2019, 16:44
autor: Bludgeon
Daj znać co zmienia/dodaje.

Re: Talisman: Digital Edition

: czwartek 21 mar 2019, 18:32
autor: ELF
Bludgeon pisze: czwartek 21 mar 2019, 16:44 Daj znać co zmienia/dodaje.
Tak na szybko po 1 grze. Na początku gry w zależności od ustawień losowana jest od 0 do 3 bestii. Następnie , też w zależności od ustawień co 10,15 ...50 rund pojawia się kolejna bestia. Virgil, który jak zrozumiałem miał być nazwą dodatku to jedna z bestii. Każda z nich ma swój obszar startowy i sposób przemieszczania się po planszy (gracze chyba nie mają na to wpływu). Po pokonaniu bestii dostaje się kartę nagrody. Udało mi się na razie 1 , dość ciekawą. Sa 2 nowe postaci ale jeszcze nie opisane właściwie. W mojej grze pojawił się trophy hunter, który niczym specjalnym się nie wyróżniał , ma jedynie opis "likes trophies" i może sprzedawać trofea za sztukę złota. Sa 2 nowe zakończenia ale nie patrzę jakie. Bestii i nagród za nie dość sporo. Jakby ktoś chciał potestować zapraszam bo na razie gram lokalnie.

Re: Talisman: Digital Edition

: piątek 22 mar 2019, 13:14
autor: Xan
W końcu poprawili błędy, które irytowały mnie od wieków. :DDDD Nowy dodatek zapowiada się całkiem ciekawie, w sumie odzyskali mnie jako zadowolonego usera. Można? Można! ;)

Re: Talisman: Digital Edition

: piątek 22 mar 2019, 13:21
autor: Valdi
Xan pisze: piątek 22 mar 2019, 13:14 W końcu poprawili błędy, które irytowały mnie od wieków. :DDDD Nowy dodatek zapowiada się całkiem ciekawie, w sumie odzyskali mnie jako zadowolonego usera. Można? Można! ;)
Administracja interweniowała :D

Re: Talisman: Digital Edition

: poniedziałek 25 mar 2019, 09:49
autor: ELF
Xan pisze: piątek 22 mar 2019, 13:14 W końcu poprawili błędy, które irytowały mnie od wieków. :DDDD Nowy dodatek zapowiada się całkiem ciekawie, w sumie odzyskali mnie jako zadowolonego usera. Można? Można! ;)
Aż takie znaczenie ma dla ciebie jak się toczą kostki i jakie są odgłosy ? ;)

Re: Talisman: Digital Edition

: poniedziałek 25 mar 2019, 10:14
autor: Krzysiek
Dzięki @ELF!
Dodatek brzmi ciekawie, czuję że bezwstydnie pożyczę z niego kilka pomysłów do drugiej edycji.

Re: Talisman: Digital Edition

: poniedziałek 25 mar 2019, 11:12
autor: Xan
ELF pisze: poniedziałek 25 mar 2019, 09:49
Xan pisze: piątek 22 mar 2019, 13:14 W końcu poprawili błędy, które irytowały mnie od wieków. :DDDD Nowy dodatek zapowiada się całkiem ciekawie, w sumie odzyskali mnie jako zadowolonego usera. Można? Można! ;)
Aż takie znaczenie ma dla ciebie jak się toczą kostki i jakie są odgłosy ? ;)
Ma to fundamentalne znaczenie. Nie były to zresztą jedyne błędy w grze, które mi przeszkadzały. :upside_down_face:

Re: Talisman: Digital Edition

: środa 27 mar 2019, 09:46
autor: ELF
Xan pisze: poniedziałek 25 mar 2019, 11:12
ELF pisze: poniedziałek 25 mar 2019, 09:49
Xan pisze: piątek 22 mar 2019, 13:14 W końcu poprawili błędy, które irytowały mnie od wieków. :DDDD Nowy dodatek zapowiada się całkiem ciekawie, w sumie odzyskali mnie jako zadowolonego usera. Można? Można! ;)
Aż takie znaczenie ma dla ciebie jak się toczą kostki i jakie są odgłosy ? ;)
Ma to fundamentalne znaczenie. Nie były to zresztą jedyne błędy w grze, które mi przeszkadzały. :upside_down_face:
No dobra, przyznam, że mnie też wkurzają te nie dające się wyłączyć dźwięki w tle. Chciałbym mieć na maxa głośno ustawione powiadomienie,że ktoś wchodzi na mój stolik lub wychodzi podczas zakładania gry a tam przy okazji jak nie jakieś wichry to ćwierkania. I weź oglądaj jakiś film z tym badziewiem w tle.

Re: Talisman: Digital Edition

: środa 27 mar 2019, 10:52
autor: Mały Nemo
Dwie kolejne grafiki:

Trovius:
Obrazek

Kernos:
Obrazek

Re: Talisman: Digital Edition

: środa 27 mar 2019, 19:38
autor: maggot
Kernos to mi przypomina Infernusa z World of Warcraft

Re: Talisman: Digital Edition

: środa 27 mar 2019, 20:49
autor: Vi2zz4rD
Obie jakoś biednie wyglądają...

Re: Talisman: Digital Edition

: poniedziałek 29 kwie 2019, 12:21
autor: ELF
W końcu alfa Ancient Beasts przeszła do etapu bety. Pojawiły się opisy bestii , od razu z polskim tłumaczeniem. Dodatkowo wprowadzono ogranicznik maksymalnej liczby (tu do poprawki LICZBY nie ilości ;) bestii jakie mogą się pojawić w grze. Gra się całkiem zabawnie.

Re: Talisman: Digital Edition

: poniedziałek 29 kwie 2019, 20:01
autor: Wiktor
ELF pisze: poniedziałek 29 kwie 2019, 12:21 wprowadzono ogranicznik maksymalnej liczby (tu do poprawki LICZBY nie ilości ;) bestii jakie mogą się pojawić w grze.
Jaka jest różnica między liczbą a ilością w grze?

Re: Talisman: Digital Edition

: wtorek 30 kwie 2019, 11:42
autor: ELF
Wiktor pisze: poniedziałek 29 kwie 2019, 20:01
ELF pisze: poniedziałek 29 kwie 2019, 12:21 wprowadzono ogranicznik maksymalnej liczby (tu do poprawki LICZBY nie ilości ;) bestii jakie mogą się pojawić w grze.
Jaka jest różnica między liczbą a ilością w grze?
To po prostu bardzo częsty błąd językowy. Liczba odnosi się do rzeczowników policzalnych , ilość do niepoliczalnych. W tym przypadku maksymalna liczba bestii może być ustawiona na 3 do 10.