pytanko poczatkujacego

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
Raleen
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 43
Kontakt:

Post autor: Raleen »

Aramis pisze:super dzieki...:)

pytam o tego szeryfa dlatego ze minotaurem mialem wczaraj samych punttow sily powyzej 10.. wiec sie zastanawialem jak mam zastac szeryfem?
Jak masz więcej niż 10 punktów siły na tego szeryfa to też możesz zostać, bo rozumiem, że tego dotyczy pytanie.

Im jesteś silniejszy tym łatwiej, taka jest zasada, więc nielogiczne by było, gdybyś mając więcej niż 10 nie mógł zostać.


Awatar użytkownika
Aramis [Autor tematu]
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 56
Rejestracja: poniedziałek 10 paź 2005, 13:47
Lokalizacja: Włocławek

SMOKI

Post autor: Aramis »

w kartach smoków znalazlem dwie karty(moze juz to bylo poruszane ale jakos nie moglem znalesc sorry)
no wiec "zloty smok" i gorski smok"... w karcie jest napisane:"smok zieje ogniem musisz rzucic jedna kostka ilosc oczek mniejsza lub rowna twojej mocy, jezeli ci sie to nie uda tracisz punkt wytrzymalosci.jezeli przezyles musisz stoczyc walke ze smokiem w/g normalnych zasad.."
i tu moje pytanie... jakich zasad ..? skoro smok nie ma podanej sily..
czy to znowu zle tlumaczenie polskiej wersji..? i w angielskiej jest inaczej czy ja czegos nie lapie?
[color=red]rozumiem ale moze ktos ma dojscia z wersji angielskiej niech zobaczy jak moze lub da link do kart wersji angielskiej to zobaczymy czy tez tam tak jest...tu mila prosba do wilczego on sie w tych wersjach angielskich chyba najlepiej orietuje...[/color]
Ostatnio zmieniony czwartek 27 paź 2005, 17:45 przez Aramis, łącznie zmieniany 2 razy.


Raleen
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 43
Kontakt:

Post autor: Raleen »

Fakt nie ma podanej siły, przyjmij siłę 7 proponuję, taką siłę ma standardowy smok.


Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: HunteR »

O ile pamiętam taką siłę ma Chiński Smok z podstawki. Smoki ze "Smoków" są silniejsze (od 8 się zaczyna).


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
skwaru
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 221
Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2005, 18:27
Płeć:

Post autor: skwaru »

A o lile ja pamiętam to "Chiński Smok" ma 6 siły i 6 mocy(ale moge sie mylić, niemam mima przy sobie), a tak wogóle to najsilniejszy smok(niewliczając dodatku Smoki i Król smoków[ten z zakończeń])jest w Podziemiach i ma 8 siły


Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: HunteR »

Co do Chińskiego Smoka to miałeś rację. Poprostu w podstawce były też dwa (chyba) zwykłe Smoki (o sile 7) i mi się pomyliło :oops: Fakt, że więszkość Smoków ma siłę 7 lub 8 ale znalazłem trzy karty Księcia Smoków. Wszystkie mają inny obrazek ale ten sam teks i po 9 punktów siły każdy :twisted: Król Smoków jednak ma siłę i moc równe 12 a do tego 5 punktów wytrzymałości.


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Awatar użytkownika
Aramis [Autor tematu]
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 56
Rejestracja: poniedziałek 10 paź 2005, 13:47
Lokalizacja: Włocławek

ZNALAZLEM

Post autor: Aramis »

dobra sorry za zamieszanie znalazlem..obydwa maja sile 8..jak zwykle sfera dala du...y z tlumaczeniem..

..jescze mam pytanie odnosnie czarownicy..w/g 4 pkt zabieram przyjaciela niezaleznie od tego czy atakuje ,omijam czy ignoruje
wnioskuje z tego ze gdy atakuje i zwycieze to zabieram np przedmiot i przyjaciela w/g pkt 4 ...bo gdybym mial zabrac tylko1 rzecz to jaki sens miala by walka jesli i tak zalapie przyjaciela..nawet jak go omine i nie bede walczyl..


Czarna Hrabina
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 23
Rejestracja: piątek 11 lis 2005, 21:16

Post autor: Czarna Hrabina »

Wracając do tematu z czarownicą, to chciałabym się dowiedzieć ...
Czy jak mam na przyklad kartę poltergeist i muszę ją umieścić jako przyjaciel, to jak trafię na czarownicę to mogę ją usunąć ?? :?


Czarna Hrabina
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 23
Rejestracja: piątek 11 lis 2005, 21:16

Post autor: Czarna Hrabina »

Mam drobne pytanko. Czy jak mam w ekwipunku 4 przedmioty i nzajde mula , którzy morze uniesci 8 przedmiotów. To dodaje sobie jeszcze 8 dodatkowych przedmiotów za mula , czy 4 łącznie z moimi 4-Ema przedmiotami :idea:
Ostatnio zmieniony piątek 11 lis 2005, 22:39 przez Czarna Hrabina, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
wilczy
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 738
Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Wiek: 50
Kontakt:

Post autor: wilczy »

No nie całkiem. Jeśli spotkana Czarownica (poszukiwacz) postanowi użyć swojej zdolności i z jakiegoś powodu zabrać z przyjaciół akurat Poltergeista (wątpię ale jak ktoś bardzo chce...) - może go zabrać, tak sądzę. Problem jest ciekawy, więc nie mam 1005 pewności, może inni się wypowiedzą. Natoniast na pewno Czarownica NIE MUSI tego robić, czyli nie można zakładać, że męcząc się z Poltergeistem wystarczy stanąć na Czarownicy, a Poltergeist "zostanie zabrany" automatycznie. Tak nigdy nie jest.

P.S: Hrabino, nalegam byś zwracała uwagę na ortografię, skorygowałem Twojego posta lecz musiałem poprawić dosłownie co drugi wyraz. Wstyd.

Edit:
Gdy pisałem Ci odpowiedź dopisałaś kolejnego posta. Na przyszłość nie pisz dwóch postów pod rząd lecz edytuj poprzedni i dopisz resztę. Tak jak ja teraz. Zajrzyj do Regulaminu, jest tam co nieco o tym.

Uff... Tym razem ortografię popraw sama. Przycisk "edit" przy Twoim poście w którym chcesz coś zmieniać. Albo nie poprawiaj jesli chcesz dać innym użytkownikom trochę radości.

Co do rachunku nośności przedmiotów: masz całkowitą rację. Ty niesiesz do 4, Muł niesie do 8, następny Muł dalsze 8 itd. Żadnego z Mułów się nie liczy do limitu Przedmiotów, nikt nie nosi Muła, Muł jest samobieżny :wink:


Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
Czarna Hrabina
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 23
Rejestracja: piątek 11 lis 2005, 21:16

Post autor: Czarna Hrabina »

Chodzi mi tutaj nie tylko o czarownice w postaci poszukiwacza. Ale także o kartę przygody w postaci czarownicy.



Zeczywiscie jest mi bardzo wstyd mam 2 !. Z polskiego ale właśnie zainstalowałam sobie program do sprawdzania wyrazów ortograficznych . Więc obiecuje ( się postarać nierobci błędów ortograficznych ) . Niech twoja uwaga będzie przestrogom na przyszłości . Jeszcze 1 bardzo przepraszam :oops: :oops: :oops:


Awatar użytkownika
wilczy
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 738
Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Wiek: 50
Kontakt:

Post autor: wilczy »

No dobrze... karty... mamy dwie pasujące do Twojego pytania:

CZAROWNICA - nieznajomy
Na tym Obszarze aż do końca gry przyczaiła się czarownica. Jeśli do niej trafisz - musisz rzucić kostką:
1. zamieniasz się w ropuchę na trzy tury,
2. tracisz 1 punkt Wytrzymałości,
3. tracisz 1 Przedmiot,
4. zyskujesz 1 punkt Siły,
5. zyskujesz 1 punkt Mocy,
6. zyskujesz 1 Czar.

- chyba nie ma to związku z sytuacją o jaką pytasz? Jest jeszcze druga karta:

PRZEKLEŃSTWO - zdarzenie
Przeklęła cię wiedźma - musisz ją zabrać jako swego Przyjaciela. Wszyscy twoi Przyjaciele (z wyjątkiem poltergeista) natychmiast cię opuszczają - odłóż ich Karty. Nie możesz zdobyć nowych Przyjaciół, aż się uwolnisz od wiedźmy, odwiedzając wiejskiego mędrca. Po wizycie u niego możesz odłożyć tę Kartę.

- ta karta opisuje utratę Przyjaciół z powodu tego przekleństwa (to nawet nie jest spotkanie, to poprostu pechowa sytuacja, która przydażyla się akurat Tobie - to jest karta "zdarzenie"). Jednocześnie karta precyzuje wyjątek Poltergeista - więc chyba to jest jasne.

O to chodziło?

P.S: Trzymam Cię Hrabina za słowo!


Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
Czarna Hrabina
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 23
Rejestracja: piątek 11 lis 2005, 21:16

Post autor: Czarna Hrabina »

Tak dziękuje ci bardzo za objaśnienie . :wink:



A wracając do poltergeista pisze na nim ze możesz się go pozbyć przekraczając rzekę . A więc nie trzeba chyba przekraczać tej rzeki asz w krainie środkowej (chyba można to zrobić w krainie zewnętrznej ??) :?: :)


Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: HunteR »

Mówisz o przejściu przez mostek obok miasta i wioski? Niektórzy tak grają ale moim zdaniem to zbyt duże ułatwienie. Lepiej grać tak że należy przebyć Rwącą Rzekę czy to tratwą czy czarem Spacer po Wodzie czy w jakikolwiek inny sposób.


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Awatar użytkownika
wilczy
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 738
Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Wiek: 50
Kontakt:

Post autor: wilczy »

Miałem te same wątpliwosci, więc przewałkowaliśmy ten problem:

http://www.gamekeeper.itl.pl/forum/view ... ight=#1310

Polecam lekturę (zresztą całego tego tematu, bo wiele ciekawych spraw tam obgadaliśmy).


Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
Awatar użytkownika
Gieferg
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Morze
Północny Ląd
Wyspa
Posty: 1484
Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Wiek: 43
Kontakt:

Post autor: Gieferg »

jak dla mnie poltergeista pozbywamy się przechodząc przez most ze strażnikiem lub jeden z dwóch mostków, albo inaczej przechodząc do drugiej krainy. Zawsze tak graliśmy i po coś te mostki się przydają przynajmniej :) Na karcie poltergeista pisze tylko przekroczyć rzekę, nie ma mowy o tym, że trzeba wejśc do drugiej krainy.


Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Interesujące podejście do sprawy :) muszę spróbować tak zagrać :]


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
MAXtoon
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1070
Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
Lokalizacja: RADOM
Płeć:

Post autor: MAXtoon »

Gieferg pisze:jak dla mnie poltergeista pozbywamy się przechodząc przez most ze strażnikiem lub jeden z dwóch mostków, albo inaczej przechodząc do drugiej krainy. Zawsze tak graliśmy i po coś te mostki się przydają przynajmniej :) Na karcie poltergeista pisze tylko przekroczyć rzekę, nie ma mowy o tym, że trzeba wejśc do drugiej krainy.
Ja właśnie tak gram. W sumie wynika to z instrukcji karty, nie ? ;)


Punk is dead.I' m fuckin Zombie.

Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora :D
Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Katiusha »

Odgrzejemy starego kotleta. ;)

Tutaj Wilczy przewałkował zasade ruchu i zostawiania Muła na Ulicy w Mieście:

http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.p ... c&start=30

Wszystko jest tam dla mnie zrozumiałe (Wilczy powinieneś zostać wykładowcą na uczelni ;) ), oprócz jednego, mam Muła, stoje na Bobkowym Zaułku, wyrzuciłam kostką 5 i chce wejść do Gildi Anarchistów. I teraz pytanie, Muła zostawiam na ulicy z której startuje czy może przed lokacją, w tym wypadku na Ulicy Cechowej?
I jeszcze jedno, załóżmy, że jednak na ulicy przed lokacją, to kończe tam ruch, zostawiam Muła i wchodze do Gildi w następnej kolejce czy jeszcze w tej samej, a Muł zostaje 'automatycznie' na ulicy?

Pytam, bo jak to Wilczy objaśnił, wychodząc z lokacji musze zatrzymać się na polu Ulicy na której został Muł i dopiero moge go zabrać. Chodzi o to, czy wchodząc do np Gildi musze tak samo zrobić?


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
Blaster
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 68
Rejestracja: wtorek 16 paź 2007, 14:36
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: Blaster »

Katiusha pisze: Wszystko jest tam dla mnie zrozumiałe (Wilczy powinieneś zostać wykładowcą na uczelni ;) ), oprócz jednego, mam Muła, stoje na Bobkowym Zaułku, wyrzuciłam kostką 5 i chce wejść do Gildi Anarchistów. I teraz pytanie, Muła zostawiam na ulicy z której startuje czy może przed lokacją, w tym wypadku na Ulicy Cechowej?
I jeszcze jedno, załóżmy, że jednak na ulicy przed lokacją, to kończe tam ruch, zostawiam Muła i wchodze do Gildi w następnej kolejce czy jeszcze w tej samej, a Muł zostaje 'automatycznie' na ulicy?

Pytam, bo jak to Wilczy objaśnił, wychodząc z lokacji musze zatrzymać się na polu Ulicy na której został Muł i dopiero moge go zabrać. Chodzi o to, czy wchodząc do np Gildi musze tak samo zrobić?
Według mnie wytłumaczenie Wilczego jest trochę pokrętne :???:
Skoro instrukcja nie precyzuje sposobu zostawienia Muła przy wchodzeniu do lokacji w Mieście to trzeba wybrać moim zdaniem jednen z 2 sposobów:
1. zostawiasz Muła "w przelocie" i w taki sam sposób go zabierasz (jeśli jeszcze jest ;-) )
2. zostawiasz na tym obszarze z którego zaczynasz ruch i wracasz na ten obszar jeśli wyrzucisz odpowiednią ilośc na kostce
Ja bym osobiście nie miksował tych wariantów jak zrobił to Wilczy i wtedy nie ma problemów. :)


Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Katiusha »

Blaster pisze:1. zostawiasz Muła "w przelocie" i w taki sam sposób go zabierasz (jeśli jeszcze jest )
Wydaje mi się, że jest to najrozsądniejsze wyjście (dosłownie i w przenośni :mrgreen: ) z jakiejkolwiek lokacji w Mieście. Najmniej skomplikowany i przekombinowany. Można się jeszcze zastanowic, czy w takim wypadku katulasz kostką jeszcze w lokacji i z stamtąd zaczynasz ruch, czy może najpierw wychodzisz na ulice, katulasz i dopiero startujesz dalej w Miasto?

Jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia, ale to troche z innej beczki problem.

Jest Poszukiwacz A i naskakuje na Poszukiwacza B który posiada Muła i 7 Przedmiotów. Trzy na sobie i cztery na Mule.
Załóżmy że, Poszukiwacz A zaatakował Poszukiwacza B, wygrał A i zabiera poszukiwaczowi B Muła.

I teraz co dzieje się w takim wypadku?

a) A przejmuje Muła z przedmiotami na nim.

b) A przejmuje tylko Muła, a Przedmioty których A nie może zabrać zostają na polu walki i pierwszy obojętnie jaki Poszukiwacz który się tu znajdzie, zabiera sobie co mu pasuje z pozostawionych rzeczy.

Troche niefartowny dzień dla Poszukiwacza B. 8-[


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

Katiusha, oczywiście wariant b). Po walce zabieramy tylko 1 przedmiot (muła) a reszty gracz, który przegrał nie może nosić i zostawia na planszy.


Awatar użytkownika
Blaster
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 68
Rejestracja: wtorek 16 paź 2007, 14:36
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: Blaster »

Katiusha pisze:Można się jeszcze zastanowic, czy w takim wypadku katulasz kostką jeszcze w lokacji i z stamtąd zaczynasz ruch, czy może najpierw wychodzisz na ulice, katulasz i dopiero startujesz dalej w Miasto?
Moim zdaniem miejsca w Mieście pod kątem poruszania się należy traktować tak jak miejsca na planszy głównej. Gdy wychodzimy z Kapliczki czy Gospody to nie stajemy najpierw na Polach i dopiero rzucamy kostką, tylko od razu ruszamy z obszaru miejsca. 8)

Katiusha pisze:Jest Poszukiwacz A i naskakuje na Poszukiwacza B który posiada Muła i 7 Przedmiotów. Trzy na sobie i cztery na Mule.
Załóżmy że, Poszukiwacz A zaatakował Poszukiwacza B, wygrał A i zabiera poszukiwaczowi B Muła.

I teraz co dzieje się w takim wypadku?

a) A przejmuje Muła z przedmiotami na nim.

b) A przejmuje tylko Muła, a Przedmioty których A nie może zabrać zostają na polu walki i pierwszy obojętnie jaki Poszukiwacz który się tu znajdzie, zabiera sobie co mu pasuje z pozostawionych rzeczy.

Troche niefartowny dzień dla Poszukiwacza B. 8-[
Według zasad oczywiście B ale jak ktoś woli grać bardziej realistycznie to może po uzgodnieniu z graczami zmienić sobie na wariant A. ;-)


Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

1. zostawiasz Muła "w przelocie" i w taki sam sposób go zabierasz (jeśli jeszcze jest )
W oczywisty sposób jest to niezgodne z zasadami, a co za tym idzie dla mnie nie do przyjęcia. Na obszarach, których nie badamy nie możemy nic zrobić co jasno wynika z instrukcji. Pole, z którego zaczynamy nie podlega badaniu, a więc pozostawić muła można tylko i wyłącznie na koniec tury podczas badania obszaru. Zbieranie w przelocie rówznież nie może mieć miejsca, gdyż Stojący na ulicy muł nie jest niczyją włąsnością i jest traktowany jak każdy inny leżący tam przedmiot.

Co do zabierania Muła - zabiera się jeden przedmiot, choc są wyjatki takie jak sakwa bez dna - pisze na niej wyraźnie, że traci się ją zawsze wraz z zawartością.


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Katiusha »

pretorianstalker pisze:Zbieranie w przelocie rówznież nie może mieć miejsca, gdyż Stojący na ulicy muł nie jest niczyją włąsnością i jest traktowany jak każdy inny leżący tam przedmiot.
Momento, bo juz się gubie powoli w tym wszystkim... #-o
Zauważyłam Pretorianstalker, że Ty grasz zawsze zgodnie z przepisami (przynajmniej się starasz) i jestes w tym dosyć dobrze oblatany. ;)

Zatem jak, zgodnie z przepisami bez 'logicznych' podchodów do tej sprawy, powinna wyglądać kwestia zostawiania i odbierania Muła, Konia z Wozem etc. przez właściciela z Ulicy przed lokacją?


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
ODPOWIEDZ