Strona 1 z 1
Imba poszukiwacz
: środa 30 lis 2005, 10:53
autor: SklejPieroga
Który z poszukiwaczy wszym zdaniem najbardziej imba? :?: Czyli jest za dobry albo za cienki (jakby ktos nie wiedzial). Moim zdaniem imba jest Centaur (dodatkowy ruch i łuk) i Kobold (darmowa teleportacja). A z drugiej strony Druidem to chyba jeszcze nikt nie wygral... Tylko isc do miasta i Arcymagiem zostac...
: środa 30 lis 2005, 11:00
autor: SeSim
Cizus... a nie prościej pisać po polsku? Przesadzona, przebajerzona albo poprostu cieńka? Jakieś imba.. może imdb ?:P
Nie sztuką jest wygrać MiM zajebistą postacią. Sztuką jest wygrać kimś słabszym
: środa 30 lis 2005, 20:43
autor: MAXtoon
Imba = imbalanced... dla niewtajemniczonych (język angielski jest używany w wszelkiego rodzaju grach przez neta... niestety).
Popieram - straszliwie denerwuje mnie to, że wszyscy używają języka "nowoczesnego" zamiast ojczystego. W czym wyraz "przesadzony" czy "niezbalansowany" jest gorszy od wyrazu IMBA? :shock:
: środa 30 lis 2005, 21:56
autor: Juri
Nie jest COOL
A tak na marginesie tez tego nie lubie, ale to Signum Temporis wiec coz mozna na to poradzic??
: środa 30 lis 2005, 22:00
autor: SeSim
Imba... I'm too old for this shit
Cholera naprawdę chyba zaczynam się czuć za stary
Czasem nie kumam tego nowoczesnego online języka
Może dlatego, że nie gram na ogół w gry online
Ehh gdzie te czasy kiedy siedziało się w kilka osób przed jednym 14to calowym monitorem, często czarnobiałym i grało się "co życie" w Elektrobody albo Larego 1 tudzież Streetroda albo Ally Cata
Pewnie większość młodszych ludków na tym forum nie ma zielonego pojęcia o czym ja teraz mówię
: środa 30 lis 2005, 22:09
autor: MAXtoon
Ważne jest to,że Ci starsi wiedzą
: środa 30 lis 2005, 22:11
autor: Raphalus
Mnie to oskarżają za offtopic, A TU CO SIE DZIEJE !!?? przesadzony jest Marlok, czy coś takiego, niemam jaskini a on tam jest. Niemoże chodzić po powieżchni bo światło go zabija.
: środa 30 lis 2005, 22:14
autor: MAXtoon
Tak to faktycznie przesadzony jest... chyba właśnie chodziło Ci o to ze jest nie dorobiony...
przesadzony = zbyt dobry = jasnowidz, jak kazdy juz to wie
P.s. nie chodzi o robienie offtop(chociaz to tez karalne...) tylko o to ze oskarzylales caly czas jedna osobe... ale juz do tego nie wracajmy, bo prowadzi to do nikad
: środa 30 lis 2005, 22:15
autor: Juri
Z tego co wiem ktos na Forum przeszedl Magie i Miecz Morlokiem i wygral cala gre !! Ale fakt Morlok jest najbardziej niegrywalna postacia ze tak powiem. Choc niektorzy sadysci czerpia radosc z grania takimi samobojcami :twisted:
: środa 30 lis 2005, 22:17
autor: MAXtoon
To sie chyba nazywa SATYSFAKCJA
: środa 30 lis 2005, 22:19
autor: Raphalus
Kto?! Gdzie?! JAK?!
To muszę Gorąco pogratulować temu komuś
Moje gratulacje, MISTRZU
: środa 30 lis 2005, 22:22
autor: SeSim
Grałem Morlokiem
Cholera gdyby nie to, że moja poprzednia postać zginęła i zacząłem grać jak już w podziemiach leżało kupę potworów a co lepsze karty już były przebrane to bym pewnie jakoś przetrwał
A co do jasnowidza... wcale nie jest przebajerzony. Jedyne co on ma PRZE to --CENZURA--
bo wszyscy chcą go zabić
: środa 30 lis 2005, 22:43
autor: Michael
Jam to nie chwaląc się uczynił. Wygrałem grę Morlokiem ale dzięki szczęściu w rzucie kostkami , szczegóły w poscie o MORLOKU gdzies tam na forum
: środa 30 lis 2005, 23:12
autor: SeSim
Bangla Banlga
Biję pokłony
: środa 30 lis 2005, 23:38
autor: Juri
: środa 30 lis 2005, 23:56
autor: Kufir
: piątek 02 gru 2005, 16:00
autor: Michael
Jako że podobny temat był już poruszany kilka razy , rzucę trochę inny temat .
Spójrzcie na orginalne postaci z MiM , proste i nieskomplikowane , na ogół. Srednia liczba umiejętności to coś około 3. Spójrzcie teraz na ten nowe tworzone przez fanów , Umiejętności masa , wyjątków , reguł i każdy stara się jak najbardziej określić co tej postaci wolno a co nie .
Jak przy tym wypada Troll czy Minotaur . Wiem że to stwarza problemy i niektóre postaci są słabe właśnie przez posiadanie jednej umiejętności , ale wtedy gra jest ciekawsza,
A nowi to istne kombajny wojenne
Więc pytam : czy waszym zdaniem nowi Poszukiwacze powinni mieć mało umiejętności od 2 do 4 czy też jak najwięcej żeby było dokładnie wiadomo co wolno tej postaci a co nie ?
: piątek 02 gru 2005, 16:20
autor: Gamekeeper
Osobiscie uwazam ze nie ilosc umiejetnosci okresla mozliwosci poszukiwacza a raczej ich jakosc. Spojrz na krasnoluda ma ich troche a nie za bardzo pomagaja w rozgrywce.
Co do "kombainow wojennych" jak to okresliles fakt czasem sa przegiete dlatego na przyklad ja nie biore ich pod uwage w losowaniu.
Mysle ze to kwestia gustu jak kto i czym lubi grac.
: piątek 02 gru 2005, 16:23
autor: Valdi
Według mnie powinni byc robieni na wzrór oryginałów, owszem wszyscy poszukiwacze autorscy są fajni dołączam ich do kolekcji kart ale jak gram to umownie gramy tylko oryginałami. Jak tworzyłem poszukiwaczy (tych starych jeszcze w paintcie to wymogiem postaci było siła + moc = 6 (max 7) ilość umiejętności specjalnych = max 5. pole startowe Kraina zewnętrzna i środkowa. Starałem sie robić ich umięjętności wyważone żeby były tyakie same szanse u wszystkich.
: piątek 02 gru 2005, 18:20
autor: MAXtoon
Popieram wszystko poza jednym - start w krainie srodkowej chyba nie jest najszczęśliwszym pomysłem...
: niedziela 04 gru 2005, 09:03
autor: Valdi
No wiem że to tragiczny pomysł z środkową krainą ale, są postacie które zaczynają w "Puszczy" "Ruinach" "Równinach" a te obszary są też w środkowej krainie i w czasach gdy je robiłem nie miałem dostępu do neta i nie można było się naradzić z całym światem na temat zasad. Teraz to i owszem też mogę być za tylko kraina zewnętrzną. Oczywiście są jeszcze takie rodzynki jak "Morlok" który zaczyna w "Wejście do podziemi" co nie powinno mieć miejsce ale... Uważam że powinna być tylko kraina zewnętrzna a start typu: Wioska odbywać się na planszy głównej żeby nikt sobie nie zaczynał na planszy gospody.
To było poza tematem tylko w ramach sprostowania.
: niedziela 04 gru 2005, 16:18
autor: wilczy
Valdi, przyjrzyj sie planszy: Ruiny są tylko w Zewnętrznej. Na 100%.
Przejście z Zewnętrznej do Środkowej jest pierwszym poważniejszym testem samodzielności Poszukiwacza. Trzeba być wystarczająco silnym, ewentualnie przygotować wyposażenie, ewentualnie trzeba trochę pokombinować
- zawsze trzeba się odrobinę postarać. Pojawienie się automatycznie w Środkowej jako miejsce startu zupełnie psuje tę zasadę, na szczęście w myśl oryginalnej gry tak się nie zdarza (nie powinno).
Z Wioską masz rację, bo jeśli ktoś dokłada planszę Wioski i jest Poszukiwacz, który startuje w Wiosce, to oczywiście startuje sobie z jakiegoś pola na tej dodatkowej planszy. Rozwiązaniem powinno być opisanie konkretnego pola, na którym pojawiają się Poszukiwacze startujący w Wiosce, dokładnie tak, jak oznaczono na planszy Miasta pole Plac Miejski.
Morlok nie miałby szans, gdyby miał startować na powierzchni. Jednak możnaby się zastanowić, czy nie losować na początku takiej rozgrywki odkrytego już miejsca "Wejście Do Podziemi" (losować gdzie je położyć - oczywiście wyłącznie w Zewnętrznej) - żeby inni też mogli próbować, nie tylko on.