Djarhun
- Rogo
-
- Posty: 6218
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Plansza wygląda o wiele lepiej, choć są malutkie szczególiki które mógłbyś poprawić (np prawy górny róg - ucina choinki tam gdzie jest przejście między Śnieżną Ostoją a Widmowymi Stawami. Wiem, że tak było łatwiej, ale gdyby czubki choinek zostały, to wyglądałoby lepiej
No i z tego co pamiętam w Djarhun jest sporo obszarów z rzutami kostką, gdzie są wyniki w większości (albo wyłącznie) pozytywne lub negatywne, co oznacza, że gracze będą albo wokół nich krążyć, albo na siłę unikać. Tu proponuję odstępstwo od oryginału i zmianę tych obszarów
No i z tego co pamiętam w Djarhun jest sporo obszarów z rzutami kostką, gdzie są wyniki w większości (albo wyłącznie) pozytywne lub negatywne, co oznacza, że gracze będą albo wokół nich krążyć, albo na siłę unikać. Tu proponuję odstępstwo od oryginału i zmianę tych obszarów
Ja nawet nie mam Talismana.
- Bojar
-
- Posty: 76
- Rejestracja: wtorek 21 lip 2009, 16:30
- Lokalizacja: Zamek Elidor
- Płeć:
- Rogo
-
- Posty: 6218
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Ale po co mają być, skoro wszyscy na siłę będą ich unikać?
Kolejna sprawa, to czasami niektóre dodatki na planszy są obrócone w złą stronę (rzadko bo rzadko, ale się zdarza, np. prawy górny róg kraina morza - jedna skała na przecięciu czarnych lini). Pewnie znalazłoby się więcej
Kolejna sprawa, to czasami niektóre dodatki na planszy są obrócone w złą stronę (rzadko bo rzadko, ale się zdarza, np. prawy górny róg kraina morza - jedna skała na przecięciu czarnych lini). Pewnie znalazłoby się więcej
Ja nawet nie mam Talismana.
- Bojar
-
- Posty: 76
- Rejestracja: wtorek 21 lip 2009, 16:30
- Lokalizacja: Zamek Elidor
- Płeć:
- arai
-
- Posty: 1664
- Rejestracja: poniedziałek 17 maja 2010, 02:06
- Lokalizacja: Wonderland
- Płeć:
- Wiek: 32
Oj tam Rogo, w MiMie też są pola, których wszyscy starają się unikać (np. pustynia, przepaść, czarny rycerz) dzięki czemu kraina środkowa jest trochę trudniejsza i to jest moim zdaniem dobre. Za co teraz się bierzesz Bojar? Udostępnisz forumowiczom finalną wersję?
"Podczas srogiej zimy zrozumiałem, że we mnie jest niezwyciężone lato."
- Bojar
-
- Posty: 76
- Rejestracja: wtorek 21 lip 2009, 16:30
- Lokalizacja: Zamek Elidor
- Płeć:
Gotowy projekt oczywiście udostępnię. Będzie duuużo drukowania:)
Cały czas tłumaczę karty. Jest ich ogromna ilość, więc na to wszystko potrzeba czasu. No i oczywiście wyszukiwanie grafik, co jest wyjątkowo czasochłonne. Niedługo pokaże przykładowe karty przygód i bohaterów.
P.S. Proszę się nie dziwić, że znajdziecie w tym projekcie sporo podobieństw do Talismana. Autor Djarhuna wcale od tego nie uciekał
Cały czas tłumaczę karty. Jest ich ogromna ilość, więc na to wszystko potrzeba czasu. No i oczywiście wyszukiwanie grafik, co jest wyjątkowo czasochłonne. Niedługo pokaże przykładowe karty przygód i bohaterów.
P.S. Proszę się nie dziwić, że znajdziecie w tym projekcie sporo podobieństw do Talismana. Autor Djarhuna wcale od tego nie uciekał
- Bojar
-
- Posty: 76
- Rejestracja: wtorek 21 lip 2009, 16:30
- Lokalizacja: Zamek Elidor
- Płeć:
Poniżej krótka informacja na temat elementów gry.
ELEMENTY GRY:
1. Plansza Gry – reprezentuje świat Djarhun. Jest podzielona na pięć Krain:
- Wieczna Zmarzlina – ogromne górskie szczyty i mroźne pustkowia; kraina niekorzystna dla egzystencji.
- Morze Spadających Gwiazd– Według legend stworzone przez boginię Umberlee. Kryje wiele sekretów.
- ??? – Zmienna, zielona kraina, położona między Morzem Spadających Gwiazd a obszarem pustynnym.
- ??? – Zdradzieckie pustynie na powierzchni Djarhun.
- Podmrok – Ulokowany w centralnym miejscu planszy. Kraina znajduje się pod powierzchnią ziemi. Kryjówka Mrocznej Bogini (i nie tylko...).
2. Żetony:
- Siła
- Zręczność
- Magia
- Wytrzymałość
- Mieszek Złota
3. Kości do gry – k4, k6, k8, k10, k12 oraz k20.
4. Karty do gry:
- Karty Wiecznej Zmarzliny – wyciągane podczas podróży po lodowej krainie.
- Karty Morza – wyciągane podczas przygód na Morzu Spadających Gwiazd.
- Karty ??? – wyciągane podczas podróży po zielonych Obszarach.
- Karty Inwazji Goblinów(z dodatku) – wyciągane, gdy rozgrywany jest opcjonalny scenariusz „Inwazja Goblinów”.
- Karty ??? – wyciągane, kiedy przemierzasz nieprzyjazne pustynie.
- Karty Urthe – wyciągane, gdy grasz z dodatkiem Urthe.
- Karty Zaklęć – Zaklęcia, które poznasz w trakcie gry.
- Karty Skarbów – Przedmioty, które odkryjesz badając świat Djarhun.
- Karty Poszukiwaczy Przygód – Reprezentują daną postać w grze.
- Karty Sklepu – Przedmioty, które możesz zakupić w różnych zakątkach świata.
- Karty Statków – Reprezentują statki dostępne w grze (morzesz zakupić Statek w Elidorze).
- Karty Siedzib – Reprezentują siedziby, które Poszukiwacze Przygód mogą zakupić w trakcie przygody.
- Karty Charakteru – Będą używane, gdy gracz zmieni Charakter.
- Karty Ekwipunku – sortują aktualnie używany Ekwipunek.
- Karta Doświadczenia – pokazuje zdobyte doświadczenie Poszukiwacza Przygód.
- Karty Gildii – Używane, gdy Poszukiwacz Przygód wstąpi do Gildii.
- Karty Przyjaciół – Reprezentują Przyjaciół, którzy zostaną przywołani/przyłączeni do drużyny.
- Grimuar Bogów – Wyciągnięta, gdy gracz pokona Mroczną Boginię.
- Karty Przepowiedni – Alternatywne zakończenia gry Djarhun.
Nie wiem jak nazwać zieloną i pustynną krainę w grze.
ELEMENTY GRY:
1. Plansza Gry – reprezentuje świat Djarhun. Jest podzielona na pięć Krain:
- Wieczna Zmarzlina – ogromne górskie szczyty i mroźne pustkowia; kraina niekorzystna dla egzystencji.
- Morze Spadających Gwiazd– Według legend stworzone przez boginię Umberlee. Kryje wiele sekretów.
- ??? – Zmienna, zielona kraina, położona między Morzem Spadających Gwiazd a obszarem pustynnym.
- ??? – Zdradzieckie pustynie na powierzchni Djarhun.
- Podmrok – Ulokowany w centralnym miejscu planszy. Kraina znajduje się pod powierzchnią ziemi. Kryjówka Mrocznej Bogini (i nie tylko...).
2. Żetony:
- Siła
- Zręczność
- Magia
- Wytrzymałość
- Mieszek Złota
3. Kości do gry – k4, k6, k8, k10, k12 oraz k20.
4. Karty do gry:
- Karty Wiecznej Zmarzliny – wyciągane podczas podróży po lodowej krainie.
- Karty Morza – wyciągane podczas przygód na Morzu Spadających Gwiazd.
- Karty ??? – wyciągane podczas podróży po zielonych Obszarach.
- Karty Inwazji Goblinów(z dodatku) – wyciągane, gdy rozgrywany jest opcjonalny scenariusz „Inwazja Goblinów”.
- Karty ??? – wyciągane, kiedy przemierzasz nieprzyjazne pustynie.
- Karty Urthe – wyciągane, gdy grasz z dodatkiem Urthe.
- Karty Zaklęć – Zaklęcia, które poznasz w trakcie gry.
- Karty Skarbów – Przedmioty, które odkryjesz badając świat Djarhun.
- Karty Poszukiwaczy Przygód – Reprezentują daną postać w grze.
- Karty Sklepu – Przedmioty, które możesz zakupić w różnych zakątkach świata.
- Karty Statków – Reprezentują statki dostępne w grze (morzesz zakupić Statek w Elidorze).
- Karty Siedzib – Reprezentują siedziby, które Poszukiwacze Przygód mogą zakupić w trakcie przygody.
- Karty Charakteru – Będą używane, gdy gracz zmieni Charakter.
- Karty Ekwipunku – sortują aktualnie używany Ekwipunek.
- Karta Doświadczenia – pokazuje zdobyte doświadczenie Poszukiwacza Przygód.
- Karty Gildii – Używane, gdy Poszukiwacz Przygód wstąpi do Gildii.
- Karty Przyjaciół – Reprezentują Przyjaciół, którzy zostaną przywołani/przyłączeni do drużyny.
- Grimuar Bogów – Wyciągnięta, gdy gracz pokona Mroczną Boginię.
- Karty Przepowiedni – Alternatywne zakończenia gry Djarhun.
Nie wiem jak nazwać zieloną i pustynną krainę w grze.
Ostatnio zmieniony sobota 06 sie 2011, 17:06 przez Bojar, łącznie zmieniany 1 raz.
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
Heroesi number 3
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Sporek
-
- Posty: 524
- Rejestracja: sobota 08 sty 2011, 16:04
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 26
Hehe, widać że zrobił to w edytorze plansz. Dzięki temu łatwo zrobić planszę. Ja kiedyś robiłem taką planszę do MiM'a w Edytorze plansz do Tzar - Ciężar korony. Fajna gra, polecam. A tak aby nie spamować, jestem w trakcie drukowania tej gry, nie mogłem się oprzeć. Zmieniłem tylko troszkę rozmiar bo nie miałem tyle tuszu, ale wyraźnie widać tekst. Zamiast przypuśćmy 6 kartek, muszę wykorzystać tylko 4. Z kartami będzie problem bo ich nie pomniejszę, ale nie ważne. Pozdrawiam.
"trzeba przeciwdziałać przegięciom" - chaos
John Titor IBM
John Titor IBM
- Bojar
-
- Posty: 76
- Rejestracja: wtorek 21 lip 2009, 16:30
- Lokalizacja: Zamek Elidor
- Płeć:
Prezentuję kilka przykładów kart:
Karta Wiecznej Zmarzliny:
http://s1081.photobucket.com/albums/j35 ... g&newest=1
Jest to karta wroga. Poniżej tekstu statystyki Alhuna
Karta Morza:
http://s1081.photobucket.com/albums/j35 ... g&newest=1
Karta wroga.
Karta zielonej krainy (nie wiem jeszcze jak nazwę ten obszar):
http://s1081.photobucket.com/albums/j35 ... g&newest=1
Karta przyjaciela. Juczny Diplodok, który dźwiga nasze przedmioty Oczywiście nie za darmo...
Karta Statku:
http://s1081.photobucket.com/albums/j35 ... g&newest=1
Postrach Morza Spadających Gwiazd - Mroczny Rekin! Drżyjcie wrogowie!
Karta Poszukiwacza Przygód/Bohatera:
http://s1081.photobucket.com/albums/j35 ... hatera.jpg
Najprawdziwszy złodziej cienia!
Wiem, że szablony niezbyt innowacyjne, może coś się w tej kwestii jeszcze zmieni. Być może stworzę całkowicie nowy plugin do tworzenia kart do Djarhuna w Strange Eons.
Karta Wiecznej Zmarzliny:
http://s1081.photobucket.com/albums/j35 ... g&newest=1
Jest to karta wroga. Poniżej tekstu statystyki Alhuna
Karta Morza:
http://s1081.photobucket.com/albums/j35 ... g&newest=1
Karta wroga.
Karta zielonej krainy (nie wiem jeszcze jak nazwę ten obszar):
http://s1081.photobucket.com/albums/j35 ... g&newest=1
Karta przyjaciela. Juczny Diplodok, który dźwiga nasze przedmioty Oczywiście nie za darmo...
Karta Statku:
http://s1081.photobucket.com/albums/j35 ... g&newest=1
Postrach Morza Spadających Gwiazd - Mroczny Rekin! Drżyjcie wrogowie!
Karta Poszukiwacza Przygód/Bohatera:
http://s1081.photobucket.com/albums/j35 ... hatera.jpg
Najprawdziwszy złodziej cienia!
Wiem, że szablony niezbyt innowacyjne, może coś się w tej kwestii jeszcze zmieni. Być może stworzę całkowicie nowy plugin do tworzenia kart do Djarhuna w Strange Eons.
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Bojar
-
- Posty: 76
- Rejestracja: wtorek 21 lip 2009, 16:30
- Lokalizacja: Zamek Elidor
- Płeć:
Witam po dłuższej przerwie. Tak będą wyglądały karty przygód w Djarhun PL (tutaj akurat karty "zimowe"). Jest jeszcze kilka drobnych "nieczystości", ale w finalnej wersji wszystko będzie ok.
Karta Wroga:
Smok
Szkielet
Karta Miejsca:
Twierdza Ogrów
Pozdrawiam wszystkich!
Karta Wroga:
Smok
Szkielet
Karta Miejsca:
Twierdza Ogrów
Pozdrawiam wszystkich!