Strona 1 z 1

Twórczość DSomina

: poniedziałek 07 sty 2013, 15:14
autor: DSomino
Nowe postacie, karty i pomysły do DO.

: poniedziałek 07 sty 2013, 15:19
autor: Mały Nemo
Hi,

a gdzie? :)

: poniedziałek 07 sty 2013, 15:22
autor: DSomino
Już dodaje bo mam problem z wysłaniem :P

: poniedziałek 07 sty 2013, 16:04
autor: DSomino
Oto moja nowa postać do DO - druid

: poniedziałek 07 sty 2013, 16:17
autor: DSomino
Mówcie co o tym sądzicie bo nie wiem czy dodawać resztę?

: poniedziałek 07 sty 2013, 18:08
autor: Mały Nemo
Wiesz... u nas trochę trzeba poczekać. O 16:04 to wielu nas właśnie z pracy wychodziło, a poza tem my głównie jesteśmy o MiMie i pochodnych. DO też, ale mniej.

Anyway, ja ostatni raz w DO grałem ze półtora roku temu, więc za dużo nie pamiętam. Z pierwszego punktu raczej byłbym zrobił: "Rozpoczynasz grę posiadając kartę umiejętności...", która by aktywowana była za zero punktów, a na której wszystkie zalesione obszary byłyby wymienione.

Gra jest przeciwko sobie, więc nie bardzo rozumiem, po co jest pomaganie innym graczom (jak ich leczenie albo aura).

Trzeciej zdolności opisać nie mogę, bo nie pamiętam, jakie wartości mają wrogowie. Aczkolwiek może powinna była być możliwość leczenia tych stworów? I ile naraz takich możesz mieć? Pamiętam, iż w zasadach było i 1 chowańcu, ale czy to jest traktowane jako chowaniec?

: poniedziałek 07 sty 2013, 18:50
autor: DSomino
Dzięki za poradę :). Postać nie jest jeszcze dopracowana w 100%-ach, ponieważ chciałem ją dopiero wypróbować w grze. Co do tego pomagania innym graczom w DO to pomyslałem sobie, że motyw współprawcy, chociaż w jakimś stopniu
mogłby być ciekawy. Np. wspolna walka z wrogiem z karty, gdzie on miałby podwyższone parametry no i nagroda bylaby większa :). Nie przedłużając, dziekuje za poprawkę i pozdrawiam.

: poniedziałek 07 sty 2013, 19:00
autor: Mały Nemo
Ale wtedy musiałby być jakieś zasady, które dawały by bonusy Druidowi za współpracę. Gra jest PvP, więc jeżeli Druid decyduje się komuś pomóc, to niech coś z tego, poza tryb Hard Mode, ma ;).

: poniedziałek 07 sty 2013, 19:10
autor: Wiktor
Poza tym, że tekst umiejętności III poziomu jest nieprzejrzysty, to postać bardzo ciekawa, czekamy na więcej.
Nie zgodzę się z "przedmówcą" - nie uważam, że potrzebne są zasady, które dawały by bonusy Druidowi za współpracę. Zauważ Nemomonie, że postać może leczyć siebie, pomaganie innym postaciom to dodatek. Taka umiejętność może przydać się, jeśli postać chce rozgrywać innych graczy przeciwko sobie. Jeśli miałbym więc się do czegoś przyczepić, to tego, że użycie takiej umiejętności na innej postaci powinno być tańsze, albo np. za 2 uleczenia innego gracza może uleczyć siebie...

: poniedziałek 07 sty 2013, 19:15
autor: abubu
Poza tym, w MiM/TMiM również można działać na korzyść innych gracz (czar uzdrowienie / ocalenie / itp). Zawsze może to być zagranie taktyczne. DO mam ale nie grałem jeszcze, więc nie wiem, czy takie uzdrowienie nie zablokowało by komuś innej specjalnej zdolności. (?)

Druid - wersja poprawiona

: wtorek 08 sty 2013, 15:43
autor: DSomino
Dzięki wszystkim z porady związane z moją postacią : )

Nowa postać - Krasnolud

: środa 09 sty 2013, 19:05
autor: DSomino
Moja nowa postać do DO

: wtorek 15 sty 2013, 09:41
autor: Raku Games
Gratuluję pomysłów!
Chwilę pomyślę nad kartami i dorzucę jakieś rady od siebie, może jutro :)

: środa 16 sty 2013, 22:36
autor: DSomino
Byłoby mi bardzo miło :)

: czwartek 17 sty 2013, 14:57
autor: Raku Games
Moje uwagi - choć trzebaby i tak przetestować postać by stwierdzić czy są słuszne czy nie :)

Druid
Tresura - jest to bardzo mocna umiejętność, wręcz potężna. W zasadzie otrzymujemy przedmiot-zwierzę kóre może nam dodawać kilkanaście siły. Takiego przedmiotu-zwierzę praktycznie nie da się zniszczyć, gdyż Druid może leczyć je + jest odporne na zaklęcia. Nawet gdy przypadkiem zwierzę zostanie zniszczone przez jakieś losowe zdarzenie, to w dość łatwy sposób możemy wytresować sobie nowego potworka ;)

mam kilka propozycji, które warto by przetestować dotyczących umiejętności tresura:
- zostawić tak jak jest - tylko wprowadzić ograniczenie w korzystaniu ze zwierzęcia np.: tylko raz na rundę albo koszt użycia zwierzęcia w walce to np 1 PU (bądź 1 PU np na 2 walki) albo trzeba poświęcić 1 PE i tym podobne.
- nie wiem czy odporność na zaklęcia to dobry pomysł, trzeba by zagrać kilka razy bez tej odporności
- wprowadzić opcję strzelania do zwierzęcia na mapie - i możliwość wybicia go w ten sposób

Umiejętność leczenie:
leczenie kosztem 1 magii i PU to bardzo nieopłacalny zabieg i raczej nikt z tego nie będzie korzystał. Jedynie koszt leczenie zwierzęcia z umiejętności Tresura jest ok. Leczenie postaci ograniczyłbym do kosztu 1 PU oraz w opisie umiejętności dokładnie określij w jakiej odległości można leczyć inne postacie.

Likantropia: bardzo fajne - trzeba by sprawdzić w działaniu czy będzie się opłacało korzystać - może dodałbym tutaj, że podczas przemiany mamy np bonus do siły + 5 oraz zmniejszenie magii o 3 punkty. Zrobiłbym, że ta umiejętność kosztuje 0 PU. Jeżeli gracze będą ciągle z niej korzystać bo będzie się bardzo opłacało - wtedy bym wprowadził ograniczenie, że koszt użycia to 1 PU.
Dodatkowo można przetestować ograniczenie, że podczas przemiany nie mozna korzystać z zaklęć.

Krasnoluda opiszę później.

: czwartek 17 sty 2013, 19:43
autor: DSomino
Wielkie dzięki!! Wszystkie uwagi przemyślę i na pewno wprowadzę. W dodatku znalazłem jeszcze błąd i dodałem profity z umiejętności II Poziomu Druida: Wsparcie. Za użycie jej na innym graczu, dostaje się 2 PD, podobnie zresztą jak w przypadku Leczenia :)

Zabieram grę na ferie i przetestuję z moją paczką czy to działa :) Pozdrawiam Dominik

: czwartek 17 sty 2013, 19:43
autor: DSomino
:)

: wtorek 22 sty 2013, 13:49
autor: Raku Games
Teraz postaram się opisać krasnoluda! Choć na początek może dać imię postaci z jakimś pseudonimem dla budowania klimatu?


Toporek - zmieniłbym nazwę, bo jak na toporek do rąbania drewna jest zbyt pakerny. Bo broń +3 do siły kiedy używa się tarczy jest całkiem niezły i może zmienić nazwę na jakąs klimatyczą np Toporek "Tarczomistrza" czy coś w tym stylu? Parametry samego przedmiotu wg mnie są bardzo ok.

Runa lecznicza
Też bardzo udany przewdmiot. Trzeba tylko sprawdzić go praktyce. Bo ciągłe leczenie innych postaci, może zaburzyć równowagę gry. Może wrowadzić, że możesz uleczyć siebie albo inna postać. Jeżeli uleczysz inna postać to sam tracisz 1 PE ale zyskujesz 2 PD?
Trzebaby przetestować te warianty!

Czas zemsty - dodałbym, że jak pokonasz stwora z tej umiejętności zyskujesz 1 siły

Rzut Toporem - jakby zrobić że ten toporek to przedmiot magiczny to by była bardzo fajna umiejętność. Bo w przypadku gdy krasnolud walczy na magię to jego broń jest bezużyteczna - jednak gdy nią rzuci np w demona to ma on -2 magii. Bardzo fajne.

Magia runiczna - ok

Trzelec wyborowy - tutaj wg mnie niepasuje ta umiejętność - może przy rzucaniu wszelkiego rodzajami przedmiotami, które mają taką opcję (jak np topór) dać +5 zręczności. A niedotyczy to broni dystansowych jak łuk, proca itd? Wtedy toporkowi można dodać opcję, że można nim rzucać - jako atak dystansowy? Wtedy byłoby lepiej


Jeszcze raz gratuluję pomysłów i zaangażowania. Uważam, że po dopracowaniu będą to bardzo grywalne postaci. Mam nadzieję, że pomogłem.

Pozdrawiam

: czwartek 28 mar 2013, 20:41
autor: Rocy7
Można prosić o wersje w jakości do wydruku?