Strona 7 z 7

: niedziela 23 gru 2012, 11:05
autor: Kufir
ZARĄBISTA :)

: piątek 28 gru 2012, 12:18
autor: Rebelix
Doszły do mnie koszulki o których wspomniałeś abubu. Z żalem przyznam, że nie jestem zadowolony. Nie do końca to co otrzymałem jest zgodne z tym co napisałeś aczkolwiek absolutnie nie mam tutaj żadnych pretensji o to do Ciebie.

Koszulki które ja dostałem niestety nie mieszczą się do wypraski w pudełku od podstawki, a przynajmniej nie bez zagięcia jednej krawędzi. Szerokość koszulek które dostałem to 108 mm przy 102 mm szerokości karty (po prawie 3 mm luzu przy dłuższych bokach karty). Dodatkowo wspomniałeś, że otwartą krawędź można zgrzać bo są one równe... u mnie niestety nie są. Jedna strona koszulki ma 132 mm długości a druga 128 mm (karta ma długość 127 mm).

Fakt faktem, że karta w koszulce prezentuje się lepiej niż bez niej ale jednak nie jest to to na co liczyłem.

: piątek 28 gru 2012, 14:40
autor: abubu
oj to jakaś trefna partia albo zmieniony dostawca ... ja mam ich sporo i nie trafiłem na nierówne, za duże, za małe, itp.

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

: niedziela 07 sie 2016, 22:50
autor: Wiktor
W jaki sposób poszukiwacz może pozbyć się likantropi?
Z instrukcji wynika, że przemiana w ropuchę uzuwa likantropię. Czy są jeszcze inne sposoby?

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

: niedziela 07 sie 2016, 22:58
autor: Mały Nemo
Wiktor pisze:W jaki sposób poszukiwacz może pozbyć się likantropi?
Z instrukcji wynika, że przemiana w ropuchę uzuwa likantropię. Czy są jeszcze inne sposoby?
Hmm.. chyba w zasadzie tylko przemiana w ropuchę. Lub zginąć. Aczkolwiek trza zwrócić uwagę, iż likantropem się jest tylko podczas nocy, za dnia ta karta nic nie robi. Problemem, fakt, może być zachowanie na KW.

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

: poniedziałek 08 sie 2016, 12:02
autor: vincent
jest zaklęcie jeszcze i karty przygód..a jak się zamienia w ropuche,to traci się również nagrody za zadania czarownika??

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

: poniedziałek 08 sie 2016, 12:06
autor: Mały Nemo
vincent pisze:jest zaklęcie jeszcze i karty przygód..a jak się zamienia w ropuche,to traci się również nagrody za zadania czarownika??
Nie, nagrody są permanentne.

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

: poniedziałek 08 sie 2016, 13:37
autor: Wiktor
O jakim zaklęciu mowa? Czy dobrze rozumiem, że jest zaklęcie, które pozwala zdjąć likantropię z poszukiwacza?

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

: poniedziałek 08 sie 2016, 13:41
autor: Mały Nemo
Nie ma Zaklęcia, jemu się pomyliło z Zaklęciem, które powoduje, że gracz staje się likantropem.

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

: poniedziałek 29 sie 2016, 13:53
autor: vincent
tak.Faktycznie nie ma zaklęcia zdejmującego...jest przedmiot,który daje plus 2 kiedy porównuje sie liste,bądź ściąga klątwe..

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

: wtorek 18 paź 2016, 12:46
autor: Kufir
Dlatego wprowadziłem zasadę że Likatropii można się pozbyć odwiedzając Jaskinie Czarownika płacąc za to 2 sztuki złota lub odrzucając 1 magiczny przedmiot.
Koszt takiej "usługi" wiadomo że można samemu ustalić ...

Re: Talisman: Magia i Miecz Wilkołak!

: sobota 14 sty 2023, 14:22
autor: Budowniczy Mostów
Lubię „Wilkołaka” za mechanikę Dnia i Nocy, a także za to, że — w odróżnieniu od swego protoplasty, Żniwiarza — zatrzymuje się na Poszukiwaczach. To obiecuje na starcie klimatyczną rozgrywkę. Tylko talia Przygód jest cienka — mało Wrogów, kart z klimatem może z dziesięć, piętnaście, reszta lanie wody. Macie jakiś pomysł, z którymi przygodami połączyć Wilkołaka, żeby się działo? Albo z którymi dodatkami?