Talisman Magia i Miecz Smoki
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23529
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
-
-
- Posty: 70
- Rejestracja: wtorek 27 sty 2009, 09:10
- Lokalizacja: Radom
- Płeć:
- Wiek: 39
-
-
- Posty: 15
- Rejestracja: środa 14 sty 2009, 11:56
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Kontakt:
- Arbaal
-
- Posty: 302
- Rejestracja: sobota 21 lis 2009, 13:59
- Lokalizacja: Ze Świata Pomiędzy... a tak na serio to Krk :)
- Płeć:
- Wiek: 34
Właśnie otworzyłem moje pudełko ze smokami i czuję się strasznie sfrustrowany.
Pierwsza rzecz jaką zobaczyłem to instrukcja, pod nią zaś alternatywne zakończenia, karty smoków i karty postaci... Przeglądam, przeglądam i czytam: Smocza Amazona... wywracam oczami na wszystkie strony i próbuje jeszcze raz i czytam: Smocza Amazonka... Amazonka... Smocza...
Następnie moja reakcja:
Nemo, Czy mógł byś się wytłumaczyć co skłoniło Cię do przetłumaczenia Dragon Rider na smoczą amazonkę? Może byłeś ciężko chory pod czas tłumaczenia, może miałeś jakieś trudne dni czy coś w tym stylu, może powinieneś rozważyć zmianę dilera.
Ja wiem że nie należy wszystkiego tłumaczyć dosłownie, czasem trzeba użyć innych wyrazów, żeby zachować dobry przekaz ale dlaczego amazonka? ](*,)
Pierwsza rzecz jaką zobaczyłem to instrukcja, pod nią zaś alternatywne zakończenia, karty smoków i karty postaci... Przeglądam, przeglądam i czytam: Smocza Amazona... wywracam oczami na wszystkie strony i próbuje jeszcze raz i czytam: Smocza Amazonka... Amazonka... Smocza...
Następnie moja reakcja:
Nemo, Czy mógł byś się wytłumaczyć co skłoniło Cię do przetłumaczenia Dragon Rider na smoczą amazonkę? Może byłeś ciężko chory pod czas tłumaczenia, może miałeś jakieś trudne dni czy coś w tym stylu, może powinieneś rozważyć zmianę dilera.
Ja wiem że nie należy wszystkiego tłumaczyć dosłownie, czasem trzeba użyć innych wyrazów, żeby zachować dobry przekaz ale dlaczego amazonka? ](*,)
- sardo
-
- Posty: 145
- Rejestracja: czwartek 07 paź 2010, 17:42
- Lokalizacja: Wieliczka
- Płeć:
- Wiek: 30
-
-
- Posty: 20
- Rejestracja: sobota 07 sty 2012, 10:09
- Lokalizacja: Czechowice
- Płeć:
Arbaal pisze:Właśnie otworzyłem moje pudełko ze smokami i czuję się strasznie sfrustrowany.
Pierwsza rzecz jaką zobaczyłem to instrukcja, pod nią zaś alternatywne zakończenia, karty smoków i karty postaci... Przeglądam, przeglądam i czytam: Smocza Amazona... wywracam oczami na wszystkie strony i próbuje jeszcze raz i czytam: Smocza Amazonka... Amazonka... Smocza...
Następnie moja reakcja:
Obrazek
Nemo, Czy mógł byś się wytłumaczyć co skłoniło Cię do przetłumaczenia Dragon Rider na smoczą amazonkę? Może byłeś ciężko chory pod czas tłumaczenia, może miałeś jakieś trudne dni czy coś w tym stylu, może powinieneś rozważyć zmianę dilera.
Ja wiem że nie należy wszystkiego tłumaczyć dosłownie, czasem trzeba użyć innych wyrazów, żeby zachować dobry przekaz ale dlaczego amazonka? ](*,)
Popieram, lepiej brzmiało by ,,Smoczy Jeździec"...
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23529
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
- Arbaal
-
- Posty: 302
- Rejestracja: sobota 21 lis 2009, 13:59
- Lokalizacja: Ze Świata Pomiędzy... a tak na serio to Krk :)
- Płeć:
- Wiek: 34
@sardo: Brak separatora pomiędzy umiejętnościami Minotaura nie jest tragedią. Jest bardzo dobra strona takiego przypadku. Jest to pierwszy nakład polskiej edycji który po pewnym czasie się wyczerpie i trzeba będzie dodrukować nowy. W nowym dodruku i kolejnych już będzie separator i już nigdzie nie będzie się dało zdobyć karty z błędem, poniekąd unikalnej Nie wadzi mi ten błąd i szczerze się z niego trochę cieszę
@Artownik: Smocza Jeźdźczyni brzmi naprawdę lepiej ale skoro ma cycki i jest kobietą niekoniecznie trzeba jej dorabiać kobiecą końcówkę i smoczy jeździec też może być kobietą
@Nemo: You disappoint me #-o Jestem pewien, że miałeś kilka opcji przetłumaczenia tego bohatera a Ty musiałeś wybrać najgorszą... Może ktoś Cię szantażował albo zmusił do tego
@Artownik: Smocza Jeźdźczyni brzmi naprawdę lepiej ale skoro ma cycki i jest kobietą niekoniecznie trzeba jej dorabiać kobiecą końcówkę i smoczy jeździec też może być kobietą
@Nemo: You disappoint me #-o Jestem pewien, że miałeś kilka opcji przetłumaczenia tego bohatera a Ty musiałeś wybrać najgorszą... Może ktoś Cię szantażował albo zmusił do tego
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23529
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Arbaal
-
- Posty: 302
- Rejestracja: sobota 21 lis 2009, 13:59
- Lokalizacja: Ze Świata Pomiędzy... a tak na serio to Krk :)
- Płeć:
- Wiek: 34
Smocza Amazonka... przejdzie do historii :mrgreen:
Po za tym dodatek jest bardzo bardzo oryginalny, inny niż wcześniejsze ale to już było wiadomo po pojawieniu się angielskiej instrukcji. W weekend będę w niego ciupał
Dragon Rider miał być ulubioną postacią mojej Narzeczonej, nie wiem jak ja jej to teraz wytłumaczę, co się stało...
Po za tym dodatek jest bardzo bardzo oryginalny, inny niż wcześniejsze ale to już było wiadomo po pojawieniu się angielskiej instrukcji. W weekend będę w niego ciupał
Dragon Rider miał być ulubioną postacią mojej Narzeczonej, nie wiem jak ja jej to teraz wytłumaczę, co się stało...
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23529
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Zamiast podchodzić do tego poważnie, zawsze możesz delikatnie i w żartach jej zasugerować, że nigdy byś nie chciał ażeby stała się z niej Amazonka. Czy to dosłownie - nie chcesz by straciła swoje cenne dla Ciebie piersi - czy też nie chcesz, ażeby była taka koszmarna, jak ta karta .Arbaal pisze:Dragon Rider miał być ulubioną postacią mojej Narzeczonej, nie wiem jak ja jej to teraz wytłumaczę, co się stało...
Jak poskutkuje, to wystawię rachunek. Jak nie poskutkuje, nie biorę odpowiedzialności .
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 20
- Rejestracja: sobota 07 sty 2012, 10:09
- Lokalizacja: Czechowice
- Płeć:
-
-
- Posty: 70
- Rejestracja: wtorek 27 sty 2009, 09:10
- Lokalizacja: Radom
- Płeć:
- Wiek: 39
Macie może jakieś pomysły na uproszczenie rozgrywki?
Dzisiaj mam w planach przetestować smoki ale nie chcę przedłużać zbytnio rozgrywki nowymi zasadami. Wolałbym aby tura się zbytnio nie rozwlekała.
Czy istnieje możliwość grania wyłącznie kartami smoków bez zabawy w żetony oraz kompletną rezygnację ze smoczych królów? Same karty + zmieniona plansza wewnętrzna.
Dzisiaj mam w planach przetestować smoki ale nie chcę przedłużać zbytnio rozgrywki nowymi zasadami. Wolałbym aby tura się zbytnio nie rozwlekała.
Czy istnieje możliwość grania wyłącznie kartami smoków bez zabawy w żetony oraz kompletną rezygnację ze smoczych królów? Same karty + zmieniona plansza wewnętrzna.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23529
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Od tego, mniej więcej (jeżeli zmodyfikujesz nieznacznie) jest Alt. Zakończenie - Królestwo smoków.Nemezis85 pisze:Czy istnieje możliwość grania wyłącznie kartami smoków bez zabawy w żetony oraz kompletną rezygnację ze smoczych królów? Same karty + zmieniona plansza wewnętrzna.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 66
- Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2011, 19:37
- Lokalizacja: Kraków (Korona Władzy)
- Płeć:
- Wiek: 43
A tutaj patrzyłeś?Nemezis85 pisze:Macie może jakieś pomysły na uproszczenie rozgrywki?
Dzisiaj mam w planach przetestować smoki ale nie chcę przedłużać zbytnio rozgrywki nowymi zasadami. Wolałbym aby tura się zbytnio nie rozwlekała.
Czy istnieje możliwość grania wyłącznie kartami smoków bez zabawy w żetony oraz kompletną rezygnację ze smoczych królów? Same karty + zmieniona plansza wewnętrzna.
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=4683
- Etamin
-
- Posty: 71
- Rejestracja: piątek 18 cze 2010, 21:36
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Z tego co zauważyłem po przeczytaniu instrukcji, to ten dodatek wcale aż tak nie przedłuża rozgrywki. Wystarczy wyznaczyć jedną osobę, która co turę będzie ciągnęła łuski i koronowała smoki. Przecież woreczek z łuskami nie musi krążyć po wszystkich graczach. Położenie łuski na planszy raz na 3-5 tur też się tragedią nie wydaje. Jedyne co mnie boli w tym dodatku to to, że w pewnym sensie zamienia Talisman w Runebounda. Zawsze ceniłem dodatki do Talismana za to, że zamiast zastępować pewne aspekty gry cały czas dodają nowe, po prostu rozbudowując podstawkę. Ten dodatek niestety łamie tę zasadę. Od teraz wydaje mi się, że za każdym razem jak będziemy zasiadać do rozgrywki będziemy musieli decydować, czy gramy ze Smokami, czy bez.Nemezis85 pisze:Macie może jakieś pomysły na uproszczenie rozgrywki?
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
-
-
- Posty: 20
- Rejestracja: sobota 07 sty 2012, 10:09
- Lokalizacja: Czechowice
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23529
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Łowca Smoków
Siła: 3
Moc: 3
Życie: 4
Los: 2
Obszar startowy: Ruiny • Charakter: Neutralny
Rozpoczynasz grę posiadając Topór (z talii
Ekwipunku).
Zamiast rzucać kością za ruch, możesz
przesunąć się na najbliższy inny obszar w
twojej Krainie, na którym znajduje się Smok.
Jeśli dwa lub więcej obszarów ze Smokiem
są w tej samej odległości, wybierasz, na
który z tych obszarów się poruszysz.
Za każdym razem, kiedy wdajesz się
w walkę z Wrogiem, możesz wykonać
śmiertelny cios. Rzuć dwoma kośćmi za swój
rzut ataku. Jeżeli wykonujesz śmiertelny
cios i wyrzuciłeś dublet, zostajesz pokonany,
niezależnie od twojej skuteczności ataku.
===
Smocza Amazonka
Siła: 3
Moc: 4
Życie: 4
Los: 3
Obszar startowy: Las • Charakter: Dobry
Za każdym razem, kiedy wdajesz się w
walkę lub walkę psychiczną ze Smokiem,
dodaj 3 do swojego rzutu ataku.
Jeżeli pokonasz Smoka, możesz go dosiąść i
zatrzymać jako Przyjaciela (a nie trofeum).
Na raz możesz dosiadać tylko jednego
Smoka. Kiedy dosiadasz Smoka,
otrzymujesz następujące korzyści:
• Po wykonaniu swojego rzutu za ruch,
możesz do wyniku dodać do 3 punktów.
• Wykonując rzut ataku w jakiejkolwiek
walce, możesz rzucać dwiema kośćmi
i wybrać wyższy wynik, aby określić
swoją skuteczność ataku.
===
Smocza Kapłanka
Siła: 2
Moc: 4
Życie: 4
Los: 5
Obszar startowy: Świątynia • Charakter: Zły
Rozpoczynasz grę posiadając 2 Zaklęcia.
Za każdym razem, kiedy spotykasz Kultystę,
zamiast go atakować, możesz zabrać go jako
Przyjaciela.
Po wykonaniu rzutu za modlitwę, możesz
wykorzystać dowolną liczbę swoich Przyjaciół,
aby odprawić rytuał. Każdy wykorzystany
w ten sposób Przyjaciel dodaje 1 do twojego
wyniku.
Za każdym razem kiedy spotykasz Smoka,
możesz złożyć ofiarę, zamiast go atakować.
Odrzuć jednego ze swoich Przyjaciół,
Przedmiotów lub Zaklęć i rzuć dwiema kośćmi,
aby się pomodlić, tak jakbyś znajdował się w
Świątyni. Jeśli zostaniesz uwięziony, zamiast
tego tracisz swoją następną turę.
Efekty Smoczego Gniewu nie wywierają na
ciebie wpływu.
===
Czarodziej Ognia
Siła: 2
Moc: 4
Życie: 4
Los: 3
Obszar startowy: Strażnik • Charakter: Neutralny
Na początku swojej tury możesz otrzymać 1
Zaklęcie, jeśli pozwali ci na to twoja Moc.
Za każdym razem, kiedy wdajesz się w
walkę z Poszukiwaczem lub istotą, tuż przed
jej rozpoczęciem możesz razić strumieniem
ognia. Rzuć jedną kością i dodaj swoją
Moc. Jeżeli wynik jest wyższy od Siły
Poszukiwacza, traci on jeden punkt Życia.
Jeżeli wynik jest wyższy od Siły istoty,
zostaje ona zabita (nie możesz zachowywać
zabitych w ten sposób Wrogów jako
trofeum). Jeżeli wynik jest równy lub niższy
od Siły Poszukiwacza lub istoty, strumień
ognia nie wywołuje żadnego efektu, a walka
przebiega normalnie (z tym wyjątkiem,
że nie możesz rzucać kością za swój rzut
ataku).
Efekty zionięcia Smoka nie wywierają na
ciebie wpływu.
===
Iluzjonistka
Siła: 2
Moc: 4
Życie: 4
Los: 1
Obszar startowy: Miasto • Charakter: Dobry
Rozpoczynasz grę posiadając 1 Zaklęcie.
Zawsze musisz posiadać przynajmniej
jedno Zaklęcie (za każdym razem, kiedy
wykorzystasz swoje ostatnie Zaklęcie,
losujesz nowe).
Za każdym razem, kiedy odbywasz
spotkanie wynikające z obszaru, który
nakazuje wylosować jedną lub więcej kart
Przygód, możesz czarować. Jeżeli nie ma
na nim żadnej karty Przygody, możesz
przesunąć na ten obszar odkrytą kartę
Przygody, która znajduje się w tej samej
Krainie. Możesz tego dokonać tylko raz na
rundę.
===
Minotaur
Siła: 4
Moc: 2
Życie: 5
Los: 2
Obszar startowy: Skały • Charakter: Zły
Za każdym razem, kiedy podczas swojej
tury wdajesz się w walkę, tuż przed jej
rozpoczęciem możesz nacierać. Do końca tej
walki możesz dodawać wynik rzutu kością
za swój ruch do swojej Siły.
Nie możesz używać żadnego Pancerza.
Siła: 3
Moc: 3
Życie: 4
Los: 2
Obszar startowy: Ruiny • Charakter: Neutralny
Rozpoczynasz grę posiadając Topór (z talii
Ekwipunku).
Zamiast rzucać kością za ruch, możesz
przesunąć się na najbliższy inny obszar w
twojej Krainie, na którym znajduje się Smok.
Jeśli dwa lub więcej obszarów ze Smokiem
są w tej samej odległości, wybierasz, na
który z tych obszarów się poruszysz.
Za każdym razem, kiedy wdajesz się
w walkę z Wrogiem, możesz wykonać
śmiertelny cios. Rzuć dwoma kośćmi za swój
rzut ataku. Jeżeli wykonujesz śmiertelny
cios i wyrzuciłeś dublet, zostajesz pokonany,
niezależnie od twojej skuteczności ataku.
===
Smocza Amazonka
Siła: 3
Moc: 4
Życie: 4
Los: 3
Obszar startowy: Las • Charakter: Dobry
Za każdym razem, kiedy wdajesz się w
walkę lub walkę psychiczną ze Smokiem,
dodaj 3 do swojego rzutu ataku.
Jeżeli pokonasz Smoka, możesz go dosiąść i
zatrzymać jako Przyjaciela (a nie trofeum).
Na raz możesz dosiadać tylko jednego
Smoka. Kiedy dosiadasz Smoka,
otrzymujesz następujące korzyści:
• Po wykonaniu swojego rzutu za ruch,
możesz do wyniku dodać do 3 punktów.
• Wykonując rzut ataku w jakiejkolwiek
walce, możesz rzucać dwiema kośćmi
i wybrać wyższy wynik, aby określić
swoją skuteczność ataku.
===
Smocza Kapłanka
Siła: 2
Moc: 4
Życie: 4
Los: 5
Obszar startowy: Świątynia • Charakter: Zły
Rozpoczynasz grę posiadając 2 Zaklęcia.
Za każdym razem, kiedy spotykasz Kultystę,
zamiast go atakować, możesz zabrać go jako
Przyjaciela.
Po wykonaniu rzutu za modlitwę, możesz
wykorzystać dowolną liczbę swoich Przyjaciół,
aby odprawić rytuał. Każdy wykorzystany
w ten sposób Przyjaciel dodaje 1 do twojego
wyniku.
Za każdym razem kiedy spotykasz Smoka,
możesz złożyć ofiarę, zamiast go atakować.
Odrzuć jednego ze swoich Przyjaciół,
Przedmiotów lub Zaklęć i rzuć dwiema kośćmi,
aby się pomodlić, tak jakbyś znajdował się w
Świątyni. Jeśli zostaniesz uwięziony, zamiast
tego tracisz swoją następną turę.
Efekty Smoczego Gniewu nie wywierają na
ciebie wpływu.
===
Czarodziej Ognia
Siła: 2
Moc: 4
Życie: 4
Los: 3
Obszar startowy: Strażnik • Charakter: Neutralny
Na początku swojej tury możesz otrzymać 1
Zaklęcie, jeśli pozwali ci na to twoja Moc.
Za każdym razem, kiedy wdajesz się w
walkę z Poszukiwaczem lub istotą, tuż przed
jej rozpoczęciem możesz razić strumieniem
ognia. Rzuć jedną kością i dodaj swoją
Moc. Jeżeli wynik jest wyższy od Siły
Poszukiwacza, traci on jeden punkt Życia.
Jeżeli wynik jest wyższy od Siły istoty,
zostaje ona zabita (nie możesz zachowywać
zabitych w ten sposób Wrogów jako
trofeum). Jeżeli wynik jest równy lub niższy
od Siły Poszukiwacza lub istoty, strumień
ognia nie wywołuje żadnego efektu, a walka
przebiega normalnie (z tym wyjątkiem,
że nie możesz rzucać kością za swój rzut
ataku).
Efekty zionięcia Smoka nie wywierają na
ciebie wpływu.
===
Iluzjonistka
Siła: 2
Moc: 4
Życie: 4
Los: 1
Obszar startowy: Miasto • Charakter: Dobry
Rozpoczynasz grę posiadając 1 Zaklęcie.
Zawsze musisz posiadać przynajmniej
jedno Zaklęcie (za każdym razem, kiedy
wykorzystasz swoje ostatnie Zaklęcie,
losujesz nowe).
Za każdym razem, kiedy odbywasz
spotkanie wynikające z obszaru, który
nakazuje wylosować jedną lub więcej kart
Przygód, możesz czarować. Jeżeli nie ma
na nim żadnej karty Przygody, możesz
przesunąć na ten obszar odkrytą kartę
Przygody, która znajduje się w tej samej
Krainie. Możesz tego dokonać tylko raz na
rundę.
===
Minotaur
Siła: 4
Moc: 2
Życie: 5
Los: 2
Obszar startowy: Skały • Charakter: Zły
Za każdym razem, kiedy podczas swojej
tury wdajesz się w walkę, tuż przed jej
rozpoczęciem możesz nacierać. Do końca tej
walki możesz dodawać wynik rzutu kością
za swój ruch do swojej Siły.
Nie możesz używać żadnego Pancerza.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
Smocza Amazonka? Czarodziej Ognia? Szkoda, że nikt nie miał okazji napisać dla tłumaczy kilku kolejnych elaboratów... :mrgreen:
BTW, dzięki, Nemo, za rozpisanie zdolności Poszukiwaczy. Raz, że nad wyraz interesujący mi się oni nagle wydali (jak również sam dodatek), a dwa, że będę mógł dzięki nim stworzyć kiedyś Umiejętności Klasowe dla postaci z tego rozszerzenia, nawet jeśli nie będę posiadał jego samego
BTW, dzięki, Nemo, za rozpisanie zdolności Poszukiwaczy. Raz, że nad wyraz interesujący mi się oni nagle wydali (jak również sam dodatek), a dwa, że będę mógł dzięki nim stworzyć kiedyś Umiejętności Klasowe dla postaci z tego rozszerzenia, nawet jeśli nie będę posiadał jego samego
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6273
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
-
-
- Posty: 7
- Rejestracja: wtorek 09 sie 2011, 12:29
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
Opisałem moją testową partię na forum Galakty poniżej link:Nemezis85 pisze:Macie może jakieś pomysły na uproszczenie rozgrywki?
Dzisiaj mam w planach przetestować smoki ale nie chcę przedłużać zbytnio rozgrywki nowymi zasadami. Wolałbym aby tura się zbytnio nie rozwlekała.
Czy istnieje możliwość grania wyłącznie kartami smoków bez zabawy w żetony oraz kompletną rezygnację ze smoczych królów? Same karty + zmieniona plansza wewnętrzna.
http://www.forum.galakta.pl/viewtopic.php?p=57698#57698
pzdr,