X-COM is back!!!
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
X-COM is back!!!
Co tam będę się rozpisywał. Kto wie co to jest, ten wie. Kto nie wie niech patrzy!
Tutaj mamy intro i pogadanki deweloperów:
http://store.steampowered.com/agecheck/app/200510/
A tutaj mamy gameplay:
Czasem dłużyły się misje torowe w starym UFO (Żeby nie było, uwielbiam turówki) ale po tym co zobaczyłem na gamplayu wiem, że już nigdy to się nie stanie. Miód cieknie z monitora, DVD i wypływa spod klawiatury!! AAAAAAAAAAAAAA Zostawili wszystko co dobre, dodali nową oprawę graficzną i rozwiązania. Zapowiada się super. To jest chyba pierwsza gra w której mi nie przeszkadza 3D.
Tutaj mamy intro i pogadanki deweloperów:
http://store.steampowered.com/agecheck/app/200510/
A tutaj mamy gameplay:
Czasem dłużyły się misje torowe w starym UFO (Żeby nie było, uwielbiam turówki) ale po tym co zobaczyłem na gamplayu wiem, że już nigdy to się nie stanie. Miód cieknie z monitora, DVD i wypływa spod klawiatury!! AAAAAAAAAAAAAA Zostawili wszystko co dobre, dodali nową oprawę graficzną i rozwiązania. Zapowiada się super. To jest chyba pierwsza gra w której mi nie przeszkadza 3D.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Grałem w stare UFOki i X-COMy w podstawówce, na nową wersję czekam i po ograniu demka wiem że czekać warto Z minusów wymieniłbym tylko (przynajmniej na razie) komiksową stylistykę, która do tej gry kompletnie mi nie pasuje (aczkolwiek idzie się przyzwyczaić) oraz te dynamiczne scenki podczas rozgrywki. To ostatnie jest ok podczas dialogów czy jakiś ważniejszych wydarzeń w trakcie misji (np. przedstawienie nowego przeciwnika czy oskryptowana scena śmierci naszego żołnierza związana z fabułą), ale kiedy podczas wydawania rozkazów w losowych momentach nagle zmienia mi się ustawienie kamery i gra pokazuje mi pod różnymi kątami jak mój wojak biegnie to strasznie wybija to z rytmu. Mam nadzieję że będzie się to dało wyłączyć :?
Poza tym, gierka spoko, obok Dishonored będzie to chyba najlepszy tytuł tego roku
Poza tym, gierka spoko, obok Dishonored będzie to chyba najlepszy tytuł tego roku
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
W 1 i 2 Rysunki też były komiksowe. Mi się to akurat podoba, wolę taką konwencję niż silenie się na realizm, który nigdy nie wygląda dobrze.HunteR pisze:Z minusów wymieniłbym tylko (przynajmniej na razie) komiksową stylistykę, która do tej gry kompletnie mi nie pasuje
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- Burjaufojad
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Mała Magia i Miecz - Posty: 681
- Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 52
X-com rules !
Grałem w 1992. W gdzieś w lutym (2 miesiąc gry) wylądował mi na bazie battleship silicoidów. Miałem tylko kilka laser pistoli i strzelałem ze zwykłych karabinów (na szczęście w bazie było dużo moich ryśków (większość niewyszkolonych). Zostawili 4200 ellerium + mase innych fantów - wygrałem we wrześniu ...
Grałem w 1992. W gdzieś w lutym (2 miesiąc gry) wylądował mi na bazie battleship silicoidów. Miałem tylko kilka laser pistoli i strzelałem ze zwykłych karabinów (na szczęście w bazie było dużo moich ryśków (większość niewyszkolonych). Zostawili 4200 ellerium + mase innych fantów - wygrałem we wrześniu ...
Wasz Niedozajebicia
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
a czy wiecie że jest Demo i że gra nie obsługuje XP? to tak aby co niektórzy kupując się później nie wkur...... itd itd itd jak ten co pisze tego posta.
Ja niestety miałem kupić na amazonie kolekcjonerkę lecz po tym infie spasowałem, nie będę zmieniał kompa dla gry jeszcze mi nie odwaliło.
Ja niestety miałem kupić na amazonie kolekcjonerkę lecz po tym infie spasowałem, nie będę zmieniał kompa dla gry jeszcze mi nie odwaliło.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
wiesz mam tyle na głowie, ze nie wiem czy będzie mi się chciało.... na razie mój czas jest hmm..... nie moim czasem :?
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Wystarczy czytać newsy, wymagania sprzętowe były podane już jakiś czas temu i jasno było w nich zaznaczone że nie będzie wsparcia dla Windowsa XP. To przestarzały system, coraz mniej gier będzie na nim działać, a Windows 7 naprawdę nie boli Sam długo się broniłem, ale teraz już bym nie wrócił do XP.a czy wiecie że jest Demo i że gra nie obsługuje XP? to tak aby co niektórzy kupując się później nie wkur...... itd itd itd jak ten co pisze tego posta.
SeSim, jeśli chodzi o liniowość to wygląda to następująco: mamy misje fabularne i poboczne. Te związane z głównym wątkiem są liniowe i oskryptowane, mają bowiem na celu popychać do przodu fabułę (ponoć całkiem fajną), ale jest ich niewiele i każdy sam decyduje kiedy chce 'ruszyć naprzód'. Misje poboczne są częściowo losowe, tzn. poszczególne lokacje mamy zbudowane z tych samych klocków, ale miejscówek na których przyjdzie nam odpierać ataki obcych ma być na tyle dużo żebyśmy nie trafili na dwie takie same nawet przechodząc grę dwa razy pod rząd. Ponad to, losowe jest rozmieszczenie kosmitów oraz naszych wojaków + zmienia się pora dnia i nocy w zależności od tego kiedy za daną misję się weźmiemy.
W skrócie: gra nie jest aż tak losowa jak pierwsze UFO/X-COM, ale nie powinniśmy cierpieć na nadmierną powtarzalność, tak przynajmniej wynika z recenzji, które przeczytałem.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
O fajnie. E to generalnie da radę.
Recenzja:
http://polygamia.pl/Polygamia/1,97394,1 ... .html?bo=1
Odpowiedzi na pytania:
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Recenzja:
http://polygamia.pl/Polygamia/1,97394,1 ... .html?bo=1
Odpowiedzi na pytania:
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Bzdura. Nic nie stoi na przeszkodzie żeby gry, które działają na 7 nie działały na XP. To naprawdę trzeba zrobić specjalnie żeby nie ruszyło.HunteR pisze:jasno było w nich zaznaczone że nie będzie wsparcia dla Windowsa XP. To przestarzały system, coraz mniej gier będzie na nim działać, a Windows 7
Ostatnio zmieniony wtorek 09 paź 2012, 22:46 przez SeSim, łącznie zmieniany 1 raz.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
Swoją drogę Hunterku , Win 7 nie boli ale zakup nowego kompa już tak zważywszy że ja nie jadę na piratach tylko w domu jak i w firmie mam legale a to są mój drogi wydatki. Dla porównania np.: Office dla użytkownika domowego - były rózne dziwne promocje coś ala 200 zł a ja dla firmy miałem zakup za 628 zł gdzie był tylko word, Excell i jakas pierdółka, już nic nie wspomnę o pełnym pakiecie. Taki markieting to dupa nie marketing, zobacz na jakich wymaganiach leci Diablo3 - cokolwiek by o tej brygadzie nie powiedziec zrobili to tak aby na najwiekszym szmelcu to odpalić.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
Cóż, sytuacja nie zawsze jest tak oczywista.
Dostosować grę do WinXP może i by było łatwo, ale nie koniecznie byłoby to opłacalne.
Różne są umowy pomiędzy firmami. Może "opłaciło" im się z innego źródła, żeby właśnie pod XP tej gry nie wydawać.
Przykład z życia wzięty. Mój ojciec miał jakiś czas temu problem z YT - nic się nie odpalało.
Jak się okazało, winna była aktualizacja Adobe Flash Playera. Poczytałem i nie był to odosobniony przypadek, wiele osób narzekało na to samo.
Nie chodziło na Operze, nie chodziło na Firefox'ie. Jakie było moje zdziwienie, gdy się okazało, że na Chrome wszystko działa bez problemu. Przeciętny użytkownik długo nie będzie myśleć w takiej sytuacji.
Dostosować grę do WinXP może i by było łatwo, ale nie koniecznie byłoby to opłacalne.
Różne są umowy pomiędzy firmami. Może "opłaciło" im się z innego źródła, żeby właśnie pod XP tej gry nie wydawać.
Przykład z życia wzięty. Mój ojciec miał jakiś czas temu problem z YT - nic się nie odpalało.
Jak się okazało, winna była aktualizacja Adobe Flash Playera. Poczytałem i nie był to odosobniony przypadek, wiele osób narzekało na to samo.
Nie chodziło na Operze, nie chodziło na Firefox'ie. Jakie było moje zdziwienie, gdy się okazało, że na Chrome wszystko działa bez problemu. Przeciętny użytkownik długo nie będzie myśleć w takiej sytuacji.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Art nie rozumiesz. Tu nie ma co dostosowywać. Tu się trzeba postarać, żeby nie dało się na XP uruchomić. Te systemy z punktu widzenia pisania gry z wykorzystaniem Unreal Engine 3 nie mają znaczenia.Artownik pisze:Dostosować grę do WinXP może i by było łatwo, ale nie koniecznie byłoby to opłacalne.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Arkon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Osada
• Rycerze Bóstw
• WKO - Posty: 831
- Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Płeć:
- Wiek: 43
No właśnie - jedno nie wyklucza drugiego. Z tego co słyszałem, XP miał być wycofywany z użycia (czy już jest, ostatnio nie jestem na bieżąco z tymi sprawami) i być może zmówili się, żeby robić gry pod nowe systemy, żeby ludziska przerzucali się na nie i interes kwitnie.
A co do XP może i jest przestarzały, ale po service packach był jednym ze stabilniejszych systemów. Natomiast od Visty zaczęło się upiększanie na siłę i wrzucanie wielu pierdół, których tak naprawdę nie potrzeba (przynajmniej z mojego punktu widzenia) do normalnego korzystania z kompa. Nie wiem jak z "7". Ja mam niestety Vistę i wiele nerwów mnie kosztowało poznawanie i przyzwyczajenie się do niej. A w dalszym ciągu czasami krew mnie na nią zalewa.
Co do UFO/X-COM to pierwsze wrażenia są pozytywne, chociaż ja osobiście miałem nadzieję na więcej nowych ufoków. Niestety seria gier Cenegi (Aftermatch, Aftershock i Afterlight) nie zadowoliła mnie pod tym względem. Nie tylko zresztą pod tym
A co do XP może i jest przestarzały, ale po service packach był jednym ze stabilniejszych systemów. Natomiast od Visty zaczęło się upiększanie na siłę i wrzucanie wielu pierdół, których tak naprawdę nie potrzeba (przynajmniej z mojego punktu widzenia) do normalnego korzystania z kompa. Nie wiem jak z "7". Ja mam niestety Vistę i wiele nerwów mnie kosztowało poznawanie i przyzwyczajenie się do niej. A w dalszym ciągu czasami krew mnie na nią zalewa.
Co do UFO/X-COM to pierwsze wrażenia są pozytywne, chociaż ja osobiście miałem nadzieję na więcej nowych ufoków. Niestety seria gier Cenegi (Aftermatch, Aftershock i Afterlight) nie zadowoliła mnie pod tym względem. Nie tylko zresztą pod tym
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Z Windowsem to jest tak że co druga generacja jest dobra XP był dobry, Vista ssała, Win7 był dobry, Win8 natomiast zapowiada się słabo (3.11, 95 i 98 już kiepsko pamiętam ). Owszem, trochę czasu minęło zanim przyzwyczaiłem się do siódemki po wielu latach spędzonych przy XP, ale jak już pisałem, teraz bym nie wrócił do XP System jest świetny, prosty w obsłudze i bardzo stabilny. Na XP średnio raz do roku wypadało zrobić mi format, na Win7 nie musiałem, a działam na tym już ponad rok.
PS. Obawiam się trochę o polską wersję gry :? Zapowiadali szumnie że będzie dubbing, a tymczasem wszystkie wielkie serwisy growe w naszym kraju już testują grę, ale nikt nie dostał do testów polskiej wersji. Czyżby była aż tak słaba, że Cenega boi się niepochlebnych opinii? :?
Cenega jest polskim wydawcą, jeśli gra była denna to nie ich winaCo do UFO/X-COM to pierwsze wrażenia są pozytywne, chociaż ja osobiście miałem nadzieję na więcej nowych ufoków. Niestety seria gier Cenegi (Aftermatch, Aftershock i Afterlight) nie zadowoliła mnie pod tym względem. Nie tylko zresztą pod tym
PS. Obawiam się trochę o polską wersję gry :? Zapowiadali szumnie że będzie dubbing, a tymczasem wszystkie wielkie serwisy growe w naszym kraju już testują grę, ale nikt nie dostał do testów polskiej wersji. Czyżby była aż tak słaba, że Cenega boi się niepochlebnych opinii? :?
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Arkon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Osada
• Rycerze Bóstw
• WKO - Posty: 831
- Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Płeć:
- Wiek: 43
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Jak to się robi jak ma być na wszystkich platformach dostępna w dniu premiery? :-s A czy będzie dobra czy nie to już inna sprawa, będzie wybór języka więc zawsze można zmienić na angielski, a najlepszy wybór to mieć wybór. Gdyby wersja polska w ogóle nie powstała to tego wyboru by nie było
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Arkon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Osada
• Rycerze Bóstw
• WKO - Posty: 831
- Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Płeć:
- Wiek: 43
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Nie wiem jak w Viście, ale w 7dmce da się tak przerobić interface (bez żadnego modowania, zwykłe opcje) żeby wyglądał jak XP. Ja mam tak zrobione w domu. Na pierwszy rzut oka nie widać, że to 7mka.Arkon pisze: Ja mam niestety Vistę i wiele nerwów mnie kosztowało poznawanie i przyzwyczajenie się do niej. A w dalszym ciągu czasami krew mnie na nią zalewa.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Arkon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Osada
• Rycerze Bóstw
• WKO - Posty: 831
- Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Płeć:
- Wiek: 43
W Viście też się da, ale niestety nazw opcji z XPka nie przywraca. Sporo nazw zostało zmienionych w Viście i też trzeba było się nagłowić, gdzie co może być.
Ale nie rozmawiajmy już o tej Viście, bo to dla mnie drażliwy temat ](*,) :-$
Wracając do XComu, to ciekaw jestem (tego chyba nigdzie nie było) w jakim stopniu można zmieniać konfigurację samolotów. Czy są jakieś silniki, tarcze itp (jak w Apocalypse lub Extraterrestial) czy samo uzbrojenie.
Ale nie rozmawiajmy już o tej Viście, bo to dla mnie drażliwy temat ](*,) :-$
Wracając do XComu, to ciekaw jestem (tego chyba nigdzie nie było) w jakim stopniu można zmieniać konfigurację samolotów. Czy są jakieś silniki, tarcze itp (jak w Apocalypse lub Extraterrestial) czy samo uzbrojenie.
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
Jak coś tutaj jest ufopedia ktora zajął się gościu, który wczęsniej gromadził wszelkie newsy na oficjalnym forum
http://www.ufopaedia.org/index.php?titl ... 8EU2012%29
http://www.ufopaedia.org/index.php?titl ... 8EU2012%29
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Jeśli ktoś wciąż ma dylemat kupić - nie kupić z powodu ograniczeń systemowych to niech rzuci okiem tutaj. Poradnik jak odpalić grę na XP
A ja wczoraj kupiłem XCOMa, póki co pograłem tylko chwilę z braku czasu i daleko nie zaszedłem. Ogółem gra fajna, choć póki co, wciąż jestem na etapie samouczka więc mam niewielką swobodę działania. Na razie trochę nie podoba mi się to podejście niejako do dwóch akcji na turę. O ile dobrze pamiętam, w oryginalnym UFO, każdy miał punkty akcji i każda czynność (krok, kucnięcie, obrót, strzał itd.) kosztowała określoną ilość punktów. Tutaj natomiast możemy się poruszyć na jedną dostępną długość po czym strzelić, użyć przedmiotu czy specjalnej zdolności, albo poruszyć o dwie długości. Jeśli najpierw strzelimy to już nie możemy zrobić nic więcej, trochę dziwne :? Przy czym ta 'długość' traktowana jest chyba jako jeden ruch, jeśli więc nie poruszymy się o maksymalną dostępną odległość, to chcąc podbiec jeszcze kawałek, robimy już sprint (czyli przemierzamy drugą długość, a to wyłącza opcję ataku). Oczywiście mogłem coś pochrzanić, bo grałem może z godzinę i to wciąż jest samouczek więc też niektóre opcje są wyłączone.
Polska wersja językowa jest ok, nie wybija się ponad przeciętną, ale też jakoś specjalnie nie wadzi. Czasem zdarzają się lekkie postsynchrony.
To tyle wrażeń na gorąco
A ja wczoraj kupiłem XCOMa, póki co pograłem tylko chwilę z braku czasu i daleko nie zaszedłem. Ogółem gra fajna, choć póki co, wciąż jestem na etapie samouczka więc mam niewielką swobodę działania. Na razie trochę nie podoba mi się to podejście niejako do dwóch akcji na turę. O ile dobrze pamiętam, w oryginalnym UFO, każdy miał punkty akcji i każda czynność (krok, kucnięcie, obrót, strzał itd.) kosztowała określoną ilość punktów. Tutaj natomiast możemy się poruszyć na jedną dostępną długość po czym strzelić, użyć przedmiotu czy specjalnej zdolności, albo poruszyć o dwie długości. Jeśli najpierw strzelimy to już nie możemy zrobić nic więcej, trochę dziwne :? Przy czym ta 'długość' traktowana jest chyba jako jeden ruch, jeśli więc nie poruszymy się o maksymalną dostępną odległość, to chcąc podbiec jeszcze kawałek, robimy już sprint (czyli przemierzamy drugą długość, a to wyłącza opcję ataku). Oczywiście mogłem coś pochrzanić, bo grałem może z godzinę i to wciąż jest samouczek więc też niektóre opcje są wyłączone.
Polska wersja językowa jest ok, nie wybija się ponad przeciętną, ale też jakoś specjalnie nie wadzi. Czasem zdarzają się lekkie postsynchrony.
To tyle wrażeń na gorąco
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]