Erestor pisze:
Chodzi o każdy Las na jakiejkolwiek planszy, dopisałem "w jakimkolwiek Lesie"... wystarczy, czy nadal jest niejasne?
Powinno wystarczyć. Choć możesz jeszcze dodać ewentualnie przykłady, coby już nikt nie miał najmniejszej wątpliwości
Erestor pisze:
Masz może jakieś merytoryczne uwagi co do kart?
Nie, nic więcej nie przychodzi mi do głowy na ten moment.
[quote="Erestor"] Chodzi o każdy Las na jakiejkolwiek planszy, dopisałem "w jakimkolwiek Lesie"... wystarczy, czy nadal jest niejasne? [/quote] Powinno wystarczyć. Choć możesz jeszcze dodać ewentualnie przykłady, coby już nikt nie miał najmniejszej wątpliwości ;)
[quote="Erestor"] Masz może jakieś merytoryczne uwagi co do kart? [/quote] Nie, nic więcej nie przychodzi mi do głowy na ten moment.
Podrasowałem graficznie moduły planszy i wprowadziłem wszystkie poprawki. Myślę, że to już będzie wersja finalna modułów, która posłuży testom gry. Z tego powodu zamieszczam moduły w wysokiej rozdzielczości, będzie widać szczegóły planszy, mam nadzieję, że wam się spodoba
P.S. Nie jest to jeszcze rozdzielczość do druku ze względu na ograniczenie wielkości pliku na hostingu.
Blog o nauce języka angielskiego: MeetEnglish
Wszystkie moje dodatki tutaj: OneDrive
Podrasowałem graficznie moduły planszy i wprowadziłem wszystkie poprawki. Myślę, że to już będzie wersja finalna modułów, która posłuży testom gry. Z tego powodu zamieszczam moduły w wysokiej rozdzielczości, będzie widać szczegóły planszy, mam nadzieję, że wam się spodoba :)
Poprawki zdecydowanie in plus. Zyskały na nich zwłaszcza Wiejska i Bagienna Osada, wcześniejsze formy miast niezbyt pasowały w roli wiosek. Chociaż odrobinkę nie podoba mi się, że obie Osady mają w centrum ten sam budynek, wydaje mi się, że w pewnym stopniu zatracona zostaje przez to różnica między obszarem wiejskim a bagiennym.
Mam tylko nadzieję, że wszystkie te obiekty, które teraz tak pięknie prezentują się na ekranie monitora, będą też widoczne po wydruku. Jaki rozmiar modułów planszy i kart przewidujesz?
Poprawki zdecydowanie in plus. Zyskały na nich zwłaszcza Wiejska i Bagienna Osada, wcześniejsze formy miast niezbyt pasowały w roli wiosek. Chociaż odrobinkę nie podoba mi się, że obie Osady mają w centrum ten sam budynek, wydaje mi się, że w pewnym stopniu zatracona zostaje przez to różnica między obszarem wiejskim a bagiennym. Mam tylko nadzieję, że wszystkie te obiekty, które teraz tak pięknie prezentują się na ekranie monitora, będą też widoczne po wydruku. Jaki rozmiar modułów planszy i kart przewidujesz?
Moduł planszy to A4, a karty już wstępnie testowałem i będą mniej więcej tej wielkości co w TMiM. Co do budynku osady to nie mam niestety nic lepszego aktualnie, a z drugiej strony to będzie pomagać w szybkiej identyfikacji obszaru.
Blog o nauce języka angielskiego: MeetEnglish
Wszystkie moje dodatki tutaj: OneDrive
Moduł planszy to A4, a karty już wstępnie testowałem i będą mniej więcej tej wielkości co w TMiM. Co do budynku osady to nie mam niestety nic lepszego aktualnie, a z drugiej strony to będzie pomagać w szybkiej identyfikacji obszaru.
Sporo, oznacza to, że plansza będzie na prawdę duża. Z jednej strony to minus, z drugiej plus, zależy jak na to patrzeć.
Od strony graficznej rewelacja, bardzo elegancko teraz się moduły planszy prezentują.
Sporo, oznacza to, że plansza będzie na prawdę duża. Z jednej strony to minus, z drugiej plus, zależy jak na to patrzeć. Od strony graficznej rewelacja, bardzo elegancko teraz się moduły planszy prezentują.
Kaktus+ pisze:Sporo, oznacza to, że plansza będzie na prawdę duża
Niekoniecznie. Jak widać nie zajmują one dokładnie całego A4, a plansza podstawowa będzie składać się z 4 modułów. Po połączeniu będzie to mniejsze niż Podstawka do TMiMa, która zajmuje około 6 stron A4 (razem jest 48 obszarów). 4 moduły dadzą 32 obszary i wydaje mi się, że przy ruchu ograniczonym do 3 obszarów powinno być ok. Jeżeli dołożymy 2 moduły, tak aby wielkością zbliżyć się do planszy TMiMa, to plansza do BMiMa będzie miała 48 obszarów, czyli wychodzi na to, że stosunek wielkości planszy do ilości obszarów jest taki sam jak w TMiMie.
Blog o nauce języka angielskiego: MeetEnglish
Wszystkie moje dodatki tutaj: OneDrive
[quote="Kaktus+"]Sporo, oznacza to, że plansza będzie na prawdę duża[/quote]Niekoniecznie. Jak widać nie zajmują one dokładnie całego A4, a plansza podstawowa będzie składać się z 4 modułów. Po połączeniu będzie to mniejsze niż Podstawka do TMiMa, która zajmuje około 6 stron A4 (razem jest 48 obszarów). 4 moduły dadzą 32 obszary i wydaje mi się, że przy ruchu ograniczonym do 3 obszarów powinno być ok. Jeżeli dołożymy 2 moduły, tak aby wielkością zbliżyć się do planszy TMiMa, to plansza do BMiMa będzie miała 48 obszarów, czyli wychodzi na to, że stosunek wielkości planszy do ilości obszarów jest taki sam jak w TMiMie.
Liczby i wartości Cech są zupełnie przypadkowe... najpierw chcę ustalić szablon Chciałbym żebyście powiedzieli, czy waszym zdaniem:
1) jest czytelny
2) pasuje klimatem do reszty elementów
3) jest fajny
Blog o nauce języka angielskiego: MeetEnglish
Wszystkie moje dodatki tutaj: OneDrive
Liczby i wartości Cech są zupełnie przypadkowe... najpierw chcę ustalić szablon :) Chciałbym żebyście powiedzieli, czy waszym zdaniem: 1) jest czytelny 2) pasuje klimatem do reszty elementów 3) jest fajny :)
Ładne. Nadal jednak nie mogę zrozumieć dlaczego tak w prost zżynasz z layoutu Runebounda?
Wiem, że to gotowe ikonki, ramki itp. ale tak się zastanawiam nad dalszymi losami. Gdyby ktoś się do tego przyczepił to może Ci nieco zamieszania narobić...chociaż z drugiej strony, wyjątkowy upierdliwiec musiałby się trafić by Galakcie bądź FFG to zgłaszać.
Martwi mnie to jeszcze od innej strony. Wspomniane szablony Runebounda wykorzystane przez Ciebie oraz plansze wykonane w ramach Herosa 3 sprawią, że nikt Ci tego nie wyda. A szkoda, gdyż to co robisz jest na prawdę rewelacyjne i mając własną szatę graficzną, pokusić by się można o wydanie własnej gry u profesjonalnego wydawnictwa. Niestety z tym co prezentujesz (a bardzo ładne to jest i na prawdę nie mogę się wizualnie przyczepić) nie masz szans tego wydać
Ładne. Nadal jednak nie mogę zrozumieć dlaczego tak w prost zżynasz z layoutu Runebounda? ;) Wiem, że to gotowe ikonki, ramki itp. ale tak się zastanawiam nad dalszymi losami. Gdyby ktoś się do tego przyczepił to może Ci nieco zamieszania narobić...chociaż z drugiej strony, wyjątkowy upierdliwiec musiałby się trafić by Galakcie bądź FFG to zgłaszać.
Martwi mnie to jeszcze od innej strony. Wspomniane szablony Runebounda wykorzystane przez Ciebie oraz plansze wykonane w ramach Herosa 3 sprawią, że nikt Ci tego nie wyda. A szkoda, gdyż to co robisz jest na prawdę rewelacyjne i mając własną szatę graficzną, pokusić by się można o wydanie własnej gry u profesjonalnego wydawnictwa. Niestety z tym co prezentujesz (a bardzo ładne to jest i na prawdę nie mogę się wizualnie przyczepić) nie masz szans tego wydać :(
1) Tak, jest czytelny
2) Tak, pasuje klimatem // z dedykacją dla araiki: klymatje :mrgreen:
3) Tak, jest fajny
ALE jeśli chcemy być perfekcjonistami, to:
Na dole na bokach jak pomarańczowa ramka przechodzi w ciemnoczerwone tło to trochę za bardzo widać to przejście, taką granicę - popróbuj to jakoś załagodzić.
Tak się zastanawiam czy ten pomarańczowy nie jest zbyt jaskrawy, ale myślę, że może tak zostać
Ja nawet nie mam Talismana.
1) Tak, jest czytelny 2) Tak, pasuje klimatem // z dedykacją dla araiki: klymatje :mrgreen: 3) Tak, jest fajny ALE jeśli chcemy być perfekcjonistami, to: Na dole na bokach jak pomarańczowa ramka przechodzi w ciemnoczerwone tło to trochę za bardzo widać to przejście, taką granicę - popróbuj to jakoś załagodzić. Tak się zastanawiam czy ten pomarańczowy nie jest zbyt jaskrawy, ale myślę, że może tak zostać :)
Szablon jest ok ale moim zdaniem mógłby być ciemno brązowy albo w skali szarości - bardzo ciemny - prawie czarny w końcu to smoki. Byle nie ta jaskrawa czerwień - jak by te karty krew zalała (i nie w tym mrocznym sensie) :}
Podepnę się do odpowiedzi Kaktusa. Szkoda że nie da rady tego wydać
Hana Kaze Midarete Kashin Naki Tenpu Midarete Tenma Warau
Szablon jest ok ale moim zdaniem mógłby być ciemno brązowy albo w skali szarości - bardzo ciemny - prawie czarny w końcu to smoki. Byle nie ta jaskrawa czerwień - jak by te karty krew zalała (i nie w tym mrocznym sensie) :}
Podepnę się do odpowiedzi Kaktusa. Szkoda że nie da rady tego wydać ;(
Space86 pisze:Szablon jest ok ale moim zdaniem mógłby być ciemno brązowy albo w skali szarości - bardzo ciemny - prawie czarny w końcu to smoki. Byle nie ta jaskrawa czerwień - jak by te karty krew zalała (i nie w tym mrocznym sensie)
Dlaczego? Ta czerwień jak najbardziej pasuje. Niech każdy "rodzaj" kart posiada własną obwolutę w innym kolorze i będzie super.
Dokładnie tak jak Roguś napisał, wszystko jest czytelne, eleganckie i osobiście nawet tego przejścia nie zauważyłem.
Space86 pisze:Podepnę się do odpowiedzi Kaktusa. Szkoda że nie da rady tego wydać
Szkoda jak cholera, bo bardzo dobra gra się tu rodzi...
[quote="Space86"]Szablon jest ok ale moim zdaniem mógłby być ciemno brązowy albo w skali szarości - bardzo ciemny - prawie czarny w końcu to smoki. Byle nie ta jaskrawa czerwień - jak by te karty krew zalała (i nie w tym mrocznym sensie)[/quote]
Dlaczego? Ta czerwień jak najbardziej pasuje. Niech każdy "rodzaj" kart posiada własną obwolutę w innym kolorze i będzie super. Dokładnie tak jak Roguś ;) napisał, wszystko jest czytelne, eleganckie i osobiście nawet tego przejścia nie zauważyłem.
[quote="Space86"]Podepnę się do odpowiedzi Kaktusa. Szkoda że nie da rady tego wydać ;([/quote]
Szkoda jak cholera, bo bardzo dobra gra się tu rodzi...
Znaczy czerwień jest jak najbardziej ok ale IMHO trochę ciemniejszy - bardziej jak cegła albo brunatny jak skrzepła krew :}
Albo zestawienie czerwony z czarnym :}
Hana Kaze Midarete Kashin Naki Tenpu Midarete Tenma Warau
Znaczy czerwień jest jak najbardziej ok ale IMHO trochę ciemniejszy - bardziej jak cegła albo brunatny jak skrzepła krew :} Albo zestawienie czerwony z czarnym :}
Sam niestety nie zrobię nic oprócz mechaniki. Manipulować grafiką potrafię na średnim poziomie, ale tworzyć własnych nie umiem zupełnie . Gdybym umiał robić takie rzeczy jak, np. JC Hendee to bym się nawet nie zastanawiał nad kopiowaniem innych. Może jak komuś (czytaj: jakiemuś grafikowi) się projekt spodoba od strony mechaniki to podejmie się współpracy ze mną. Bez tego to nawet nie ma o czym marzyć niestety . Jeżeli ktoś z was potrafi tworzyć od podstaw ładne szablony kart to serdecznie zapraszam
P.S. Szablon do Smoków jest zerżnięty z Battleforge - gry karcianej MMO (swoją drogą polecam bo całkiem fajna gierka )
Kilka innych wersji do wyboru
Blog o nauce języka angielskiego: MeetEnglish
Wszystkie moje dodatki tutaj: OneDrive
Sam niestety nie zrobię nic oprócz mechaniki. Manipulować grafiką potrafię na średnim poziomie, ale tworzyć własnych nie umiem zupełnie :(. Gdybym umiał robić takie rzeczy jak, np. JC Hendee to bym się nawet nie zastanawiał nad kopiowaniem innych. Może jak komuś (czytaj: jakiemuś grafikowi) się projekt spodoba od strony mechaniki to podejmie się współpracy ze mną. Bez tego to nawet nie ma o czym marzyć niestety :(. Jeżeli ktoś z was potrafi tworzyć od podstaw ładne szablony kart to serdecznie zapraszam :)
P.S. Szablon do Smoków jest zerżnięty z Battleforge - gry karcianej MMO (swoją drogą polecam bo całkiem fajna gierka :))
Hana Kaze Midarete Kashin Naki Tenpu Midarete Tenma Warau
Czwarty szablon miażdży i wymiata :D Znaczy ten :} http://s676.photobucket.com/albums/vv122/Erestor84/BMiM%20-%20RPG/?action=view¤t=AntycznySmok-4.jpg